<

Anasayfa

Sohbet

Üyelerimiz

İletişim


Subject İnformation
Author forumistan Replies 15
Share Views 362
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mircte Logs
#11
<Lila> Çaycisin sende ozaman DJ-Suskun Smile
<DJ-Suskun> Ben tiryakifen başka çay tanimam
<hakann> Gerçekten liya günde aşağı yukarı 8-10.000 tane sütlaç satıyor millet kuyruk döner kavurma et yemekleri
<DJ-Suskun> Bana herşey bedava geliyor
<Lila> Aynen tiryaki ii
<hakann> Senin ne torpilin var nereden geliyor bunlar sana beleş suskun
<DJ-Suskun> Yağ eti sutu peyniri vesairesi
<DJ-Suskun> Köy ekmeğine varana kadar
<DJ-Suskun> Bakliyatindan nebatatina kadar
<hakann> Rize'de sütlaç üzerine fındık tozu koyuyorlar çok şahane oluyor
<DJ-Suskun> Rizeden kalkandere
<DJ-Suskun> Oradan cayim
<hakann> Kalkandere benim memleketim
<DJ-Suskun> Trabzondan tereyagim
<DJ-Suskun> Antepten salcan
* VampireLLa (Web-Mircte@54.A4.B529272F.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Suskun> Salcam
<hakann> Taşçıoğlu çay fabrikası
<DJ-Suskun> Adiyamandan baska
<DJ-Suskun> Hataydan baharatın
<hakann> Sen maşallah iyi yerlere kapak atmışım biz öyle bir şey yok biz çayı bile parayla alıyoruz
<DJ-Suskun> Marştan biberim
<DJ-Suskun> Urfadan isotum
<DJ-Suskun> Konyadan 1 çuval unum
<hakann> Yani anlayacağımız 81 vilayet
<DJ-Suskun> Ben beleş mezar bulsam sayın aldınız mı diye soran adamim
<DJ-Suskun> ))))
<Lila> Deme bereketi kacacakSmile
<hakann> Desene putinden de araba benzini beleş
<DJ-Suskun> Hedefim 81 olacak
<DJ-Suskun> Şuanda daha 21
<DJ-Suskun> (haha)
<hakann> Lila suskun uluslararası açılacak şimdi
<DJ-Suskun> Ben araba sevmimm
<Lila> Kesin
<DJ-Suskun> Bacaklar yetiyor
<Lila> Yurt dişida vardr
<DJ-Suskun> Lila yok
<DJ-Suskun> Ama afrika var
<hakann> Suskun bak ben bir son model araba aldım vereyim git gez uçan el arabası benzin istenen bir şey istemez deh deh deh deh de gider o
<Lila> Oralardan gelmiyomu
<Lila> Çikolata felandaSmile
<DJ-Suskun> Yavaş yavaş girişimler var
<DJ-Suskun> ))))
<DJ-Suskun> Bakalım olurmu olur
<DJ-Suskun> )))
* Aşık_Yunus (Web-S-isla@5F.46.CFABC8F5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<hakann> Olur
<Lila> Ordanda arkadasların olursa olur ümit kesilmezSmile
<hakann> Benim karnım acıkmaya başladı ekmek arası bir şeyler yapayım de iyiyim
<DJ-Suskun> Nasip yazıldıktan sonda ayağına gelirmiş insanın
<hakann> Auffiderzing godbaye ichlibedich arkadaşlar
<hakann> Cusssssss
<DJ-Suskun> Bana hediye gönderiyorlar
<Ruyagull> Evlenion mu dj
* KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Suskun> Adresimi bulan gönderiyor
<Ruyagull> Big Grin
<hakann> Allah'a emanet olun teşekkür ederim arkadaşlar sağ ol
<cowboy> hakann  hgniz ı love you 2
<DJ-Suskun> Hakan kardeşim annemize allah cc şifalar versin
<cowboy> hakann  dur yaa
<DJ-Suskun> Ruyagul
<Ruyagull> Aa esref ziya
<DJ-Suskun> Evleniyonmu
<hakann> Cowboy kardeşim hg
<Ruyagull> Siz
<DJ-Suskun> Diye sormak istedin sanırım
<Ruyagull> Evet
<cowboy> hb sende hg
<hakann> Ya birazdan geleceğim karnım başladı zil çalmaya
<cowboy> hakann  annen nasıl oldu
<DJ-Suskun> Bakalım allah cc hayırlı es nasio etmisse
<DJ-Suskun> Oda olur
<Lila> Afiyet olsun hakan
* Liya (Mobil-Mirc@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<hakann> Pek iç açıcı değil aynı değişen bir şey yok tekrar yoğun bakıma aldık 4 aydır bekliyoruz Allah sonumuzu hayır etsin Amin inşallah
<hakann> Cowboy kardeşim
<hakann> Allah razı olsun sağ ol
<cowboy> amin allah şifa verir kardeşim
<hakann> Amin inşallah teşekkür ederim
<DJ-Suskun> Bir kaç eser daha calayim
<Ruyagull> .alkis dj
<G-Bot> 2Ruyagull4 tarafından 2dj4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<DJ-Suskun> Akşam yemeği yapacagim
<DJ-Suskun> .alkis ruyagul
<G-Bot> 2DJ-Suskun4 tarafından 2ruyagul 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Ruyagull> Esref abimm cok severimmm cok candirr
<DJ-Suskun> Ruyagull
<DJ-Suskun> Allah nabimize bir hanım yazmışsa inşallah
<Ruyagull> Hayirlisi olsunn
* SuNa (mobil@NetAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 602 seconds)
<Lila> Guzel yayın
<DJ-Suskun> Senin icjnde
<DJ-Suskun> Insallah
<DJ-Suskun> Ve cumle niyeti salih olanlara.
<DJ-Suskun> Allah iyilerle karşılaşmayı nasıl eglesin
* Ayyüzlum (Web-Mircte@58.E6.739BEF74.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Mevsimm (~guzguller@25.9B.AAF33E7F.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa Mevsimm Mevsimm
<DJ-Suskun> Kani bozuk niyeti kirli insanlardan cümlemizi muhafaza buyursun
<Lila> Amin
<DJ-Suskun> Mevsimmm hoş geldiniz
<DJ-Suskun> Ecmaiyn
<Mevsimm> Selam
<IRCdForum> selam Mevsimm, hoş geldin.
<DJ-Suskun> Aleykum selam
<Mevsimm> Hb suskun kolay gelsin
<IRCdForum> selam DJ-Suskun, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam Mevsimm hoş qeldin.
<Lila> Aleykumselam Mevsimm hg
<IRCdForum> selam Lila, hoş geldin.
<DJ-Suskun> (gul)(cay)(kahve)ikramdır herkez alsin
* Ayrıldı: Mevsimm (~guzguller@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) (Kanaldan Ayrildi)
<Lila> Tşklr
<DJ-Suskun> Gerçeği gibi şifa niyetine olsun canlar inşallah
<Lila> Amin
* Giriş: Mevsimm (~guzguller@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa Mevsimm Mevsimm
<DJ-Suskun> Ecmaiyn
<DJ-Suskun> Mevsim
<DJ-Suskun> Hoş geldin
* DJ-Suskun mod değiştirdi:+v Ruyagull
<DJ-Suskun> (goz)
<cowboy> Mevsimm  hoş geldiniz
<DJ-Suskun> Kuzuların sessizliği sinemalarda Özellerde
<Mevsimm> Hb cowboy abi
<DJ-Suskun> Şiirler candir türküler şifa
<cowboy> aynen
<DJ-Suskun> Zamanında ne soylerdim
<DJ-Suskun> Şimdi ses gitti
<DJ-Suskun> (haha)
<cowboy> ben duymadım bir gün dinlerim seni
<DJ-Suskun> 12 yil önceydi abi
<cowboy> yabay zaka var takma
<Lila> Smile
<DJ-Suskun> Şimdi ortama gore hareket ediyorum
<DJ-Suskun> Neler yapardım neler
<cowboy> eeh
<DJ-Suskun> Konuklar alırdım
<cowboy> olacak hayat bu abim
<DJ-Suskun> Soylesiler
<DJ-Suskun> Şiirler soylerdim
<DJ-Suskun> Bir konu secerdim
<cowboy> sultan süleymana kalmadı bizemi kalcak
* Giriş: Ahmed (Mobil-S-is@4E.AE.BDF78D87.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Ahmed
<DJ-Suskun> O konuya gorede konuklar misafir ederdim
<cowboy> DJ-Suskun  bana moral ver yarın dişciye gidecem
<Ahmed> Selamün aleyküm
<IRCdForum> selam Ahmed, hoş geldin.
* hakann (mobil@BC.39.ED216D78.IP) Çıktı (www.mircte.org: 603 seconds)
<cowboy> Ahmed  as hg
<DJ-Suskun> Aleykum selam
<IRCdForum> selam DJ-Suskun, hoş geldin.
<DJ-Suskun> Ahmed kardeşim hoş geldin
<DJ-Suskun> Covboy abi
<Lila> Aleykumselam hgnz
<DJ-Suskun> Bu nikle kendi kimliğimden uzağım
<IRCdForum> selam Lila, hoş geldin.
<Ahmed> cowboy hb sağolasın
<Ahmed> DJ-Suskun hb sağolasın
<DJ-Suskun> Bu biraz beni kisitliyor
<Ahmed> Lila hb sağolasın
<DJ-Suskun> Ruyagul
<Mevsimm> Ahmed hg
<Mevsimm> Ruyagull hg
<DJ-Suskun> .dürt ruyagul
<G-Bot> 2DJ-Suskun4, 2ruyagul4 nickini dürtüyor: 5 Heyyy!!! uyanda gezmeye gidelim Smile
<DJ-Suskun> )))
<DJ-Suskun> Bunlarda kesin yemek yapmayı unuttu
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<DJ-Suskun> Ben yemek yapacağım dedim
<DJ-Suskun> Akıllarına yemek yapmak geldi
<Lila> Smile
<DJ-Suskun> ))
<DJ-Suskun> Tembel bunlar
<DJ-Suskun> (hihi)
<Lila> Biz yedik bile
<DJ-Suskun> Lila
<Lila> Çay faslı akşam
<DJ-Suskun> Sen kesin sabah ezanında yapiyorsunudur
<DJ-Suskun> Yemeği
<Lila> Yo
<DJ-Suskun> Ben daha ne yalayim
<DJ-Suskun> Ona karar vermedim
<DJ-Suskun> )))
<DJ-Suskun> Buda tembel cıktı
<Lila> Çorba döner yedik kolaydı
<DJ-Suskun> Buyur burdan yak
<DJ-Suskun> )))
<DJ-Suskun> Fasfutcu seni
<Lila> Dedi bunu ısıt yıcem
<DJ-Suskun> Ev yemeği gibisi yom
<DJ-Suskun> Kim dedi onu sana
<Lila> Pazara gitmiyen o
<Lila> Eşim tabikiSmile
* Ahmed (Mobil-S-is@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Suskun> Oğlun kızında olabilirdi
<DJ-Suskun> )))
<Lila> Yağmur varmiş
<Lila> Gidemzmiş
<cowboy> Lila  sen bekar deyilmiydin
<Lila> Eriycekya
<DJ-Suskun> Şemsiye yokmu
<DJ-Suskun> ))
<Lila> Değilm
<cowboy> mutlulukar dilerim
<Lila> Burdskiler biliyo cowboy
<Lila> Smile
<Lila> Saolasın
<DJ-Suskun> Abi bir biz bekar kalmışız
<cowboy> ben bilmiyo dum
<DJ-Suskun> )))
<Lila> Yaa
<cowboy> 46 yıldır hayat devam ediyor
<cowboy> bizde
<Lila> Bilmiş ol 2de kızım var
<Lila> :
<DJ-Suskun> Benim biraz mucize
<cowboy> beş cocuk
<DJ-Suskun> Allah cc nasip etmemişse isim zor
<DJ-Suskun> )))
<Lila> Hayırlısu olsjn siznde
<cowboy> en ufağı 1991 doğ
<Lila> Seninmi cowboy çocukların
<cowboy> evet
<Lila> ALLAH bağişlasn
<cowboy> torunlarım da varr
<cowboy> cok sevimli
<Lila> Neguzel işte
<DJ-Suskun> Allah nasip ederse çocuğum olursa tekrsr
<cowboy> sağolasın
<DJ-Suskun> Onla buyuyecegim
<DJ-Suskun> Hak teala nasip etmisse
<cowboy> DJ-Suskun  ne var ki emeğim boşa gidmiyr
<Mevsimm> Suskun sen polis olan suskun
<Mevsimm> Değilmiydin
<cowboy> yok yaa
<DJ-Suskun> Mevsim değilim
<Mevsimm> Pardon
<Mevsimm> O sandım
<DJ-Suskun> Çok suskun olunca
* Giriş: Liya (Mobil-Mirc@55.67.95CE0B7D.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa Liya Liya
<G-Bot>  0,12 mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı Liya Su Anda Online.
<G-Bot>  1[ Liya ] 4*1 [Takım]: 8,2Fenerbahçe
<Ruyagull> Mevsimm hg cnm
<DJ-Suskun> Malum sende haklisin
<DJ-Suskun> Frekans karisiyor
<Ruyagull> Liya hg cnm
<Lila> Liya hg sen
<Mevsimm> Hb canım sende hg
<Mevsimm> Liya hg
<Liya> Ruyagull mm hosbuldum canim
<Ruyagull> Hb tsklr
<Liya> Lila hosbuldum ikiz
<DJ-Suskun> Geldi kaçak
<DJ-Suskun> )))
<Liya> Mevsimm hosbuldum teşekkürler
<DJ-Suskun> .alkis ruyagul
<G-Bot> 2DJ-Suskun4 tarafından 2ruyagul 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Ruyagull> Liya and lila(love)
<Lila> Hemşo demiyo artık ikiz diyıSmile
<Liya> Lila Big Grin
<Lila> Karıştıryolar bizi liya))
<Ruyagull> Lila sen liyanin kizi
<Ruyagull> Big Grin
<Liya> Kizimiii
<Ruyagull> Ikizi
<Ruyagull> Ay
<Lila> Yaşi buyukmude
<cowboy> Liya  hemşerim hoş geldiniz
<Liya> Okadar yaşlimiyim
<Liya> Big Grin
<Ruyagull> Ayy
<Lila> Küçüktür o
<DJ-Suskun> Daha neler okuyacağım ben bir
<Lila> Bnden
<DJ-Suskun> Boyle
<DJ-Suskun> )))
<Liya> Cowboy abi hosbuldum hemşo
<Ruyagull> Lila senin ikizin olcaki
<Ruyagull> Big Grin
<Liya> Heeee
<Liya> Big Grin
<DJ-Suskun> Oysalar kendiliğinden geliyor
<cowboy> Lila  ilk geldiğim de senle konuşmuş dum
<Lila> Nerde
<Lila> Genldemi
<cowboy> burda
<cowboy> özel de
<Lila> Ne sorsalar bn diyomki
<DJ-Suskun> Tovbee
<cowboy> unutmadım
<Lila> Evliyim diye
<DJ-Suskun> Içinizde en genci benim
<Ruyagull> Cowboy abi sen ozel mi konusuonBig Grin
<DJ-Suskun> Bana kotu ornek olmayin
<DJ-Suskun> )))
<cowboy> Ruyagull  davet olursa bakarım
<DJ-Suskun> Abi
<cowboy> efendim
<DJ-Suskun> Ben gibi salina geldigjnde
<DJ-Suskun> Direk dekoderi kapasana
<DJ-Suskun> )))
<cowboy> bişi soruyorlar genellikle
<DJ-Suskun> Ben ozelimi hiç açmam
<DJ-Suskun> Kanala söylesinler
<DJ-Suskun> Ben açmam
<cowboy> DJ-Suskun  sen normal
<Ruyagull> Cowboy abi sen karistiriyon herkesi sanki
<cowboy> yoğnsun
<Lila> Ben hatırlamıyom senin özeline geldimi cowboySmile
<DJ-Suskun> Açacak bir babayiğit çıkmadı daha karşıma
<DJ-Suskun> (haha)
<DJ-Suskun> Havam batsin
* Giriş: memati (Web-S-sila@4E.BE.1B226746.IP)
<DJ-Suskun> )))
<memati> slm
<DJ-Suskun> Memati hoş geldin
<Liya> Çıkmak isteyen sanki oldu da
<cowboy> Lila  ben sana yazmışdım nerelisin deyi
<IRCdForum> selam memati, hoş geldin.
<Liya> Big Grin
<DJ-Suskun> Aleykum selam
<Ruyagull> Lila ozel atmaz ki sizeBig Grin
<Lila> Bncede
<IRCdForum> selam DJ-Suskun, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam memati hoş qeldin.
<cowboy> sonra knuşduk du
<Lila> Asla
<memati> iyi yayınlar dj suskun
<Lila> Kendileri yazıyo cvb veryom
<cowboy> Ruyagull  ben akıllı adamım
<Liya> O belki lizaydi
<Lila> Bide genelde laf atanlara daliyım sinrdenSmile
<Liya> Liza olabilir cowboy abi
<DJ-Suskun> Liya
<cowboy> Liya  yok bana senin hemşerin liya dedi ben lila yım dedi
<Mevsimm> Liza
* memati (Web-S-sila@4E.BE.1B226746.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Lila> Asla yazmadım
<Liya> Allaa allaa
<Lila> Seni işletmişler
<Mevsimm> Cakma nıckler
<Mevsimm> Gelmiş
<Lila> Smile
<DJ-Suskun> Aman yazmayın
<Mevsimm> Olabılır
<Liya> Belki cakmalar geldi
<DJ-Suskun> Mevsim öyle malesef
<Lila> Bencede
<DJ-Suskun> En nefret ettiğim sey
<DJ-Suskun> Değişik niklerle gelenler
<cowboy> ola bilir Lila  canını sıkma kardeşim
<DJ-Suskun> Birgün ben ozeli açmadım diye
<DJ-Suskun> Malum bir yerde kadının biri
<Lila> .
<DJ-Suskun> Salonun genelini bir birine katmisti
<cowboy> hahah
<Lila> Yok artık
<cowboy> ya sendede asalet var DJ-Suskun
<DJ-Suskun> Abi rezil rusya olmuştum öğün
<cowboy> nabsın garibim
<Liya> Smile
<Ruyagull> Insanlar garip oluyo bazen
* Giriş: hhd (~mIRCte.or@55.6B.26F2F923.IP)
<Ruyagull> Big Grin
<DJ-Suskun> Utancımdan 1 ay girmemiştim o malum yere
<DJ-Suskun> Hid hoş gsldin
<cowboy> DJ-Suskun  kadın tan korkduğum katar silah tan korkmam
<DJ-Suskun> Istisnalsr haric
<DJ-Suskun> Halk dilinde bir söz vardır
<cowboy> 149 devlet gezdim heb ayni
<DJ-Suskun> Birde fıkrası
<cowboy> helede şimdi cook denişdi
* hhd Nick değişerek ZehiR Oldu
<DJ-Suskun> Her insanın var iyisi kötüsü
* ChanServ mod değiştirdi:+oa ZehiR ZehiR
<Mevsimm> Zehir hg
<DJ-Suskun> Allaj ona denk getirmesin yeter
<cowboy> DJ-Suskun  gecen adanada
<ZehiR> S,a
<ZehiR> Hb Mevsimm teşekkür ederim sende hg
<Liya> ZehiR aleyküm selam hoşgeldin canım
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<cowboy> kadının biri geldi yuksüğün güzel benim de vardı
<ZehiR> Hb Liya cim
<Ruyagull> As hg zehir cnm
<cowboy> dedim ee
<ZehiR> Hb Ruyagull cnm sağol
<cowboy> baka bilrmiyim dedi hayır dedim
<DJ-Suskun> Aleykum selam zehir
<cowboy> tlf u ver numaramı yazıyım dedim
<IRCdForum> selam DJ-Suskun, hoş geldin.
<DJ-Suskun> Ruyagull
<cowboy> dedi bana evde kaldı dedim
<DJ-Suskun> Erkeği kadını farketmiyor denk gelmesin yeterki
<cowboy> bana şimdi bağırırım bana daciz ediyon deyi görün
<ZehiR> ))
<cowboy> bende cameram acık hadı durma dedim
* Giriş: SiyaH (Mobil-Sohl@B2.F4.90E1A7ED.IP)
<ZehiR> Konu ne )
<cowboy> cılkına dödü
<DJ-Suskun> Salonun ortasında bemim adımı tab edil
<Lila> Hg ZehiR cim
<DJ-Suskun> E.fendy benimdir yada hiç birinizin olamaz dedi
<DJ-Suskun> 1 ay gitmedim salona
<SiyaH> Slm
<ZehiR> Hb Lila cim
<IRCdForum> selam SiyaH, hoş geldin.
<Mevsimm> Siyah hg
<DJ-Suskun> Tovbe tovbe
<eFe> aLeyKüm seLam ZehiR SiyaH hoş geLdiniz
<IRCdForum> selam eFe, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam SiyaH hoş qeldin.
<cowboy> helal olsun namuslu adamsın
<eFe> keyifLi yayınlar DJ-Suskun
<ZehiR> A,S SiyaH hg
<DJ-Suskun> Aleykum selam
<Lila> SiyaH hg
<SiyaH> Hb tşk ederim sizlerde hg niz
<cowboy> eFe  hg hemşo
<DJ-Suskun> Sagol efe
<eFe> h.b cowboy
<cowboy> SiyaH  merhaba hgniz
<ZehiR> Hb eFe sağoll
<IRCdForum> merhaba cowboy, hoş geldin.
<cowboy> .kahve Mevsimmm 
<G-Bot> 2cowboy4 , 2Mevsimmm  4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Kafeinsiz türk kahvesi ikram edilmiştir.
<DJ-Suskun> Son parca
<DJ-Suskun> Bana musade yavaş yavaş
<cowboy> iye zamanın mı doldu
<DJ-Suskun> Abi ezan yaklasiyor
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'DJ-Suskun' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 '?İbrahim Cuşan -Gül Yağmurları- ?İbrahim Cuşan' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<cowboy> DJ-Suskun  sağolasın bizi memnun eyledin
<DJ-Suskun> Birde yemek yapacağım daha
<cowboy> hizmetcin yokmu
<ZehiR> Emeğine sağlık DJ-Suskun
<DJ-Suskun> Kendim yapmadigim birseyi yemem
<cowboy> helal olsun
<cowboy> ben corba yabamıyom valla
<DJ-Suskun> Girmem lazım içine ne girer
<cowboy> heb kulle kulle oluyor
<SiyaH> Tasavvuf müdür
<SiyaH> Burasi
<SiyaH> Hep
<DJ-Suskun> Sokakta bile emin  olmadigim esnaftan alışveriş etmem
<DJ-Suskun> Yemem içmem
<DJ-Suskun> Siyah değişik formatlar
<cowboy> ne güzel prensip saibi olmak
<DJ-Suskun> Her dj nin farkli
<SiyaH> Him
<SiyaH> Anladim
<DJ-Suskun> Siz ne tür dinlersiniz
<DJ-Suskun> Siyah
<cowboy> siyah seni de dinleriz
<DJ-Suskun> ?
<SiyaH> Ben yeni jenerasyon
<SiyaH> Ben dj değilim
<cowboy> baya eskidin yaa
<DJ-Suskun> Sorun değil
<SiyaH> Ama iyi bir dinleyiciyim
<SiyaH> Cowboy senin kadar degil
<SiyaH> Kardesim
<cowboy> ezan okunuyor burda
<cowboy> SiyaH  bi arkadaş taha vardı dj oo
<cowboy> bazan kara yabardı nickini
<SiyaH> Cx
<cowboy> ok
<SiyaH> Ama duydum bir siyah dj var
<cowboy> evet
<SiyaH> Heryerde bu önüme geliyor
<Lila> Emeğine sağlık DJ-Suskun
<cowboy> aşkyerin de
<cowboy> taha önce sormuşdum sana
<Lila> Varsa helaldir
<SiyaH> Hatirlayamadim
<SiyaH> İyi biri değil ki
<SiyaH> Ozellerde
<SiyaH> Karşılanıyordu.
<SiyaH> Smile
<cowboy> heheh bildin
<cowboy> işde ooo
<DJ-Suskun> Siyah sende değiştir nikini Ozaman
<DJ-Suskun> Sana özel olsun
<SiyaH> Bulamadim
<SiyaH> Güzel bir nick
<cowboy> karam yab
<DJ-Suskun> Ben önereyim saha
<SiyaH> Karam mi
<DJ-Suskun> Sana
<SiyaH> Smile
<cowboy> uyar
<DJ-Suskun> Süha yap
<SiyaH> Suphi daha guzel
<SiyaH> Smile
<SiyaH> Süha cx bana uymaz
<DJ-Suskun> Süha demek çok anlamı var
<cowboy> suphi var adanalı bi arkadaş
<SiyaH> Anlamlı yaşamıyorum
<SiyaH> Smile
<DJ-Suskun> Süha yıldızı doğru yol demek yol gosteren
<SiyaH> Anladim demek istedigini
<Liya> Siyah hoşgeldin
<DJ-Suskun> Menzili belli olan demek
<SiyaH> Yol gostermek ne haddimize
<SiyaH> Smile
<SiyaH> Liya hb tşk ederim sende hg
<DJ-Suskun> Ozaman carpediem yap anı yasa
<DJ-Suskun> )))
<cowboy> cemişkezeğe gideriz
<Liya> Hoşbuldum teşekkürler
<SiyaH> Olabilir
<SiyaH> Smile
<DJ-Suskun> Aklın yolu birdir
<SiyaH> Onunda yazması zor
<DJ-Suskun> (haha)
<SiyaH> Smile
<DJ-Suskun> Sen boe kal
<DJ-Suskun> Tembel yap
<DJ-Suskun> Üşengeç yap
<DJ-Suskun> Belli tembel birisin sende
<DJ-Suskun> )))
<SiyaH> Aynen
<SiyaH> Smile
<cowboy> SiyaH  sen nereliydin kardaş
<SiyaH> Malatya
<DJ-Suskun> Ozaman seni ifade eden bir nik seç
<cowboy> hehe
<SiyaH> Bakacaz
<DJ-Suskun> Memleket neresi
<SiyaH> Malatya
<DJ-Suskun> Onu yap nik
<cowboy> melita duruyrmu
<SiyaH> Kayısı
<ZehiR> SiyaH tersini yaz))
<cowboy> pınar başı
<DJ-Suskun> Malatyalı yap ozaman
<SiyaH> Smile
<cowboy> pasaj şehir klupu
<DJ-Suskun> Selam olsun malatyaya
<SiyaH> Zehir dogru
<SiyaH> Smile
<IRCdForum> selam DJ-Suskun, hoş geldin.
<DJ-Suskun> Vatanın her yerine selamlar
<SiyaH> .nick HayiS
* SiyaH Nick değişerek HayiS Oldu
<HayiS> ...
<HayiS> Smile
* DJ-Suskun Nick değişerek Suskun Oldu
* Suskun (Mobil-Mirc@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> varolasın dj
* Giriş: SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org)
<ChanServ> Sunucu yoneticilerinden,  SonAdam  Kanala girdi..
* ChanServ mod değiştirdi:+h SonAdam
<G-Bot>  1[ SonAdam ] 4*1 [Takım]: 0,4Türkiye
<G-Bot>  * SonAdam * - 0,12 Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
<ZehiR> İyi oldu
<HayiS> Ok
<HayiS> Smile
<cowboy> siya
<cowboy> siyah
<HayiS> Efendim
<SonAdam> Selâm
<cowboy> ben erhac da görev yabdım kurban
<Liya> sonAdam ortişim aleyküm selam hoşgeldin
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<ZehiR> A.Selam SonAdam hg
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
<HayiS> Cowboy dogrudur
<cowboy> sinan lokantası duruyormu
<HayiS> Duruyor
<HayiS> Yenilendi
<HayiS> Deprem sonrası
<cowboy> kağıt kepap
<HayiS> Evet
<cowboy> hıı onun oglu yanım daydı memoş
<cowboy> asb
<cowboy> mecanic
<HayiS> Tanimam
<HayiS> Smile
<cowboy> orda deyildin sen
<cowboy> kent oteli de yıkıldımı
<cowboy> HayiS
<HayiS> Yikildi
<cowboy> cok kaldım orda aldı guzel mekandı
<cowboy> zümrüt
<HayiS> Duruyor
<HayiS> Smile
<HayiS> Arkadaşımın yeri
<cowboy> ahhh o gunler ahhh
<cowboy> beni tanırlar
<cowboy> lazoğlu dersen
<HayiS> Bir orası kaldı
<HayiS> Smile
<cowboy> 7 ana
<cowboy> jet
<cowboy> ussun den
<HayiS> Kumar da
<HayiS> Var mi sende
<cowboy> yok yaa
<HayiS> Kulüp isletiyoruz
<cowboy> o zaman yokdu
<HayiS> Ortağımız.
<mIRCTeOrg> 0,6 Zekanizi Gelistirmek Ve eğlenmek için 8#Oyun 0Radyomuzu Dinlemek için 8#Radyo 0ircd Komutlari Hakkinda Yardim almak için 8#heLp 0Sunucu Hakkinda bilgi ALmak için 8#operHelp 0Kanalini Kullanabilirsiniz...
<cowboy> lelitayımı
<HayiS> Evet
<cowboy> melita
<HayiS> Dernek yaptik
<HayiS> Simdi
<cowboy> guzel
<HayiS> İsim degisti
<cowboy> yolum duşerse ugrarım kardaş
<HayiS> Ugra
<HayiS> Bas tacisib
<cowboy> zadi gören tanın kowboy
* HayiS (Mobil-Sohl@B2.F4.90E1A7ED.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> sağlasın
<cowboy> bodurkeye de cıkdım ben
<cowboy> üniversitenin ortan yukarı
* Giriş: TopRaK (TR@58.EB.3E56C228.IP)
<TopRaK> 4S12e4L12å4M12u4N 4A12L4e12Y4K12u4M
<ZehiR> Aleykümselam hg TopRaK
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
<Mevsimm> As hf toprak
<Liya> TopRaK aleyküm selam hoşgeldin
<Mevsimm> Hayia
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<Mevsimm> Hayis hg
<TopRaK> 0,4 C* 0,1 Hoş BuLduM 0,4 C* 0,1 efem0,4 C*
<TopRaK> tÅŸk
<TopRaK> saolun
<ZehiR> Mevsimm gitti
<Mevsimm> He pardon
<ZehiR> ))
<Liya> TopRaK nasılsıniz
<TopRaK> Liya hanım ıyıyım
<TopRaK> sız nasılsnız efendım
<Liya> TopRaK yazı karakterin değişik
<TopRaK> nasıl yanı
<ZehiR> TopRaK yazi karakterin bozuk
<Liya> TopRaK  Liya hanım ıyıyım [19:07]  TopRaK  sız nasılsnız
<Liya> Aha bak
<ZehiR> Onda normaldir Liya
<Liya> Haaaa
<TopRaK> durun gelecm mırc ındıyım
* Mevsimm (~guzguller@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Durduk
<Lila> Hg TopRaK
* TopRaK (TR@58.EB.3E56C228.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> .ben
<G-Bot> 2Liya4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında bilgiliyim
* Giriş: TopRaK (TopRaK@58.EB.3E56C228.IP)
<TopRaK> sa
<TopRaK> geldım
<Liya> TopRaK aleyküm selam
<Lila> A.s
<TopRaK> oldumusımdı
<ForumRadyo> a.selam TopRaK hoş qeldin.
<TopRaK> Big Grin
<Liya> Yine aynı
<Liya> Beceremedin
<Liya> Big Grin
* TopRaK (TopRaK@58.EB.3E56C228.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: TopRaK (Web-Mircte@58.EB.3E56C228.IP)
<Liya> TopRaK
<TopRaK> efendım
<Liya> Oldu galiba
<Liya> Başardın
<Liya> Big Grin
<TopRaK> demekkı mırclerde
<TopRaK> sorun var
<TopRaK> Big Grin
<Liya> Hee sorun mircte ebettt
<TopRaK> neyse webden gırmem daha :d
<Liya> Yoksa sen becerirdin yani
<Liya> Hehh simdi nasılsın Big Grin
<Liya> Soruyu başa aliyorum
<TopRaK> iyiiym cok sukur sız nasılsnız
<TopRaK> efendım
<Liya> Bende şükür iyiyim teşekkürler efendim
<TopRaK> allah ıyılık versın
<Liya> Amin inşallah
<TopRaK> 3 sene sonra ılk defa
<TopRaK> grdım Big Grin
<Liya> Baya ara verdin
<Liya> En iyisini yaptin
<Lila> Maşallah
<Liya> İlk defada burayami girdin
<Liya> Ne şansliyiz ellamm
<TopRaK> aynen oyle
<TopRaK> normalde evlendım bıraktım sanalı
<TopRaK> yayınclıgı herseyı
<Liya> Şimdi boşandinmi naptin
<TopRaK> Big Grin
<Liya> Big Grin
<TopRaK> yok daha neler oyle efe abımı
<TopRaK> gormeye geldım
<TopRaK> cok sukurmutluym esımle
<Liya> Heee anladım
<Liya> Daim olsun mutlulugunuz
<Lila> Rabbim daim eylesin
<Liya> Amin amin
<Liya> eFe abinde bıraktığın gibi işte
<Liya> Orda öylece duruyor
<Liya> Big Grin
<ZehiR> Smile)
<Lila> )
<TopRaK> liya halen evde kaldn galıba
<TopRaK> Big Grin
<ZehiR> Sesli güldüm Liya yaa))
<Liya> Ben bı kez hakkımı kullandım da
<Liya> Sırayı hiç evlenmeyenlere biraktik
<Liya> ZehiRBig Grin
<Liya> TopRaK bundan sonra devammi sanala
<TopRaK> yok hayır
<TopRaK> nasıp olursa
<TopRaK> baba oluyorum liya
<TopRaK> donmeyı dusunmuyorum
<Liya> Ooooo
<Liya> Hayırlı olsun taze baba
<Liya> Ne zaman dogum
<Lila> Allah bağişlasın
<ZehiR> Allah hayırla sağlıkla kucağına alırsın inşallah TopRaK
<Liya> Amin
<ZehiR> Vatana millete hayırlı evlat eylesin
<Liya> Amin inşallah
<Lila> İsmini ne koycan
<Liya> Kizmi erkekmi
<Liya> Ne merakliyiz bizde
<TopRaK> amin ınsalllah
<Liya> Big Grin
<TopRaK> yarın nasıpse bellı olack
<Lila> Çokk
<Liya> TopRaK heycan varmı heycan
<TopRaK> benım ıcın farketmıypr
<TopRaK> saglıklı olsunda cınsıyetın onemı
<Liya> Tabiki orası öyle
<ZehiR> İlk çocuk nede olsa )
<TopRaK> yok tabıkıde heyecan var zamanında sanalın ruzgar gıbı poyraz gıbı esen adamı kızların korkulu
<TopRaK> ruyasının
<TopRaK> cocugu olack Big Grin
<Liya> Kızların korkulu ruyasimi
<TopRaK> evet Big Grin
<Liya> Haaaa
<TopRaK> benı parmakla gosterıyordular
* Giriş: Misafir (Cezve@5.E5.4F25C0A4.IP)
<Liya> O derece ha
<TopRaK> hıc sorma eskıden cok capkındım 81 ılı
<TopRaK> fetettım
<TopRaK> yurtdısına bıle acıldım
<TopRaK> sen dusun :d
<Liya> Şimdi parmakla gösterecek Toprak yok artık dion
* Misafir (Cezve@5.E5.4F25C0A4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Big Grin
<TopRaK> yok vallaha sımdı duruldum
* ZehiR mod değiştirdi:+v TopRaK
<Liya> Maşallah
<TopRaK> kımse umrumda deıl
<Liya> Durulursun tabi
<TopRaK> cok boyle evlendıkten sonra kosmaya calısan oldu
<Lila> Cocugunda hareketli olcaktır yandın)
<Liya> Baba oldun cennn
<TopRaK> dedım evlı deılken gelmezsenız
<Liya> Big Grin
<TopRaK> sonra evlenınce gelıyorsnuz ıstemıyorum dedım
<TopRaK> Big Grin
<TopRaK> sorun yok saglıcakla dunyaya gelsın benım yolumdan gıdeck oda Big Grin
<Liya> Amannn sen gibi olmasin
<TopRaK> sız bana kurban olun
<Lila> ))
<TopRaK> Liya  ıyı bekarken cıkmadn karsıma Big Grin
<Liya> Snaa ne kurban olalım ellamm
<TopRaK> bayram gelıyor oyle deme Big Grin
<Liya> TopRaK hiç farketmezdi
<Liya> TopRaK ozaman sen kurban ol Big Grin
<TopRaK> liya benım ayarlamıycm ınsan nadır
<TopRaK> olur Big Grin
<Liya> Sen daha cusselisin
<TopRaK> cok buyuk konusma Big Grin
<Liya> Konusurum bennn
<Liya> Sossss
<Liya> Big Grin
<TopRaK> az konus mazot pahalı Big Grin
<TopRaK> sen nasılsın Lila
* Giriş: Kafkasya (Mobil-Mirc@5F.7.11F931DC.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Kafkasya
<Liya> Pahalı falan bana gelmez
<Liya> Kafkasya hoşgeldin
<Lila> Çok şkr siz baba adayuSmile
<TopRaK> liya nerelısın  sen
<Kafkasya> Hb Liya 
<Kafkasya> Slm Lar
<Lila> Kafkasya hgnz
<TopRaK> cok sukur dıyelim Lila  ne olsn vallaha ıs guc yasıyoruz
<Liya> TopRaK ne farkeder Big Grin
<IRCdForum> selam Kafkasya, hoş geldin.
<TopRaK> rabbıme sukrler olsm
<Liya> Aleyküm selam
<Lila> Daim olsn
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<TopRaK> Kafkasya  hg
<Kafkasya> Hos buldum
<TopRaK> Liya  sulee
<TopRaK> nerelısn Big Grin
<Liya> Sulememmm
<TopRaK> sule sulee
<Liya> Benenee
<Liya> Siyeneee
<Liya> Big Grin
<Lila> Smile
<Liya> Türkiye içi bir ilde işte
<Liya> Lila ikizim napun
<Lila> Çay koydm
<Lila> İççwnmi
<Liya> Heee
<Liya> İcerimm
<TopRaK> aynı ordulu
<TopRaK> gıbı konusuyor
<Lila> Olsnda
<Lila> İnş
<Liya> Ordu'nun dereleri aksa yukarı aksaaag
<Liya> Vermem seni ellere
<Liya> Big Grin
<TopRaK> senı evıne aksın suları Big Grin
<Liya> Benim evime niye akıyor delimi ne
* Giriş: KaRa (candan@58.E6.F5C52561.IP)
<Liya> Big Grin
<Kafkasya> Ordunun dereleri
<Liya> Aha KaRa dayım geldi
<Kafkasya> Aksa yukarı aksa
* Giriş: Selimm (Mobil-Sohl@B0.D8.45D664A1.IP)
<Liya> KaRa daimm hoşgeldin
<Kafkasya> KaRa  abeyy hos geldin
<Lila> Hgnz kara
* Giriş: yorukkızı (Web-Sohlim@5E.37.FA4E3823.IP)
<Selimm> Slm
<IRCdForum> selam Selimm, hoş geldin.
<Liya> .fırlat TopRaK
<Kafkasya> As Selimm  hg
<G-Bot> 2Liya4, 2TopRaK 4 nickine 5 Ruj fırlattı.
<ForumRadyo> a.selam Selimm hoş qeldin.
* ChanServ mod değiştirdi:+v KaRa
<KaRa>  6S10e4L3a5m7u13n14 A2L6e10y7k3ü12m 
<Kafkasya> yorukkızı  ablammmm
<Lila> A.s hgnz selim
<Kafkasya> Hg
<KaRa> hoşbuldum Liya
<KaRa> hşbuldum Lila
<Selimm> Hb teşekkürler
<KaRa> Selimm meraba hg
<Liya> Selimm hoşgeldin
<KaRa> yorukkızı hg
<Lila> Aleykumselam
<KaRa> .nasılım Liya yeğenim
<G-Bot> 2KaRa4 , 2Liya yeğenim4 nickinin nasıl olduğunu söylüyor: 5 Nasıl olduğunun farkındalığının farkına varamamış bir haldeyim.
<IRCdForum> selam Lila, hoş geldin.
<yorukkızı> s.a hayırlı akşamlar
<Liya> .itiraf KaRa dayım
<G-Bot> 2Liya4 , 2KaRa dayım 4 nickine itiraf ediyor: 5  Gözlerin cennetin bir fragmanıydı sanki.
<Selimm> Hb Liya
<KaRa> 4:12Pp1:7Pp12:4Pp3:6Pp5:13Pp
<KaRa>  6A13L4e10y5k2ü12m 12S10e7L1a3m 
<Selimm> Sende hg Liya
<TopRaK> neyse ben gıdıyorum
<yorukkızı> KaRa  hb dum sizde h.g
<Liya> Yorukkizi aleyküm selam hoşgeldin
<TopRaK> kalın saglıcakla
<KaRa> Hb yorukkızı
<Kafkasya> Nasılsıniz
<Liya> TopRaK yine bekleriz
<Kafkasya> Arkadaslar
<Liya> Selametle
<yorukkızı> Liya  hb dum sende h.g
<Liya> Gittt
<Lila> yorukkızı hg
<yorukkızı> Kafkasya Smile
<Selimm> nasılsın Liya
<Selimm> yorukkızı nasılsın
<yorukkızı> Lila  hb dum sende h.g
<Lila> Hb
<Selimm> Nasılsın Lila
<yorukkızı> Selimm  hamdolsun siz nsl?
<Lila> Elhamdülillah siz
<Selimm> Elhamdülillah daim olsun iyiliginiz
<Lila> Ecmain
<Liya> Selimm şükür iyiyim teşekkürler sen nasılsın
<yorukkızı> ALLAH iyilik sağlık versin Selimm
<yorukkızı> amin,
<Liya> TopRaK haylaa burdamisin gidermisin artık Big Grin
<Selimm> Elhamdülillah daim olsun Liya
<Liya> KaRa dayım sen nasılsın
<TopRaK> liya yok
<TopRaK> gıtmıyorum
<TopRaK> :d
<Liya> Nieee
<TopRaK> sen sor dıye Big Grin
<Liya> Çokta merak etmistim
<Liya> Big Grin
<Liya> .sen KaRa dayim
<G-Bot> 2Liya4 , 2KaRa dayim4 nickine 5Sen Laf aramızda Kafam kadar güzelsin.4 dedi Smile
<Liya> Vuuuu
<Lila> .soz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Keyfimin kahyası, paşa gönlüm ve tepemin tasıyla birlikte hep beraber Mircte.org Da TakıLıyouz..  4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 74 görüntülenme - 5 Mart 2026 15:36
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 10  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Lila> Tam isabet
<Liya> Lila cimm Big Grin
<Selimm> .kahve herkese
<G-Bot> 2Selimm4 , 2herkese 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  3`ü 1 arada ikram edilmiştir.
<Lila> Tşklr
<Selimm> Afiyet olsun Lila
<Selimm> )
<Lila> Eyvallah
<cowboy> Liya  hemşo seni dj yabalım yaa
<Liya> Cowboy abeyy daha size yayın vermem sonra
<cowboy> at başuntan yazmayı calarsun
<cowboy> haahaha
<Liya> Neler calmamki
<Liya> Big Grin
<cowboy> valla iyi yaban
<Liya> Önceden yapiyordum
<cowboy> ciddimisin
<Liya> Sildim falan daha da yuklemedim
<Liya> Heaaa
<Lila> Otomuz var iyiki
<cowboy> alıyım sana yeni sistem ıp
<Lila> )
<mIRCTeOrg> 0,7 mIRCTe.Org  0,2 SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim... 
* Giriş: SuNa (mobil@97.FA.EAB3B424.IP)
<G-Bot>  * SuNa * - 0,12 Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
* ChanServ mod değiştirdi:+h SuNa
<cowboy> efe ye soleyelim bi
<Liya> Cowboy abeyy yokk daha yapamam çenem susmaz
<Liya> Big Grin
<Lila> SuNa hg
<Liya> SuNa cimm hoşgeldin canım
<Kafkasya> SuNa  hg
<Liya> TopRaKBig Grin
<Selimm> SuNa hg
<SuNa> Lila hoş buldum
<SuNa> Liyaaaaa hoş buldum canimm
<cowboy> hahah senin cenene kurban deddirmesinler
<SuNa> Kafkasya hoş buldum
<cowboy> SuNa  hgniz
<SuNa> Selimm hoş buldum
* yorukkızı (Web-Sohlim@5E.37.FA4E3823.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Cowboy abeyy Big Grin
<SuNa> Cowboy abi hoş buldum
<cowboy> efendim
<Liya> Sağolasın abeyy
<Liya> Yinede
<Liya> Ben böyle hoşum
<cowboy> isdersen solerim valla
<Liya> Big Grin
<cowboy> musait sen dabiiki
<cowboy> ok
<Liya> Ben istesem alirimki şuanda istemirem
<ZehiR> SuNa hg cnm
<SuNa> ZehiR hoş buldum canım
<ZehiR> KaRa hg
<ZehiR> Kafkasya hg
<Liya> .fal
<G-Bot> 4Liya 2neyse halim çıksın falın4 5 M harfinde biri var sürekli seni seviyor ama sanki böyle güvenemiyor açılamıyor sana..
* Kafkasya (Mobil-Mirc@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Kafkasya (Mobil-Mirc@5F.7.11F931DC.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Kafkasya
<KaRa> hb ZehiR
<KaRa> SuNa yiğenim hg
<ZehiR> Smile kim o Liya
<SuNa> KaRa dayiiiii hoş buldum teşekkürler
<Selimm> .kahve Lila
<G-Bot> 2Selimm4 , 2Lila4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Mırra Kahvesi ikram edilmiştir.
<Liya> Bir bilebilsemm ahhh
<Liya> ZehiR
<KaRa> .çay SuNa yeğenim
<G-Bot> 2KaRa4 tarafından 2SuNa yeğenim4 nickine 5 Papatya çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<SuNa> KaRa dayı ellerine sağlık
<Kafkasya> Neyse bu şiir bitsin
<Kafkasya> Oyle yayin alam
<KaRa> .nasılım SuNa yeğenim
<G-Bot> 2KaRa4 , 2SuNa yeğenim4 nickinin nasıl olduğunu söylüyor: 5 yanlış zaman yanlış mekan kış güneşi diyen tarkan gibisin Smile
<SuNa> Smile
<SuNa> Liyaaaaa kim.olacak benimm
<SuNa> (:
<Liya> eLy canlisinmi
<Liya> SuNa sana hep evettt Big Grin
<SuNa> Smile
<KaRa> aynen canlı Liya
* Giriş: Doqukan (Web-S-sila@83.DE.AC27F578.IP)
* Giriş: BETON (Mobil-Sohl@58.E3.2CB77715.IP)
<KaRa> hemide şifreli
<Liya> Haaaa
* ChanServ mod değiştirdi:+v BETON
<KaRa> 14E10v7e12t4.
<Liya> Sesi çıkmıyor hicte
<KaRa> Sessiz ve derinden gidiyor eLy Tongue
<SuNa> Beton hoş geldin
<Liya> BETON geldi tüh
<BETON> 10Selamünaleyküm
<KaRa>  6A13L4e10y5k2ü12m 12S10e7L1a3m 
<Liya> Doqukan hoşgeldin
<KaRa> hg BETON
<IRCdForum> selam BETON, hoş geldin.
<SuNa> Aleykümselamlar
<KaRa> Doqukan hg
<IRCdForum> selam SuNa, hoş geldin.
<Liya> BETON dede aleyküm selam hoşgeldin
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<cowboy> misafir geldi hoş kalın
* cowboy (WebMychet@CoAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KaRa> Heimlich manevrası yine hayat kurtarmış
<BETON> 10TSK ederim sizlerede hşg gelmiş
<KaRa> herkesin öğrenmesi lazım
<Doqukan> Selamun aleyküm
<IRCdForum> selam Doqukan, hoş geldin.
<Lila> Aleykumselam hgnz BETON
<IRCdForum> selam Lila, hoş geldin.
<Doqukan> Liya hb teşekkürler
<Selimm> .cay Lila
<Doqukan> KaRa teşekkürler hb
<G-Bot> 2Selimm4 tarafından 2Lila4 nickine 5 Ada çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<SuNa> Doqukan hoş geldin aleykümselam
<Liya> KaRa dayım aynen öyle
<BETON> 10Allah hepinizden razı olsun
<ForumRadyo> a.selam Doqukan hoş qeldin.
* Ruyagull (Mobil-Sohl@4E.BE.8036A885.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Kafkasya Nick değişerek DJ-Kafkasya Oldu
<Liya> BETON dede nasılsın
<SuNa> DJ-Kafkasya iyi yayınlar diliyorum
<BETON> 10Liya çay kap gel içek
<Liya> DJ-Kafkasya keyifli yayınlar
<BETON> 10D
<DJ-Kafkasya> Dicey geldi hanimmmm
<DJ-Kafkasya> Teşekkürler
<SuNa> .owner DJ-Kafkasya
* G-Bot mod değiştirdi:+q DJ-Kafkasya
<G-Bot> 1[ DJ-Kafkasya ] kanal sahibi (10+q) konumuna geçti. (1. seviye) 
<KaRa> bu ne owerlokçu geldi hanım gibi Smile
<Liya> .cay BETON dedem
<G-Bot> 2Liya4 tarafından 2BETON dedem4 nickine 5 Papatya çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<Lila> DJ-Kafkasya iyi yayınların olsun
<SuNa> Merdo Merdo...
<BETON> 10Adamsın vesselam Liya(..
<KaRa> .ruh Liya yeğenim
<G-Bot> 2KaRa4 , 2Liya yeğenim4 nickinin ruh durumunu sorguluyor:
<G-Bot> 2KaRa 5 Bu hayatta gülmemi isteyen tek kişi fotoğrafçıydı.4 dedi Smile)
<Liya> TopRaK daha burdamisin kovmuştum seni Big Grin
<DJ-Kafkasya> Teşekkürler  efenimmm
<Liya> BETON dede eyvallah
<KaRa> ziyaretin güzeli kısa olanıymış S.a. kaçtım
<SuNa> Selametle dayiii
<Liya> KaRa dayım selametlen
<DJ-Kafkasya> Selametleee abeyy
<BETON> 10Lila suna liya nassılnız
<ZehiR> İyi yayınlar DJ-Kafkasya
<DJ-Kafkasya> Ablaa teşekkürler
<SuNa> İyim çok şükür sen nasılsın
* KaRa (candan@58.E6.F5C52561.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> BETON ben şükür iyiyim teşekkürler sen nasılsın
<BETON> 10Daima iyi olun İnşallah
<SuNa> Gitme demedimi vurular seni....
* Selimm (Mobil-Sohl@B0.D8.45D664A1.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Lila gözün aydın
* Giriş: Selimm (Mobil-Sohl@B0.D8.45D664A1.IP)
<Liya> Big Grin
<Liya> Tam aymadi
<Selimm> Dusmusum
<Lila> Liya Smile)
<Liya> Hee
<BETON> 10Başkanı arayan çok
<Liya> Big Grin
<Selimm> .kahve herkese
<G-Bot> 2Selimm4 , 2herkese 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Aromalı filtre kahve ikram edilmiştir.
<Liya> Hangi başkani
<Selimm> Afiyet olsun herkese
<SuNa> Gelme demedimi vurular seni Merdo Merdo
<SuNa> Selimm ellerine sağlık
<SuNa> .alkış DJ-Kafkasya
<G-Bot> 2SuNa4 tarafından 2DJ-Kafkasya 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<BETON> 10Keşke bukadar karizma ve centilmen olmasaydım
<BETON> 10(.
* Giriş: Doqukan_ (Web-S-sila@83.DE.AC27F578.IP)
<Liya> Big Grin
<BETON> 10D
<Liya> Hay ellammm
<Liya> Gören daha bakamiyor
<BETON> 10Liya beni hiç çekemrssin demi
<Liya> Gözler pert
<BETON> 10D
<Liya> Seni niye çekim kkoluma yazik
* Giriş: KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP)
<BETON> 10Liya efeye sor nasıl nir aslan olduğumu dersana
<BETON> 10??
<SuNa> Kral hoş geldin
<KraL> Sa Hb SuNa
<Liya> BETONBig Grin
<Liya> KraL hoşgeldin
<KraL> Liya: hb
<BETON> 10Heyacan hapma liya
<Liya> BETON dedem olarr yapmamaya calişcam
<Liya> KraL naper
<KraL> Liya: iyilik Şükür senden
* Selimm (Mobil-Sohl@B0.D8.45D664A1.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Bende de iyilik güzellik
<BETON> 10Zehir ömür törpüsü hsg sende bari
<BETON> 10(;
* Giriş: Ruyagull (Mobil-Sohl@4E.BE.8036A885.IP)
<ZehiR> Smile
<KraL> Daim Olsun Liya
<Liya> Amin inşallah
<DJ-Kafkasya> KraL  hg
<BETON> 10??
<SuNa> Ruyagull hoş geldin canım
<KraL> DJ-Kafkasya:  Hb iyi yayinlar
<Liya> Ruyagull mm hoşgeldin canım
<KraL> Ruyagull: hg
<ZehiR> Hgniz yeni  gelenler
<Ruyagull> Hb tsklr suna cimm
<Ruyagull> Hb tsklr liya cimm
<KraL> ZehiR:  hb
<BETON> 10Rüya hşg
<DJ-Kafkasya> Liya  eser sana
<Ruyagull> Yeniyim hb
<Ruyagull> Big Grin
<DJ-Kafkasya> Ruyagull  hg
<KraL> Smile
<Liya> DJ-Kafkasya teşekkürler
<Ruyagull> Hb tsklr dj
<Ruyagull> Hb tsklr beton
<BETON> 10Liya bana TSK etmen lazım dı
<Ruyagull> Hb tsklr kral
<Liya> Cilveloyyy nananayyyy
<Liya> BETON sen ne alakasiii
<BETON> 10Eyvallah rüya
* Doqukan (Web-S-sila@83.DE.AC27F578.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<BETON> 10Centilmen katizma
<BETON> 10Liya nehalın varsa gör
<BETON> 10??
<Liya> Karizmadan yıkiliyon mübarekBig Grin
<BETON> 10Liya beni eskidende çekemrzdin(.;;!
<Liya> .alkis DJ-Kafkasya
<G-Bot> 2Liya4 tarafından 2DJ-Kafkasya 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Liya> BETON cekilesi yanın yokkine
<Liya> Big Grin
<BETON> 10Lşya çok kibar sın
<BETON> 10(;;;
<Liya> Naif bir bagyanim ebett
<BETON> 10Liya
<BETON> 10D
<DJ-Kafkasya> .alkış Liya
<G-Bot> 2DJ-Kafkasya4 tarafından 2Liya 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Liya> .fal
<G-Bot> 4Liya 2neyse halim çıksın falın4 5 Bebek görüyorum...bereket bereket !!
<BETON> 10Köprkler kovalasın
<Liya> Haaaa
<BETON> 10D
<Liya> Seni kovalasinn
<BETON> 10Hoyt
<BETON> 10D
<BETON> 10Bana müsade Allah'a emanet olun
<Liya> Selametle dedem
<Lila> Müsade sizin
<BETON> 10Liya seviliyorsun
<BETON> 10TSK ederim
<BETON> 10??
* BETON (Mobil-Sohl@58.E3.2CB77715.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Gel gör beni aşk neylediii
<Liya> .ben
<G-Bot> 2Liya4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında unutkanım
<Lila> Güzel söylemiş
<Liya> Evet
<Lila> Adam
<DJ-Kafkasya> Lila  hanim eser sizin olsun
<Lila> Tşkr ederim DJ-Kafkasya
<Liya> (ayicik) Ruyagull mm
<DJ-Kafkasya> Misafir geldi
<DJ-Kafkasya> Anons ara ara olacak
<Liya> Tamamdir
<Lila> Tamamdir kolay gelsin
<DJ-Kafkasya> Anonssuz yayin sevmiyorum
<DJ-Kafkasya> Birakayim
<Liya> KraL napiyon
<Lila> Ne ikram edecek acaba misafire)liya meraka devam
<KraL> Liya: izlemedeyim
<KraL> .
<KraL> Smile
<Liya> Lila Big Grin
<Liya> Yapma böyle seyler
<Liya> Ne geliyorsa başıma meraktan geliyor sonra
<Lila> Kahvemi çaymiSmile
<DJ-Kafkasya> Cay ıslak kek
<Liya> KraL haaa izle bakalım damam Smile
<Lila> İyimiş afiyet olsn
<KraL> Anlaşıldı Smile
<Liya> .
<Lila> Kral hg nz
* Liya mod değiştirdi:+v KraL
<KraL> Lila: Merhaba Hb sizde hgnz
<IRCdForum> merhaba KraL, hoş geldin.
<Lila> Hb eyv
<KraL> Tam 20 yıl öncede burdaydim
<KraL> Smile
<Liya> Baya eski
<Lila> Okadar olmadı galiba bizim
<KraL> 10 yıldır ara verdim
<Lila> 10 olmuştur
<KraL> Halen misafir durumundayım aslinda
<Lila> Maşallah iyi vermişin ara
<KraL> Geri geldim sayilmaz
<Liya> KraL misafirlik bitti
<KraL> Geçmişe özlem
<KraL> Liya: oda doğru nick kayıt ettim
<Liya> Hayırlı olsun
<Liya> Smile
<KraL> SağolSmile
<Lila> Çalmasin kimseSmile
<Liya> TopRaK halamiii burdasin
<KraL> Değerli nick evet Lila  Smile
<KraL> TopRaK: Merhaba
* Giriş: Aşık_Yunus (Web-S-isla@5F.46.CFABC8F5.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Aşık_Yunus
<KraL> Aşık_Yunus: Merhaba hgnz
<Liya> Aşık_Yunus hoşgeldin
<Liya> .cay KraL
<G-Bot> 2Liya4 tarafından 2KraL 4 nickine 5 Biberiye çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
* KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (Connection reset by peer)
* Giriş: KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP)
<Ruyagull> Liya cimmm(ayicik)lila cimmmm(ayicik)
<DJ-Kafkasya> Kral eser sana
* KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Lila> Ruyagull
<Liya> KraL gitti eser bana kaldi
<Liya> Big Grin
<Ruyagull> Efendim
<Lila> (gul)
* Giriş: KraL (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP)
<Ruyagull> (gul)(gul)
<Liya> KraL düştü şarkı bana kaldı
<KraL> DJ-Kafkasya Şarkı için teşekkürler
<DJ-Kafkasya> Ruyagull  radio dinleye biliyor
<KraL> Smile
<Ruyagull> Evet
<DJ-Kafkasya> Musun
<DJ-Kafkasya> Ok
<Liya> KraL geldinmi
* Giriş: VampireLLa (Web-Mircte@54.A4.B529272F.IP)
<G-Bot>  0,12 mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı VampireLLa Su Anda Online.
<DJ-Kafkasya> Sana da bir armaganim olsun
<Lila> VampireLLa hg sen
<Ruyagull> Vampirella hg cnmmm
<KraL> Liya radyo açılsın diye webden girdim
<VampireLLa> hb Liya mmm tskler sende hg
<Liya> .heyyy VampireLLa mmm hoşgeldin
<G-Bot>  1 VampireLLa mmm hoşgeldin  2 VampireLLa mmm hoşgeldin  3 VampireLLa mmm hoşgeldin  4 VampireLLa mmm hoşgeldin  5 VampireLLa mmm hoşgeldin  6 VampireLLa mmm hoşgeldin  7 VampireLLa mmm hoşgeldin  8 VampireLLa mmm hoşgeldin  9 VampireLLa mmm hoşgeldin  10 VampireLLa mmm hoşgeldin  11 VampireLLa mmm hoşgeldin  12 VampireLLa mmm hoşgeldin  13 VampireLLa mmm hoşgeldin  14 VampireLLa mmm hoşgeldin  2 VampireLLa mmm hoşgeldin 
<KraL> VampireLLa hg
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'DJ-Kafkasya' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 '?Bir Ayrılık Türküsü - Elif Buse Doğan & Zafer Yılmaz ?Zafer Yılmaz Official' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<VampireLLa> hb Ruyagull mmmm Balimm tskler sende hg güllüm
<Liya> KraL haaa anladım damam Smile
<Ruyagull> (pkalp)(pkalp)
<Liya> Baya eremedumm
<KraL> Smile
<Liya> Ruyagull
<VampireLLa> Liya mmmmmmmm Askbücügümmmmmmmm hb seni sende hg Canimmm <3
<Liya> VampireLLa mmm hosbuldum aşkommm
* Liya mod değiştirdi:+v VampireLLa
* KraL Nick değişerek Tx Oldu
<DJ-Kafkasya> Ruyagull  eser sana dir
<VampireLLa> Cici yayinlar DJ-Kafkasya
<Ruyagull> Dj tsklr
<Liya> .
<VampireLLa> .heyyy DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)
<G-Bot>  1 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  2 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  3 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  4 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  5 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  6 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  7 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve) 8 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  9 DJ-Kafkasya (muzik)(ates)(gul)(cicek)(kahve)  10 DJ-Kafkasy
<DJ-Kafkasya> VampireLLa  teşekkürler
<Ruyagull> .alkis dj
<G-Bot> 2Ruyagull4 tarafından 2dj4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<VampireLLa> .away
* VampireLLa Nick değişerek VampireLLa`Away Oldu
<DJ-Kafkasya> .alkış Ruyagull
<G-Bot> 2DJ-Kafkasya4 tarafından 2Ruyagull 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Liya> Awayli güzel
<Ruyagull> (ates)
<DJ-Kafkasya> VampireLLa`Away  eser sana dir
<DJ-Kafkasya> Ruyagull  odun atesimi
<Ruyagull> Hee
<DJ-Kafkasya> Bakır çaydanlığı alıp gelem
<DJ-Kafkasya> Çay yapammm
<DJ-Kafkasya> Musaden olursaa
<Liya> Tx sen kimidin
* SuNa (mobil@NetAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 600 seconds)
<Ruyagull> Cakmak atesi aslinda
<DJ-Kafkasya> Liya  seni bir an kanalın muhtarı
<Ruyagull> Smile
<DJ-Kafkasya> Gibi hissettim
<Liya> Big Grin
<DJ-Kafkasya> Mahallenin yoklamasini
<DJ-Kafkasya> Alıyor mus gibi
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<Liya> Napimm ogreniyorum
<DJ-Kafkasya> Bisi demedim
<Liya> Heee
<DJ-Kafkasya> Eleştiri de degil
<Liya> Biliyom biliyom
<Liya> Big Grin
* Giriş: KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP)
<DJ-Kafkasya> Oylar muhtara
<Lila> Tşklr
<Liya> KraL ne ara gidip geldin
* Giriş: qonyaLi (Web-Mircte@2E.C4.F6953462.IP)
<DJ-Kafkasya> Bugun Billur da
<DJ-Kafkasya> Yokk
<Lila> Sorcaktım tammm
<Lila> )
<KraL> Liya: radyo için web açık ben uygulamadan devam
<Liya> Billur kim
<VampireLLa`Away> Cok tsk ederim DJ-Kafkasya
<Lila> Billur hanım nerde
<DJ-Kafkasya> Bilmiyorum
<Liya> KraL Tx senmisin
* Giriş: BuyurUsr2791 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
* qonyaLi (Web-Mircte@2E.C4.F6953462.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Kafkasya> VampireLLa`Away  kolay gelsin size
<KraL> Liya: evet
<Liya> Hmm anladım
<Liya> Öğrendim
<VampireLLa`Away> Emegine saglik DJ-Kafkasya KraL
<DJ-Kafkasya> VampireLLa`Away  daha cayi demlemedim
<DJ-Kafkasya> Ruyagull  ateşi harlamadi
* Giriş: ZaRa (MobilMyche@1F.DF.21F2EEB8.IP)
<DJ-Kafkasya> Bu ateş de su kaynamaz
<DJ-Kafkasya> ZaRa  hg
* ZaRa (MobilMyche@1F.DF.21F2EEB8.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Hosbulmadi
* Doqukan_ (Web-S-sila@83.DE.AC27F578.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> Daha kibar karşılama yapin
<Liya> Big Grin
<DJ-Kafkasya> Seversiniz mi
<DJ-Kafkasya> Aceppp
<Liya> Kafkasya teşekkürler
<Liya> Yaz yagmuruuuu
<Liya> Severim
<DJ-Kafkasya> Nurettin güzel eseridir
<DJ-Kafkasya> Yaz yagmuru
<Liya> Yolumuz ayrılsa bile
<Liya> Issız sokaklarda
<Liya> .alkis DJ-Kafkasya
<G-Bot> 2Liya4 tarafından 2DJ-Kafkasya 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
* SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (Connection reset by peer)
<Liya> Yolumuz ayrılsa bile işimiz kaybolsa bile can beden çıksa bile artık seni unutamam
<KraL> .
<Lila> Can cıkınca unutulur kesin o
<Liya> Ormantikligi bozma ikiz
<Lila> )
<DJ-Kafkasya> .alkis Liya
<G-Bot> 2DJ-Kafkasya4 tarafından 2Liya 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Lila> Biliyon şarkılara iyi yorum yaparımSmile
<Liya> Şarkı biter ben gider
<Liya> Heeee
<DJ-Kafkasya> Gule Gule
<DJ-Kafkasya> Yine gel
<Liya> Emeğine yüreğine sağlık teşekkürler
<DJ-Kafkasya> Iki tane ekmek de al
<Lila> Liya yarımsaat sonra gideydinya
<Lila> -Smile
<Lila> Beraber gidiverirdik
<DJ-Kafkasya> Lila  sıra sana geldi tekrar
<KraL> DJ-Kafkasya: Emeğine sağlık
<Lila> Teşklr
<DJ-Kafkasya> Bende 21:00
* Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 604 seconds)
<DJ-Kafkasya> Cikam
* Liya (Mobil-Mirc@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Kafkasya> Yatsiyi kilam
<TopRaK> Liya
<TopRaK> he burdayım
<TopRaK> Big Grin
<Lila> Aynen
* Giriş: Tuana (Mobil-Sohl@5E.EB.557D532C.IP)
<DJ-Kafkasya> En hayırlısı o
<DJ-Kafkasya> Lila  sorduğun arkadas
<DJ-Kafkasya> Ara ara gelir
<Lila> Kimdi o
<DJ-Kafkasya> Etkilenir gibi olur
<DJ-Kafkasya> Sonra kaybolur
<DJ-Kafkasya> Korkkaktir kendisi
<DJ-Kafkasya> Allah in bir kulu
* Tuana (Mobil-Sohl@5E.EB.557D532C.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Ronay (...@B2.F5.678F4F90.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Ronay
<Lila> .
<Ronay> Selam
<IRCdForum> selam Ronay, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam Ronay hoş qeldin.
<Lila> Aleykumselam ronay hgnz
<IRCdForum> selam Lila, hoş geldin.
* Giriş: SaRuCaa (SaRuCaa@B2.F6.75DDD52F.IP)
<Ronay> Hoş buldum
<Lila> SaRuCaa hgnz
<SaRuCaa> Selamün aleyküm
<KraL> Ronay: SaRuCaa Merhaba hgnz
<IRCdForum> selam SaRuCaa, hoş geldin.
<IRCdForum> merhaba KraL, hoş geldin.
<DJ-Kafkasya> Ronay  hg
<KraL> Aleyküm Selam
<SaRuCaa> .özelkapat
<DJ-Kafkasya> SaRuCaa  hg
<Lila> Aleykumselam
<SaRuCaa> Hb Arkadaşlar tşk ediyorum
<DJ-Kafkasya> SaRuCaa  benim özel acik
<SaRuCaa> İyi yayınlar DJ-Kafkasya
<DJ-Kafkasya> Ama gelen olmuyor
<DJ-Kafkasya> ((:
<KraL> Smile
<SaRuCaa> Daha iyi işte))))
<DJ-Kafkasya> Bakım  du
<KraL> SaRuCaa: sizde eskilerden misiniz
<DJ-Kafkasya> Boss
<DJ-Kafkasya> Bom Bos
<Ronay> Hoş buldum teşekkürler
<Ronay> SaRuCaa Hoş Geldin
<SaRuCaa> KraL aslında çok eski değil
<KraL> SaRuCaa: başka Nickiniz varmi
<DJ-Kafkasya> SaRuCaa  dinleme imkanın va.mi
<SaRuCaa> Ronay hanım hoşbuldum
<SaRuCaa> ErzincaNLı
<SaRuCaa> KraL
<SaRuCaa> Çaycı olan
<DJ-Kafkasya> Ayni sekil de Ronay  hanim miymis
<DJ-Kafkasya> Az kalsin birader diyecektim
<SaRuCaa> DJ-Kafkasya radyo acık
<KraL> Anladım Memnun Oldum SaRuCaa
<DJ-Kafkasya> Dinleme imkanına sahipmisiniz
<KraL> Bende Ankara dan
* Giriş: Hakann (mobil@BC.39.ED216D78.IP)
<SaRuCaa> Memnun oldun Ajan vardı ankaralı
<Hakann> Selamün aleyküm arkadaşlar hayırlı geceler dilerim
<IRCdForum> selam Hakann, hoş geldin.
<Hakann> Kafkasya iyi yayınlar başarılar dilerim kolay gelsin
<Lila> A.s hgnz hakan
<KraL> Aleyküm Selam hg Hakann kardeşim
<Hakann> Hb teşekkür ederim lila
<KraL> SaRuCaa: bende 10 Yıldır yoktum
<Hakann> Kral hb teşekkür ederim kardeşim
<KraL> Ricq ederim
<Hakann> Sağol
<DJ-Kafkasya> Hakann  eyvallah hg
<Hakann> Sağol Kafkasya
<SaRuCaa> Tşk ediyorum DJ-Kafkasya benden Ronay hanıma gelsin
<DJ-Kafkasya> Ek anons yaptimmm..
<DJ-Kafkasya> ((*:
<Lila> Sevindir gencleri taabiSmile
<SaRuCaa> KraL ben 19 buçuk yıl oldu
* Giriş: FrOst (DaDaS@58.E6.1B9E4AB0.IP)
<SaRuCaa> .alkış DJ-Kafkasya
<G-Bot> 2SaRuCaa4 tarafından 2DJ-Kafkasya4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<DJ-Kafkasya> .alkis SaRuCaa
<G-Bot> 2DJ-Kafkasya4 tarafından 2SaRuCaa 4 alkışlıyor.
<G-Bot>  10~ ALkıŞ ~ 4 ~ aLkış ~ 12 ~ ALkıŞ ~ 13 ~ Alkış ~ 7 ~ ALkıŞ ~ 3 ~ AlkıŞ ~ 11 ~ alkıŞ ~ 5 ~ aLkış ~ 9 ~ Alkış ~
<Hakann> Lila huzurevi sakinlerini de bari sevindirsin mesela ben sen
* Giriş: Mustafa (Mobil-M-ne@B0.DB.6BBC360E.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+o Mustafa
<Hakann> Mustafa hg
<SaRuCaa> Aleyküm selam Hakan reis
<SaRuCaa> Hg
<IRCdForum> selam SaRuCaa, hoş geldin.
<DJ-Kafkasya> Mustafa  hg
<Lila> Olur hakanSmile
<SaRuCaa> Mustafa abi hg
<Hakann> Teşekkürler kardeşim saruca
<DJ-Kafkasya> Lila genç derken baskanim
<Mustafa> H.buldum saqolasin qurban
<Hakann> Helal olsun sana lila
* TopRaK (Web-Mircte@58.EB.3E56C228.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Kafkasya> 40 yas alti girişten gecemiyor
<DJ-Kafkasya> Buraya
<Lila> Heç sorun deel
<DJ-Kafkasya> (((:
* FrOst (DaDaS@58.E6.1B9E4AB0.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Hakann> Kapıya yazın 18 yaş altı 40 yaş üstü girişlerde kimlik kontrolü var
<VampireLLa`Away> SaRuCaa mm Poncoooo hg
<Lila> Nine şarkısı söylerdi rahmetli banaSmile
<SaRuCaa> VampireLLa hb can
<VampireLLa`Away> Mustafa hg sen
<Hakann> Hg vampire
<Mustafa> VampireLLa`Away H.buldum saqolasin
<SaRuCaa> Away mi oldun sen VampireLLa
<VampireLLa`Away> sende hg Hakann tskler
<SaRuCaa> ))))
<VampireLLa`Away> heee
<Hakann> Hb teşekkür ederim vampire
<VampireLLa`Away> cok konusuyormusum soosss dediler bana
<VampireLLa`Away> Big Grin
<Hakann> Kim dedi
<SaRuCaa> Sen mi az konuşuyor sun
* Giriş: trnm (MobilisLam@BC.84.2F182521.IP)
<SaRuCaa> Ki
<SaRuCaa> ))
<Lila> Ben demedim
<Hakann> Vampire sana kim sus dediyse onları hırt diye ısır
<SaRuCaa> VampireLLa işler nasıl
<KraL> SaRuCaa: Bende 20 yıl
<KraL> Civarı
<SaRuCaa> Ben Eskiden anonslu DJ dim
<Hakann> Ben de internet kafelerinden bu yana internetteyim
<SaRuCaa> KraL
* trnm (MobilisLam@BC.84.2F182521.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KraL> Eskiler güzeldi
<KraL> Hakann: sende güzel zamanlardan gelmişsin
<DJ-Kafkasya> Hakan Bu eserde sana
<SaRuCaa> Aynen Özbey vardı
<KraL> SaRuCaa: Sen Mohikan ve ekibini bilirsin
<Hakann> Kral ah o zamanki sohbet ortamı değişik bir ortamdı şimdi sohbet ortamı çok değişti
* Tx (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (.)
<KraL> Evet
<SaRuCaa> Evet
* Giriş: Ayyüzlum (Web-Mircte@58.E6.739BEF74.IP)
<KraL> Hakann: bende 10 yıldır yoktum sırf özledim diye geldim
<Hakann> İlk niçin prof kız özellikle beni aramak için gelmiş oturduğum yere
* Giriş: KraL_ (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP)
<KraL> SaRuCaa: Onlarda düzgün insanlardı
<SaRuCaa> KraL reis HG sefalar getirdin
<Hakann> Vallahi ben ne kadar koparım desem kopamadım çünkü bazı değerli güzel arkadaşlar var sizin gibi kral
* Giriş: cok_tipsiz (Web-S-isla@58.F1.98BD03EC.IP)
<KraL> Kafkasli ve eşkıya Tanirmisin
<SaRuCaa> Delikanlı vardı
<Hakann> Evet
<SaRuCaa> Mehmet
* cok_tipsiz (Web-S-isla@58.F1.98BD03EC.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Vardı
<VampireLLa`Away> Smile
<SaRuCaa> Akrepbey
<KraL> Hakann: bu mecralarda güzel arkadaşların hatırına duruyoruz
<SaRuCaa> DJ bahar
<Hakann> Mesela yıllara meydan okumuş vampire ve lila onlar da eskidi artık paslandı bizim gibi
<VampireLLa`Away> Yok eskiler gibisi beeee
<KraL> Evet
<VampireLLa`Away> Big Grin
<KraL> VampireLLa`Away: Merhaba
<KraL> Smile
<IRCdForum> merhaba KraL, hoş geldin.
<Hakann> Herkese pas sökücü getireceğim mesela burada herkese
<KraL> Paslandik evet
<SaRuCaa> VampireLLa da candır
<KraL> Smile
<VampireLLa`Away> Merhaba KraL tskler sende hg
<IRCdForum> merhaba VampireLLa`Away, hoş geldin.
<DJ-Kafkasya> Hakann  bn 46 oldum
<DJ-Kafkasya> Meselaaa
<KraL> VampireLLa`Away: Hb sağol
<VampireLLa`Away> .away
* VampireLLa`Away Nick değişerek VampireLLa Oldu
<Lila> Yeniyken bi hava atardı bunlar eskiler şöle başka böle başka eskidik yine aynı muhabbet)
<SaRuCaa> BasbelaSi Carizma almanyalı
<Hakann> Sen daha yeni huzur evi sakini olmana var Kafkasya
<VampireLLa> böyle yeni bitmeler bize kural ögretiyor ya yada ögretmeye kalkiyor
<KraL> Lila:  Smile
<VampireLLa> uyuz oluyorum
<VampireLLa> Big Grin
<Hakann> Baş belası bir bayan değil mi o
<DJ-Kafkasya> Ufaktan ben de tezgahi
<SaRuCaa> Yok ögretmen Hakan
<DJ-Kafkasya> Toplayayim
<Hakann> Dj lik yapıyor baş belası
<SaRuCaa> Erzurum lü aslen
<KraL> Çok nick var bilsem hepsini ajandaya yazardim
<DJ-Kafkasya> BILLUR DA YOK ZATEN
<SaRuCaa> Evet
<Mustafa> ben yeniyim qidem burdan Smile yeni bitmeler ne yaa Smile
<Hakann> Baş belası olarak bir de bayan var
<SaRuCaa> İstanbul da yaşıyor
<VampireLLa> Mustafa estf.
<Lila> Mustafa ))
<VampireLLa> muzurlara dedim
<SaRuCaa> Evet Hakan var oda
<Hakann> Mustafa sen de kendini genç hissetme sen de huzurevi sakinsin bizim gibi
<VampireLLa> Sen uslu uslu adamsin
<KraL> Smile
<Mustafa> Smile
<DJ-Kafkasya> Evvel yıllarda huzur evinde görev yaptim
<SaRuCaa> Hakann beni mehmet olarak tanır
<Hakann> Evet Sarıca doğru
<KraL> Mustafa: Merhaba Hgnz
<DJ-Kafkasya> Kayıt alabilirim
<Hakann> Baş belası alayım getireyim buraya şimdi onu nerede olduğunu biliyorum
<Mustafa> KraL H.buldum saqolasin
<DJ-Kafkasya> Aile. Bakanlığı calsaniyim
<SaRuCaa> ErzincanLı Aliyar Mehmet SaRuCa
<SaRuCaa> Nickler bunlar benım
<Hakann> Kafkasya bak ne güzel bana da bir aile yardımı olarak biraz oradan bir evrak doldursana biraz para alayım devletten fakirim ben
<Mustafa> Ben sunuculara ilk qirdiqim de KraL nicki ile qirerdim, nerenin kral i diye çok soru qelirdi bana, tabi kim bilecek ki ben çöpçüler KralıSmile
<KraL> SaRuCaa: sizler gibi eski efsaneleri görmek güzel
<Lila> Biraz öle ole oldu
<Lila> )
<KraL> Mustafa:  Smile
<Hakann> Arkadaşlar ben 2 dakika baş belasını alıp geleyim
<KraL> O zamanda çok vardi
<VampireLLa> KraL sende EmPiRe zanalarindanmisin
<KraL> Plakalı girerdik
<SaRuCaa> DJ-Kafkasya Dünya Tekin feleksen ne feleksen Benden herkese gelsin
<KraL> VampireLLa:  Smile
<SaRuCaa> Allah'ım razı olsun KraL reis
<DJ-Kafkasya> SaRuCaa  yayini birakmak uzereyimm
<VampireLLa> Saydigin tayfaya göre
<VampireLLa> evet
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> EmPiRe çok eskilerden
<KraL> SaRuCaa: Amin sendende İNŞ.
<Lila> Hakan baş belası kimdur djmidur
<SaRuCaa> VampireLLa
<SaRuCaa> Benden de baya eski
* Ruyagull (Mobil-Sohl@4E.BE.8036A885.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Kafkasya> Son bir eser daha
<VampireLLa> ben citir 666
<DJ-Kafkasya> Sora
<VampireLLa> ben yenilerden
<VampireLLa> ahahahahahay
<KraL> SaRuCaa: Sen Eşkıya Kafkasliyi gördün mü hiç
<DJ-Kafkasya> Ben sagdan
<DJ-Kafkasya> Sessizce Kaçammm
<Lila> Emeğine sağlık DJ-Kafkasya
<DJ-Kafkasya> Lila  olmadı ama
<KraL> DJ-Kafkasya:  Emeğine sağlık saygılar
<VampireLLa> Ben sizin gibi sanalda baslamadim emeklemeye
<SaRuCaa> Okadar nick varki
<VampireLLa> Big Grin
Cevapla
#12
<DJ-Kafkasya> Bu gecelik böle. Olsun
<SaRuCaa> Çok eski zaman gecmiş
<KraL> Evet
<VampireLLa> Direk kosarak girdim
<VampireLLa> ahahahahay
<VampireLLa> Big Grin
<Mustafa> DJ-Kafkasya emeqine yüreqine saqlik
<Lila> Telafi edersiniz inş
<SaRuCaa> VampireLLa beni bulurdu hep
<SaRuCaa> Hahaha
<KraL> Maalesef çok güzel yerler zenginlerin eline geçmiş
<VampireLLa> ahahahayyy SaRuCaa
<VampireLLa> Big Grin
* KraL_ (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DJ-Kafkasya> Lila  aslında bırakıp emekli olsam daha eyi bir seçim.olacaktaa
<VampireLLa> nereye gitsen hangi delige girsen
<VampireLLa> kan kokunu aliyordum
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> Bulur valla
<SaRuCaa> Doğru
<Lila> İyi yayının devam et bnce
<SaRuCaa> KraL abi eFe abımı çok seviyorum
* Giriş: Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
<SaRuCaa> Candır
<Lila> Kalın sağlıcakla
* Lila (Mobil-Mirc@Sohbet.Operator.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KraL> SaRuCaa: Burası Şükür gitmedi
<KraL> eFe Abi sayesinde
<SaRuCaa> Evet
* Giriş: Hakann_ (mobil@BC.39.ED216D78.IP)
<Hakann_> Evet arkadaşlar birazdan baş belası buraya gelecek
<Hakann_> Onu buldum ve buraya çağırdım gelecek baş belası
* Giriş: asdasd (FENERBAHCE@97.87.1BFFBB13.IP)
<VampireLLa> Ronay nirde SaRuCaa
<KraL> Hakann_: hg geçmiş olsun
<Hakann_> Kral sağ ol kardeşim gittim baş belasını buldum birazdan buraya gelecek
<SaRuCaa> Birazdan gelicek iki gözümğn çiçeği
<SaRuCaa> VampireLLa
<VampireLLa> vissss
<VampireLLa> temem
<Hakann_> Evet gelecek kardeşim baktım orada tek başına duruyor
<VampireLLa> Big Grin
<KraL> Gelsin Başımızın üstünde yeri var
<Hakann_> Saruca o hem öğretmen hem DJ'lik yapıyor
<Hakann_> Teşekkürler kral kardeşim
<SaRuCaa> Dediğim erkek
<VampireLLa> kim Hakann
<mIRCTeOrg> 0,6 Zekanizi Gelistirmek Ve eğlenmek için 8#Oyun 0Radyomuzu Dinlemek için 8#Radyo 0ircd Komutlari Hakkinda Yardim almak için 8#heLp 0Sunucu Hakkinda bilgi ALmak için 8#operHelp 0Kanalini Kullanabilirsiniz...
<SaRuCaa> Benim
<Hakann_> Baş belası vampire
<SaRuCaa> Erzurumlu aslen
<SaRuCaa> İstanbul'da
<Hakann_> Beni gördü tanıdı konuştuk biraz geliyor
<DJ-Kafkasya> Allah  a emanetsiniz
<SaRuCaa> baSbelaSi böyle yazılıyor
<Hakann_> Evet
<VampireLLa> basbelasi diyon vampir diyon
<ZehiR> DJ-Kafkasya selametle.emwgine sağlık
<VampireLLa> üstüme mi alinmaliyim
<Hakann_> Basbelasi
<SaRuCaa> DJ-Kafkasya emeğime yüreğine saglık
<DJ-Kafkasya> Saolun
<VampireLLa> Emgegine saglik DJ-Kafkasya
<Hakann_> Kafkasya kardeşim emeğine yüreğine sağlık çok teşekkür ederim selametle Allah'a emanet ol
<SaRuCaa> ZehiR abla hg
* Giriş: cenk (Web-Mircte@58.EC.6D99E7A5.IP)
<Hakann_> Zehir hg
* cenk (Web-Mircte@58.EC.6D99E7A5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KraL> ZehiR: hg
<ZehiR> Merhaba hb sizlerde hgniz
<IRCdForum> merhaba ZehiR, hoş geldin.
<SaRuCaa> Karahanlı yı tanırmısn KraL
<SaRuCaa> ATTİLa
<KraL> Yabancı Gelmiyor
<SaRuCaa> Özkan_ amiri
<KraL> Denk gelmisimdir
<SaRuCaa> Evet
<Hakann_> Hb teşekkür ederim zehir
<SaRuCaa> Karahanlı da mehmet
<SaRuCaa> Delikanlı nicklerini kullanıyor
<Hakann_> Karahanlı DJ olan evet
<SaRuCaa> Evet
<KraL> Delikanlı yabancı değil
<SaRuCaa> O değil
<Hakann_> Joker çarıklı yabancı olarak yayın alıyor
<KraL> Onu hatirliyorum
* BuyurUsr2791 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 600 seconds)
<KraL> Joker
<Hakann_> Kanal sahibini kanalları kapattı
<SaRuCaa> Hakann o değil dedıgım
<KraL> Eski olan mi
<Hakann_> Evet
<KraL> Anladım
* asdasd (FENERBAHCE@97.87.1BFFBB13.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Hakann_> Ben bu alemde çoğu kişiyi tanırım bilirim
<SaRuCaa> Ben onlara rest çektim zamanında
<SaRuCaa> KraL
* Giriş: Nedense (Mobil-chat@2E.9B.A6B11A43.IP)
<Hakann_> Doğrudur
<KraL> Evet
* Nedense (Mobil-chat@2E.9B.A6B11A43.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* DJ-Kafkasya Nick değişerek Kafkasya Oldu
<Kafkasya> Az gittim
<KraL> Eskiden adminler sorun cikariyordu
<KraL> Kafkasya: Selametle
<KraL> Şimdiki gibi değildi
* Giriş: baSbeLaSi (born@97.87.1BFFBB13.IP)
<SaRuCaa> Neler vardı neler ya
<KraL> Ama güzeldi
<Hakann_> Evet kral yetki veriyorsun etki verdiğin kişi kanalı bitişini sağlıyor çoğu kanalda kendini kral zannediyor kanalı bitiriyor
* Kafkasya (Mobil-Mirc@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KraL> Aop olmak için ne kadar emek harcardik
<KraL> Şimdi op
<Hakann_> Bir zamanlar bir kanala 30-40 kişi arkadaş çektim işlerinden bir tanesi yamuk yaptı ondan sonra hepimiz çekildik orada
* Hakann (mobil@BC.39.ED216D78.IP) Çıktı (www.mircte.org: 600 seconds)
<KraL> Hepsi kibir güç zehirlenmesi
<Mustafa> baSbeLaSi H.qeldin
<Hakann_> Doğru
<baSbeLaSi> s.aleykum
<Mustafa> we aleykümselam
<SaRuCaa> Aleyküm selam
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<baSbeLaSi> Mustafa hb sagolasın
<KraL> baSbeLaSi: Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam KraL, hoş geldin.
<VampireLLa> hg baSbeLaSi
<IRCdForum> selam SaRuCaa, hoş geldin.
<KraL> Hgnz
<Hakann_> Basbelasi hoş geldin güzel insan kırmadın geldiğin için sana da ayriyetten çok teşekkür ederim
<KraL> Saygılar
<baSbeLaSi> VampireLLa hb eyv
<ZehiR> A,Selam baSbeLaSi hg
<baSbeLaSi> ZehiR hb tsk ederım
<baSbeLaSi> Hakann_ eyv selam vereyım bakayım dedım
<IRCdForum> selam baSbeLaSi, hoş geldin.
<baSbeLaSi> SaRuCaa yıda duyunca Smile
<Hakann_> Saruca baş belası güzel insan geldi helal olsun
<VampireLLa> Smile
<baSbeLaSi> IRCdForum tsk ederım
<Hakann_> İyi yaptın seni burada görmek güzel
<SaRuCaa> baSbeLaSi abi
<VampireLLa> geldim gördüm gidiyorum yoohhh
<baSbeLaSi> SaRuCaa Smile
<VampireLLa> geldin kaldin artik
<SaRuCaa> Sen misn
<KraL> baSbeLaSi: sizi görmek güzel
<baSbeLaSi> benım
<baSbeLaSi> pasam
<Hakann_> .kahve basbelasi
<G-Bot> 2Hakann_4 , 2basbelasi 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Kuru Kahve ikram Edilmistir.
<SaRuCaa> Oyyyy abim ya
<baSbeLaSi> KraL eyv sagolasın
<Hakann_> Afiyet olsun
<KraL> .çay kahve baSbeLaSi
<G-Bot> 2KraL4 tarafından 2kahve baSbeLaSi 4 nickine 5 Seylan çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<baSbeLaSi> tsk ederım
<SaRuCaa> Abi hg sen
<Hakann_> .kahve çay arkadaşlar
<G-Bot> 2Hakann_4 , 2çay arkadaşlar 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Kolombiya yöresel kahve ikram edilmistir
<KraL> Birde Seylan çayı
<baSbeLaSi> hb sagolasın
<baSbeLaSi> SaRuCaa
<baSbeLaSi> naber nasılsın
* Mustafa mod değiştirdi:+v baSbeLaSi
<SaRuCaa> Çok şükür iyim abi
<SaRuCaa> Nargile baSbeLaSi abime
<baSbeLaSi> Smile
<baSbeLaSi> elımde marpucum
<SaRuCaa> .cay baSbeLaSi abime
<G-Bot> 2SaRuCaa4 tarafından 2baSbeLaSi abime4 nickine 5 Tavşan kanı çay ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<VampireLLa> sizde voicelenin
* Giriş: Ayyüzlum_ (WebisLamiS@58.E6.739BEF74.IP)
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> Abi cansın valla
<baSbeLaSi> goremedım bayadır senı hakan yazınca bakmak ıstedım
* Ayyüzlum_ (WebisLamiS@58.E6.739BEF74.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Abi doğrudur iş güç
<VampireLLa> hakan kayiplarda ama hakli nedenleri var
<Hakann_> Allah razı olsun sağ ol teşekkür ederim güzel insan baş belası ben de seni görmek güzel teşekkürler
<baSbeLaSi> sagolasın Hakann_
<baSbeLaSi> eyvallah
<Hakann_> Benim bazı sorunlarım var sıkıntılarım var onun  için pek giremiyorum sohbete
<Hakann_> Sende sağol
<SaRuCaa> Abi senden bahsettim valla
<SaRuCaa> Allah var
<baSbeLaSi> Hakann_ söyledı
<SaRuCaa> Hakann da sağolsun
<Hakann_> Evet
<Hakann_> Sizler de sağ olun
<SaRuCaa> baSbeLaSi abi memo yu unutmaz
<SaRuCaa> ((((
<baSbeLaSi> hangı memo
<Hakann_> Asla eski dostlar unutulmaz
<baSbeLaSi> Mehmet memo mu Big Grin
<baSbeLaSi> caycı memo mu Smile
<SaRuCaa> Evet
<baSbeLaSi> hangısı
<baSbeLaSi> Smile)
<SaRuCaa> Caycı
<baSbeLaSi> eyv kardesım cansın
<baSbeLaSi> sevılıyorsun
<SaRuCaa> Abi ya
<SaRuCaa> Allah'ım razı olsun
<Hakann_> Benim saat geliyor birazdan çıkacağım kusura bakmayın
<SaRuCaa> Müslüm isterdim
<SaRuCaa> Bu saatte mi derdin
<baSbeLaSi> isterdin Smile
<baSbeLaSi> öyle herseyın zamanı var
<SaRuCaa> Aynen abi
<baSbeLaSi> turku yayınında muslum dersen
* Giriş: ozgeh (WebMychet@A0.4B.41851302.IP)
<baSbeLaSi> Smile
<baSbeLaSi> olmaz
<SaRuCaa> Hahahaha
<VampireLLa> SElametle Hakann_ Reis
* ozgeh (WebMychet@A0.4B.41851302.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Hakann_> Vampire çok teşekkür ederim saygılarımla herkese
<baSbeLaSi> selametle Hakann_
<Hakann_> Baş belası sağ ol teşekkür ederim Allah razı olsun amin
<VampireLLa> Dikkat et kendine
<KraL> Hakann_: Kardeşim Selametle
<Hakann_> Ederim
<KraL> Hayırlı Geceler
<SaRuCaa> baSbeLaSi abi emekli olmadın demi
<Hakann_> Kral çok teşekkür ederim
<baSbeLaSi> emeklımı Big Grin
<KraL> Rica ederim
<SaRuCaa> Eyt
<Hakann_> Sağol
<baSbeLaSi> şafak karanlık derler yaa benımkısıde o misal
<baSbeLaSi> dahaa coookkkk
* Ayrıldı: Hakann_ (mobil@BC.39.ED216D78.IP) (Kanaldan Ayrildi)
<SaRuCaa> Evet abi
<baSbeLaSi> yaşlandırdın benı Smile
<SaRuCaa> 6 sene var
<SaRuCaa> Benim
<SaRuCaa> 39 buçuk olduk
<baSbeLaSi> 26 senem var
<baSbeLaSi> benım
<baSbeLaSi> Smile
<SaRuCaa> Maşallah
<VampireLLa> Fossilsin sen baSbeLaSi
<VampireLLa> ahahahahay
<VampireLLa> bura huzur evi
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> Allah'ım can sağlıgı versın
<SaRuCaa> Cümlesi ne
<baSbeLaSi> kendı adıma aynı seyı soyleyemeyecegım VampireLLa
<VampireLLa> ay Fossil olmuyordu o
<baSbeLaSi> Smile
* Giriş: nujin (androirc@1F.DF.EAA8E008.IP)
<VampireLLa> Ergen mi oluyordu
<baSbeLaSi> 26 sene varsa fosil oluyorsam fosilim Smile
<VampireLLa> SaRuCaa helppppp
<VampireLLa> türkcem yetmedi
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> VampireLLa karşında ögretmen var
<SaRuCaa> Hahaha
<baSbeLaSi> estg SaRuCaa
<baSbeLaSi> insanız Smile
<VampireLLa> ögretmenler 45 le olmuyor demi emekli
<SaRuCaa> baSbeLaSi Abim cansın vallahi
<baSbeLaSi> 65 VampireLLa
<VampireLLa> ama yine denk gelebilir bak
<VampireLLa> SaRuCaa la
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> mathematikim kötü
<VampireLLa> ama
<baSbeLaSi> onu anladık
<baSbeLaSi> Smile
<SaRuCaa> VampireLLa senın mi
<SaRuCaa> İnanmam
<VampireLLa> soooss caktirma
<SaRuCaa> ))))
<VampireLLa> Big Grin
<baSbeLaSi> SaRuCaa pasam
<baSbeLaSi> senı gorduqume sevındım
<baSbeLaSi> bana musade
<baSbeLaSi> sohbet ıcın tsk ederım
<SaRuCaa> En güzele
<SaRuCaa> Emânetsin
<baSbeLaSi> hos sohbetler sizlere.
<SaRuCaa> Abi
<VampireLLa> baSbeLaSi yine gel
<VampireLLa> toplasak böyle
<baSbeLaSi> sagol SaRuCaa
<VampireLLa> Big Grin
* Giriş: Gökdeniz (Mobil-Sohl@58.F2.1D77A9D4.IP)
<G-Bot>  4[Gökdeniz]: 0,3Sûküt bûrûnmûşse dillere, Yara'Derindir,    Yara'. Derinse'  "ALLAH" CC Kerimdir....
<G-Bot>  * Gökdeniz * 0,12 Sunucu Yetkilisi Olarak Giriş yaptı
<baSbeLaSi> VampireLLa Smile
<SaRuCaa> Grşrz abi
* ChanServ mod değiştirdi:+h Gökdeniz
<VampireLLa> Selametle baSbeLaSi
<baSbeLaSi> ıns kardesım
<baSbeLaSi> sagol VampireLLa
<KraL> baSbeLaSi: Selametle Hayırlı Akşamlar
<ZehiR> Selametle baSbeLaSi
<SaRuCaa> .dua baSbeLaSi
<G-Bot> 2SaRuCaa4 sana sesleniyor, 2baSbeLaSi4: 5 Ey Rabbim! Beni ve kardeşimi affet. Bizi rahmetine kat. Sen merhamet edenlerin en merhametlisisin.
<VampireLLa> Gökdeniz mmmmm hg Güzellik Tatliskommmm <3
<baSbeLaSi> KraL : ıyı aksamlar tskler.
<SaRuCaa> Âmin
<KraL> Ricq ederim
<baSbeLaSi> ZehiR : tsk ederım eyv
<ZehiR> Gökdeniz hg cnm
* baSbeLaSi (born@97.87.1BFFBB13.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KraL> Gökdeniz: Merhaba hgnz
<Gökdeniz> Selamün aleyküm
<IRCdForum> merhaba KraL, hoş geldin.
<KraL> Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam Gökdeniz, hoş geldin.
<SaRuCaa> Aleyküm selam
<ZehiR> Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam SaRuCaa, hoş geldin.
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
* Giriş: Türkügözlü_ (Mobil-Sohl@C1.51.D6BBFB3A.IP)
<Gökdeniz> VampireLLa mm hoşbuldumm canım sende hosgeldin
<VampireLLa> hg Türkügözlü_
<Mustafa> Gökdeniz we aleykümselam H.qeldin
<VampireLLa> hb Güllüm tskler
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<Türkügözlü_> Selam
<Mustafa> Türkügözlü_ H.qeldin
<Gökdeniz> ZehiR mm hoşbuldumm canım
<Mustafa> aleykümselam
<IRCdForum> selam Türkügözlü_, hoş geldin.
<ZehiR> Türkügözlü_ hg cnm
<Türkügözlü_> Vampirella hb tskler
<Gökdeniz> KraL hb sizde hgnz
<SaRuCaa> Aleyküm selam Türk'ü gözlü abla
<Türkügözlü_> Mustafa hb sağol
<SaRuCaa> HG
<KraL> Hb teşekkürler
<Gökdeniz> Mustafa hoşbuldumm merhaba
<Türkügözlü_> Zehirr hb canim
<VampireLLa> .firlat SaRuCaa
<G-Bot> 2VampireLLa4, 2SaRuCaa 4 nickine 5 tabak fırlattı.
<SaRuCaa> Tabak lazım
<SaRuCaa> VampireLLa
<SaRuCaa> )))
<VampireLLa> herkez abi abla deme laaa sanki minnakmisin gibi
<Türkügözlü_> Sarucaa hb ablam sagol
* Gökdeniz mod değiştirdi:+v KraL
* Gökdeniz mod değiştirdi:+v Türkügözlü_
<VampireLLa> abi de
<SaRuCaa> VampireLLa
<VampireLLa> abla deme
<SaRuCaa> He
<VampireLLa> kadinlar hep senden genc
<VampireLLa> ahahahahay
<VampireLLa> olmasada öyle
<VampireLLa> o ka nokta
<SaRuCaa> Doğru
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> İşler nasıl VampireLLa
<Gökdeniz> Türkügözlü_ m hosgeldin cnm
<VampireLLa> SatO ittinle urasiyoruz
<Türkügözlü_> Gökdenizz hb canimmm
<VampireLLa> mal her yerde benim adima reklam attiyor
<Türkügözlü_> Nasilsinizzzzz
<ZehiR> Şükür Türkügözlü_ sen nasılsın asil
<Türkügözlü_> Zehir iyi sayilirim canim
<ZehiR> Hasta mısın
<Türkügözlü_> Gökdeniz iylyimm canim sen nasilsin
<VampireLLa> SaRuCaa mmm senle sonra bi konusak
<VampireLLa> Smile
<SaRuCaa> Konuşalım VampireLLa
<SaRuCaa> Tabiki
<ZehiR> Hep iyi ol inşallah Türkügözlü_ mm
<Türkügözlü_> Aaaa
<ZehiR> Allah kolaylık versin Türkügözlü_ mm
<VampireLLa> Bugün benim Bacanakta yok ortalikta
<Türkügözlü_> Ne reklam.ya
<ZehiR> Olsun )
<Türkügözlü_> Zehir sagol canim
<VampireLLa> bana mi dedin
<ZehiR> Gördüm
<Türkügözlü_> Smile
* Giriş: Ds (mobil@25.9B.4436C1B2.IP)
<VampireLLa> anlayamadim Tatlim
<Türkügözlü_> Benmi Vampirella
<ZehiR> Yok takıldı yazdigi onu dedi VampireLLa
<Türkügözlü_> Yok
<ZehiR> ))
<Türkügözlü_> Smile
<VampireLLa> heee tamam
<KraL> .
<VampireLLa> hatlar karisti bende ZehiR cimmm
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Kafa yoğun yorgun ondandır VampireLLa cnm
<ZehiR> Normal
<VampireLLa> valla ögle güzellik
<VampireLLa> 15 yere birden yetisiyorum
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Smile
<Türkügözlü_> Maşallah
<ZehiR> Ds hg mi
* Giriş: Tarık (Mobil-Sohl@B0.37.3CABE62A.IP)
<Türkügözlü_> Smile
<Türkügözlü_> Tarik hg
<Tarık> Hoşbuldm türkü selamlar
<IRCdForum> selam Tarık, hoş geldin.
<Tarık> Hoşbuldm Forum
<VampireLLa> Wink
<Türkügözlü_> Gökdeniz anladim canim
<Türkügözlü_> Tarik nasilsin
* Giriş: SuNa (mobil@97.FA.EAB3B424.IP)
<G-Bot>  * SuNa * - 0,12 Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
* ChanServ mod değiştirdi:+h SuNa
* Giriş: BuyurUsr7544 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
<Mustafa> suNa H.qeldin
<Türkügözlü_> SNa hg
<SuNa> Selam
<Mustafa> aleykümselam
<SuNa> Mustafa hoş buldum teşekkürler
<IRCdForum> selam SuNa, hoş geldin.
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<VampireLLa> hg SuNa cimm
<SuNa> Gökdeniz hoş buldum teşekkürler canım
<SuNa> Türkügözlü hoş buldum teşekkürler))))))
<SuNa> VampireLLa hoş buldum teşekkürler canım
<SuNa> (:
<ZehiR> SuNa aleykümselam hg cnm
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
<SuNa> ZehiR hoş buldum teşekkürler canım
* Ds (mobil@25.9B.4436C1B2.IP) Çıktı (www.mircte.org: 602 seconds)
* Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 603 seconds)
<Türkügözlü_> SuNa ))
<ZehiR> Türkügözlü_
<ZehiR> Haydi
<ZehiR> gönder gelsin
<Türkügözlü_> .sigara  kanala
<G-Bot> 2Türkügözlü_4 Sana sigara ısmarlıyor 2 kanala4 : 5 1,7()¯¯¯¯¯)1,0¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯4))·¸?·?´¯´?·º 4A12L 12T4å12b4u12t4u12n4å 12B4i12r 12C4i12v4i 12C4å12k 12B4e12n4d12e4n12s4i12n 4Smile12Smile   
<ZehiR> .kahve kanala
<G-Bot> 2ZehiR4 , 2kanala4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Americano ikram edilmiştir.
<ZehiR> Smile
<Türkügözlü_> Smile
<ZehiR> .dua Türkügözlü_ mm
<G-Bot> 2ZehiR4 sana sesleniyor, 2Türkügözlü_ mm4: 5 Allah`ım! Bana iman, kesin inanç, sağlık ve güzel bir niyet bahşeyle.
<Mustafa> aminn
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<Türkügözlü_> Millet İstanbulda sorunmu var
<Türkügözlü_> Bilgisi olan varmi
<SuNa> Yo
<Türkügözlü_> Uçaklar iptal
<SuNa> Ne gibi sorun
<SuNa> Duymadım hiç
<VampireLLa> Ucuslar istanbulami tek iptal
<Türkügözlü_> S3biha gokceye bütün ucuzlar iptal bugun
<ZehiR> Hava şartları nedeniyle dir Türkügözlü_
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'mIRCTe-FM' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 'TYN Music Production - Selc?uk Balcı - Sinan O?zen - Ömür Dediğin Nedir?' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<Türkügözlü_> Sanmam
<SuNa> Biraz rüzgar var yağmur yağıyor
<SuNa> Ama hava güzel
<Türkügözlü_> Obur taraf yok bisey
<VampireLLa> Istanbul Limanina acik mi
<Türkügözlü_> Evet
<Türkügözlü_> Oraya yonlendirjlmis
<VampireLLa> Belki Tadilat falan olayi vardir SaW da
<Türkügözlü_> Kötü bisey olmasinda
<VampireLLa> YumurtaBayrami Tatili ya
<Türkügözlü_> Smile
<VampireLLa> Fazla inisler vardir
<Türkügözlü_> Isde kardeşlerim kaldi havalimaninda
<Türkügözlü_> Simdi otele getirmişler
<VampireLLa> Bende bi kac gün gelmeyi düsünüyorumda
<VampireLLa> SaW va inerim ben tek
<VampireLLa> iyi oldu söyledigin
<VampireLLa> bi arastirim
<Türkügözlü_> Ora iptal
<Türkügözlü_> Yarinda
<Türkügözlü_> Yer yokmus
<Türkügözlü_> Smile
<Türkügözlü_> Saw a
<Türkügözlü_> Nerdesin s3n
<VampireLLa> 2 hafta tatil de sanirsam bi sorun cikarirlar
<VampireLLa> Istanbul limanina yönlendirmek icin
<VampireLLa> Almanya
<Türkügözlü_> Ahsoo
<VampireLLa> Du auch
<Türkügözlü_> Ne saçma deyilmi
<SuNa> Sabiya Gökçen mi
* Giriş: Vesaire_ (Mobil-M-ne@5.2F.E3BD6D4E.IP)
<Türkügözlü_> Österreich
<Türkügözlü_> Vesaire
<VampireLLa> ach wie cool
<Türkügözlü_> Smile
<Mustafa> Vesaire_ H.qeldin
<VampireLLa> ich mag Österreich sehr
<Vesaire_> Selamün aleyküm
<Türkügözlü_> Hg
<VampireLLa> hg Vesaire_
<Mustafa> aleykümselam
<IRCdForum> selam Vesaire_, hoş geldin.
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<Vesaire_> Mustafa  hoş buldum tşk ederim
* Giriş: OKAN_ (Mobil-Sohl@B2.F6.A4DC1143.IP)
<Türkügözlü_> 12 saat ya bekletilirmi
<Vesaire_> VampireLLa  hoş buldum tşk ederim
<Türkügözlü_> OKAN hg
<VampireLLa> Krass echt
<VampireLLa> tüm Billet paralarini geri alsinlar
<VampireLLa> Big Grin
<Türkügözlü_> Aynen
<OKAN_> Hsb
<Türkügözlü_> Mecbur
<VampireLLa> hg OKAN_
<VampireLLa> otellerinide ödetirler
<VampireLLa> bosver belese gelmis tatil onlara iste
<VampireLLa> Big Grin
<Türkügözlü_> Smile
<Türkügözlü_> Wien de kaldilar
* OKAN_ (Mobil-Sohl@B2.F6.A4DC1143.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Was machst du da Beruflich
<VampireLLa> Osterreich ist soooo schön
<VampireLLa> ich var 4-5 mal da
<VampireLLa> Schweiz mag ich auch
<Mustafa> .kahve Vesaire_
<G-Bot> 2Mustafa4 , 2Vesaire_ 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Lungo espresso kahve ikram edilmiştir.
<Türkügözlü_> Neresine geldin
<VampireLLa> Wien
<Mustafa> iç iste markasına falan bakma Smile
<VampireLLa> Strassburg
<Türkügözlü_> Uzak bana
<Türkügözlü_> Salzburg
<Türkügözlü_> Var
<VampireLLa> mein ich
<VampireLLa> Big Grin
<Türkügözlü_> Smile
<Vesaire_> Mustafa  ellerine sağlık teşekkür ederim
<Mustafa> bana hiç bir şey edemezsin sen Smile
<VampireLLa> ich mag die Idille da
<Türkügözlü_> Oberösterreich
<Türkügözlü_> Beb
<Mustafa> zaten senin qözüm hiç tutmadi Smile
<Türkügözlü_> Ben
<VampireLLa> birde klassen fahrtla
* Giriş: micoo (micoo@4E.BE.5987F3C8.IP)
<VampireLLa> Ski icin gelmistik
<VampireLLa> ama ora nere biliyorum
<Türkügözlü_> Tirol tarafidir
<micoo> SeLamLar..
<IRCdForum> selam micoo, hoş geldin.
<Türkügözlü_> Aslm.hg micoo
* Giriş: qonyaLi (Web-Mircte@2E.C4.F6953462.IP)
<IRCdForum> selam Türkügözlü_, hoş geldin.
<micoo> Türkügözlü_ hoş buldum
<VampireLLa> ich kann eh kein ski fahren
<VampireLLa> Big Grin
<Türkügözlü_> Smile
* SaRuCaa (SaRuCaa@B2.F6.75DDD52F.IP) Çıktı (www.mircte.org: 602 seconds)
<Türkügözlü_> Ich auch nicht
<Türkügözlü_> Smile
* Giriş: Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP)
<Türkügözlü_> qonyali hg
<VampireLLa> bi denedim ondada suratimla kara battim
<VampireLLa> ilk ve son
<VampireLLa> denememdi
<Türkügözlü_> Smile
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Dd
<Siyabend> Canocumm sakin ol ))))
<Türkügözlü_> Siyabend hg
<VampireLLa> hg Siyommmm
<Siyabend> Hoş buldum
* qonyaLi (Web-Mircte@2E.C4.F6953462.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Vesaire_ (Mobil-M-ne@5.2F.E3BD6D4E.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Hoş bulmuşam canomuuu(ayicik)
<VampireLLa> Huzur evi ne durumda Canosummm
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<Türkügözlü_> Bana müsade
<Türkügözlü_> Hayirli geceler
<Siyabend> Valla bilemedim moruklar çocuk gibi
<VampireLLa> yine gel kuzu
<Türkügözlü_> A.eolun
<VampireLLa> selametle
* Giriş: SaRuCaa (SaRuCaa@B2.F3.6FAC8085.IP)
<VampireLLa> sende güllüm
<Siyabend> Türkügözlü selametle can
<VampireLLa> SaRuCaa mmm cano
<VampireLLa> hg
<Türkügözlü_> Sagolun
* Türkügözlü_ (Mobil-Sohl@C1.51.D6BBFB3A.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> yok abi ben konusmadan yapamiyorum
<VampireLLa> ahahahahay
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Dd
<SaRuCaa> Selamun99,99 aleyküm
<IRCdForum> selam SaRuCaa, hoş geldin.
<SaRuCaa> Hb tşk ediyorum
<Siyabend> Canoo bunu yeni mi farkediyon Big Grin
<VampireLLa> neden 99,99 SaRuCaa cummm
* micoo (micoo@4E.BE.5987F3C8.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Nasıl VampireLLa
<Siyabend> İndirime girmiş heralde Big Grin
<VampireLLa> Siyabend bugüne kadar bana konusma diyen olmadiydi
<VampireLLa> zaten
* Giriş: Hıhıııımmm (Web-Mircte@58.F3.7DADEBF9.IP)
* Hıhıııımmm (Web-Mircte@58.F3.7DADEBF9.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Siyabend hg
<SaRuCaa> Sen
<VampireLLa> ama bana maal ediyorlar kabak hep benim basima patliyor
<Siyabend> Canom diyen varsa gelsin onun aklını alayım Big Grin
<Siyabend> Sarucaa hb eyv sende hg
<VampireLLa> Iylik yap maraz bul
<Siyabend> Canomm Big Grin
<VampireLLa> bizim marazda kayip
<VampireLLa> hööööfff
<Siyabend> Haha
<SaRuCaa> Eyvallah Siyabend ustad
<Siyabend> Nerden nereye bağladın )))
<VampireLLa> yiiiaaff özledim Sebelekimizi
<Siyabend> He valla
<Siyabend> Ama kayıp
<Siyabend> Keşke bi iletişim olaydı yav
<VampireLLa> keske
<VampireLLa> SaRuCaa FBI larini sallsana
<VampireLLa> Marazimizi bul
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Gelir illa ki
<SaRuCaa> Ben mi
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> hi hi
<SaRuCaa> O neydi ki
<SaRuCaa> ))))
<VampireLLa> Bana o Öbezitenin adresside gelmedi daha
<Siyabend> )))))
<Siyabend> Öbezite sok . No 5 izmir Big Grin
<VampireLLa> Soooo Emposs ta
<Siyabend> Al adres (zuaha)
<VampireLLa> SaRuCaa ona söyle ondan nefret ediyorum
<VampireLLa> ahahahahay
<VampireLLa> konusursan
<Siyabend> Big Grin
<SaRuCaa> VampireLLa yine mi
<VampireLLa> evet
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> İnanammı
<SaRuCaa> )))
<VampireLLa> pis kötü fena inan hemde
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> D
<Siyabend> İnanmak bulmanın yarısıdır )))
<SaRuCaa> Aynen)))
<VampireLLa> Smile))
* Giriş: Hb (Mobil-S-is@25.9B.4436C1B2.IP)
<VampireLLa> SaRuCaa yerinde yeller esiyor
<SaRuCaa> Onun mu
<VampireLLa> anladin sen onu
<SaRuCaa> Niye ki
<VampireLLa> senin olm
<SaRuCaa> Hahaha
<SaRuCaa> Benim
<SaRuCaa> He
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> Durum iyi değil )))
* Hb (Mobil-S-is@25.9B.4436C1B2.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> az kaldi Piskopata baglicam zaten
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Hee
<SaRuCaa> VampireLLa çikolata yı gönder da
<VampireLLa> adama bak hele
<VampireLLa> Cikolatami gönder
<Siyabend> Cano piskoposs buluruz bizde sen sakin ol )))
<VampireLLa> sana ne olarsa ondan sonra olsun diyor
* Giriş: Hm (Mobil-S-is@25.9B.4436C1B2.IP)
* Hm (Mobil-S-is@25.9B.4436C1B2.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Çıkar meselesi )))
<Siyabend> Çikolata bu Big Grin
<VampireLLa> Herkez bi cikar menfat pesinde valla
<Siyabend> Sarucaa işini biliyon hee
<VampireLLa> sonra nankörlük görersin
<SaRuCaa> Siyabend  çıkar demiyelim
<Siyabend> Hak ediş diyelim Big Grin
<SaRuCaa> Olabilir
<VampireLLa> karar verdim Siyommm iyi olmucam artik kimseye
<Siyabend> Ama hak ediş nasıl oluyor biliyon dimi
<VampireLLa> SaRuCaa mmm bu olayin disinda
<VampireLLa> o candir
<SaRuCaa> VampireLLa cansın
<Siyabend> Canomm olursan ben seni vuracam zaten Big Grin
<SaRuCaa> Siyabend sana soru
<VampireLLa> arada kazala oluyorum
<VampireLLa> agzimin payini aliyor
<VampireLLa> oturuyorum asag
<VampireLLa> Big Grin
<SaRuCaa> Aklından birden 100 e kadar sayı tut
<Siyabend> Arada olur kuluz can
<SaRuCaa> Bana söyleme
<Siyabend> Sarucaa dd
<SaRuCaa> )))
<VampireLLa> SaRuCaa ma göre herkez iyi
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Tuttum hadi seni kırmam
<SaRuCaa> 20 ekle
<Siyabend> Oyle mi o zmn sıkıntı
<Siyabend> Tmm
<SaRuCaa> Sonra 50 ekle
<Siyabend> Tmm
<VampireLLa> .sayi
<G-Bot> 4 1 2ile4 100 2arasında bir sayı seçtim. Kanal geneline 4(rakamsal) 2 olarak sayıyı yazarak bulmaya çalışabilirsiniz. Süreniz2 3 dakikadır.
* Giriş: PoNÇiK (Mobil-Sohl@5F.7.ADC9BC73.IP)
<VampireLLa> heh bulun
* Giriş: Enes_ (Mobil-Mirc@5.2F.AA1C348C.IP)
* PoNÇiK (Mobil-Sohl@5F.7.ADC9BC73.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Tuttuğun sayıyla cıkan sayıyı
<SaRuCaa> Cıkart
* Enes_ (Mobil-Mirc@5.2F.AA1C348C.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SaRuCaa> Cevap 70
<Siyabend> Yanlış Big Grin
<SaRuCaa> Kaç tuttun
<SaRuCaa> Ki
<Siyabend> Unuttuğun bişey var burda
<SaRuCaa> Siyabend)))
<Siyabend> Benim matematiğim berbat
<SaRuCaa> Hahaha
<Siyabend> (zuaha)
<Siyabend> Toplama yapıyom çıkaramıyom Big Grin
* Mustafa mod değiştirdi:+v Siyabend
<Siyabend> 21
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<VampireLLa> 34
<G-Bot> VampireLLa, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Siyabend> 33
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
* Giriş: Jak (mobil@5.B0.7845CF8B.IP)
<Siyabend> 72
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<VampireLLa> 35
<G-Bot> VampireLLa, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Siyabend> 1
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Siyabend> 2
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<VampireLLa> ama kandiriyor
<Siyabend> 3
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<VampireLLa> büyük kücük de
<Siyabend> 4
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Siyabend> 5
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Jak> Sa
<Siyabend> 6
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<Siyabend> 7
<G-Bot> Siyabend, sayınızı tahmin ettiniz. Ancak doğru cevabı bulamadınız.
<VampireLLa> hg Jak
<ForumRadyo> a.selam Jak hoş qeldin.
<ZehiR> Aleykümselam Jak hg
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
<Jak> Hb sagolun
<Siyabend> Cano belaya soktun bizi gelde bul Big Grin
<VampireLLa> hg ZehiR cimmm
<Siyabend> Jak hg
<Jak> Hb
<VampireLLa> ahahahahay
<Siyabend> Zehir hg
<VampireLLa> oyalanin iste
<VampireLLa> Big Grin
<G-Bot>  4 3 2dakikalık sayı tahmin süresi bitmiştir. Kimse doğru sayıyı tahmin edemedi. Doğru sayı4 522 olacaktı Smile Tekrar oynamak isterseniz 4!sayı2 yazabilirsiniz.
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 5-2¿pencü dü attın  abi, bir saatten fazla düşünmek olmasın Smile
<ZehiR> Hb burdayım VampireLLa cnm)
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-3¿şeşi se attın  sen ver bakayım zarları.. haydi hoop, oo super hobaraa
<Siyabend> Süre dolmuş canomm Big Grin
<ZehiR> Siyabend hb sende hg
<VampireLLa> 50lere hec cikmiyoz
<VampireLLa> farkindaysan
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Zehir hb eyv can
<Siyabend> Fakiriz küçük düşünüyoz canoo (zuaha)
<VampireLLa> SaRuCaa cimm teldemisin
<VampireLLa> puahahahahayy
<VampireLLa> evet Halama kadar hec düsünmüyoruz
<Siyabend> 99 demiyoz ilk mesala Big Grin
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)
<Siyabend> Halam yaa rakamda bile etken Big Grin
<VampireLLa> SaRuCaa ariyor gelom
<Gökdeniz> Siyabend hgnz
<Siyabend> Tmm cann
<Siyabend> Gökteniz hb eyv
<Gökdeniz> Jak hgnz
<Jak> Hb eyv
<mIRCTeOrg> 0,7 mIRCTe.Org  0,2 SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim... 
* Tarık (Mobil-Sohl@B0.37.3CABE62A.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 5-4¿penc cehar attın  sana 5-4 ün hikayesini anlatmışmıydım?
* Giriş: Köyündelisi (Mobil-Sohl@D5.EE.37E494CC.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Köyündelisi
* Giriş: Hayyam (Web-Mircte@51.D6.2393C381.IP)
* Köyündelisi (Mobil-Sohl@D5.EE.37E494CC.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Ayyüzlum (Web-Mircte@58.E6.739BEF74.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Gökdeniz mod değiştirdi:+v Hayyam
* Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Jak (mobil@5.B0.7845CF8B.IP) Çıktı (www.mircte.org: 601 seconds)
<Mustafa> .ben
<G-Bot> 2Mustafa4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında Cana yakınım
<Mustafa> hadi ordan
<Mustafa> .sen Mustafa
<G-Bot> 2Mustafa4 , 2Mustafa4 nickine 5Sen Laf aramızda Pis Huylusun4 dedi Smile
<SuNa> Smile
<SuNa> Aldinimi haberi)))
<Mustafa> bazen parmaqimi burnuma qoturduqum olmuştur Smile
<Mustafa> pis huyluyum ben ewet Smile
<SuNa> .d
<SuNa> .faL
<G-Bot> 4SuNa 2neyse halim çıksın falın4 5 Bebek görüyorum...bereket bereket !!
<SuNa> Hay maşallah
<ZehiR> Smile)
<SuNa> )))
<SuNa> Smile
<SuNa> .ben
<G-Bot> 2SuNa4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında bilgiliyim
<Mustafa> Smile
<SuNa> Vv
<SuNa> )))
<SuNa> .sen
<G-Bot> 2SuNa4: 5Sen Laf aramızda Dengesizsin
<SuNa> ))))
<SuNa> Aboooooo
<Mustafa> Smile)
<ZehiR> .kim o
<G-Bot> 2ZehiR4, 2o4 nickine kim olduğunu açıklıyor: 5 Kanalın zır delisi
<ZehiR> Smile)
<SuNa> .kim ki
<G-Bot> 2SuNa4, 2ki4 nickine kim olduğunu açıklıyor: 5 uzaylı işte ne olacak
<SuNa> ))
<SuNa> .sen G-bot
<G-Bot> 2SuNa4 , 2G-bot 4 nickine 5Sen Laf aramızda yalakasın4 dedi Smile
<ZehiR> .kim miş
<G-Bot> 2ZehiR4, 2miş4 nickine kim olduğunu açıklıyor: 5 Karşı Köyün delisi
<SuNa> Kendine dedi
<SuNa> ))))
<SuNa> .faL
<G-Bot> 4SuNa 2neyse halim çıksın falın4 5 Herkesin gözü üzerinde ama senin gonlun sadece ona bakıyor..
<ZehiR> .kim onlar
<G-Bot> 2ZehiR4, 2onlar4 nickine kim olduğunu açıklıyor: 5 Kanalın zır delisi
<ZehiR> Akilli yok
<SuNa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 2-2¿dü bara attın  hasta misin be?
<SuNa> .komiksoz
<G-Bot> 2SuNa4: Komik sözünüz geliyor...
<G-Bot> 5 Allah?ım sen ona doğru yolu göster, o beni başka türlü bulamaz! Smile Smile
<Mustafa> .iltifat bana
<G-Bot> 2Mustafa4 , 2bana4 nickine iltifat ediyor: 5 Bazı insanIar buIutIara benzer gittikIerinde hava güzeIIeşir.
<SuNa> .atasozu
<G-Bot> 2SuNa4 tarafından herkese atasözü gönderildi.
<G-Bot> 5 Son gülen iyi güler.
<SuNa> .komiksoz
<G-Bot> 2SuNa4: Komik sözünüz geliyor...
<G-Bot> 5 Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var. Smile
<Mustafa> Smile
<SuNa> Bak bu iii
<SuNa> )))
<Mustafa> kafama delik şartSmile
<SuNa> )
<SuNa> .komiksoz
<G-Bot> 2SuNa4: Komik sözünüz geliyor...
<G-Bot> 5 Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var. Smile
<SuNa> Peh
<ZehiR> Anladık  gel))
<SuNa> .atasozu
<G-Bot> 2SuNa4 tarafından herkese atasözü gönderildi.
<G-Bot> 5 Acele ise şeytan karışır .
<ZehiR> .rulet SuNa
<G-Bot> 2Rulet isteğiniz4 SuNa 2nickine gönderildi. Lütfen bekleyiniz.
<G-Bot> 4SuNa2 rulet isteğine cevap vermedi, muhtemelen tırstı.5 Big Grin
<ZehiR> Tüh))
<SuNa> !kabul
* Giriş: sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP)
<KraL> .
<KraL> Hayırlı Geceler Gittim.
<SuNa> Selametle
<Mustafa> sanada kral selametle
<ZehiR> KraL selametle
<KraL> Teşekkürler Sağolun
* KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* ZehiR Nick değişerek away Oldu
* away (~mIRCte.or@RootAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Asmin (Mobil-rady@B2.E9.9991146C.IP)
* Microsoft (MuhabbetKu@NetAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Gökdeniz (Mobil-Sohl@CoAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Mustafa> Asmin H.qeldin
<Asmin> Mustafa  hb
* Asmin (Mobil-rady@B2.E9.9991146C.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<SuNa> Wink
<SuNa> Smile
<SuNa> .soz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  ınsanlıgın buyuk ve muhtesem eserı bır amacla yasamayı bılmektır  4(Ahiret)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 19 görüntülenme - 29 Mart 2026 17:58
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Mustafa> tek amaç war ki
* Giriş: Sonn (Mobil-Mirc@B0.36.7EB8D814.IP)
* Giriş: BeNCeLDuM (Web-Mircte@4E.BB.DC59FD5.IP)
<Mustafa> sonn + BeNCeLDuM h.qeldiniz
* BeNCeLDuM (Web-Mircte@4E.BB.DC59FD5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
* Giriş: dddd (Web-Mircte@B0.F0.265B942D.IP)
* Giriş: ASMAR (androirc@4E.B1.CDDE214A.IP)
* dddd (Web-Mircte@B0.F0.265B942D.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* ASMAR (androirc@4E.B1.CDDE214A.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Selimm (Mobil-Sohl@B2.E9.56A16B2E.IP)
* Sonn (Mobil-Mirc@B0.36.7EB8D814.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Selimm (Mobil-Sohl@B2.E9.56A16B2E.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Mustafa> .ben
<G-Bot> 2Mustafa4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında Hiç romantik değilim
* Giriş: cowboy (WebMychet@55.6A.43BEE535.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa cowboy cowboy
<G-Bot>  0,12 mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı cowboy Su Anda Online.
<G-Bot>  * cowboy * 0,12 Sunucu Yetkilisi Olarak Giriş yaptı
<cowboy> selam
<IRCdForum> selam cowboy, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam cowboy hoş qeldin.
<Mustafa> cowboy we aleykümselam H.qeldin
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<cowboy> Mustafa  hb tşkler
<SuNa> Cowboy abi hoş geldin aleykümselam
<cowboy> sana bakıyo dum bende
<IRCdForum> selam SuNa, hoş geldin.
<cowboy> SuNa  gardeşim selm
<cowboy> hb
<cowboy> Mustafa  yayın almaz oldun yaa
<cowboy> cokmu yoğunsun
<Mustafa> cowboy hiç almadım ki yayin Smile
<Mustafa> yani dj oalamadim bir türlü qurban
<cowboy> heb diyorlar Mustafa  geldi yayını alır deyi
<Mustafa> yok kariştırmişsın qurban
<cowboy> yababilirmisin
<cowboy> yok sen duymadın
<cowboy> bi ara görüm yazdılar
<Mustafa> yapmayı isteriim de pek anlamıyorum proqramlardan falan
<cowboy> belki de şakasıydı bilemem
<cowboy> haklısın
<Mustafa> kesin şakasına demislerdir bilirler odun kafalı olduqumu beceremediqimi de Smile
<cowboy> hhahahh ole deme de
<cowboy> desinler boş ver abim
<Mustafa> bot daha aqırını diyor  Smile
<Mustafa> .ben
<G-Bot> 2Mustafa4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında unutkanım
<cowboy> hee onu soyle
<cowboy> fakir
<cowboy> cimri bod
<Mustafa> bak kibarca dedi bu sefer Smile
<cowboy> denişmek lazım bu modu
<cowboy> hahah
<Mustafa> Smile
<cowboy> Mustafa  nerelisin kurban
<Mustafa> siwerekten qurban köyde yaşarım çok şükür
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'mIRCTe-FM' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 'Yana Yana Manus Baba Official Audio' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<cowboy> bilirim sedat arkadaşım dı
<cowboy> petrolu bilirim cok gittim oraya
<Mustafa> bucak mı
<cowboy> evet
<cowboy> du kurmanci arapi
<Mustafa> 3 4 petrolu war hep dewletten hortumlayarak  Smile
<cowboy> Mustafa  bende enişto yum mardin lieşim
<Mustafa> kurmanç qurban
* Giriş: PoNÇiK (Mobil-Sohl@5F.7.ADC9BC73.IP)
* PoNÇiK (Mobil-Sohl@5F.7.ADC9BC73.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> o cıkışda urfa yolu
<Mustafa> baş tacısın qurban
<cowboy> spas
<cowboy> biremin
<Mustafa> adamsin qurban
<cowboy> sağ olasıyy
<cowboy> ser seremin
<Mustafa> serite saqbı ez heyran
<cowboy> ere
<cowboy> memnun oldum kardaşım
<Mustafa> bende qurban eksik olma sen
<cowboy> hudey deji razibe
<Mustafa> cümlemizden
<cowboy> aminn
<cowboy> gelirsem bulurum seni inşallah
<Mustafa> başım qözüm üstüne
<cowboy> amed e gelecem
<Mustafa> çok memnun olurum walla
<Mustafa> ne zaman
<cowboy> ere
<cowboy> bakalım
<cowboy> yazarım ben sana
<Mustafa> tamam ama unutma bak Smile
<cowboy> görüyom seni devamlı
<cowboy> ortan batmana geceriz cok arkadaşım var
* Giriş: Ertu (mobil@2E.2.98BBA85.IP)
<Mustafa> Allah eksiklerini wermesin dostlarin
<cowboy> kurtalana uğrarız
<cowboy> aminn
<Ertu> S.a
<cowboy> kurbane huda
<Mustafa> qeçen hafta istanbuldan bir dostum qeldi siwereqe qörüştük
<cowboy> Ertu  as hgniz
<ForumRadyo> a.selam Ertu hoş qeldin.
<Mustafa> ertu we aleykümselam H.qeldin
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<Ertu> Hb tsk
<cowboy> Mustafa  iş güc vardii
* Giriş: Hkn (Mobil-Sohl@4E.AD.1504DB1.IP)
<cowboy> hakan hoş geldin kardaş
<Mustafa> yok qurban ben çalışmıyorum.
<cowboy> hıkmede huda
<Mustafa> sewmiyorum  çalışmayı yaa Smile
<cowboy> allahına kurban
<cowboy> bağ bahce davar
<Mustafa> tarla war qurban
<cowboy> fısdık varmı ollarda
<cowboy> urfatan yukarı 200 km her yer habce olmuş yaa
<Hkn> Hbdum tskr cowboy
<cowboy> bakmaya doyamıyon
<Mustafa> ew ihtiyaci kadar bir kaç aqaç fıstık, bizde hep ekili tarlalar
<cowboy> hımm allah bereketini versiy
<cowboy> Mustafa  ben birinclik de görev yabdım
<Mustafa> ewet türkiyenin %70 fistiqı urfadan cikar ama ismi Antep fistiqi
<cowboy> he he
<Mustafa> bilecik
* Giriş: Ayyüzlum (Web-Mircte@58.E6.739BEF74.IP)
<cowboy> hava ussun de
<cowboy> Ayyüzlum  hgniz
<Mustafa> senin meslek neydi qurban
<cowboy> supay
<cowboy> asker
<Mustafa> sayqılar qurban Allah ayaqiniza taş deqdirmesin
<cowboy> amin var olasın
<cowboy> du biremin mezzini
<Mustafa> kardeşiz inşallah ewet
<cowboy> aynen
* Hkn (Mobil-Sohl@4E.AD.1504DB1.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> belediye eski yerindemi hala yıkıldımı oralar
<Mustafa> yıkıldı yenisi tam.olarak faaliyete qirmedi
<cowboy> aynı yerdemi
<Mustafa> eski belediye yeri park oldu
<cowboy> haaaa
<Mustafa> yok amed yolu üzerinde sayilir yeni yer
<cowboy> Mustafa  kale duvarları zarar gördümü kardaş
<cowboy> cok gecmiş olsun
<Mustafa> yok saqlam kale eski kale ama işte sahipsiz bakim yok,
<cowboy> ere
<cowboy> rüzgarlı zaman da cıkma oralara
<cowboy> hikayeyi biliyon
<Mustafa> bizim köy uzakta siwereqe zaten, resmi isler olmadiqi sürece pek qitmeyiz, wiransehire yakiniz
<cowboy> .kahve Mustafa   
<G-Bot> 2cowboy4 , 2Mustafa    4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  3`ü 1 arada ikram edilmiştir.
<cowboy> hıı
<Mustafa> köy siwereqe 70 km wiransehire 30 km ama siwereqe baqlı Smile
<cowboy> orada cok guzel yer
<cowboy> evet
<Mustafa> ellerine o qüzel yüreqine saqlik qurban
<cowboy> seninde kekim
Cevapla
#13
* Ertu (mobil@2E.2.98BBA85.IP) Çıktı (www.mircte.org: 606 seconds)
* Giriş: Gökdeniz (Mobil-Sohl@58.F2.1D77A9D4.IP)
<G-Bot>  4[Gökdeniz]: 0,3Sûküt bûrûnmûşse dillere, Yara'Derindir,    Yara'. Derinse'  "ALLAH" CC Kerimdir....
<G-Bot>  * Gökdeniz * 0,12 Sunucu Yetkilisi Olarak Giriş yaptı
* Gökdeniz (Mobil-Sohl@58.F2.1D77A9D4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> Mustafa  şimdi d bakir de arkadaşımı aradım mesur
<cowboy> mesut
<cowboy> sayende aklıma geldi var olsaın
<Mustafa> inşallah seni dawet etti de sende ewet dedin
<cowboy> her zaman ediyor da Mustafa  ben kanada da yaşıyom son 20 günüm kaldı kardaş
<cowboy> dönecem ayın 20 sin de
<cowboy> efe
<Mustafa> inşallah hayırlısı ile qelirsin
<cowboy> sağolasın
<nujin> cowboy abi hoşgeldin
<Mustafa> qörew için mi ordasin qurban
<cowboy> Mustafa  bi merhaba nın can kurtardığı zamanları gördük
<IRCdForum> merhaba cowboy, hoş geldin.
* Giriş: BeNCeLDuM (Web-S-sila@4E.BB.DC59FD5.IP)
<cowboy> nujin  kardeşim hgniz
<BeNCeLDuM> Sa
<cowboy> yok vatantaşım
<ForumRadyo> a.selam BeNCeLDuM hoş qeldin.
* BeNCeLDuM (Web-S-sila@4E.BB.DC59FD5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> orada burdada
* Giriş: BeNCeLDuM (WebMychet@4E.BB.DC59FD5.IP)
* BeNCeLDuM (WebMychet@4E.BB.DC59FD5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<cowboy> BeNCeLDuM  hg
<cowboy> zongg
<Mustafa> anladim qurban hayırlısı
<nujin> celmedi gitti
<cowboy> hıhı
* Giriş: Alya (Mobil-Mirc@B2.F1.F8856C0D.IP)
* Giriş: BeNCeLDuM (Web-chatlo@4E.BB.DC59FD5.IP)
* BeNCeLDuM (Web-chatlo@4E.BB.DC59FD5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nujin> iki yerden mi emeklisin cowboy abi
* Giriş: Selimm (Mobil-Sohl@B2.E9.56A16B2E.IP)
<Mustafa> Alya H.qeldin
<cowboy> evet
<nujin> maşaallah
<Selimm> Slm
<IRCdForum> selam Selimm, hoş geldin.
<cowboy> asker emeklisi ve calışdım sivilde ikinci
<Mustafa> we aleykümselam
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<Selimm> Nasılsıniz
<cowboy> 4 yıl önce
<ForumRadyo> a.selam Selimm hoş qeldin.
<cowboy> Selimm  as hg
<Selimm> Hb teşekkürler
* Alya (Mobil-Mirc@B2.F1.F8856C0D.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> nujin  sen kac yıldır emeklisin
* Selimm (Mobil-Sohl@B2.E9.56A16B2E.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nujin> ben birkaç ay oldu
<nujin> eyt liyim
<cowboy> o lalaall kabadın bemcereleri ucmasın
<cowboy> hım
<cowboy> hayırlı olsun
<cowboy> iyiki varsın bacım sağolasın
<nujin> sende sağol cowboy abi
* Ayyüzlum (Web-Mircte@58.E6.739BEF74.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> .owner nujin
* G-Bot mod değiştirdi:+q nujin
<G-Bot> 1[ nujin ] kanal sahibi (10+q) konumuna geçti. (1. seviye) 
<cowboy> heb vatan icin calışdık hamd olsun
<cowboy> helal bara yiyoz
* Giriş: AndroUser (androirc@D5.BA.A57C4516.IP)
<cowboy> AndroUser  kardeşimhgniz
<nujin> cowboy abi normal voice olsa yükseklik korkusu var bende
* AndroUser (androirc@D5.BA.A57C4516.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> hahah
<cowboy> .deowner nujin
* G-Bot mod değiştirdi:-q nujin
<nujin> )
<cowboy> .voice nujin
* G-Bot mod değiştirdi:+v nujin
<G-Bot> 1[ nujin ] voice (9+v) konumuna geçti. (5. Seviye)
<nujin> teşekkürler
* Giriş: Ayderli_53 (Mobil-S-si@4E.A2.4BE3354B.IP)
<cowboy> feda olsun kardeşime
* Ayderli_53 (Mobil-S-si@4E.A2.4BE3354B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Giriş: Zz (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP)
* Giriş: Liya (Mobil-Mirc@55.67.95CE0B7D.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa Liya Liya
<G-Bot>  0,12 mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı Liya Su Anda Online.
<G-Bot>  1[ Liya ] 4*1 [Takım]: 8,2Fenerbahçe
<cowboy> zzz hemşo hoş geldin
* Zz (Mobil-Mirc@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> Liya  hemşom hgniz
<Mustafa> Liya H.qeldin
<Liya> Selamlarimm
<IRCdForum> selam Liya, hoş geldin.
<nujin> Liya hg
<cowboy> Mustafa  Liya  hemşerim dir
<Liya> Cowboy abii hosbuldum teşekkürler
* Giriş: ada (Nuhun@58.F2.2F75A5C9.IP)
* Giriş: KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP)
<Liya> Mustafa hosbuldum teşekkürler
<Liya> Nujin hosbuldum teşekkürler
<cowboy> KraL KraL  hoş hş geldin kardaşımmm
<Mustafa> baş tacidir hemserin we sen cowboy
<ada> Selamun Aleyküm
<Mustafa> KraL we aleykümselam H.qeldin
<IRCdForum> selam ada, hoş geldin.
<nujin> rica ederim
<IRCdForum> selam Mustafa, hoş geldin.
<cowboy> as
<Liya> Ada aleykum selam hoşgeldin
<KraL> Selamün Aleyküm Hayırlı Geceler
<IRCdForum> selam KraL, hoş geldin.
<Liya> Mustafa sendeee Smile
<ada> hb
<ForumRadyo> a.selam ada hoş qeldin.
<Mustafa> ada we aleykümselam H.qeldin
<cowboy> as var olasın
<Liya> KraL hosgeldin sen
<KraL> cowboy: Güzel Kardeşim Hb Teşekkürler
* Liya mod değiştirdi:+v KraL
<nujin> ada hg Kral hg
<Liya> Aleyküm selam
<ada> hb tş
* Liya mod değiştirdi:+v ada
<ada> Hehe çok sağol ya Liya Smile) 0,1 4• 0Nuhun Gemisi 4• 
<KraL> Mustafa: Hb teşekkürler kardeşim
<KraL> Liya: Hb teşekkürler saygılar Smile
<Liya> Nuhun gemisi haaa
<KraL> nujin: Hb teşekkürler
<ada> Big Grin
<KraL> Smile
<Liya> KraL saygılar sevgiler bizden
<KraL> Teşekkürler efendim
<KraL> Smile
<cowboy> Liya  o ney
<ada> Liya ağzında bakla ıslanmıyor Big Grin
<Liya> ada nieee nuhla gelmedin
<Liya> Hahahahhaa
<nujin> rica ederim
<ada> nuh dinleniyo
<Liya> Öyle yakalarim
<Liya> Big Grin
<KraL> Smile
* SuNa (mobil@NetAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 607 seconds)
<Liya> .
<Liya> Cay iciyonuzmuuu
<cowboy> varsa
<cowboy> şekersiz
<Liya> Tek sorarım daha da sormam bakin
<KraL> Olur
<Liya> Hiçte yok demezler
<Liya> Big Grin
<KraL> cowboy: Nasılsın kardeşim
* Giriş: SuNa (mobil@97.FA.EAB3B424.IP)
<G-Bot>  * SuNa * - 0,12 Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
* ChanServ mod değiştirdi:+h SuNa
<Liya> .cay kanala
<G-Bot> 2Liya4 tarafından 2kanala 4 nickine 5 Biberiye çayı ikram edilmiştir.2 Afiyet olsun Smile
<KraL> SuNa:  Merhaba hgnz
<cowboy> senin elinden zehir icilir hemşerim
<Mustafa> suNa H.qeldin
<KraL> Biberiye çayı
<KraL> Smile
<Liya> Cowboy abeyy cansin
<SuNa> Selam
<IRCdForum> selam SuNa, hoş geldin.
<KraL> As
<SuNa> Kral hoş buldum
<SuNa> Mustafa hoş buldum
<cowboy> sende yoksa deniz de midye kabuğu topladırsın adama
<nujin> Suna hg
<SuNa> Nujin hoş buldum teşekkürler
<nujin> rica ederim
<KraL> nujin: Nasılsınız
<Liya> KraL afiyet olsun iç biberiye iyidir Big Grin
<cowboy> Liya  bizim kızlarımız kızdırmaya gelmez kapıyı vurub cıkar
<Liya> SuNa cimm hoşgeldin canım
<KraL> Smile
<SuNa> Liya hoş buldum teşekkürler canım
<cowboy> .çicek SuNaa     
<G-Bot> 2cowboy4 tarafından 2SuNaa      4 nickine 5 Kaladyum verildi.2 Ayrıca benim için çok özelsin Smile
<SuNa> Cowboy abi teşekkürler ederim
<SuNa> Smile
<nujin> elhamdülillah Kral siz nasılsınız
<KraL> nujin: daim olunuz bende iyiyim Şükür
<nujin> Amin sizinde daim olsun
<Liya> .sev SuNa aaaaaaaaa
<G-Bot> 2Liya4 , 2SuNa aaaaaaaaa 4 nickini 5Künefe yer gibi sevdi.
<KraL> Amin
<Liya> Künefe severumm
<SuNa> .sev liyaaaaa cimm
<G-Bot> 2SuNa4 , 2liyaaaaa cimm4 nickini 5Hiçbirşey dusunmeyerek sevdi.
<Liya> Mustafa napan
<cowboy> Liya  günefeyi hatay da yicen
* Giriş: hhd (~mIRCte.or@55.6B.26F2F923.IP)
<Mustafa> Liya ne edem.bonus bekliyorum karanlıkta
* hhd Nick değişerek ZehiR Oldu
<SuNa> Cowboy abi her yerde künefe güzel yapıyorlar)))
* ChanServ mod değiştirdi:+oa ZehiR ZehiR
<Liya> Cowboy hataya kadar nasıl gidem abey
<cowboy> yok valla hatay günefenin merkezi
<Liya> Mustafa kolay celsun
<Liya> .durt VampireLLa
<G-Bot> 2Liya4, 2VampireLLa 4 nickini dürtüyor: 5 Heyyy!!! uyanda sohbet gidelim Smile
<Mustafa> saqolasin yaa Smile
<Liya> Heeee
<Liya> Ricalarim yaaaa
* Giriş: Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
<Liya> ZehiR cim hoşgeldin canım
<cowboy> SuNa  biz küflü beyniri keser atarız dimi
<SuNa> ZehiR hoş geldin canım
<cowboy> ama hatay da güflenmese yemezler
<Liya> .sen KraL
<G-Bot> 2Liya4 , 2KraL 4 nickine 5Sen Laf aramızda evde kalmıssın.4 dedi Smile
<Liya> Big Grin
<SuNa> Cowboy abi asıl biz yeriz küflü peynir iii
<KraL> Hm
<KraL> Smile
<Liya> KraL duydunn
<KraL> Olabilir farketmez
<cowboy> ankarada mı
<SuNa> Gozlemeyle
<SuNa> )
<cowboy> kekem
<ZehiR> Hb sizi Liya cim:* SuNa cim:*
<cowboy> hee
<cowboy>  o has olur
<cowboy> ZehiR  hoş geldiniz
<ZehiR> cowboy teşekkür ederim hb sizde hg,niz
<cowboy> ZehiR  var olasın
<ZehiR> Hep beraber inşallah
<nujin> hoşgeldin Zehir
<cowboy> amin
<KraL> Amin
<ZehiR> nujin hb sende hg nasılsın)
<nujin> elhamdülillah iyim sen nasılsın Zehir
<ZehiR> Daim iyilerden olasin
<ada> Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam ada, hoş geldin.
<ZehiR> Bende iyiyim cnm sağol
* ada Nick değişerek nuh Oldu
* Giriş: FrED (Mobil-chat@58.EA.41C9D22B.IP)
<nujin> Amin sende inşallah
<Liya> nuh huhuuuu
<nuh> nujin ne manada acaba
<Mustafa> qecemiz hayirlara wesile, Allahaısmarladık..
* Mustafa (Mobil-M-ne@Sohbet.Operator.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nuh> cinleri çağrıştırıyor
* FrED (Mobil-chat@58.EA.41C9D22B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> nuh  hoş geldiniz
<nujin> bilmem
<nuh> sağolasın cowboy
* Giriş: Sss (Mobil-Sohl@5F.46.857AC427.IP)
<cowboy> kış kış cinler kış kış
* Sss (Mobil-Sohl@5F.46.857AC427.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Liya> .
<nuh> .d
<nujin> euzu besmele söyle giderler )
<nuh> dedim gitmedin
<nuh> Big Grin
<cowboy> bana yaklaşamazkii
<KraL> Smile
<nujin> bana mı diyon nuh
<cowboy> yanım da KraL  varrr
<nuh> yok ya est.
<KraL> Aynen
<nuh> şakaıydı
<nuh> nikine dedim sana daeğil
<cowboy> nujin  başkasıyla yazıyor
<nujin> dikkat et çarpmasin)
* Giriş: S_bu_z_ön_x (Mobil-Mirc@5F.5.D154D7F2.IP)
<nuh> gözlerim iyi görmüyor yahu
* S_bu_z_ön_x (Mobil-Mirc@5F.5.D154D7F2.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nuh> yaşlılık
<Liya> Denişikk nik
<nuh> nurrr mu başı onu seçemiyorum
<nuh> nur jin mi
<KraL> Smile
<nuh> karşılık gözüküyor
<nuh> Big Grin
<nujin> gözlük tak
<nuh> mercek lazım bana
<nuh> gözlük kesmez
<nuh> ehliyet yenilerken verdiler zorla
<nuh> kullanmıyorum
<nuh> Big Grin
<nuh> kullandım bir iki defasında
<nuh> çıkardığım zaman her tarafı
<nuh> bulanık görüyordum
<nuh> hiç kullanmiyim deidm daha iyi
<nuh> yoksa sürekli takmak gerekecek
<KraL> .
* BuyurUsr7544 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 602 seconds)
* Giriş: Hakann (mobil@BC.39.ED216D78.IP)
<cowboy> Hakann  kardeşim hgniz
<Hakann> Selamün aleyküm arkadaşlar hayırlı geceler dilerim
<nuh> Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam nuh, hoş geldin.
<Hakann> Hb teşekkür ederim kardeşim cowboy
<Hakann> Teşekkürler nuh
<cowboy> Hakann  gelişme varmı kurban
<KraL> Aleyküm Selam hg Hakann güzel kardeşim
<Hakann> Yok aynı
<IRCdForum> selam KraL, hoş geldin.
<Hakann> Hb teşekkür ederim güzel insan kardeşim kral
<cowboy> allahım yardımcın olsun kardeşim
<Hakann> Allah razı olsun amin inşallah ecmain hepinizden teşekkür ederim
<KraL> Hakann: Rica ederim kardeşim
<cowboy> hic huzurun olmaz bu aralar
<Hakann> Sağol kardeşim
<Hakann> Cowboy kardeşim doktor tanıdık arkadaşım ilgileniyor
<Liya> Hakann hoşgeldin
<Hakann> Biz dua ediyorum
<Hakann> Liya hb çok teşekkür ederim
<nuh> susgun nerelerde bilen varmı
<Hakann> Kenzül arş duası var okuyorum bir hafta oku hasta iyi geliyor okuyorum
<nuh> allah şifa versin
<Hakann> Allah razı olsun amin inşallah ecmain teşekkür ederim nuh
* Giriş: BuyurUsr5393 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
<cowboy> Hakann  iyide evde cocukların eşin ailecek  sabır lazım
<cowboy> dikkat eyle 
<KraL> Amin
<cowboy> allahım her şeyin hayırlısını verir
<Hakann> Öyle
<Hakann> 7 kardeş herkes sıraya koydum gidiyor
<Hakann> Amin inşallah
<KraL> Amin
<nuh> hastalıkta imtihan. sağlıkta imtihan. sabırda imithan.. herşey
<nuh> fakirlik zenginlik
<nuh> hastalık
<Hakann> Aynen öyle nuh
<nuh> imtihan dünyası
<Hakann> Sabır etmek önemlidir
<nuh> sağlığı olanlarda imtihana hastaları ile çekiliyordur
<nuh> ilahi kurallar
<Hakann> İnan annem iyi olsun diye iş teklifleri red ettim
<nuh> yanlış anlama ben genel maanada dedim
<Hakann> Annem için hatim yaptım
<Hakann> Anlıyorum tabii öyle
<nuh> senin işlerinde ekmek kapın dengeleyebilirsen ne mutlu
<nuh> ailenede katkın oluyor
<nuh> çalışan insanın
<nuh> ailesinede katkısı oluyor
<Hakann> Öylede ben yapamıyorum
<nuh> içinden geleni yap üsta.
* Liya (Mobil-Mirc@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nuh> allah sana o feraseti vermiştir
* Giriş: Bilmem (nekipeki@52.DE.55C2AF3B.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+v Bilmem
<cowboy> bilirsin hgniz
<Hakann> Palyatif hasta bakıcı günlük 3500 verdim fakat aynı akşam yoğun bakıma alındı
<Hakann> Bilmem hg
<Bilmem> selamun aleykum kutlu mutlu akşamlar
<IRCdForum> selam Bilmem, hoş geldin.
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<Bilmem> Hb Hakann
<KraL> Aleyküm Selam Hg Bilmem
<IRCdForum> selam KraL, hoş geldin.
<Bilmem> Hb KraL
<Hakann> Anne baba hakkı bitmez
<nuh> evet aynen doğru
<Hakann> Teşekkürler kardeşim bilmem
* Giriş: Bluemoon (Mobil-Sohl@2E.6A.BE3E0283.IP)
<nuh> anne baba hayattayken kıymet bilenlere ne mutlu
<Hakann> Salı günü bende sıra
<Bilmem> ...
* Bluemoon (Mobil-Sohl@2E.6A.BE3E0283.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Hakann> Babamı kaybettim annem kendini saldi
* Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 604 seconds)
<nuh> allah rahmet etsin..
<cowboy> mavi ay ımız cıkdı
<nuh> hastalarınızada acil şifalar dilerim
<nuh> amin
<nuh> yaşayan bilir
<nuh> bunları
<Bilmem> Amin amin amin
<Hakann> Çivit aşıları milleti bitirdi
* Giriş: Bi_bakim_ (Mobil-Mirc@97.FA.4A1CD348.IP)
<cowboy> Hakann  bak bana delikanlı adamım omuzağrısı yedi beni
<Hakann> Hastaya bakan zor derler öyle hasta için zordur
<cowboy> geldim turkiyeye detavı olmaya
<Hakann> Cowboy doğru
<nuh> eskiden said nursi. hz. büyük zorlukta olan hastalara nasihad edermiş...
<nuh> dermişki bu hastalık sana geldi ama
<cowboy> şükür iyim birazcık şimcik
<nuh> o derecede
<nuh> senin günahlarına keffaret ten
<nuh> sayılıyor diye
<nuh> teselli edermiş
<nuh> insanları okumuştum bunu
<Hakann> İnşallah imtihanı verebilirsek ne mutlu
<cowboy> nuh yahudi uydurması
<nuh> derecesine göre hastalığın
<nuh> kefareti
<nuh> var
<cowboy> derler deddirme
<nuh> arındırır
<nuh> insanı
<cowboy> kendine bak
<KraL> Bana Müsaade Hayırlı Geceler
<cowboy> sdaka
<cowboy> KraL  selametle
<KraL> Teşekkürler cowboy kardeşim
<Hakann> Selametle Allah'a emanet ol teşekkür ederim kardeşim Allah rahatlık versin kral
<nuh> selametle
<KraL> Hakann: Teşekkürler kardesimde sen de İNŞ.
<Hakann> Gecenin bütün güzelliği bereketi üzerinize olsun amin inşallah ecmain
<KraL> nuh: teşekkürler
<Hakann> Sağol kardeşim
<KraL> Amin Cümlemize İNŞ.
* KraL (Tx@95.8C.20F99759.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Hakann> Amin
<Hakann> .nerdesin vampire
<G-Bot> 2Hakann4 , 2vampire 4 nickinin nerde olduğunu öğreniyor Smile 5 Burdayım çokmu merak ettin
<Hakann> Evet koş gel
* Giriş: Mevsimm (~guzguller@25.9B.70A6CD15.IP)
* ChanServ mod değiştirdi:+oa Mevsimm Mevsimm
* Giriş: Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP)
<cowboy> .kahve Mevsimm
<G-Bot> 2cowboy4 , 2Mevsimm 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Kolombiya yöresel kahve ikram edilmistir
<nuh> cowboy abey. said nursi ismindenmi rahatsız olmuştun orda takıldım kusura bakmada Big Grin
<cowboy> nuh nasıl söz saygı duyarım ben ona
<cowboy> mekanı cenned olsun
<nuh> amin
<nuh> bir cümle sarfedince
<cowboy> nuh ben LAZ  ım
<cowboy> neymiş o ki
<nuh> yanloş anladım kusura bakma
<nuh> yahudi uydurması filan demiştin ya
<cowboy> yo yo ne yazdım
<nuh> ordan bağdaştırdım
<nuh> benim hatamdır neyse
<nuh> .d
<cowboy> evet memleket de 80 dür cemaat yabdılargörüyon said nursiye kurban olsun alayı
<nuh> yani. hocam. o değilde
<cowboy> neyse
<nuh> hazreti peygamber aleyhisselam ismini bile
<nuh> kullanan
<IRCdForum> selam nuh, hoş geldin.
<nuh> terorisler dünyasındayız
<nuh> D
<cowboy> adamın hakkını yiyen yiyecek yakın dır
<nuh> ioluyor booyle ayrılıklar
<nuh> her babanın evladları bir değil
<nuh> habil ve kabil
<nuh> misali
<cowboy> gerceğin ayrılığı olmaz ki
<nuh> ikiside hazreti adem as mın evlatlarıydı
<nuh> biri katil oldu
* Hakann (mobil@BC.39.ED216D78.IP) Çıktı (www.mircte.org: 607 seconds)
<cowboy> habil kabil
<cowboy> babamız
<nuh> dünyada ilk cinayet ordan başlıyor
<cowboy> bana bunu öğretme  6666 ayet i kafama koydum
<cowboy> ama kowboyum
<cowboy> kızılderili muslim
Oturum Zamanı: Mon Mar 30 00:00:00 2026
<nuh> maşallah allah ilminizi arttırsın
<nuh> ben biraz
<nuh> kusura bakmayın
<nuh> bilgisiz
<nuh> olabilirim
<nuh> yüzeysel
<nuh> biliyorum
* Giriş: Akdeniz_ (Mobil-Mirc@25.9B.FAAE3824.IP)
<nuh> bazı konuları
<cowboy> sen taha cahilsin ama üzülme cok normaldir
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'mIRCTe-FM' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 'Bengü - Bengü & Mustafa Ceceli - Kervan (Official Video)' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<cowboy> icimize sızdılar
* Giriş: AndroUser2 (nekipeki@52.DE.55C2AF3B.IP)
* Bilmem (nekipeki@52.DE.55C2AF3B.IP) Çıktı (Connection reset by peer)
<nuh> cahil ismini beğenmedim
<nuh> .D
<nuh> cahil manası allahutealayı tanımayan
<cowboy> benim yanım da nuh
<nuh> diye kullanıyorlar
<nuh> olabilir bilgisiz de
<cowboy> fazla bilmiyon
<nuh> cahil ismini
<nuh> sevmedim demek istedim
<nuh> Big Grin
<nuh> cahil allahutealayı tanımayana derler
* SaRuCaa (SaRuCaa@B2.F3.6FAC8085.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> bişiler biliyon bakıyom heb sana aferin ama
* Ronay (...@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Akdeniz_ (Mobil-Mirc@25.9B.FAAE3824.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<cowboy> ben 69 yıldır yuruyom sen dün geldin
<nuh> insanlar ateis tim dese. ben ona hakaret etmem mesela
<nuh> sohbet gerekirse ederm teblig de ederim
<cowboy> dabiiki
<nuh> vazifem kulluk görevim
<nuh> görevlerimden
<nuh> allah bana bahşettiyse
<nuh> güzellikleri
<cowboy> allah 124 bin beygamber 100 suhuf 4 buyuık kitap indirdi
<nuh> insanlara anlatmakla mükellefiyetimiz var
* BuyurUsr5393 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (www.mircte.org: 607 seconds)
<nuh> maşallah allah hayırlı etsin
<cowboy> bilmediğin bişiyi öğretme sakın
<nuh> ömrünüzüde
<AndroUser2> .
<cowboy> nuh  nerelisin
<nuh> öğretmek haddimize değil
<nuh> sadece
<nuh> sohbet
<nuh> ediyoruz
<nuh> bişe öğretmek için değil insanlara
<nuh> adana doğma büyüme
<cowboy> nersi
<cowboy> kozanlımısın
<nuh> petete evleri
<cowboy> hım bende tellitere
<nuh> yok göçmenim aslen
<nuh> akıncı türklerinden
<cowboy> kız bakkalın rda
<nuh> evet biliyorum orda benim kuzenin evi vardı taşındı
<nuh> marmarise
<cowboy> adın ney lo yoksa enişdemiz misin
<nuh> levent adım. bekarım
<cowboy> denizlide mi dordunuz önce
<nuh> hayır
<cowboy> ok
<cowboy> bi eniştemiz muacir de
<nuh> ben gizli saklı biri değilim...
<cowboy> o sandım
<nuh> adımda levent yerimde belli
<nuh> Big Grin
<cowboy> nere gcmenisin
<cowboy> benimkide
<nuh> bulgaristan baba anne
<nuh> iki tarafta
<cowboy> tamam hg kolleka
<nuh> Big Grin
<nuh> gizem bana göre değil
<nuh> Big Grin
<cowboy> yaa nuh  allahına kurban haa
<nuh> dışarda ne isem. teknolojiyi kullandığım heryerde
<nuh> aynıyım
<AndroUser2> hadi eyvallah 8)
<nuh> allahınıza kurban sizinde
<nuh> Big Grin
<cowboy> cin topre
* AndroUser2 (nekipeki@52.DE.55C2AF3B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nuh> ama
<nuh> bazıları
<nuh> varki
<nuh> para makam mevkii için
<nuh> en yakın akrabalarını satıyorlar
* Giriş: Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP)
<cowboy> onları gec kardeş siz taha dün geldiniz
<cowboy> vatan bizim
<VampireLLa> hg Siyommmmmm
<VampireLLa> (ayicik)(ayicik)
<Siyabend> Hoş buldum canocummm (ayicik)(ayicik)
<nuh> yok biz giderken siz burda oturuyordunuz ... osmanlı sınırları için
<nuh> atalarımız
<nuh> kalkıp gitmişler
<nuh> o bölgelere
<nuh> genişletmek için sınırları
<nuh> Big Grin
<cowboy> biliyom
<nuh> boşuna akıncı türkü dememişler
<Siyabend> Hımm
<cowboy> cukka kecidi yedi onları
<cowboy> ben bilevne deki top ları gödüm
<VampireLLa> cowboy KraL
<cowboy> nuhhhhhh
<VampireLLa> B12 ni aldinmi
<nuh> plevne de..
<VampireLLa> Big Grin
<cowboy> heheh
<nuh> teve de izlerkenmi
<nuh> Big Grin
<VampireLLa> hg nuh
<nuh> hb VampireLLa sende hoşgeldin
<cowboy> nuh sen amcanın evine izin almatan gidebiliyormuydun
<VampireLLa> tskler hb
<Siyabend> .zar
<nuh> kimden izin almadan
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-5¿şeş beş attın  huop zar tutma Smile
<VampireLLa> Siyommm
<cowboy> sen burda mı doğdun
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 5-5¿dübeş attın  Hadi be yürüü Smile
* Giriş: Zalim (Mobil-M-ne@5.2F.E3BD6D4E.IP)
<nuh> ben burada doğdum evet
<Siyabend> Canomm
<cowboy> ok
<nuh> hemşerimi çıktık
<VampireLLa> aaa Zalim geldi
<nuh> Big Grin
<cowboy> lafım yok
<VampireLLa> hg Zalim
* Giriş: Gaddar_ (Mobil-Mirc@5.18.B1EFBF9B.IP)
<nuh> akraba çıkacağız
<cowboy> sen bizim sin kardaşım
<nuh> aahah
* Gaddar_ Nick değişerek Gaddar Oldu
<VampireLLa> hg Gaddar sen
* Zalim (Mobil-M-ne@5.2F.E3BD6D4E.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* ChanServ mod değiştirdi:+v Gaddar
<nuh> ayırd etmem hamdolsun türküm .. ancak müminler kardeştir
<nuh> eywallah
<Gaddar> Selamün Aleyküm
<nuh> Aleyküm Selam
<IRCdForum> selam Gaddar, hoş geldin.
<Siyabend> İşte güzel söz buna derim
<VampireLLa> cowboy yayin alsanda dinlesek
<IRCdForum> selam nuh, hoş geldin.
<cowboy> nuh ben kızılderiliyim ama türküm
<VampireLLa> dj kirizim tutu
<cowboy> VampireLLa  sen vargen ben kim oluyom kiii
<cowboy> kıııı
<Siyabend> D
<VampireLLa> estf
<VampireLLa> delü
<nuh> VampireLLa ismi hiç yabancı gelmedi daa
<VampireLLa> heee Siyooooo
<nuh> Big Grin
<cowboy> sira banaı celdu cız
<VampireLLa> artik aramizde 1 saat var
<cowboy> bu enerjiyi nerten buluyon haaa
* Mevsimm (~guzguller@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) Çıktı (Connection reset by peer)
<Siyabend> Cano az önce onu soracaktım ne zmn düzeliyor diye
<VampireLLa> Bügün saatler yaz saatine alindi
<Siyabend> Bu çok iyi oldu
* Giriş: Kaf_Dağı (elifhuma@2E.DD.1D9E1A35.IP)
<VampireLLa> nuh olmadigimdandir yabanci
<Kaf_Dağı> Gene mi bu burda
<Kaf_Dağı> Smile))
<VampireLLa> ben Cingene Pilici
<VampireLLa> ahahahahy
<Kaf_Dağı> Selamlar
<Siyabend> Saat farkı çok yoruyor yav d
<IRCdForum> selam Kaf_Dağı, hoş geldin.
<VampireLLa> herkezi tanir
<ForumRadyo> a.selam Kaf_Dağı hoş qeldin.
<nuh> he tamam VampireLLa  memnun oldum
<Kaf_Dağı> Beni kimse tanıjmaz Smile
<Siyabend> Kaf dağı hg
<Kaf_Dağı> Buralarda yeniyim
<Kaf_Dağı> Siyabend hbuldum saolasın
<nuh> çet tarihi boyunca on yedi bin sekiz tane VampireLLa varmış Big Grin
<VampireLLa> Kaf_Dağı senin burnun havada kalmis ondan
<nuh> istatistikelrede
<VampireLLa> ben taniyom ya ben taniyom demek seni bir ordu taniyor demek
<Kaf_Dağı> VampireLLa tuttu sümkürem Smile)))
<VampireLLa> Big Grin
<Kaf_Dağı> VampireLLa yoooo
<Kaf_Dağı> eFe sen yaşlandın deme di deme
<Kaf_Dağı> Çayları sattın
<VampireLLa> onlar benden evelki hayataymis nuh
<VampireLLa> Big Grin
<Kaf_Dağı> Para vukkaladın
<nuh> vuww
<Siyabend> Az yokum
<Siyabend> Cano gelcem
<Kaf_Dağı> Siyabend g3linc3 haber et
<VampireLLa> Tamam canommm
<VampireLLa> Kaf_Dağı yayin alsana
<Siyabend> Kaf tamam uyuma bak )))
<Kaf_Dağı> Ben anlamam yayjından
<cowboy> SuNa  bayys
<Kaf_Dağı> Siyabend düşünmem lazım
<Kaf_Dağı> Beklıom dicem seni
<Kaf_Dağı> Jdlodkdjdjdkd
* cowboy (WebMychet@CoAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Kaf_Dağı> VampireLLa yalandan bu ölsün
<Siyabend> Bekle bekle )))
<Kaf_Dağı> [00:15] (&cowboy) SuNa  bayys
<Kaf_Dağı> Adam twk bays d3di gitti
<Kaf_Dağı> Smile
<Kaf_Dağı> Hrkrkrdkdrkdrkdrerkdoldlp
<Kaf_Dağı> İzinsiz cıkamıo
<Kaf_Dağı> Bdkdjdjdjddo
<Kaf_Dağı> Ben gelince VampireLLa nasıl sustu ama
<Kaf_Dağı> Bdkdkdjddkdko
<VampireLLa> Bana gelecek tüm kötülükler Kaf_Dağı gelsin birsürü cok amin
<VampireLLa> Big Grin
<Kaf_Dağı> Amen yüce kostok sizi korusun
<nuh> harbi bizi görmedi bile Big Grin vay be suna ya
* Giriş: Dosto (Web-Sohlim@4E.AD.FAC03206.IP)
<VampireLLa> hg Dosto
<Dosto> mrb hb
<Kaf_Dağı> Biri özelimde  güzel ncik diyo
<Kaf_Dağı> Hadi hayırlıaı
<IRCdForum> merhaba Dosto, hoş geldin.
<Dosto> hb
<VampireLLa> ahahahayy
<VampireLLa> yanlis okumustur
<mIRCTeOrg> 0,7 mIRCTe.Org  0,2 SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim... 
<Kaf_Dağı> Hdıkdodkdkd
<VampireLLa> nickini
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> naber Dosto
* Ayrıldı: nujin (androirc@1F.DF.EAA8E008.IP) (Kanaldan Ayrildi)
* Giriş: nujin (androirc@1F.DF.EAA8E008.IP)
<Kaf_Dağı> Adam bana Kaf_Dağı tarıhcesini anlatıyo
<Kaf_Dağı> Bdldkdkdkd
<VampireLLa> Adam mi cikti Kaf_Dağı
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> Bari Transvestit olaydi
<nuh> Big Grin
<VampireLLa> ahahahahahahay
<Kaf_Dağı> Hdkdkdkdkd
<Kaf_Dağı> Aşık_Yunus yazıyo
<Kaf_Dağı> Hfkdkdkdkd
<VampireLLa> (zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)
<Kaf_Dağı> Bana ne cıkcak sonunda
<Kaf_Dağı> Smile
<nuh> hiç yakışmıyor yahu  burda
* Giriş: gönül (mobil@B0.37.E65765FD.IP)
<Kaf_Dağı> Oda benim nicki kullanmış
<Aşık_Yunus> hu
<nuh> birbirinizi herkesn içinde rencide etmek
<Kaf_Dağı> Nuh kımı ettik
<nuh> herkes tanıdık oysaki
<Kaf_Dağı> Smile
<Kaf_Dağı> Hdldıkdjdkdkd
* Giriş: nikbuu (mobil@B0.36.4ECA1181.IP)
<Kaf_Dağı> VampireLLa bebeliğini bilirim
<Aşık_Yunus> aynen canlar
<Kaf_Dağı> Hdkdkdjkdkdo
<VampireLLa> nuh
<VampireLLa> nazi gecen biridir
<VampireLLa> durduk yere ifsa etmemistir
<VampireLLa> Big Grin
<Kaf_Dağı> Yaniii
<Kaf_Dağı> Smile
<Kaf_Dağı> Hedldkdkdjdkdko
<Aşık_Yunus> sıkıntı yok
<nuh> him
<nuh> yanlış anlamışım
<nuh> kusura bakmayın
<Aşık_Yunus> aslada olmaz
<Kaf_Dağı> Aşık_Yunus bence bu nicki bidaha alma benim nicki
<Kaf_Dağı> Smile
<Kaf_Dağı> Bdrldkdjdjdjdkdkd
<Aşık_Yunus> bilen bilir beni
<Aşık_Yunus> sagolasın
<VampireLLa> biz Kasinti insanlar degiliz nuh
<Aşık_Yunus> tasavvufi
<Kaf_Dağı> Alan m3kan sahibi kesinlikle beni yanjmamıştı3
<nuh> estafurullah
<nuh> biraz uygkusuzum
<KaNKa> efendim
<nikbuu> s.a cizgi cizgi cizgi a.s
<nuh> yanlış anlaşmalar olabiliyor
<Kaf_Dağı> Nuh ben 2000 yılından beri bu alemdey7m
<Kaf_Dağı> nikbuu a.selam
<IRCdForum> selam Kaf_Dağı, hoş geldin.
<Kaf_Dağı> Kocad7m burda ben
<KaNKa> Kaf_Dağı ben şahidim sana
<nikbuu> hobbuduk
<Kaf_Dağı> KaNKa :*
<VampireLLa> hobidik hg Nickiniz24
<Kaf_Dağı> Oyyy sana ku3ban ben
<KaNKa> beni şahit gösterebilirsin Smile
<Kaf_Dağı> Smile
<Kaf_Dağı> VampireLLa çatla sen
<VampireLLa> nikbuu
<nikbuu> vampirella hobbuduk
<VampireLLa> olur hatirlat bi ara Kaf_Dağı
<Kaf_Dağı> VampireLLa susarmısın
<VampireLLa> Big Grin
<Kaf_Dağı> KaNKa ile knuşcam
<Kaf_Dağı> Bdkdkdjdkdod
<KaNKa> ahahahahaha
<Aşık_Yunus> ...
<nujin> hg nikbuu
<KaNKa> Kaf_Dağı güzel insan nasılsın
<VampireLLa> olm bensiz kokuscaksiniz inle cinle
<Kaf_Dağı> Hamdolsun gönlü guselim
<Kaf_Dağı> İşler nasıL
<VampireLLa> habire sooss diyonuz bana
<Siyabend> Big Grin
<nikbuu> nujin hobbuduk
<VampireLLa> .top10
<G-Bot>  0,107[Bilgi]:00 Top 10 listesi4 VampireLLa00 isimli kişiye gönderilmiştir.
<Kaf_Dağı> KaNKa ugrayacam sana bi ara cunk6 iş var benim kızın
* Kaf_Dağı (elifhuma@2E.DD.1D9E1A35.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Nujin hg
* Aşık_Yunus (Web-S-isla@5F.46.CFABC8F5.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<KaNKa> aaaa gittti
<Siyabend> D
<nujin> hb Siyabend
<KaNKa> vayyyy arkadaş lafını vurdu gitti
<VampireLLa> Siya peh yakinda soda dagitmaya baslarsin
<VampireLLa> Big Grin
* SuNa (mobil@NetAdmin.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 608 seconds)
<KaNKa> VampireLLa sana da selam
<VampireLLa> Hazim sorunlari baslar
<IRCdForum> selam KaNKa, hoş geldin.
<VampireLLa> KaNKa hg
<KaNKa> hb VampireLLa
<VampireLLa> ne ara geldin görmedim bile
<VampireLLa> Smile
<KaNKa> ben hep buradaydım
<KaNKa> Big Grin
<VampireLLa> hiiii
<VampireLLa> sen kimdiniz
<KaNKa> VampireLLa ben kendi halinde biri
<Siyabend> ))
<KaNKa> Smile sen kimdin
<KaNKa> Siyabend a.s
<VampireLLa> VampireLLa iste
<VampireLLa> Siyommmm
<VampireLLa> Tanimiyor beni soooo galiba
<Siyabend> Canomm
<VampireLLa> okumsida yohhh
<Siyabend> Galiba
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> Big Grin
<KaNKa> aaa bende KaNKa Big Grin
<VampireLLa> senin kesin baska nickinde vardir
<Siyabend> Burda heran herşey çıkabilir değişik bi yer ))
* Giriş: Raum (benseno@B0.F0.1E5910E9.IP)
<VampireLLa> Cinsiyetin ne KaNKa
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> hg Raum
<Raum> selamlar
<Raum> VampireLLa hb tşkler
<IRCdForum> selam Raum, hoş geldin.
<ForumRadyo> a.selam Raum hoş qeldin.
<Raum> nörüyonuz
<VampireLLa> Raum und Zeit
<VampireLLa> nereden sen Raum
<ZehiR> A,Selam. Raum hg
<Siyabend> Raum hg
<IRCdForum> selam ZehiR, hoş geldin.
<KaNKa> Bay VampireLLa Big Grin
<VampireLLa> hiii okay sana hassas davranmama gerek yok demek
<VampireLLa> Big Grin
<Raum> ZehiR hb tşkler
<Raum> Siyabend hb tşkler
<Siyabend> Big Grin
* nuh (Nuhun@58.F2.2F75A5C9.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<nikbuu> raum hg
<VampireLLa> Siyooo Hatunlara soda getir birdaha
<VampireLLa> Big Grin
<Raum> ich wohne in gonya city VampireLLa :p
<VampireLLa> heee sormustum
<VampireLLa> neden Raum nick
<VampireLLa> almanca
<Siyabend> Canomm soda tek mi Big Grin
<Raum> nikbuu hb tşkler
<VampireLLa> Hazim icin Siyommmm
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Ahahaha
<Raum> do you know me
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(haha)(zuaha)
<Siyabend> Konuşamadım
<VampireLLa> not really
* Gaddar (Mobil-Mirc@5.18.B1EFBF9B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> .fal
<G-Bot> 4Siyabend 2neyse halim çıksın falın4 5 evinin yakınlarında biri dolaşıyo, harem ağası gibi bişey sanırım
<Siyabend> Dd
<Siyabend> .fal2
<G-Bot> 4Siyabend 2neyse halim çıksın falın4 5 Falında BAVUL Çıktı : Ciddi boyutta kararlar alacaksınız doğru olan kararı vermeye çalışın.
<Siyabend> .ruh
<G-Bot> 2Siyabend4 ruh durumunu açıklıyor: 5 Bebeğini kartala kaptırmış Fatma Girik gibi.
<Siyabend> .burç oğlak
<G-Bot>  oğlak burcunun bilgileri alınıyor. Lütfen bekleyiniz.
<G-Bot>  12_______________Oğlak Burcu (22 Aralık - 19 Ocak)_______________
<G-Bot>  5Sevdiğinizle aranızda bazı sorunlar olduğu bir gerçek.
<G-Bot>  5Kısa sürede her şey yoluna girecek.
<G-Bot>  5İşte yaşadığınız bir gerilim kafanızı fazlasıyla meşgul ediyor.
<G-Bot>  5Pürüzlerin üzerine gitmiyor, bunları zamana bırakıyorsunuz.
<G-Bot>  5Bu gerilimi çözene kadar iş dışındaki huzursuzluğunuz da sürecek gibi.
<G-Bot>  5Plansız harcamalarla yüz yüze gelebilir, endişelenebilirsiniz.
<G-Bot>  5Yoğun bir temponun içinde olmak, kendinize bakmamanız için hiç de yeterli gerekçe değil.
<G-Bot>  5Ne uykunuza, ne de beslenmenize özen gösteriyorsunuz.
<G-Bot>  12________________________________________________________
<VampireLLa> .burc Aslan
<G-Bot>  Aslan burcunun bilgileri alınıyor. Lütfen bekleyiniz.
<G-Bot>  12_______________Aslan Burcu (23 Temmuz - 22 Ağustos)_______________
<G-Bot>  5Sevgilinizin geçmişte yaptığı hataları affetmediğiniz sürece mutlu olmanız zor.
<G-Bot>  5Sorunlarınızı çökmekte ilk adım, geçmişi unutmak olacak.
<G-Bot>  5Bu günlerde alçak gönüllü olmanız gerekiyor.
<G-Bot>  5Görüştüğünüz bazı iş ilişkilerinizin üzerlerinde beklediğiniz etkiyi fazlasıyla göstermiş görünüyorsunuz.
<G-Bot>  5Maddi konularda aldığınız kararlar düzgün bir şekilde ilerliyor, fakat ödemelerde gecikme olabilir.
<G-Bot>  5Kiloların sebebi, abur cubur yiyecekler.
<G-Bot>  5Bunlardan vazgeçmediğiniz sürece kilo almanız sürecek.
<G-Bot>  12________________________________________________________
* Giriş: GoNuLSaYFaM (Web-radyod@58.F6.F7A69CF4.IP)
<GoNuLSaYFaM> selam
<Siyabend> Burçta hep ilk iki okumuyorum Big Grin
<VampireLLa> ppfffff
<IRCdForum> selam GoNuLSaYFaM, hoş geldin.
<GoNuLSaYFaM> hayırlı geceler,
* eFe (ReSt@SunucuSahibi.mIRCTe.Org) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Raum> .d
<ForumRadyo> a.selam GoNuLSaYFaM hoş qeldin.
<VampireLLa> sanki ben  af ederim
<Siyabend> Gönülsayfam hg
* GoNuLSaYFaM (Web-radyod@58.F6.F7A69CF4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> cin carpti
<Siyabend> Canom ilk iki bizlik değil Big Grin
<VampireLLa> Yarin mahkeme yok oleyyy
<Siyabend> Hımm
<Siyabend> Bu iyi mi kötü
<VampireLLa> simdilik iyi tatil
<VampireLLa> ahahahahy
<Siyabend> Orası tamm ama yoksa işte yoktur yanlış mıyım
<VampireLLa> 2-3 gün Tr ye gitmem lazim
<VampireLLa> onumu aradan cikarsam bu sürede diyorum
<Siyabend> Hayırdır
<VampireLLa> Hukuki islerim cano
<Siyabend> Hee
<Siyabend> Canoo ilk yapacağın şey havaya bakmak
<Siyabend> Ona göre ayarla yoksa sıkıntı daha kıştan çıkmadık bu yıl
<VampireLLa> zaten hasta olacam orasi kesin
<Siyabend> Yoo olmuyacan
<VampireLLa> hava degisimi
<Siyabend> Zaten şuan sizin havayla aynıyız
<VampireLLa> baska ülke
<Siyabend> Etkilenmiyecen bence
<VampireLLa> Sen öyle san
<Siyabend> Güneşi görmüyoz bşzde artık Big Grin
<VampireLLa> suyundan bile
<VampireLLa> hasta olurum
<Siyabend> Orda haklısın
<Siyabend> Ama hava çok etki etmez
<VampireLLa> bu yüzden günü birlik gidip gelmem en mantikli
<VampireLLa> gece ucup ertisi gece dönim
<VampireLLa> evde hasta olim
<Siyabend> Oyle halledebiliyorsan süper olur
<Raum> iyi geceler
<Siyabend> Raum iyi geceler
<VampireLLa> iyi geceler Raum
<VampireLLa> Selametle
* Raum (benseno@B0.F0.1E5910E9.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Yav niye hasta oluyon deluu
<Siyabend> Düşünürsen olursun zaten düşünme
<VampireLLa> yaaaff sooss coh bilmis
<VampireLLa> ben kendimi daha iyi biliyom
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Senden öğrendim Big Grin
<Siyabend> Bende seni iyi biliyom d
<VampireLLa> dogru
* gönül (mobil@B0.37.E65765FD.IP) Çıktı (www.mircte.org: 604 seconds)
<VampireLLa> biz neden burdayiz cano
<VampireLLa> kimse yok
<Siyabend> Bilmiyom ki dd
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  ben artık hicbir şeyi halletmeye çalışmıyorum? birakalım öyle kalsın. 4(NeDeSeM)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 96 görüntülenme - 24 Mart 2026 00:11
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 6  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 2 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Adamların mekanını boş bırakmıyoz
<Siyabend> Hani yetkimiz Big Grin
<VampireLLa> Yine bizden kötüsü olmuyor ama
<VampireLLa> iyilik yap yine nankörlük görürsün
<Siyabend> O onların eksikliği
<VampireLLa> aman aman
<Siyabend> Boşver
<VampireLLa> yetkiyi ne edecen
* Nickiniz24 (Buyur@58.EB.CA60F654.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Biz buyuz çok iyiyiz bee
<Siyabend> Takılıyom kız yetki olsa ne yapcam )))
<Siyabend> Pişti atak mı Big Grin
<Siyabend> Seni bi yeniyim ))))
<VampireLLa> geh ben sana yetkini vercem cocummm
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> (zuaha)
<Siyabend> Teklif güzel )))
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Duygusal yorgunluk diye birşey var, fiziksel olarak gayet iyisin ama düşündüklerin ve hissettiklerin yüzden kılını kıpırdatacak halin yok...  4(DJ-Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 66 görüntülenme - 13 Mart 2026 14:48
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 5  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> bazilarin sözlerini anlamiyor ben
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  MutLuLuğa Giden YoLun Kenarına Bağdaş Kurdum,Gelip Geçeni İzLiyorum..  4(ZehiR)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 92 görüntülenme - 25 Mart 2026 22:44
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 12  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Normal onu bizde anlamıyoz dd
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Gözümüz AçıLdıkça GönLümüz Kapandı..  4(ZehiR)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 64 görüntülenme - 28 Mart 2026 20:04
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 5  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Güzel bu
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Mevsim kış Gönlümüz Gözümüzün ucunda beklettiğimiz Bahar havasında..  4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 6 görüntülenme - 4 Mart 2026 09:44
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 1  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> ZehiR döktürmüs
<Siyabend> Bak bunu anlamadım )))
<VampireLLa> misal sooo eFe
<VampireLLa> ne dedugu belli degil
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> Topice bah hele
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  ibrahim tenekeci' nin "Allah rahatlık versin, insanlar vermez." dediği günlerdeyiz. 4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 126 görüntülenme - 24 Mart 2026 23:48
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 20  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Ddd
* Giriş: Gaddar_ (Mobil-Mirc@5.18.B1EFBF9B.IP)
<VampireLLa> Welcome Back Gaddar_
<Siyabend> Yani kendince yazmış gibi
<VampireLLa> bence kedinin disinda yazmis hepsini Siyooommmm
<VampireLLa> (zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Yaşarken Hayatını Cehenneme ÇevirenLer ÖLünce Cennet Mekanı OLsun DerLer..  4(ZehiR)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 76 görüntülenme - 28 Mart 2026 22:33
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 6  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> ZehiR nokta atislar yapmis
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Sözlerinde ölçülü ol, tek sözle kırdığın gönlü, bin sözle toplayamazsın... 4(Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 105 görüntülenme - 24 Şubat 2026 21:34
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 8  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> standart
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Ben MEVLANA değilim kardeş."Adam olda gel 4(Eda)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 103 görüntülenme - 11 Mart 2026 17:35
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 6  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 2 
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 [Yorumlar]
<G-Bot>  2 [6deneme2]: anlasildi merkez tamam 8)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Aynen
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  "Onu da zamanı gelince düşünürüz" diyerek dertlerimin yarısından kurtuluyorum 4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 104 görüntülenme - 29 Mart 2026 01:55
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 5  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 1 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> .fal2 canom
Cevapla
#14
<G-Bot> 4Siyabend, 2 canom 2nickinin falına bakıyor neyse halim çıksın falın4 5 Falında ZURNA Çıktı : Sevineceğiniz haberler alacaksınız hazırlanın.
<Siyabend> İnş
<ZehiR> Ne ediyonuz bakim siz)
<VampireLLa> Bence eFe yazmasin
<VampireLLa> ahahahahay
<Siyabend> Haha
<Siyabend> Bencede dd
<VampireLLa> sözlere bakiyoruz ZehiR
<ZehiR> Smile
<Siyabend> Zehir takılıyoz dd
<ZehiR> Hg Siyabend
<ZehiR> Takılın bakalım
<VampireLLa> izin cikti ZehiR hatundan Siyommm
<VampireLLa> ZehiR soosss derse sosscagiz
<VampireLLa> izin birakti bak
<ZehiR> Başım çatlıyor soss)))
<VampireLLa> Takilin dedi
<VampireLLa> Yoook Annem bu hatun aninda karar degisiyor
<VampireLLa> yetisemiyorum bunun hizina
<ZehiR> Smile))
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> Zehir hb sende hg
<Siyabend> Hatun mu
<VampireLLa> heee
<Siyabend> Zehir sen kız mısın
<ZehiR> Teşekkürler hb
<VampireLLa> acv Siyoo
<ZehiR> Ne sandin)
<Siyabend> Erkek sandım dd
<Siyabend> Canomm Big Grin
<ZehiR> Genelde öyle sarılırım
<Gaddar_> ??
<ZehiR> Alışkınım))
<Siyabend> Yani zehirden oluyor
* Gaddar_ Nick değişerek Gaddar Oldu
<ZehiR> Gaddar_ hg mi
* ChanServ mod değiştirdi:+v Gaddar
<Gaddar> Hoşbuldum tşk ederim sende hoşgeldin
<Siyabend> Bi bayan niye zehir nicki alır )
<ZehiR> Bilindik tüm ZehiR ler erkek
<Siyabend> Aynen
<VampireLLa> onu gectik biz Siyommm
<ZehiR> Bana hep ZehiR gibisin dediler buraya 17 sene önce geldiğimde
<Siyabend> Canom beni uyandıraydın ne bilim ben
<VampireLLa> ayni sorulari bende sodum cünkü Siyommm
<ZehiR> Bende durun bari ZehiR olayim dedim
<ZehiR> Wink
<Siyabend> Canomm Big Grin
<Siyabend> Zehir harika hikayen var can
<VampireLLa> beni gelecegim belli oldu Siyommmm
<ZehiR> Hb Gaddar
<Gaddar> Kaç kişiye zehir olmuşsundur kimbilir Smile
<VampireLLa> PisKoPat olacam demek
<VampireLLa> herkez bana Piskopat diyor
<ZehiR> Allah Bilir Gaddar
<Siyabend> Canomm Big Grin
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Sende az çok bilirsin
<Siyabend> Hahaha delu yavv
<Gaddar> Çooooookkkklkk eskiden tanırım seni
<Siyabend> Canomm (ayicik)
<ZehiR> Demaa
<ZehiR> Nasi bilir tanırsın
<Gaddar> Hı Hım
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<VampireLLa> ZehiR olmadan evel neydin
<Gaddar> Fazla soru sorma Smile
<Gaddar> Ben sana soru sordum mu
<Gaddar> ??
<ZehiR> İyi bakalım
<ZehiR> VampireLLa
<VampireLLa> olamaz
<Gaddar> Borcuna sadık birisin
<ZehiR> Ela diye gelmiştim
<VampireLLa> heeee
<ZehiR> Bi ela die varmış bende elaela
<VampireLLa> bende VampireLLa diyince
<ZehiR> Aldım
<VampireLLa> benim tek WampireLLa abla vardi benden evel
<Gaddar> İlk gördüğümde Ela idin dicektim
<ZehiR> Bi muddet sonra biri uyandırdı
<VampireLLa> oda sen olamasin diyecektim
<VampireLLa> Big Grin
<Gaddar> Şimdi gerek yok dedim
<ZehiR> Elaela Lazca gelgel
<ZehiR> Demekmiş
<ZehiR> ))
<Gaddar> Belki deşifre olmak istemezsin dedim
<VampireLLa> hiiii
<Siyabend> Zehir Big Grin
<VampireLLa> ne olursan ol gel
<ZehiR> U dönüşü yaptım işte o zaman nette sanalda yeniyim 2007 8 lerdi
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Kazım koyuncunun parçasında var haklı d
<Gaddar> 2009 değilmiydi
<Gaddar> Ben İstanbuldayım çünkü
<ZehiR> 2008 de bi gittim
<ZehiR> Aynen 1 sene sonra 2009 sonu geldim
<ZehiR> Geliş o geliş
<Gaddar> Ben ilk o zaman gördüm seni çünkü
<VampireLLa> Hep buradamiydin
<ZehiR> Hep burdayim
<VampireLLa> Kidemli hatun demek ondan
<Gaddar> Evet demirbaşlardan
<VampireLLa> heyt huyt yapiyon
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> He he tabi)))
<Gaddar> Yok damarına basmazsan
<Gaddar> Sesini çıkarmaz
<Gaddar> Görmez duymaz işitmez
<VampireLLa> Damarinin ayarini bilek o vakkit
<Gaddar> Bu özelliği meşhurdur
<Siyabend> Ne güzel
<ZehiR> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Keşke cezvedeki kahve olsaydım da; taşıyor olmam benim ayıbım değil, insanın ihmalkârlığı sayılsaydı. Ama insanım. Bu da, kahvenin zaferi. 4(Fesleqen)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 117 görüntülenme - 30 Mart 2026 00:26
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 26  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> Ayni ben
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> agzi var dili yok
<VampireLLa> puahahahahahahyy
<ZehiR> Smile)
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)
<Gaddar> Siz öyle sanın
<Gaddar> Bayramlık ağzını açsında görün
<Siyabend> Gaddar oyle ama d
<Siyabend> Zehir açmaz
<ZehiR> Bence herkes öyledir ki
<Siyabend> Sakindir
<VampireLLa> valla benim Babam bana demis
* Giriş: DeLi_VeLi (Mobil-Mirc@95.8C.B7EB8DF9.IP)
<ZehiR> Herkesin bi sabri vardır
<Siyabend> Kesinlikle oyle
<ZehiR> Kimse melek degil
<Gaddar> Sessizden korkacaksın
<VampireLLa> hada babam spam demis
<VampireLLa> ahahahahahay
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Hihi
* Giriş: sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP)
<ZehiR> Ayni
<ZehiR> Ben
<ZehiR> Yerine göre VampireLLa))
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> okudun demi spamdan
<VampireLLa> sen at buraya
<ZehiR> ))
<VampireLLa> ben spam oluyom
<DeLi_VeLi> Sahibinden Acil Satılık 0RH_ kan var ilgilenen varmı(hihi)
<Gaddar> Müslüm çalacağın yok anlaşılan
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> hg sen
<Gaddar> Sizlere tatlı sohbetler Allaha emanet olun cümleten geceniz güzel olsun inşallah ???
<Gaddar> Biraz çalışalım
<VampireLLa> ZehiR valla yerini zamani tanimam
* sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Dallana dallarim
<VampireLLa> Big Grin
* Bi_bakim_ (Mobil-Mirc@97.FA.4A1CD348.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Kimse bana üstperde konusamaz
<DeLi_VeLi> VampireLLa seni herzaman hoş bulmak isterdim amma işte(hihi)
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Gaddar Allah kolaylık versin
<Siyabend> Gaddar kolay gelsin
<VampireLLa> kolay gelsin Gaddar
<Siyabend> Deli veli hg
<VampireLLa> selametle
<Gaddar> İp gibi yağmur yağıyor hemde
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> bi sen eksiktin zaten
<Gaddar> Gelde bu yağmurda çık dışarıya
* Giriş: RevizyoN (Mobil-Mirc@B9.76.32080905.IP)
<VampireLLa> hg RevizyoN
<VampireLLa> RevizyoN geldi gecin siraya
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> )))))
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-5¿şeş beş attın huop zar tutma Smile
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 4-4¿dört cehar attın ohhh, ali baba'nın çiftliği senin galiba
<VampireLLa> heyyyttt
* nujin (androirc@1F.DF.EAA8E008.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Hele şansa bak Big Grin
<VampireLLa> Birkerede ben Babamin ciftligi gibi Davrancam
<VampireLLa> millet öyle yapiyor
<VampireLLa> ahahahahahy
<Siyabend> Hahaha
<Siyabend> Dal canomm
<DeLi_VeLi> Siyabend hb merci
<Siyabend> Deli veli nasılsın
<DeLi_VeLi> VampireLLa hadi itiraf etm benim yokluğunda çok kötü his ettin kendini değilmi
<VampireLLa> DeLi_VeLi öyle böyle degil
<VampireLLa> 10cu kat aradim kendimi atmaya
<VampireLLa> Big Grin
<DeLi_VeLi> VampireLLa kıyamam yaa
<DeLi_VeLi> Sana bunları yaşattığın üçün affına sığınıyorum :S
<VampireLLa> Sapsikler biliyonuz dimi beni bulcaginiz yeri
* Giriş: Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP)
<VampireLLa> bak hele bak
<VampireLLa> buraya dadandilar simdi Siyommm
<DeLi_VeLi> VampireLLa ben bilmiyorum ama nasıl olacak:S
* Giriş: Abrek (Mobil-Sohl@B0.DC.34D809D3.IP)
<Samed> slm m illet
<IRCdForum> selam Samed, hoş geldin.
<Samed> nasilsiniz
<Siyabend> Canomm dadansınlar
* Abrek (Mobil-Sohl@B0.DC.34D809D3.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Samed> forum h bulduk sag olsasin
<VampireLLa> Yarin Micro Efe gelsin halletirim bunlari
<DeLi_VeLi> VampireLLa beni almadan bir yere gitme yolarum seni deli(hihi)
* Giriş: Xjklm (Mobil-S-is@B2.F5.39A28C54.IP)
<Siyabend> Aynen ))))
<VampireLLa> DeLikanLi
* Xjklm (Mobil-S-is@B2.F5.39A28C54.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> ayss
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<Samed> vampir buraya gelmem seni uzuyormu
<VampireLLa> birde kim oldugunu bilsem
<DeLi_VeLi> Efendim VampireLLa 
<DeLi_VeLi> VampireLLa bir bilsen kimim(hihi)
<VampireLLa> Samed sen kimsin beni üzecek
<DeLi_VeLi> Söz ver ama dalmayacakson bana saç baş(haha)
<VampireLLa> kimsin DeLikanLi
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> aysss
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> ne cok deli var
<Siyabend> De bakalım
<Siyabend> Görcez sonucu beraber Big Grin
<VampireLLa> sen de hele
<VampireLLa> ona göre derim
<VampireLLa> Big Grin
* Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> acv DeLi_VeLi
<VampireLLa> Canoooo
<VampireLLa> hg sen
<DeLi_VeLi> (hihi)
<VampireLLa> sensiz olmaz tabeeee
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> özelimden dedu Siyommm
<Siyabend> Sonuç iyi çıktı tahliye Big Grin
<VampireLLa> Ben bu Sebeleki coooh severim
<DeLi_VeLi> Çokmu üzdüm seni yokluğumla :S
<Siyabend> Biliyom canom
<Siyabend> Özeli panele aktarıyon sen )))
<DeLi_VeLi> Nasılsın canoo
<VampireLLa> DeLi_VeLi birdaha üzme beni
* Giriş: NARGELE (Web-duabah@50.EF.76D3375B.IP)
<VampireLLa> hasta olarim bak
<VampireLLa> üzüntüden
<VampireLLa> hg NARGELE
* RevizyoN (Mobil-Mirc@B9.76.32080905.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DeLi_VeLi> Siyabend biz VampireLLa ile çok eskiye dayanan bir dostluğa sahibiz..
<VampireLLa> Aynen Can
<DeLi_VeLi> Söz üzmeyeceğim
<NARGELE> slm hb vamğirella
<VampireLLa> hep candi hepte can kalacak DeLi_VeLi
<IRCdForum> selam NARGELE, hoş geldin.
<DeLi_VeLi> Sende şu ilanı Aşkımı kabul et artık yeterda(hihi)
<VampireLLa> heee demi yiiiaaafff
<NARGELE> hb arkadaşlar
<VampireLLa> etmismiydim sankim
<VampireLLa> Big Grin
<DeLi_VeLi> Çokkkk
<DeLi_VeLi> Ama hep bir bahane
<VampireLLa> .sev DeLi_VeLi
<G-Bot> 2VampireLLa4 , 2DeLi_VeLi 4 nickini 5Herkesten saklar gibi sevdi.
<DeLi_VeLi> İşim var
<DeLi_VeLi> Ütüm var
<Siyabend> Dd
<DeLi_VeLi> Çamaşırı. Var
<DeLi_VeLi> Varda var
<VampireLLa> yalani cikti demi Siyommm
<VampireLLa> ütü camasirdan
<VampireLLa> ahahahahahay
<DeLi_VeLi> Bir bana sıra gelmedi anasını satayım(haha)
<Siyabend> Deli veli ben sohbetten neyin ne olduğunu çıkarıyorum rahat ol Big Grin
* NARGELE (Web-duabah@50.EF.76D3375B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Gaddar (Mobil-Mirc@5.18.B1EFBF9B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DeLi_VeLi> Siyabend eyvallah
<VampireLLa> ifsa oldun
<Siyabend> Canom Big Grin
<VampireLLa> ben Ütüyle Camasirla hayata urasmam ki
<DeLi_VeLi> Kim benmi ifşa oldum
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Kendine diyor kız Big Grin
<DeLi_VeLi> VampireLLa bana sunduğun sebepler bunlardı
<VampireLLa> yardimcim bile kacti
<DeLi_VeLi> Demek beni kandırdın hayalleimle oynadın
<VampireLLa> benim camasirlarimdan
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)
<DeLi_VeLi> Ben şimdi kendimi nerelere atayım
<Siyabend> Konu elbiseyse kaçın dddd
<VampireLLa> DeLi_VeLi at kendini bana
<DeLi_VeLi> Hangi dağa vurayım kendimi
<VampireLLa> boynunu uzat hele
<VampireLLa> saril bana
<DeLi_VeLi> Cuxxx
<VampireLLa> boynuna yakin olcam
<DeLi_VeLi> Hee hee
<DeLi_VeLi> Tabi tabii
<VampireLLa> oooffff
<DeLi_VeLi> Beş litre kanından 300 gram bırakıyorsun
<VampireLLa> Tanimmmmmmmmmmmmmmmmm da Tanimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
<DeLi_VeLi> Aylarca kendimi toparlayamıyorum
<Siyabend> ))
* Hayyam (Web-Mircte@51.D6.2393C381.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<Siyabend> (ates)
<VampireLLa> 2unitecik
<VampireLLa> laaaa
<DeLi_VeLi> Siyabend beni hep böyle kandırdı yıllarca:S
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Deli veli şükür et bence şuan yaşadığına Big Grin
<VampireLLa> sizde simdi saat biri ceyrek geciyor demi Siyo
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Aynen canom
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
* Giriş: Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP)
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Artık kabak saati 1 e düştü )))
<VampireLLa> .dans DeLi_VeLi
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©2< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©<4 DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©14< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©8< DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < DeLi_VeLi >
<G-Bot> °¨¨°º©12< DeLi_VeLi >
<G-Bot> 4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
<VampireLLa> .dans Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©2< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©<4 Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©14< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©8< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> °¨¨°º©12< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot> 4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
* DeLi_VeLi (Mobil-Mirc@95.8C.B7EB8DF9.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> .dans canocummm (dans)
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©2< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©<4 canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©14< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©8< canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < canocummm >
<G-Bot> °¨¨°º©12< canocummm >
<G-Bot> 4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
* Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* nikbuu (mobil@B0.36.4ECA1181.IP) Çıktı (www.mircte.org: 609 seconds)
<VampireLLa> Samed ti tanidin dimi
<VampireLLa> Diger yere adam toplamaya gelyior
<VampireLLa> o Baris ittinle
<VampireLLa> oda arada geliyor
<G-Bot> 4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'mIRCTe-FM' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 'Mela Bedel - Mela Bedel - Ben Değilim (Official Video)' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot> 4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot> 4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<Siyabend> Hee bu o mu
<VampireLLa> kim olacak sence
<VampireLLa> benim gelmem seni cok mu üzüyor dedi ya
<Siyabend> Ucuz işler
<VampireLLa> ama benim himayemde olan yere terso yapamicaklarini
<Siyabend> Bende burdan biri anladım başta
<VampireLLa> halen o kus beyinleri almamis
<ZehiR> O dediğin kişi nerden VampireLLa
<Siyabend> Aynen Big Grin
<VampireLLa> Vpn giriyorlar ZehiR
<ZehiR> Bu başka biri de)
<VampireLLa> Istanbul
<ZehiR> Bunu biliyorum o degil
<VampireLLa> bunun giris nere
<ZehiR> Yurt dışı
<VampireLLa> aaa o Samed de vardi evet
<ZehiR> Hep aynı değişmez
<VampireLLa> ama o beni sever
<VampireLLa> Almanyadan oda dimi
<Siyabend> Tmm da üzülme niye dendi onu anlamadım d
<VampireLLa> Bizim Samed Siyooo
<VampireLLa> yani
<VampireLLa> o degilse neden öyle dedi
<Siyabend> Yani
<VampireLLa> Vpn girmistir
<Siyabend> O başka değil
<Siyabend> Samed onlarla aynı değildi ama takıldı gitti kimleysen osun
<VampireLLa> bunlarin cigerini biliyoruz
<Siyabend> Aynen can
<Siyabend> Takılsınlar bakalım
<Siyabend> .kahve bize
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2bize 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5 Lungo espresso kahve ikram edilmiştir.
* Dosto (Web-Sohlim@4E.AD.FAC03206.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> .sigara da
<G-Bot> 2Siyabend4 Sana sigara ısmarlıyor 2da 4 : 5 1,7()¯¯¯¯¯)1,0¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯4))·¸?·?´¯´?·º 4A12L 12T4å12b4u12t4u12n4å 12B4i12r 12C4i12v4i 12C4å12k 12B4e12n4d12e4n12s4i12n 4Smile12Smile   
<VampireLLa> nettine saglik Canommm
<Siyabend> Afiyet olsun canom
<Siyabend> Falına da bakam mı Big Grin
<Siyabend> .sev kubanemmm
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2kubanemmm 4 nickini 5Karadeniz aşığı gibi sevdi.
<VampireLLa> kim sevdim Canooo
<VampireLLa> seni mi dogruda
<VampireLLa> karadeniz ne alaka bende
<VampireLLa> ahahahahahy
* Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
* Giriş: Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP)
<Siyabend> Düşmee bee Big Grin
<Siyabend> Bişey fark ettim
<Siyabend> Radyo açıkken düşmüyorsun kapanınca çıktığın gibi düşüyorsun
<Siyabend> .sev kubanemmm
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2kubanemmm 4 nickini 5Beşiktaş gibi sevdi.
<ZehiR> ))
<Siyabend> Haa şimdi oldu canomm (bjk)(bjk)(bjk)(bjk)
<Siyabend> Zehir ama oyle
<Siyabend> Niye oyle oluyor acaba dd
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 2-3¿sebayu dü attın bak yildirim aşki olcak şimdi aranizda , hade git baban gelsin Smile
<Siyabend> .soru zehir
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2zehir4 nickine soruyor: 5 Gece olur uyku başlar. Uyku ne ile başlar?
<ZehiR> Bana tutun düşme diyor
<Siyabend> Radyo ya mı Big Grin hiç sevmem açmışlığım çok nadirdir dd
<ZehiR> Ac sesi kıs o halde
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-3¿şeşi se attın sen ver bakayım zarları.. haydi hoop, oo super hobaraa
<Siyabend> Oyle yapıyom zaten hep Big Grin
<Siyabend> .zar canom
<G-Bot> 2canom 4 senin için Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 3-3¿düş se attın abi.. arkadaşa bir soğuk su verir misin? hala şokta.. Smile
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> .ben
<G-Bot> 2Siyabend4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında hiç banyo yapmıyorum
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> Yılda bir yeter be ))
<Siyabend> Su istaf oluyor oyle hergün )))
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Kalbin Kestiği Kelâm Acımaz... 4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 90 görüntülenme - 28 Mart 2026 22:10
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 2  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> bu eFe harbi biraksin
<VampireLLa> söz yazmayi abi yaaa
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum. 4(NeDeSeM)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 126 görüntülenme - 15 Mart 2026 23:54
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 24  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> eh
<Siyabend> Vayy
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Ne yeaani it bizi ısırdı diye, biz de iti mi ısıralım? it itliğini yaptı. itin yolu başka, bizim yolumuz başka. 8) 4(Bilmem)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 32 görüntülenme - 30 Mart 2026 00:12
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 5  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Fena değil d
<VampireLLa> sende yaz
<VampireLLa> Siyommm
<VampireLLa> ahahahahy
<Siyabend> Bu çok sert olmuş Big Grin
<Siyabend> Canomm ben yazarsam olmaz
<Siyabend> Çok can yakarım
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)
<VampireLLa> yak laaa
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 ölmüşüm gibi sevme! yaşiyorum.. 4(Ahiret)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 7 görüntülenme - 23 Mart 2026 13:00
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> bu iyi
<VampireLLa> ölümlü kanli severim
<VampireLLa> ahahahahahy
<Siyabend> İşim olmaz benden uzak olsunlar
<Siyabend> Manyakk )))
<ZehiR> Bizden başka uyanık yok galiba)
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 kenera çekilin arkadaşlar, şansıma tüküreceğim; size gelmesin...)))) 4(NeySe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 7 görüntülenme - 17 Mart 2026 22:34
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Ahahaha bu tam benlik Big Grin
<Siyabend> Zehir sanki dd
<ZehiR> Tükür tmm çekildik
<Siyabend> Zehir Big Grin
<Siyabend> Hak eden olursa
<Siyabend> Şuan oyle kimse yok
<ZehiR> Şansıma tüküreyim dedi için
<ZehiR> Tükür dedim
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Hayat işte...Halimiz ayrı,Hayallerimiz ayrı çalıyor... 4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 101 görüntülenme - 26 Mart 2026 13:43
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 9  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 [Yorumlar]
<G-Bot> 2 [6sahil2]: eskiler derdiki hayal dünyasında yaşamayın
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> menet soooo eFe ye söz yazmasini ZehiR cimmm
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 İlla köpek olacağım diyorsanız sadakati öğrenin havlamayı değil... 4(Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 111 görüntülenme - 8 Şubat 2026 14:36
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 8  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 5 
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 [Yorumlar]
<G-Bot> 2 [6Bilmem2]: Sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur, Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur, Sadıkane belki ol bu alemde dildar olur, Yar olur ağyar olur dildar olur serdar olur. (Y.S.S)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
* Giriş: tariik (Web-Mircte@58.F7.7558F5D9.IP)
<VampireLLa> vayyy bu tam benlik konusmus
<VampireLLa> sevdim
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> D
<VampireLLa> dimi siyo
<VampireLLa> Hakini vermis
<Siyabend> Aynen
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Merak etmediği, dert etmeyeceği halde "nasılsın" diye sormak münâfıklıkta bir mertebedir... 4(Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 69 görüntülenme - 17 Mart 2026 22:35
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 1  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Net olcak
<Siyabend> Bu boş bence
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Herkesle aranızın iyi olmasına gerek yok. Kendinizle aranız iyi olsun yeter. Gerisini zaten auranız çeker. 4(ercan)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 31 görüntülenme - 18 Mart 2026 23:36
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 1  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
* Giriş: Sancak (mobil@2E.DD.B1E228B4.IP)
<Siyabend> Ehh yani d
* ChanServ mod değiştirdi:+o Sancak
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 4-4¿dört cehar attın ohhh, ali baba'nın çiftliği senin galiba
<Siyabend> (horoz)
<Siyabend> .ben
<G-Bot> 2Siyabend4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında güzelim
<Siyabend> .soru
<G-Bot> 2Siyabend4 herkese soruyor: 5 Lakabın var mı?
<Siyabend> Dd
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-1¿şeşi yek attın Eh idare eder Smile
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Kırma...! Bir Adım Ötesi Musalla 4(Tebessum)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 36 görüntülenme - 28 Mart 2026 22:21
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 2  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> ZehiR imle baya sohbete daldik özelde Siyommm
<VampireLLa> Smile
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6 Kızdığım birine mesaj yazarken, gönder butonuna o kadar sert basıyorum ki karşı tarafa mesaj değil de uçan tekme gidiyormuş gibime geliyor sjsjsjsjjs 4(Bilmem)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 15 görüntülenme - 27 Mart 2026 23:14
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<ZehiR> Smile)
<VampireLLa> Siyooooooooooooooo
<VampireLLa> napon
<VampireLLa> Gardasim yine ne alemde allah bilir
<VampireLLa> kiz ZehiR
<Siyabend> X te haberlere baktım
<VampireLLa> sen uyumuyormusun hic
<VampireLLa> hiii oki
<Siyabend> Yine kaos Big Grin
<mIRCTeOrg> 0,7 mIRCTe.Org 0,2 SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim... 
<ZehiR> ))
<Siyabend> Adam akıllı bişey yok memlekette
<ZehiR> Aslım uyanık VampireLLa demedim mi sana ben
<VampireLLa> KimkurtaricakSiziBenden ben bunu biliyorum
<Siyabend> Bu ne
<VampireLLa> suan salldirmaya calisiyor bize
<VampireLLa> WampireLLaShowcu0508
<VampireLLa> en azindan küfür etmiyor
<Siyabend> Aldığı nicke kendi bile inanmamış Big Grin
<VampireLLa> sevdim bunu
<VampireLLa> aha küfüre döndü
<VampireLLa> ama paspastan gecemiyor embesil
<Siyabend> Kibar mı diyon dicektim )))
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Hahaha
<VampireLLa> BuRsaLy itti bu
<ZehiR> O hayatta mi ))
<VampireLLa> Devretti ZehiR
<VampireLLa> kendisi degil ergen bi Bebeye
<VampireLLa> devretmis Nickini
<ZehiR> Devrettiği kisi de yok oldu denmisti
<ZehiR> He geldi bi ata buraya sekil))
<ZehiR> Ara
<Siyabend> Allahımm Big Grin
<ZehiR> Smile)
<Siyabend> Cidden bu kadar boş olunur mu
<Siyabend> Çok merak ediyorum bu insanları
<VampireLLa> yok bi yaptigi olay yok
<VampireLLa> kendini yirtmaktan baska birsey yapamiyor
<VampireLLa> aciyorum urasisina
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Salak
<ZehiR> Aynen bende boşa zaman kaybi
<Siyabend> (zuaha)
<ZehiR> Vur VampireLLa gibi devir))
<VampireLLa> Smile
<Siyabend> Zehir ))))
<Siyabend> Canoo namın olmuş Big Grin
<VampireLLa> Siyo girdigimde kac dakkika sürüyor bi sunucuyu cökertmek
<VampireLLa> bende
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> 2 dk
<ZehiR> Mi
<VampireLLa> Bunlar aylarca urasiyor
<VampireLLa> ama fosss
<ZehiR> Tmm VampireLLa canımı sıkan sana tipikliycem
<Siyabend> Hiç oyle süre tutmamıştım Big Grin
<ZehiR> Em iligini kanını kurut at))
<VampireLLa> Sen süreyi tutana kadar isleri bittiyor demi Siyo
<Siyabend> Ama şu bi gerçek anaları ahlıyor
<Siyabend> Kız siyo gel diyon ben gelene kadar olay bitiyor
<VampireLLa> Ebelerini bilem kuruturum ZehiR immmm
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Nasıl düre tutam (zuaha)
<ZehiR> )))
<Siyabend> Zehir arada çekirdek kola yapıp izliyom Big Grin
<Siyabend> Çok hoş ))))
<Siyabend> İşkence çektiriyor bide Big Grin
<VampireLLa> aaa o en büyük hobbym
* Sancak (mobil@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 603 seconds)
<VampireLLa> öyle kolay ölüm olmaz
<Siyabend> Kesinlikle
<Siyabend> Benide alıştırdın ya izliyom sakin sakin Big Grin
<VampireLLa> kiz ZehiR biz bizeyiz demi
<VampireLLa> bizden baska canli yok demi
<ZehiR> Keyifli oluyor bazen izlemesi))
<VampireLLa> ulu orta yaziyoruzda
<ZehiR> Var sanki korkudan sesleri çıkmıyor gibime geldi
<VampireLLa> puahahahahayy
<VampireLLa> alla seni emi
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Smile
<VampireLLa> uyarsana kiz ben bot saniyorum onlari
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> ZehiR sen gece aktivsin galiba
<Siyabend> Sesi çıkmıyanın sesi kesilsin inş )))
<ZehiR> VampireLLa
<ZehiR> Cnm gündüz de bakiom
<VampireLLa> ama bu kadar rahat degilsin
<Siyabend> Bizden zehir de Big Grin
<ZehiR> Ama sohbet e çok dahil olmam takipte kalıyorum
<VampireLLa> Death dün bana diyor KraL senin günün 25 saat diyor
<ZehiR> Sohbet akar sa as hg
<ZehiR> ZibarcKtim
<VampireLLa> hiii
<ZehiR> Size daldim
<ZehiR> ))
<Siyabend> Deaht Big Grin
<VampireLLa> ben cenemi kapatamiyorum ki
<VampireLLa> sohbet olsun olmasin
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> user olmasa botlara sararim
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Ne yiyor içiyorsan
<ZehiR> Maşallah
<Siyabend> Oda olmazsa bana sarar Big Grin
<ZehiR> ))
<VampireLLa> Redbull Kahve 0rh+ Sigara
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Baktı olmuyor deaht devreye girer ddd
<Siyabend> Jokerler bitmez )))
<ZehiR> Seni aşağısı kesmez zaten
<VampireLLa> ahahahahayyy
<VampireLLa> Death tin agzini bicak acmaz ZehiR
<VampireLLa> adami bi konusturuyorum sabah oluyor
<VampireLLa> ahahahahahay
<Siyabend> Zehir biz ikiz kardeşleriz
<ZehiR> ))
<Siyabend> Haha çirkin ördek Big Grin
<ZehiR> Allah ayirmasin cnm
<VampireLLa> bana hep KraL Hundluk yapma diyor
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> Bizim adas Öredeklerimiz var ZehiR
<VampireLLa> siyo la ben beyaz
<VampireLLa> Deathinki siyah cirkin
<VampireLLa> en garibani
<ZehiR> O da.mi bayan
<VampireLLa> Yok daha ameliyat olmadi
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)
<ZehiR> He ondan garibNSmile)
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Aranizda
<Siyabend> Sesli güldüm
<ZehiR> )))
<VampireLLa> Siyooo da erkek
<VampireLLa> kiz
<Siyabend> Zehir ben kız değilim
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Hadi ya))
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)
<VampireLLa> Ben kiz falan derimde
<VampireLLa> Gardasim erkek
<ZehiR> Tüü
<ZehiR> )))
<ZehiR> Kiz niye uyandırmadin
<Siyabend> Kız mı dersin cano Big Grin
<Siyabend> Acv (terlik)
Oturum Kapatıldı: Mon Mar 30 02:21:32 2026
Cevapla
#15
<G-Bot> 4Siyabend, 2 canom  2nickinin falına bakıyor neyse halim çıksın falın4 5 Falında ZURNA Çıktı : Sevineceğiniz haberler alacaksınız hazırlanın.
<Siyabend> İnş
<ZehiR> Ne ediyonuz bakim siz)
<VampireLLa> Bence eFe yazmasin
<VampireLLa> ahahahahay
<Siyabend> Haha
<Siyabend> Bencede dd
<VampireLLa> sözlere bakiyoruz ZehiR
<ZehiR> Smile
<Siyabend> Zehir takılıyoz dd
<ZehiR> Hg Siyabend
<ZehiR> Takılın bakalım
<VampireLLa> izin cikti ZehiR hatundan Siyommm
<VampireLLa> ZehiR soosss derse sosscagiz
<VampireLLa> izin birakti bak
<ZehiR> Başım çatlıyor soss)))
<VampireLLa> Takilin dedi
<VampireLLa> Yoook Annem bu hatun aninda karar degisiyor
<VampireLLa> yetisemiyorum bunun hizina
<ZehiR> Smile))
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> Zehir hb sende hg
<Siyabend> Hatun mu
<VampireLLa> heee
<Siyabend> Zehir sen kız mısın
<ZehiR> Teşekkürler hb
<VampireLLa> acv Siyoo
<ZehiR> Ne sandin)
<Siyabend> Erkek sandım dd
<Siyabend> Canomm Big Grin
<ZehiR> Genelde öyle sarılırım
<Gaddar_> ??
<ZehiR> Alışkınım))
<Siyabend> Yani zehirden oluyor
* Gaddar_ Nick değişerek Gaddar Oldu
<ZehiR> Gaddar_ hg mi
* ChanServ mod değiştirdi:+v Gaddar
<Gaddar> Hoşbuldum tşk ederim sende hoşgeldin
<Siyabend> Bi bayan niye zehir nicki alır )
<ZehiR> Bilindik tüm ZehiR ler erkek
<Siyabend> Aynen
<VampireLLa> onu gectik biz Siyommm
<ZehiR> Bana hep ZehiR gibisin dediler buraya 17 sene önce geldiğimde
<Siyabend> Canom beni uyandıraydın ne bilim ben
<VampireLLa> ayni sorulari bende sodum cünkü Siyommm
<ZehiR> Bende durun bari ZehiR olayim dedim
<ZehiR> Wink
<Siyabend> Canomm Big Grin
<Siyabend> Zehir harika hikayen var can
<VampireLLa> beni gelecegim belli oldu Siyommmm
<ZehiR> Hb Gaddar
<Gaddar> Kaç kişiye zehir olmuşsundur kimbilir Smile
<VampireLLa> PisKoPat  olacam demek
<VampireLLa> herkez bana Piskopat diyor
<ZehiR> Allah Bilir Gaddar
<Siyabend> Canomm Big Grin
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Sende az çok bilirsin
<Siyabend> Hahaha delu yavv
<Gaddar> Çooooookkkklkk eskiden tanırım seni
<Siyabend> Canomm (ayicik)
<ZehiR> Demaa
<ZehiR> Nasi bilir tanırsın
<Gaddar> Hı Hım
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
<VampireLLa> ZehiR olmadan evel neydin
<Gaddar> Fazla soru sorma Smile
<Gaddar> Ben sana soru sordum mu
<Gaddar> ??
<ZehiR> İyi bakalım
<ZehiR> VampireLLa
<VampireLLa> olamaz
<Gaddar> Borcuna sadık birisin
<ZehiR> Ela diye gelmiştim
<VampireLLa> heeee
<ZehiR> Bi ela die varmış  bende elaela
<VampireLLa> bende VampireLLa diyince
<ZehiR> Aldım
<VampireLLa> benim tek WampireLLa abla vardi benden evel
<Gaddar> İlk gördüğümde Ela idin dicektim
<ZehiR> Bi muddet sonra biri uyandırdı
<VampireLLa> oda sen olamasin diyecektim
<VampireLLa> Big Grin
<Gaddar> Şimdi gerek yok dedim
<ZehiR> Elaela Lazca gelgel
<ZehiR> Demekmiş
<ZehiR> ))
<Gaddar> Belki deşifre olmak istemezsin dedim
<VampireLLa> hiiii
<Siyabend> Zehir Big Grin
<VampireLLa> ne olursan ol gel
<ZehiR> U dönüşü yaptım işte  o zaman nette sanalda yeniyim 2007 8 lerdi
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Kazım koyuncunun parçasında var haklı d
<Gaddar> 2009 değilmiydi
<Gaddar> Ben İstanbuldayım çünkü
<ZehiR> 2008 de bi gittim
<ZehiR> Aynen 1 sene sonra 2009 sonu geldim
<ZehiR> Geliş o geliş
<Gaddar> Ben ilk o zaman gördüm seni çünkü
<VampireLLa> Hep buradamiydin
<ZehiR> Hep burdayim
<VampireLLa> Kidemli hatun demek ondan
<Gaddar> Evet demirbaşlardan
<VampireLLa> heyt huyt yapiyon
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> He he tabi)))
<Gaddar> Yok damarına basmazsan
<Gaddar> Sesini çıkarmaz
<Gaddar> Görmez duymaz işitmez
<VampireLLa> Damarinin ayarini bilek o vakkit
<Gaddar> Bu özelliği meşhurdur
<Siyabend> Ne güzel
<ZehiR> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Keşke cezvedeki kahve olsaydım da; taşıyor olmam benim ayıbım değil, insanın ihmalkârlığı sayılsaydı. Ama insanım. Bu da, kahvenin zaferi. 4(Fesleqen)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 117 görüntülenme - 30 Mart 2026 00:26
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 26  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> Ayni ben
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> agzi var dili yok
<VampireLLa> puahahahahahahyy
<ZehiR> Smile)
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)
<Gaddar> Siz öyle sanın
<Gaddar> Bayramlık ağzını açsında görün
<Siyabend> Gaddar oyle ama d
<Siyabend> Zehir açmaz
<ZehiR> Bence herkes öyledir ki
<Siyabend> Sakindir
<VampireLLa> valla benim Babam bana demis
* Giriş: DeLi_VeLi (Mobil-Mirc@95.8C.B7EB8DF9.IP)
<ZehiR> Herkesin bi sabri vardır
<Siyabend> Kesinlikle oyle
<ZehiR> Kimse melek degil
<Gaddar> Sessizden korkacaksın
<VampireLLa> hada babam spam demis
<VampireLLa> ahahahahahay
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Hihi
* Giriş: sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP)
<ZehiR> Ayni
<ZehiR> Ben
<ZehiR> Yerine göre VampireLLa))
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> okudun demi spamdan
<VampireLLa> sen at buraya
<ZehiR> ))
<VampireLLa> ben spam oluyom
<DeLi_VeLi> Sahibinden Acil Satılık 0RH_ kan var ilgilenen varmı(hihi)
<Gaddar> Müslüm çalacağın yok anlaşılan
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> hg sen
<Gaddar> Sizlere tatlı sohbetler Allaha emanet olun cümleten geceniz güzel olsun inşallah ???
<Gaddar> Biraz çalışalım
<VampireLLa> ZehiR valla yerini zamani tanimam
* sugas (Mobil-Mirc@B2.F6.D9B575B4.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Dallana dallarim
<VampireLLa> Big Grin
* Bi_bakim_ (Mobil-Mirc@97.FA.4A1CD348.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Kimse bana üstperde konusamaz
<DeLi_VeLi> VampireLLa seni herzaman hoş bulmak isterdim amma işte(hihi)
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Gaddar Allah kolaylık versin
<Siyabend> Gaddar kolay gelsin
<VampireLLa> kolay gelsin Gaddar
<Siyabend> Deli veli hg
<VampireLLa> selametle
<Gaddar> İp gibi yağmur yağıyor hemde
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> bi sen eksiktin zaten
<Gaddar> Gelde bu yağmurda çık dışarıya
* Giriş: RevizyoN (Mobil-Mirc@B9.76.32080905.IP)
<VampireLLa> hg RevizyoN
<VampireLLa> RevizyoN geldi gecin siraya
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> )))))
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-5¿şeş beş attın  huop zar tutma Smile
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 4-4¿dört cehar attın  ohhh, ali baba'nın çiftliği senin galiba
<VampireLLa> heyyyttt
* nujin (androirc@1F.DF.EAA8E008.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> Hele şansa bak Big Grin
<VampireLLa> Birkerede ben Babamin ciftligi gibi  Davrancam
<VampireLLa> millet öyle yapiyor
<VampireLLa> ahahahahahy
<Siyabend> Hahaha
<Siyabend> Dal canomm
<DeLi_VeLi> Siyabend hb merci
<Siyabend> Deli veli nasılsın
<DeLi_VeLi> VampireLLa hadi itiraf etm benim yokluğunda çok kötü his ettin kendini değilmi
<VampireLLa> DeLi_VeLi öyle böyle degil
<VampireLLa> 10cu kat aradim kendimi atmaya
<VampireLLa> Big Grin
<DeLi_VeLi> VampireLLa kıyamam yaa
<DeLi_VeLi> Sana bunları yaşattığın üçün affına sığınıyorum :S
<VampireLLa> Sapsikler biliyonuz dimi beni bulcaginiz yeri
* Giriş: Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP)
<VampireLLa> bak hele bak
<VampireLLa> buraya dadandilar simdi Siyommm
<DeLi_VeLi> VampireLLa ben bilmiyorum ama nasıl olacak:S
* Giriş: Abrek (Mobil-Sohl@B0.DC.34D809D3.IP)
<Samed> slm m illet
<IRCdForum> selam Samed, hoş geldin.
<Samed> nasilsiniz
<Siyabend> Canomm dadansınlar
* Abrek (Mobil-Sohl@B0.DC.34D809D3.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Samed> forum h bulduk sag olsasin
<VampireLLa> Yarin Micro Efe gelsin halletirim bunlari
<DeLi_VeLi> VampireLLa beni almadan bir yere gitme yolarum seni deli(hihi)
* Giriş: Xjklm (Mobil-S-is@B2.F5.39A28C54.IP)
<Siyabend> Aynen ))))
<VampireLLa> DeLikanLi
* Xjklm (Mobil-S-is@B2.F5.39A28C54.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> ayss
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<Samed> vampir buraya gelmem seni uzuyormu
<VampireLLa> birde kim oldugunu bilsem
<DeLi_VeLi> Efendim VampireLLa 
<DeLi_VeLi> VampireLLa bir bilsen kimim(hihi)
<VampireLLa> Samed sen kimsin beni üzecek
<DeLi_VeLi> Söz ver ama dalmayacakson bana saç baş(haha)
<VampireLLa> kimsin DeLikanLi
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<VampireLLa> aysss
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> ne cok deli var
<Siyabend> De bakalım
<Siyabend> Görcez sonucu beraber Big Grin
<VampireLLa> sen de hele
<VampireLLa> ona göre derim
<VampireLLa> Big Grin
* Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> acv DeLi_VeLi
<VampireLLa> Canoooo
<VampireLLa> hg sen
<DeLi_VeLi> (hihi)
<VampireLLa> sensiz olmaz tabeeee
<Siyabend> Dd
<VampireLLa> özelimden dedu Siyommm
<Siyabend> Sonuç iyi çıktı tahliye Big Grin
<VampireLLa> Ben bu Sebeleki coooh severim
<DeLi_VeLi> Çokmu üzdüm seni yokluğumla :S
<Siyabend> Biliyom canom
<Siyabend> Özeli panele aktarıyon sen )))
<DeLi_VeLi> Nasılsın canoo
<VampireLLa> DeLi_VeLi birdaha üzme beni
* Giriş: NARGELE (Web-duabah@50.EF.76D3375B.IP)
<VampireLLa> hasta olarim bak
<VampireLLa> üzüntüden
<VampireLLa> hg NARGELE
* RevizyoN (Mobil-Mirc@B9.76.32080905.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DeLi_VeLi> Siyabend biz VampireLLa ile çok eskiye dayanan bir dostluğa sahibiz..
<VampireLLa> Aynen Can
<DeLi_VeLi> Söz üzmeyeceğim
<NARGELE> slm hb vamğirella
<VampireLLa> hep candi hepte can kalacak DeLi_VeLi
<IRCdForum> selam NARGELE, hoş geldin.
<DeLi_VeLi> Sende şu ilanı Aşkımı kabul et artık yeterda(hihi)
<VampireLLa> heee demi yiiiaaafff
<NARGELE> hb arkadaşlar
<VampireLLa> etmismiydim sankim
<VampireLLa> Big Grin
<DeLi_VeLi> Çokkkk
<DeLi_VeLi> Ama hep bir bahane
<VampireLLa> .sev DeLi_VeLi
<G-Bot> 2VampireLLa4 , 2DeLi_VeLi 4 nickini 5Herkesten saklar gibi sevdi.
<DeLi_VeLi> İşim var
<DeLi_VeLi> Ütüm var
<Siyabend> Dd
<DeLi_VeLi> Çamaşırı. Var
<DeLi_VeLi> Varda var
<VampireLLa> yalani cikti demi Siyommm
<VampireLLa> ütü camasirdan
<VampireLLa> ahahahahahay
<DeLi_VeLi> Bir bana sıra gelmedi anasını satayım(haha)
<Siyabend> Deli veli ben sohbetten neyin ne olduğunu çıkarıyorum rahat ol Big Grin
* NARGELE (Web-duabah@50.EF.76D3375B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* Gaddar (Mobil-Mirc@5.18.B1EFBF9B.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<DeLi_VeLi> Siyabend eyvallah
<VampireLLa> ifsa oldun
<Siyabend> Canom Big Grin
<VampireLLa> ben Ütüyle Camasirla hayata urasmam ki
<DeLi_VeLi> Kim benmi ifşa oldum
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Kendine diyor kız Big Grin
<DeLi_VeLi> VampireLLa bana sunduğun sebepler bunlardı
<VampireLLa> yardimcim bile kacti
<DeLi_VeLi> Demek beni kandırdın hayalleimle oynadın
<VampireLLa> benim camasirlarimdan
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)
<DeLi_VeLi> Ben şimdi kendimi nerelere atayım
<Siyabend> Konu elbiseyse kaçın dddd
<VampireLLa> DeLi_VeLi at kendini bana
<DeLi_VeLi> Hangi dağa vurayım kendimi
<VampireLLa> boynunu uzat hele
<VampireLLa> saril bana
<DeLi_VeLi> Cuxxx
<VampireLLa> boynuna yakin olcam
<DeLi_VeLi> Hee hee
<DeLi_VeLi> Tabi tabii
<VampireLLa> oooffff
<DeLi_VeLi> Beş litre kanından 300 gram bırakıyorsun
<VampireLLa> Tanimmmmmmmmmmmmmmmmm da Tanimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
<DeLi_VeLi> Aylarca kendimi toparlayamıyorum
<Siyabend> ))
* Hayyam (Web-Mircte@51.D6.2393C381.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> DeLi_VeLi
<Siyabend> (ates)
<VampireLLa> 2unitecik
<VampireLLa> laaaa
<DeLi_VeLi> Siyabend beni hep böyle kandırdı yıllarca:S
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Deli veli şükür et bence şuan yaşadığına Big Grin
<VampireLLa> sizde simdi saat biri ceyrek geciyor demi Siyo
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Aynen canom
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
* Giriş: Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP)
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> Artık kabak saati 1 e düştü )))
<VampireLLa> .dans DeLi_VeLi
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©2< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©<4 DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©14< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©8< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < DeLi_VeLi >
<G-Bot>  °¨¨°º©12< DeLi_VeLi >
<G-Bot>  4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
<VampireLLa> .dans Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©2< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©<4 Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©14< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©8< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  °¨¨°º©12< Siyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm >
<G-Bot>  4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
* DeLi_VeLi (Mobil-Mirc@95.8C.B7EB8DF9.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<VampireLLa> Soooooooooooooon gidisini nedennnnnnnnnnnn Unutamiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Sad Sad Sad
<Siyabend> .dans canocummm (dans)
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 7< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©2< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 1< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©<4 canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 5< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©14< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º° 3< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©8< canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©.¸¸.©º°13 < canocummm >
<G-Bot>  °¨¨°º©12< canocummm >
<G-Bot>  4~ Tşkler ~ 10~ tşkler ~
* Samed (Web-Mircte@2D.76.C524E826.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
* nikbuu (mobil@B0.36.4ECA1181.IP) Çıktı (www.mircte.org: 609 seconds)
<VampireLLa> Samed ti tanidin dimi
<VampireLLa> Diger yere adam toplamaya gelyior
<VampireLLa> o Baris ittinle
<VampireLLa> oda arada geliyor
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayındaki DJ:4 'mIRCTe-FM' 4,4|0,1 Çalan şarkı:4 'Mela Bedel - Mela Bedel - Ben Değilim (Official Video)' 4,4|0,1 İstek paneli: 4Açık 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı WEB'den dinlemek için 4Www.mIRCTe.Org 0linkine tıklayınız. 4,4|
<G-Bot>  4,4|0,1 Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için 4http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 0linkine tıklayınız. 4,4|
<Siyabend> Hee bu o mu
<VampireLLa> kim olacak sence
<VampireLLa> benim gelmem seni cok mu üzüyor dedi ya
<Siyabend> Ucuz işler
<VampireLLa> ama benim himayemde olan yere terso yapamicaklarini
<Siyabend> Bende burdan biri anladım başta
<VampireLLa> halen o kus beyinleri almamis
<ZehiR> O dediğin kişi nerden VampireLLa
<Siyabend> Aynen Big Grin
<VampireLLa> Vpn giriyorlar ZehiR
<ZehiR> Bu başka biri de)
<VampireLLa> Istanbul
<ZehiR> Bunu biliyorum o degil
<VampireLLa> bunun giris nere
<ZehiR> Yurt dışı
<VampireLLa> aaa o Samed de vardi evet
<ZehiR> Hep aynı değişmez
<VampireLLa> ama o beni sever
<VampireLLa> Almanyadan oda dimi
<Siyabend> Tmm da üzülme niye dendi onu anlamadım d
<VampireLLa> Bizim Samed Siyooo
<VampireLLa> yani
<VampireLLa> o degilse neden öyle dedi
<Siyabend> Yani
<VampireLLa> Vpn girmistir
<Siyabend> O başka değil
<Siyabend> Samed onlarla aynı değildi ama takıldı gitti kimleysen osun
<VampireLLa> bunlarin cigerini biliyoruz
<Siyabend> Aynen can
<Siyabend> Takılsınlar bakalım
<Siyabend> .kahve bize
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2bize 4 nickine kahve ısmarlıyor: 5  Lungo espresso kahve ikram edilmiştir.
* Dosto (Web-Sohlim@4E.AD.FAC03206.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<Siyabend> .sigara da
<G-Bot> 2Siyabend4 Sana sigara ısmarlıyor 2da 4 : 5 1,7()¯¯¯¯¯)1,0¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯4))·¸?·?´¯´?·º 4A12L 12T4å12b4u12t4u12n4å 12B4i12r 12C4i12v4i 12C4å12k 12B4e12n4d12e4n12s4i12n 4Smile12Smile   
<VampireLLa> nettine saglik Canommm
<Siyabend> Afiyet olsun canom
<Siyabend> Falına da bakam mı Big Grin
<Siyabend> .sev kubanemmm
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2kubanemmm 4 nickini 5Karadeniz aşığı gibi sevdi.
<VampireLLa> kim sevdim Canooo
<VampireLLa> seni mi dogruda
<VampireLLa> karadeniz ne alaka bende
<VampireLLa> ahahahahahy
* Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP) Çıktı (0,4 C*  0,4 Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  0,4 C* )
<mIRCTeOrg> 15,2Radyomuzu DinLemek için =>11 http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls 15 TıkLamanız YeterLi...
* Giriş: Siyabend (Mobil-Mirc@B2.F3.D404C38F.IP)
<Siyabend> Düşmee bee Big Grin
<Siyabend> Bişey fark ettim
<Siyabend> Radyo açıkken düşmüyorsun kapanınca çıktığın gibi düşüyorsun
<Siyabend> .sev kubanemmm
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2kubanemmm 4 nickini 5Beşiktaş gibi sevdi.
<ZehiR> ))
<Siyabend> Haa şimdi oldu canomm (bjk)(bjk)(bjk)(bjk)
<Siyabend> Zehir ama oyle
<Siyabend> Niye oyle oluyor acaba dd
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 2-3¿sebayu dü attın  bak yildirim aşki olcak şimdi aranizda , hade git baban gelsin Smile
<Siyabend> .soru zehir
<G-Bot> 2Siyabend4 , 2zehir4 nickine soruyor: 5 Gece olur uyku başlar. Uyku ne ile başlar?
<ZehiR> Bana tutun düşme diyor
<Siyabend> Radyo ya mı Big Grin hiç sevmem açmışlığım çok nadirdir dd
<ZehiR> Ac sesi kıs o halde
<VampireLLa> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-3¿şeşi se attın  sen ver bakayım zarları.. haydi hoop, oo super hobaraa
<Siyabend> Oyle yapıyom zaten hep Big Grin
<Siyabend> .zar canom
<G-Bot> 2canom 4 senin için Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 3-3¿düş se attın  abi.. arkadaşa bir soğuk su verir misin? hala şokta.. Smile
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> .ben
<G-Bot> 2Siyabend4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında hiç banyo yapmıyorum
<Siyabend> Big Grin
<Siyabend> Yılda bir yeter be ))
<Siyabend> Su istaf oluyor oyle hergün )))
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Kalbin Kestiği Kelâm Acımaz... 4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 90 görüntülenme - 28 Mart 2026 22:10
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 2  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> bu eFe harbi biraksin
<VampireLLa> söz yazmayi abi yaaa
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Kızmıyorum artık; bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum. 4(NeDeSeM)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 126 görüntülenme - 15 Mart 2026 23:54
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 24  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> eh
<Siyabend> Vayy
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Ne yeaani it bizi ısırdı diye, biz de iti mi ısıralım? it itliğini yaptı. itin yolu başka, bizim yolumuz başka. 8)  4(Bilmem)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 32 görüntülenme - 30 Mart 2026 00:12
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 5  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Fena değil d
<VampireLLa> sende yaz
<VampireLLa> Siyommm
<VampireLLa> ahahahahy
<Siyabend> Bu çok sert olmuş Big Grin
<Siyabend> Canomm ben yazarsam olmaz
<Siyabend> Çok can yakarım
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)(zuaha)
<VampireLLa> yak laaa
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  ölmüşüm gibi sevme! yaşiyorum..  4(Ahiret)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 7 görüntülenme - 23 Mart 2026 13:00
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> bu iyi
<VampireLLa> ölümlü kanli severim
<VampireLLa> ahahahahahy
<Siyabend> İşim olmaz benden uzak olsunlar
<Siyabend> Manyakk )))
<ZehiR> Bizden başka uyanık yok galiba)
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  kenera çekilin arkadaşlar, şansıma tüküreceğim; size gelmesin...))))  4(NeySe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 7 görüntülenme - 17 Mart 2026 22:34
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Ahahaha bu tam benlik Big Grin
<Siyabend> Zehir sanki dd
<ZehiR> Tükür tmm çekildik
<Siyabend> Zehir Big Grin
<Siyabend> Hak eden olursa
<Siyabend> Şuan oyle kimse yok
<ZehiR> Şansıma tüküreyim dedi için
<ZehiR> Tükür dedim
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Hayat işte...Halimiz ayrı,Hayallerimiz ayrı çalıyor...  4(eFe)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 101 görüntülenme - 26 Mart 2026 13:43
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 9  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 [Yorumlar]
<G-Bot>  2 [6sahil2]: eskiler derdiki hayal dünyasında yaşamayın
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> menet soooo eFe ye söz yazmasini ZehiR cimmm
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  İlla köpek olacağım diyorsanız sadakati öğrenin havlamayı değil... 4(Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 111 görüntülenme - 8 Şubat 2026 14:36
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 8  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 5 
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 [Yorumlar]
<G-Bot>  2 [6Bilmem2]: Sanma şahım herkesi sen sadıkane yar olur, Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyar olur, Sadıkane belki ol bu alemde dildar olur, Yar olur ağyar olur dildar olur serdar olur. (Y.S.S)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
* Giriş: tariik (Web-Mircte@58.F7.7558F5D9.IP)
<VampireLLa> vayyy bu tam benlik konusmus
<VampireLLa> sevdim
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> D
<VampireLLa> dimi siyo
<VampireLLa> Hakini vermis
<Siyabend> Aynen
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Merak etmediği, dert etmeyeceği halde "nasılsın" diye sormak münâfıklıkta bir mertebedir...    4(Pasahlıkontes)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 69 görüntülenme - 17 Mart 2026 22:35
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 1  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<Siyabend> Net olcak
<Siyabend> Bu boş bence
<Siyabend> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Herkesle aranızın iyi olmasına gerek yok. Kendinizle aranız iyi olsun yeter. Gerisini zaten auranız çeker.  4(ercan)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 31 görüntülenme - 18 Mart 2026 23:36
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 1  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
* Giriş: Sancak (mobil@2E.DD.B1E228B4.IP)
<Siyabend> Ehh yani d
* ChanServ mod değiştirdi:+o Sancak
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 4-4¿dört cehar attın  ohhh, ali baba'nın çiftliği senin galiba
<Siyabend> (horoz)
<Siyabend> .ben
<G-Bot> 2Siyabend4 kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: 5 Ben aslında güzelim
<Siyabend> .soru
<G-Bot> 2Siyabend4 herkese soruyor: 5 Lakabın var mı?
<Siyabend> Dd
<Siyabend> .zar
<G-Bot> 4Sallıyoruz zarları... haydi yavrum kemik!
<G-Bot> 2Zarlar durdu! 5 6-1¿şeşi yek attın  Eh idare eder Smile
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Kırma...! Bir Adım Ötesi Musalla  4(Tebessum)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 36 görüntülenme - 28 Mart 2026 22:21
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 2  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<VampireLLa> ZehiR imle baya sohbete daldik özelde Siyommm
<VampireLLa> Smile
<VampireLLa> .söz
<G-Bot> -
<G-Bot> 4 6  Kızdığım birine mesaj yazarken, gönder butonuna o kadar sert basıyorum ki karşı tarafa mesaj değil de uçan tekme gidiyormuş gibime geliyor sjsjsjsjjs  4(Bilmem)
<G-Bot> -
<G-Bot> 2 15 görüntülenme - 27 Mart 2026 23:14
<G-Bot> 2 [Paylaşım]:2 0,3 0  -2 [Beğenen]:2 0,13 0  -2 [Beğenmeyen]:2 0,7 0 
<G-Bot> -
<G-Bot> -
<G-Bot> 2Komutlar: !begen | !begenme | !paylas (Nick) | !yorum (Yorumunuz)
<G-Bot> -
<ZehiR> Smile)
<VampireLLa> Siyooooooooooooooo
<VampireLLa> napon
<VampireLLa> Gardasim yine ne alemde allah bilir
<VampireLLa> kiz ZehiR
<Siyabend> X te haberlere baktım
<VampireLLa> sen uyumuyormusun hic
<VampireLLa> hiii oki
<Siyabend> Yine kaos Big Grin
<mIRCTeOrg> 0,7 mIRCTe.Org  0,2 SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim... 
<ZehiR> ))
<Siyabend> Adam akıllı bişey yok memlekette
<ZehiR> Aslım uyanık VampireLLa demedim mi sana ben
<VampireLLa> KimkurtaricakSiziBenden ben bunu biliyorum
<Siyabend> Bu ne
<VampireLLa> suan salldirmaya calisiyor bize
<VampireLLa> WampireLLaShowcu0508
<VampireLLa> en azindan küfür etmiyor
<Siyabend> Aldığı nicke kendi bile inanmamış Big Grin
<VampireLLa> sevdim bunu
<VampireLLa> aha küfüre döndü
<VampireLLa> ama paspastan gecemiyor embesil
<Siyabend> Kibar mı diyon dicektim )))
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Hahaha
<VampireLLa> BuRsaLy itti bu
<ZehiR> O hayatta mi ))
<VampireLLa> Devretti ZehiR
<VampireLLa> kendisi degil ergen bi Bebeye
<VampireLLa> devretmis Nickini
<ZehiR> Devrettiği kisi de yok oldu denmisti
<ZehiR> He geldi bi ata buraya sekil))
<ZehiR> Ara
<Siyabend> Allahımm Big Grin
<ZehiR> Smile)
<Siyabend> Cidden bu kadar boş olunur mu
<Siyabend> Çok merak ediyorum bu insanları
<VampireLLa> yok bi yaptigi olay yok
<VampireLLa> kendini yirtmaktan baska birsey yapamiyor
<VampireLLa> aciyorum urasisina
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Salak
<ZehiR> Aynen bende boşa zaman kaybi
<Siyabend> (zuaha)
<ZehiR> Vur VampireLLa gibi devir))
<VampireLLa> Smile
<Siyabend> Zehir ))))
<Siyabend> Canoo namın olmuş Big Grin
<VampireLLa> Siyo girdigimde kac dakkika sürüyor bi sunucuyu cökertmek
<VampireLLa> bende
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> 2 dk
<ZehiR> Mi
<VampireLLa> Bunlar aylarca urasiyor
<VampireLLa> ama fosss
<ZehiR> Tmm VampireLLa canımı sıkan sana tipikliycem
<Siyabend> Hiç oyle süre tutmamıştım Big Grin
<ZehiR> Em iligini kanını kurut at))
<VampireLLa> Sen süreyi tutana kadar isleri bittiyor demi Siyo
<Siyabend> Ama şu bi gerçek anaları ahlıyor
<Siyabend> Kız siyo gel diyon ben gelene kadar olay bitiyor
<VampireLLa> Ebelerini bilem kuruturum ZehiR immmm
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Nasıl düre tutam (zuaha)
<ZehiR> )))
<Siyabend> Zehir arada çekirdek kola yapıp izliyom Big Grin
<Siyabend> Çok hoş ))))
<Siyabend> İşkence çektiriyor bide Big Grin
<VampireLLa> aaa o en büyük hobbym
* Sancak (mobil@DJ.mIRCTe.Org) Çıktı (www.mircte.org: 603 seconds)
<VampireLLa> öyle kolay ölüm olmaz
<Siyabend> Kesinlikle
<Siyabend> Benide alıştırdın ya izliyom sakin sakin Big Grin
<VampireLLa> kiz ZehiR biz bizeyiz demi
<VampireLLa> bizden baska canli yok demi
<ZehiR> Keyifli oluyor bazen izlemesi))
<VampireLLa> ulu orta yaziyoruzda
<ZehiR> Var sanki korkudan sesleri çıkmıyor gibime geldi
<VampireLLa> puahahahahayy
<VampireLLa> alla seni emi
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Smile
<VampireLLa> uyarsana kiz ben bot saniyorum onlari
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> ZehiR sen gece aktivsin galiba
<Siyabend> Sesi çıkmıyanın sesi kesilsin inş )))
<ZehiR> VampireLLa
<ZehiR> Cnm gündüz de bakiom
<VampireLLa> ama bu kadar rahat degilsin
<Siyabend> Bizden zehir de Big Grin
<ZehiR> Ama sohbet e çok dahil olmam takipte kalıyorum
<VampireLLa> Death dün bana diyor KraL senin günün 25 saat diyor
<ZehiR> Sohbet akar sa  as hg
<ZehiR> ZibarcKtim
<VampireLLa> hiii
<ZehiR> Size daldim
<ZehiR> ))
<Siyabend> Deaht Big Grin
<VampireLLa> ben cenemi kapatamiyorum ki
<VampireLLa> sohbet olsun olmasin
<Siyabend> Big Grin
<VampireLLa> user olmasa botlara sararim
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Ne yiyor içiyorsan
<ZehiR> Maşallah
<Siyabend> Oda olmazsa bana sarar Big Grin
<ZehiR> ))
<VampireLLa> Redbull Kahve 0rh+ Sigara
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Baktı olmuyor deaht devreye girer ddd
<Siyabend> Jokerler bitmez )))
<ZehiR> Seni aşağısı kesmez zaten
<VampireLLa> ahahahahayyy
<VampireLLa> Death tin agzini bicak acmaz ZehiR
<VampireLLa> adami bi konusturuyorum sabah oluyor
<VampireLLa> ahahahahahay
<Siyabend> Zehir biz ikiz kardeşleriz
<ZehiR> ))
<Siyabend> Haha çirkin ördek Big Grin
<ZehiR> Allah ayirmasin cnm
<VampireLLa> bana hep KraL Hundluk yapma diyor
<VampireLLa> Big Grin
<VampireLLa> Bizim adas Öredeklerimiz var ZehiR
<VampireLLa> siyo la ben beyaz
<VampireLLa> Deathinki siyah cirkin
<VampireLLa> en garibani
<ZehiR> O da.mi bayan
<VampireLLa> Yok daha ameliyat olmadi
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)(zuaha)
<ZehiR> He ondan garibNSmile)
<VampireLLa> Big Grin
<ZehiR> Aranizda
<Siyabend> Sesli güldüm
<ZehiR> )))
<VampireLLa> Siyooo da erkek
<VampireLLa> kiz
<Siyabend> Zehir ben kız değilim
<VampireLLa> Big Grin
<Siyabend> Big Grin
<ZehiR> Hadi ya))
<Siyabend> (zuaha)(zuaha)
<VampireLLa> Ben kiz falan derimde
<VampireLLa> Gardasim erkek
<ZehiR> Tüü
<ZehiR> )))
<ZehiR> Kiz niye uyandırmadin
<Siyabend> Kız mı dersin cano Big Grin
<Siyabend> Acv (terlik)
Oturum Kapatıldı: Mon Mar 30 02:21:32 2026
Cevapla
#16
01[15:44] <KaNKa> DJ-Berdush eyw iyi yayınlar
05[15:44] -G-Bot-  Merhaba KaNKa, mIRCTe.Org sohbet odalarına hoşgeldin. Daha çok konuşarak daha çok puan kazanabilirsin.
[15:45] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[15:45] [15:45] <ForumRadyo> a.selam KaNKa hoş qeldin.
[15:45] [15:45] <Absent> a.selam KaNKa hoş qeldin.
10[15:45] * Giriş: DüNYa (Mobil-Sohl@5.1B.C2146055.IP)
[15:45] <~DJ-Berdush> DüNYa hg
[15:45] <DüNYa>  DJ-Berdush hb iyi yayınlar olsun
10[15:45] * Giriş: Barış (Mobil-Sohl@1F.A.EE1A17C5.IP)
[15:45] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
14[15:45]  •  Çıkış: Barış (Mobil-Sohl@1F.A.EE1A17C5.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[15:45] <~DJ-Berdush> Barış  hg
[15:45] [15:45] <Sade> A slm KaNKa hg
[15:45] <&Sade> DüNYa hg
01[15:46] <KaNKa> eyw Sade
[15:46] <DüNYa> Sade hb merhaba
[15:46] <&Sade> Merhaba
[15:46] <DüNYa> Selamün aleyküm
[15:46] <&Sade> Nasılsınız
[15:46] <&Sade> A slm
01[15:46] <KaNKa> iyi Sade seni sormalı
[15:47] <+Absent> merhaba Sade hoş qeldin.
[15:47] <+ForumRadyo> merhaba Sade hoş qeldin.
[15:47] <&Sade> Şükür halimize
[15:47] <&Sade> İyiliğiniz daim olsun
[15:47] <DüNYa> İyiyim Elhamdülillah sen nasılsın sade
01[15:47] <KaNKa> daim olsun Sade
[15:47] <&Sade> DüNYa daim olsun şükür halime sağolasın
03[15:47] * G-Bot mod değiştirdi:+v KaNKa
[15:47] <&Sade> .v DüNYa
03[15:47] * G-Bot mod değiştirdi:+v DüNYa
[15:47] <&G-Bot> [ DüNYa ] voice (+v) konumuna geçti. (5. Seviye)
01[15:47] <+KaNKa> thanks
[15:47] <&Sade> Rica
[15:48] <+DüNYa> Sade bana voike verme lütfen
[15:48] <&Sade> .devoice DüNYa
03[15:48] * G-Bot mod değiştirdi:-v DüNYa
[15:48] <&Sade> Smile
[15:48] <DüNYa> Bilerek nick le gelmedm
[15:48] <DüNYa> Teşekkür ederim
01[15:48] <+KaNKa> Yüce isa hepimizi kutsasın diyor Sade Big Grin
[15:48] <DüNYa> Estağfurullah one
[15:49] <&Sade> Çarpılcaz töbe de
[15:49] <&Sade> Big Grin
10[15:49] * Giriş: SuNa (mobil@97.FA.746186F0.IP)
[15:49] <&G-Bot>  * SuNa * -  Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
03[15:49] * ChanServ mod değiştirdi:+h SuNa
[15:49] <~DJ-Berdush> SuNa  hg
[15:49] <%SuNa> Selam
[15:49] <&Sade> SuNa hg
[15:49] <&Sade> A slm
01[15:49] <+KaNKa> Sade sen bize haçı verirken çarpılmıyoruzda diyince mi çarpılıyoru
01[15:49] <+KaNKa> Sade sen bize haçı verirken çarpılmıyoruzda diyince mi çarpılıyoruz
01[15:49] <+KaNKa> a.s SuNa
[15:49] <%SuNa> DJ-Berdush iyi yayınlar hoş buldum
[15:49] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[15:49] <DüNYa> Suna cm hoşgeldin canım
01[15:50] <+KaNKa> ne verdin o zaman Sade Big Grin
[15:50] <%SuNa> DüNYa hoş buldum teşekkürler canım sende hoş geldin
[15:50] [15:50] <Sade> .devoice KaNKa
03[15:50] * G-Bot mod değiştirdi:-v KaNKa
[15:50] <&Sade> Sana da bişe vermedimBig Grin
01[15:50] <KaNKa> şimdi oldu Big GrinBig Grin
[15:50] <DüNYa> Hb suna cm
01[15:50] <KaNKa> he önce kutsuyor sonra alıyor Big Grin
[15:50] <GigaByte> A.s hg SuNa
[15:50] <%SuNa> Sade hoş buldum
[15:50] <&Sade> Senin çenenle uğraşamdımBig Grin
01[15:50] <KaNKa> aahahaha
[15:50] <GigaByte> DüNYa hg a.s
01[15:51] <KaNKa> Sade bak çok ararsın konuşmamı
[15:51] <%SuNa> .alkış DJ-Berdush
[15:51] <&G-Bot> SuNa tarafından DJ-Berdush  alkışlıyor.
[15:51] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[15:51] [15:51] <Sade> KaNKa olabilir belki bi ihtimal sanki evet gibiBig Grin(
01[15:51] <KaNKa> eFe davet etti kendi yok güzel insanın
[15:51] <~DJ-Berdush> .alkış SuNa
[15:51] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından SuNa  alkışlıyor.
[15:51] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
10[15:51] * Giriş: hapsuu (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP)
[15:51] [15:51] <Erkan> KaNKa: h b
01[15:51] <KaNKa> Sade sen çok mu kararsızsın
[15:51] <~DJ-Berdush> hapsuu hg
01[15:51] <KaNKa> kesin burcunda ikizlerdir
01[15:51] <KaNKa> hapsuu hg
[15:51] <%SuNa> Hapsuu hoş geldin
[15:52] <&Sade> eFe bakıyor arada bakınca görür seniBig Grin
[15:52] <&Sade> hapsuu hg
01[15:52] <KaNKa> eFe ye de selam o vaki
01[15:52] <KaNKa> eFe ye de selam o vakit
01[15:52] <KaNKa> tühhh bilemedim gidip kendimi karlara atayım ceza olarak Big Grin
10[15:53] * Giriş: Yasin (Web-Mircte@58.FD.47D20C36.IP)
03[15:53] * ChanServ mod değiştirdi:+o Yasin
[15:53] <&Sade> Kar var mı
[15:53] <&Sade> Yasin hg
[15:53] <@Yasin> Selamun aleyküm
[15:53] <%SuNa> .heyyy ne verdin ne alsın dünya
[15:53] <&G-Bot>  ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya  ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya    ne verdin ne alsın dünya 
[15:53] <%SuNa> Yasin hoş geldin aleykümselam
[15:53] <@Yasin> Sade hoş buldum tşk
01[15:53] <KaNKa> penceremden dışarısı gözükmüyor Sade
[15:53] <@Yasin> SuNa hoş buldum tşk
01[15:53] <KaNKa> .kahve Sade
[15:53] [15:53] <G-Bot> KaNKa , Sade nickine kahve ısmarlıyor:  Bilmem'den herkese Filtre Kayfe ikram edilmistir. Afiyetler olsun..
[15:53] <+ForumRadyo> a.selam Yasin hoş qeldin.
[15:53] <+Absent> a.selam Yasin hoş qeldin.
01[15:53] <KaNKa> Yasin hg
[15:53] [15:53] <MeLda> KaNKa estağfurullah (=
[15:53] <~DJ-Berdush> Yasin  hg
10[15:53] * Giriş: Edanur (Mobil-chat@B0.ED.3ED1B818.IP)
03[15:53] * ChanServ mod değiştirdi:+v Edanur
[15:53] [15:53] <Yasin> KaNKa hoş buldum tşk
[15:54] <@Yasin> DJ-Berdush hoş buldum tşk
[15:54] <%SuNa> Edanur hoş geldin
10[15:54] * Giriş: hapsuu_ (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP)
[15:54] <&Sade> Edanur hg canım
[15:54] <+Edanur> Suna hb
14[15:54]  •  Çıkış: teyyare_ (Mobil-Mirc@B2.F3.F1573152.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[15:54] <@Yasin> DJ-Berdush hayırlı ve keyifli yayınlar
[15:54] <hapsuu_> suna sagolun sade
[15:54] <+Edanur> Sade hb cnm
01[15:54] <KaNKa> burası ağrıda bir dağ Big Grin
[15:54] <&Sade> Oraya yapmasın da buraya mı yağsın
[15:54] <&Sade> Big Grin
[15:54] <&Sade> Yağmasın
[15:54] <&Sade> Yazamıyorum idare et anla
01[15:54] <KaNKa> orası neresi Sade sizin orası
01[15:54] <KaNKa> Big GrinBig Grin
01[15:55] <KaNKa> Sade heyecan yaptı kıyamam Big Grin
[15:55] <hapsuu_> suna sagolun sade
[15:55] <&Sade> Ordu da bir yerBig Grin(
[15:55] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[15:55] <&Sade> .alkış DJ-Berdush
[15:55] <&G-Bot> Sade tarafından DJ-Berdush  alkışlıyor.
[15:55] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[15:55] <%SuNa> Smile)))
[15:55] <~DJ-Berdush> Edanur  hg
01[15:55] <KaNKa> aaaaa geçen ay o taraflardaydım
[15:55] <&Sade> Nefesine sağlık
[15:55] <~DJ-Berdush> .alkış Sade
[15:55] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından Sade  alkışlıyor.
[15:55] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
10[15:55] * Giriş: hapsuu__ (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP)
[15:55] <&Sade> Niye geldn hıııı
10[15:55] * Giriş: AZe (Mobil-Mirc@D9.AF.4453D11F.IP)
[15:55] <&G-Bot>  mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı AZe Su Anda Online.
[15:55] <&Sade> AZe hg
01[15:55] <KaNKa> ben amele geziyorum canım sıkıldıkç
01[15:55] <KaNKa> ben amele geziyorum canım sıkıldıkçA
[15:55] <~DJ-Berdush> AZe hg
[15:56] <%SuNa> AZe eeeeeeeee hoş geldin canım
01[15:56] <KaNKa> insan olmayan yer arıyorum kendime Big Grin
[15:56] <AZe> S.a
[15:56] <+mIRCTeOrg> AZe Aleyküm selam Merhaba Mircte.org sohbet odasına hg.
01[15:56] <KaNKa> AZe hg
[15:56] <&Sade> He can sıkılıp gezebilen bi ameleBig Grin
01[15:56] <KaNKa> a.s AZe
[15:56] <AZe> Hb DJ-Berdush keyfli yayinlar
[15:56] <+ForumRadyo> a.selam AZe hoş qeldin.
[15:56] <+Absent> a.selam AZe hoş qeldin.
[15:56] <@Yasin> aleyküm selam AZe hoş geldin
[15:56] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[15:56] <AZe> SuNa aaa hb canim
[15:56] <hapsuu__> aze hg
[15:56] <AZe> Yasin hb
[15:56] <AZe> hapsuu hb sende hq
[15:56] <%SuNa> .kill hapsuu
14[15:56]  •  Çıkış: hapsuu (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP) ([IRC.mIRCTe.Org] Local kill by G-Bot (Sunucuda uygunsuz davranış nedeniyle uzaklaştırıldınız.))
[15:56] <AZe> Sade hb))
[15:57] <&Sade> AZe eee naberSmile))
[15:57] <hapsuu__> hb aze azye hizmetçi tut
[15:57] <AZe> Banada kill atsana SuNa aaa
[15:57] <hapsuu__> D
[15:57] <AZe> Mola verdim kendime Sade sen nörün
[15:57] <%SuNa> AZe eeeeeeeee atamam
[15:57] <%SuNa> Smile
[15:57] <AZe> SuNa aaaa denesen
[15:57] <hapsuu__> suna tenks
[15:57] <&Sade> AZe bende oturdum azcık bakınıyorum
[15:57] <%SuNa> .kill hapsuu_
14[15:57]  •  Çıkış: hapsuu_ (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP) ([IRC.mIRCTe.Org] Local kill by G-Bot (Sunucuda uygunsuz davranış nedeniyle uzaklaştırıldınız.))
[15:57] <AZe> Atin beni zindanlara
[15:57] <hapsuu__> .nick hapsuu
03[15:57] * hapsuu__ Nick değişerek hapsuu Oldu
[15:58] <AZe> Sade iyi bakin bisey kacirmayasin))
[15:58] <~DJ-Berdush> AZe  az dur hemen gitme
[15:58] <&Sade> AZe Big Grin
[15:58] <%SuNa> .heyyy sana söz korkmam seni
[15:58] <&G-Bot>  sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni  sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni    sana söz korkmam seni  sana söz korkmam
10[15:58] * Giriş: HIRÇIN (Web-soh-li@5F.41.AF2D73E0.IP)
[15:58] <&Sade> HIRÇIN hg
14[15:58]  •  Çıkış: HIRÇIN (Web-soh-li@5F.41.AF2D73E0.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
01[15:58] <KaNKa> öyle bir yer var mı derken Sade
[15:58] <AZe> DJ-Berdush burdayim))
[15:58] <%SuNa> Hırçın hg
[15:58] <~DJ-Berdush> Aze diycem
[15:58] <&Sade> Sen dedin ya ondan sordum
01[15:58] <KaNKa> sizin oralarda var Sade
[15:59] <%SuNa> Gitmeeeeee
01[15:59] <KaNKa> sadece ayılar var Big Grin
[15:59] <&Sade> Şuan yaylalar olabilir boş
[15:59] <&Sade> Big Grin
[15:59] <&Sade> Ormanlar var bide
01[15:59] <KaNKa> ha ormanlar ve yaylalar Big Grin
[15:59] <&Sade> Yani istersen oralarda yaşayabilirsinBig Grin
[15:59] <AZe> DJ-Berdush Can Demiryel siirimi
[16:00] <~DJ-Berdush> Evet
01[16:00] <KaNKa> yaşadım ki ama ayılarla anlaşamadım Big Grin dediler sen ayı biz ayı fazla geliriz buralara Big Grin
[16:00] <%SuNa> .alkış DJ-Berdush
[16:00] <&G-Bot> SuNa tarafından DJ-Berdush  alkışlıyor.
[16:00] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:00] <~DJ-Berdush> Aze
[16:00] <AZe> Senin okuduqun siirmi))
[16:00] <~DJ-Berdush> .alkış SuNa
[16:00] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından SuNa  alkışlıyor.
[16:00] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:00] [16:00] <MeLda> Ne parası KaNKa (=
[16:00] <~DJ-Berdush> Evet AZe
[16:00] <AZe> Vayy DJ-Berdush dinleyelim
[16:00] <~DJ-Berdush> Smile
01[16:00] <KaNKa> Sade buralarda çok soğuk Big Grin
10[16:00] * Giriş: Misraa (Mobil-Mirc@4E.BE.72378530.IP)
03[16:00] * ChanServ mod değiştirdi:+o Misraa
[16:00] <&G-Bot>  [ Misraa ] * [Takım]: Beşiktaş
[16:00] <AZe> Misraa hq canim
[16:01] <AZe> .hediye SuNa aaaa
[16:01] <&G-Bot> AZe, SuNa aaaa nickine  Elma hediye etti.
[16:01] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[16:01] <&Sade> Misraa hg canım
[16:01] <AZe> Ahhahah
[16:01] <AZe> Afiyet olsun
01[16:01] <KaNKa> ben anormalim Big Grin
[16:01] <%SuNa> AZe elma için teşekkürler canımSmile))
[16:01] <@Misraa> Hb tsklr qze cnm
14[16:01]  •  Çıkış: GigaByte (androirc@58.E6.B6A5B0AB.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:01] <%SuNa> Misraa hoş geldin
[16:01] <AZe> Afiyet olsun SuNa aaa cim
[16:01] <hapsuu> misraa hg
[16:01] <@Misraa> Hb tsklr sade cnm
[16:01] <%SuNa> Smile
[16:01] <@Misraa> Hb tsklr suna cnm
[16:01] <AZe> Güle Güle ye
[16:01] <~DJ-Berdush> Misraa hg
[16:01] <@Misraa> Hb tsklr dj
01[16:01] <KaNKa> Sade ahahahahahha
06[16:01] * AZe Senin Adin Ask'ti AZe
[16:01] <AZe> Bana diyo
[16:01] <AZe> ))
[16:02] <hapsuu> vaay
[16:02] <AZe> hapsuu sen nörün
01[16:02] <KaNKa> çok konuştum niki kenara çekeyim işlerime bakayım
10[16:02] * Giriş: Fifi (mobil@www.mircte.org-A1B51A47.as13285.net)
[16:02] <%SuNa> Ahhhahhhh ahhhahhhh AZe eeeeeeeee
01[16:03] <KaNKa> sana da Sade
[16:03] <+mIRCTeOrg>  Zekanizi Gelistirmek Ve eğlenmek için #Oyun Radyomuzu Dinlemek için #Radyo ircd Komutlari Hakkinda Yardim almak için #heLp Sunucu Hakkinda bilgi ALmak için #operHelp Kanalini Kullanabilirsiniz...
[16:03] <hapsuu> aze takılıyorum akşam sefasi
01[16:03] <KaNKa> Sade bu niki 2 3 sene önce kullandın mı
[16:03] <hapsuu> dusmesem daha keyifli olurda
[16:03] <hapsuu> D
[16:03] <@Misraa> Dj lazkizi cok guzel siir calardi bana))
[16:03] <Fifi> Slm
[16:03] <%SuNa> Fifi hoş geldin aleykümselam
[16:03] <~DJ-Berdush> Fifi  hg
01[16:03] <KaNKa> a.s Fifi
[16:04] <@Misraa> As hg fifi
[16:04] <Fifi> Süna hb
[16:04] [16:04] <Sade> KaNKa hayır
01[16:04] <KaNKa> thanks Sade
[16:04] <&Sade> A slm Fifi hg
[16:04]  Böyle Bir Nick Bulunamadı  : IRC.mIRCTe.Org
[16:04]  Böyle Bir Nick Bulunamadı  : IRC.mIRCTe.Org
[16:04] <Fifi> Djberdush hb iyi yayınlar
[16:04] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[16:05] <Fifi> Mısra hb
[16:05] <Fifi> Sade hb
[16:05] <hapsuu> aze halinin tozunu aldınmı bugün
[16:05] <@Misraa> Dj'berdush guzel yayinlar
[16:05] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[16:05] <hapsuu> fifi hg
03[16:05] * Sade mod değiştirdi:+v KaNKa
03[16:05] * Sade mod değiştirdi:+v hapsuu
03[16:05] * Sade mod değiştirdi:+v Fifi
03[16:05] * Sade mod değiştirdi:+v AZe
[16:05] <@Misraa> Hb tsklr hapsuu
[16:06] <+Fifi> Hapsuu hb tşk
[16:06] <+hapsuu> isimli şiirler saatimiz basladi
[16:06] <+hapsuu> D
[16:06] <@Misraa> Big Grin
[16:07] <+Fifi> Hapsuu bay bayan
[16:07] <@Misraa> Isimli sarkida guzel olmuoBig Grin
[16:07] <+hapsuu> bay ben fifi
[16:07] <@Misraa> (gokkusagi)
[16:07] <+hapsuu> biyisipor
[16:08] <+Fifi> Hapsuu kilon yş kaç
[16:08] <@Misraa> .alkis dj
[16:08] <&G-Bot> Misraa tarafından dj alkışlıyor.
[16:08] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:08] <~DJ-Berdush> .alkış Misraa
[16:08] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından Misraa  alkışlıyor.
[16:08] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:09] <%SuNa> .heyyy yine geceler sensiz
[16:09] <&G-Bot>  yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz  yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz    yine geceler sensiz  yine geceler sensiz    yine geceler sensiz 
[16:10] <+Fifi> Mektebin Bacaları vayle vayle
[16:10] <%SuNa> O şarkı da güzel
[16:10] <%SuNa> Baya bı
[16:10] <+Fifi> Yapay zeka ne şarkılar çıkardı
[16:10] <@Misraa> Ne gozlerini unuttum ne sesiniiii
[16:10] <%SuNa> Evet
[16:11] <+Fifi> Film bile çıkarmış yapay zeka
10[16:11] * Giriş: Berq (Web-Mircte@2E.1.99F55ED5.IP)
[16:11] <Berq> sLm
[16:12] <@Misraa> As hg berq
[16:12] <+ForumRadyo> a.selam Berq hoş qeldin.
[16:12] <+Absent> a.selam Berq hoş qeldin.
[16:12] <@Yasin> aleyküm selam
[16:12] <%SuNa> Berq hg aleykümselam
[16:12] <Berq> Misraa  hs bulduk
[16:12] <Berq> Yasin  hs bulduk
[16:12] <Berq> SuNa  hs bulduk
[16:12] <+Fifi> Beyq hgdiniz
[16:12] <~DJ-Berdush> Berq  hg
[16:12] <&Sade> Berq hg
[16:12] <@Misraa> .alkis dj
[16:12] <&G-Bot> Misraa tarafından dj alkışlıyor.
[16:12] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:12] <+Fifi> Yasin hgdiniz
[16:12] <~DJ-Berdush> .alkış Misraa
[16:12] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından Misraa  alkışlıyor.
[16:12] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:12] <@Misraa> (ates)
[16:13] <@Misraa> Suskunumm bu aralarrr
14[16:13]  •  Çıkış: Berq (Web-Mircte@2E.1.99F55ED5.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
14[16:13]  •  Çıkış: +AZe (Mobil-Mirc@D9.AF.4453D11F.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
10[16:13] * Giriş: KaraMercan (Mobil-chat@B0.37.C4F3B577.IP)
[16:13] <@Misraa> Karamercan hg diniz
[16:13] <KaraMercan> Hb misraa
[16:13] <%SuNa> KaraMercan hoş geldin
[16:13] <KaraMercan> Hb suna
10[16:14] * Giriş: CıNaR (Web-Sohlim@2E.2.18BE8F90.IP)
[16:14] <~DJ-Berdush> KaraMercan hg
14[16:14]  •  Çıkış: CıNaR (Web-Sohlim@2E.2.18BE8F90.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:14] <&Sade> KaraMercan hg
[16:14] <KaraMercan> Hb dj
[16:14] <KaraMercan> Hb sade
[16:14] <+Fifi> Berkay34 diye biri geliyor mu buraya
[16:14] <&Sade> Nasılsın KaraMercan
[16:14] <KaraMercan> Napıyosunuz
14[16:14]  •  Çıkış: +Edanur (Mobil-chat@B0.ED.3ED1B818.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
03[16:14] * Sade mod değiştirdi:+v KaraMercan
[16:14] <+KaraMercan> İyim sen nasılsın sade
[16:14] <@Misraa> Siir dinlioz
[16:15] <%SuNa> Fifi geliyor
[16:15] <&Sade> Bende iyim sağolasın
[16:15] <+KaraMercan> Ne güzell
[16:15] <+Fifi> Karamercan hgdiniz
[16:15] <+KaraMercan> Fifi hb
10[16:15] * Giriş: Reis (Mobil-Mirc@B2.E9.EACB8108.IP)
14[16:15]  •  Çıkış: Reis (Mobil-Mirc@B2.E9.EACB8108.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:15] <%SuNa> Reis hg
[16:15] <@Misraa> Dj aglatcak biziSmile
14[16:15]  •  Çıkış: @VuSLaT (Mobil-Mirc@OXM.Operator.mIRCTe.Org) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:15] <+Fifi> O getirdi beni suna
[16:16] <+KaraMercan> Ses yık bende
[16:16] <+KaraMercan> Fifi iyi yapmışş
[16:16] <%SuNa> Fifi hoş geldin
[16:16] <@Misraa> Turkuye gecti
[16:16] <+KaraMercan> Severiz kendisini
[16:16] <%SuNa> Mektwbin bacaları
[16:16] <%SuNa> Smile
[16:16] <+KaraMercan> ))
[16:16] <%SuNa> .alkış DJ-Berdush
[16:16] <&G-Bot> SuNa tarafından DJ-Berdush  alkışlıyor.
[16:16] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:16] <~DJ-Berdush> Fifi  dedi ya
[16:16] <~DJ-Berdush> Mektebin bacaları
[16:16] <%SuNa> Evet
[16:16] <%SuNa> Fifi sen bayan baymi
[16:17] <%SuNa> .heyyy uy amannn can kurban
[16:17] <&G-Bot>  uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban  uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban    uy amannn can kurban  uy amannn can kurban    uy ama
[16:17] <+Fifi> Suna evet bayanım
[16:17] <@Misraa> Ogretmen geliyodu ona calsaydinizBig Grin
[16:17] <+KaraMercan> Cinsiyeti çokta fifi ))
[16:17] <&Sade> Misraa Big Grin
[16:17] <%SuNa> Misraa burdaydi
[16:17] <@Misraa> Big Grin
[16:17] <+KaraMercan> Misraa öğretmen deme ayarım ona zaten
10[16:17] * Giriş: LaHzaa (Mobil-S-is@4E.A3.6B3E20D1.IP)
[16:17] <@Misraa> Ayy ilginc biri))
[16:17] <&Sade> LaHzaa hg
14[16:17]  •  Çıkış: +hapsuu (mobil@5.E5.1FA4FDD4.IP) (www.mircte.org: 605 seconds)
[16:17] <+KaraMercan> Onun yüzünden hır çıkıyodunazdaha
[16:18] <LaHzaa> Selamün Aleyküm
[16:18] <+Absent> a.selam LaHzaa hoş qeldin.
[16:18] <+ForumRadyo> a.selam LaHzaa hoş qeldin.
[16:18] <~DJ-Berdush> LaHzaa  hg
[16:18] <+Fifi> Yapay zeka da dinle djberdush
03[16:18] * LaHzaa Nick değişerek LaHza Oldu
[16:18] <%SuNa> LaHzaa hoş geldin
[16:18] <+KaraMercan> A slm
[16:18] <LaHza> SuNa  hb
[16:18] <%SuNa> Aleykümselamlar
[16:18] <LaHza> DJ-Berdush  hb keyifli yayınlar
[16:18] <+KaraMercan> Sade keyfin yok gibi sessizzsin hayırdır
[16:18] <~DJ-Berdush> Teşekkürler keyifli dinlemeler olsun
[16:19] <+Fifi> Karamercan seni zenciler kaçıra inşallah
[16:19] <%SuNa> Gidiyorum askere..
[16:19] <LaHza> ForumRadyo  Hb
10[16:19] * Giriş: CıNaR (Web-Sohlim@2E.2.18BE8F90.IP)
14[16:19]  •  Çıkış: CıNaR (Web-Sohlim@2E.2.18BE8F90.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:19] <LaHza> Absent Hb
[16:19] <+KaraMercan> Fifi beni kaçırıp napcaklar aç ve sefilim
[16:19] <@Misraa> Aa benim siirim
[16:19] <+KaraMercan> Böbreğimde para etmez
[16:20] <@Misraa> .alkis dj
[16:20] <&G-Bot> Misraa tarafından dj alkışlıyor.
[16:20] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:20] <~DJ-Berdush> .alkış Misraa
[16:20] <&G-Bot> DJ-Berdush tarafından Misraa  alkışlıyor.
[16:20] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[16:20] <@Misraa> .heyyy (ates)
[16:20] <&G-Bot>  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)  (ates)
10[16:20] * Giriş: BadBLackCaT (Web-Mircte@B2.E6.528FAD83.IP)
03[16:20] * ChanServ mod değiştirdi:+v BadBLackCaT
[16:20] <@Misraa> Serserice degil
[16:20] <@Misraa> Cok.guzel siir yaa
[16:20] <+Fifi> Karamercan  kümes hayvanları pişirip yersiniz zenciyle
[16:20] <+KaraMercan> Neyse ben gidim barii
[16:20] <@Misraa> Offfff
[16:20] <+BadBLackCaT> s.a / a.s hayırlı sohbetler ( hoşbuldum )
[16:21] <@Misraa> .heyyy uzaktan seviyorumm seniii
[16:21] <&G-Bot>  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii  uzaktan seviyorumm seniii 
14[16:21]  •  Çıkış: LaHza (Mobil-S-is@4E.A3.6B3E20D1.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:21] <+KaraMercan> Demi fifi benden medeniyet öğrensinler
[16:21] <%SuNa> BadBLackCaT hoş geldin aleykümselam
[16:21] <+KaraMercan> Hadi gittim ben kalın sağlıcakla
[16:22] <@Yasin> aleyküm selam BadBLackCaT
[16:22] <+Fifi> Yedikleri tavuk Karamercan
[16:22] <%SuNa> KaraMercan selametle
[16:22] <@Misraa> Sana soylecegim her kelimeyi dilimde parcalayarak seviyorummmm
14[16:22]  •  Çıkış: +KaraMercan (Mobil-chat@B0.37.C4F3B577.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:22] <+Fifi> Ben akşam uğrarım
[16:22] <+Fifi> Byy
[16:22] <%SuNa> Fifi selametle
[16:22] <%SuNa> Ugra
[16:22] <@Misraa> (gokkusagi)bazi haklar vardirr
[16:22] <%SuNa> Hep gelllllllllllllllllllll
[16:22] <+Fifi> Suna saol
[16:23] <%SuNa> Sende sagoL
[16:23] <+Fifi> Berkay söyle bir bayan geldi Rudocan orda
[16:23] <@Misraa> Beddua etmiyek fazlaaBig Grin
[16:23] <+Fifi> Smile)
[16:24] <~DJ-Berdush> Devam beddua ya
[16:24] <@Misraa> Yok yokkk cuma gunuu
[16:24] <~DJ-Berdush> Smile
10[16:24] * Giriş: Kumm (Mobil-Sohl@5F.E.547D8CFC.IP)
[16:24] <~DJ-Berdush> Cuma birşey yapmaz Allah
[16:24] <~DJ-Berdush> Cumartesi birşey diyemem
14[16:24]  •  Çıkış: Kumm (Mobil-Sohl@5F.E.547D8CFC.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:24] <@Misraa> Allaha havale etcennnnn
03[16:25] * DJ-Berdush Nick değişerek Berdush Oldu
[16:25] <+Fifi> Yeri ğöğü yaradan Allahım sen görür sen bilirsin nasıl biliyorsan öyle yap
10[16:25] * Giriş: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP)
10[16:25] * Giriş: Berdush_ (Mobil-Soh-@B0.36.12BE3CCF.IP)
[16:25] <Berdush_> Kim itekledi
[16:25] <+Fifi> Benim bedduam her zaman böyle
[16:25] <Berdush_> Smile
14[16:26]  •  Çıkış: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:26] <Berdush_> Nefesin kuvvetli maşallah
[16:26] <@Misraa> Big Grin
[16:26] <Berdush_> Gideyim artık
[16:26] <Berdush_> Hoş kalin sağlıcakla kalın
[16:26] <Berdush_> Dinleyen yüreğinize sağlık
[16:27] <Berdush_> Teşekkür ederim
[16:27] <%SuNa> Berdush
[16:27] <%SuNa> Eline emeğine yüreğine sağlık
[16:27] <&Sade> Berdush emeğine sağlık kusura bakma teldeydim
[16:27] <Berdush_> Teşekkür ederim
[16:27] <%SuNa> .kill berdush
[16:27] <Berdush_> Estağfurullah Sade
14[16:27]  •  Çıkış: ~Berdush (Mobil-Soh-@DJ.mIRCTe.Org) ([IRC.mIRCTe.Org] Local kill by G-Bot (Sunucuda uygunsuz davranış nedeniyle uzaklaştırıldınız.))
[16:27] <Berdush_> Grsrz inşallah
14[16:27]  •  Çıkış: Berdush_ (Mobil-Soh-@B0.36.12BE3CCF.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:29] <@Misraa> Yareye care sendedirrr yarabbbb
14[16:30]  •  Çıkış: DüNYa (Mobil-Sohl@5.1B.C2146055.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
10[16:30] * Giriş: DüNYa (Mobil-Sohl@5.1B.C2146055.IP)
14[16:35]  •  Çıkış: +Fifi (mobil@www.mircte.org-A1B51A47.as13285.net) (www.mircte.org: 603 seconds)
[16:35] <+BadBLackCaT> nerede o eski chetirmeler
[16:37] <&Sade> Kalmadı demi
[16:37] <&G-Bot>  | Yayındaki DJ: 'mIRCTe-FM' | Çalan şarkı: 'Hasan Dursun - Canımın Canı Muhammed (Orijinal Klip)' | İstek paneli: Kapalı |
[16:37] <&G-Bot>  | Yayınımızı WEB'den dinlemek için Www.mIRCTe.Org linkine tıklayınız. |
[16:37] <&G-Bot>  | Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls linkine tıklayınız. |
[16:38] <+mIRCTeOrg> Radyomuzu DinLemek için => http://Radyo.mIRCTe.Org:8091/listen.pls  TıkLamanız YeterLi...
10[16:38] * Giriş: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP)
10[16:38] * Giriş: hhd (~mIRCte.or@C1.FF.4FC58C4A.IP)
14[16:38]  •  Çıkış: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
03[16:39] * hhd Nick değişerek ZehiR Oldu
03[16:39] * ChanServ mod değiştirdi:+oa ZehiR ZehiR
[16:39] <@Misraa> Zehir hg cnm
[16:39] <&Sade> ZehiR hg canım
[16:41] <&Sade> Misraa napıyon
[16:41] <&Sade> Smile
[16:41] <@Misraa> Oxm de kelime buluom
[16:41] <@Misraa> ))
[16:41] <@Misraa> Sen
[16:41] <&Sade> Kolay gelsin
[16:41] <&Sade> İşleriö vardı hallettim geldim
[16:41] <@Misraa> Karadeniz den mi katilion sen cnm
[16:41] <&Sade> Big Grin
[16:41] <&Sade> Evet canım
[16:41] <&Sade> Sen nerden
[16:41] <@Misraa> Isler bitmez
[16:41] <@Misraa> ))
[16:41] <@Misraa> Ist
[16:41] <@Yasin> karadeniz nasil oliyiSmile
[16:42] <@Misraa> Hava sogudu
[16:42] <&Sade> Big Grin
10[16:42] * Giriş: Edanur (Mobil-chat@B0.ED.3ED1B818.IP)
03[16:42] * ChanServ mod değiştirdi:+v Edanur
[16:42] <&Sade> Yasin karadenizliyim
[16:42] <&Sade> Edanur hg canım
[16:42] <@Misraa> Usuyom ya yine))
[16:42] <@Yasin> ben RizeliyimSmile
[16:42] <@Misraa> Edanur hg cnm
[16:42] <&Sade> Evet soğuk
[16:42] <&Sade> Ordu ben Yasin
[16:42] <@Yasin> Sade bi şehrin var da illakiSmile
[16:42] <+Edanur> Mısra hb cnm
[16:42] <@Yasin> tamam tşkSmile
[16:42] <&Sade> Rica ederim
14[16:42]  •  Çıkış: %SuNa (mobil@NetAdmin.mIRCTe.Org) (www.mircte.org: 607 seconds)
[16:43] <@Misraa> Yesillik mi oralar
[16:43] <@Misraa> Sade
[16:43] <&Sade> Şuan değil tabi ama evet Smile
[16:44] <@Misraa> Hee
[16:44] <@Misraa> Findik ta oluyo sanki
[16:44] <&Sade> Evet fındık var
[16:44] <&Sade> Sen aslen nerelisin canım
[16:44] <@Misraa> Ben kradenizliyim iste Big Grin
[16:45] <&Sade> He sende demiBig Grin
[16:45] <&Sade> Doğru dememiştin ilini
[16:45] <@Misraa> Big Grin
[16:45] <&ZehiR> Selamünaleyküm
[16:45] <&Sade> Yasin sen rize de mi yaşıyosun
[16:45] <@Yasin> evet
[16:45] <&ZehiR> hb Sade cnm
[16:45] <&ZehiR> hb Misraa cim
[16:45] <&Sade> A slm
[16:45] <@Yasin> ZehiR hoş geldin
[16:45] <&Sade> Yasin fırtına var mı orada da
[16:46] <@Yasin> yok
14[16:46]  •  Çıkış: %SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org) (www.mircte.org)
[16:46] <@Misraa> As
[16:46] <@Yasin> yağmur var sadece
[16:46] <&Sade> Buralar karıştı şiddetli bi yağmur geldi fırtına da arttı
[16:46] <&Sade> Sahil kesimde
[16:46] <@Misraa> Zehir dj olur sanki))
[16:46] <@Yasin> burda yok
[16:47] <@Misraa> .hediye sade
[16:47] <&G-Bot> Misraa, sade nickine  Bir Cay bardagi hediye etti.
[16:47] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[16:47] <@Yasin> ordu da oluyor evet
[16:47] <@Misraa> .hediye edanur
[16:47] <&G-Bot> Misraa, edanur nickine  Çalarsaat hediye etti.
[16:47] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[16:47] <&Sade> .çiçek Misraa
[16:47] <&G-Bot> Sade tarafından Misraa  nickine  Kaynana Dili verildi. Ayrıca benim için çok özelsin Smile
[16:47] <@Misraa> Big Grin
[16:47] <&Sade> Kaynana dili hıııBig Grin
[16:47] <@Misraa> Ayyy
[16:47] <@Misraa> Cicege bak
[16:47] <&Sade> Evet Yasin çok oluyo
[16:47] <&ZehiR> hb Yasin sende hg
[16:47] <@Yasin> burda fırtına çok nadir
[16:47] <&ZehiR> yol alamam Misraa hastanedeyim)
[16:47] <@Yasin> ZehiR hb tşk
[16:47] <@Misraa> Kaynana topuzuda var sade))
10[16:48] * Giriş: Kumm (Mobil-Sohl@5F.E.547D8CFC.IP)
[16:48] <+Edanur> .öp Misraa
[16:48] <&G-Bot> Edanur seni öpüyor, Misraa :  Mucksss
[16:48] <@Misraa> .cicek edanur
[16:48] <&G-Bot> Misraa tarafından edanur nickine  Kaynana topuzu Ayrıca benim için çok özelsin Smile
[16:48] <@Misraa> Ahaaa
[16:48] <+Edanur> Yicem swni )
[16:48] <@Misraa> .sev edanur
[16:48] <&G-Bot> Misraa , edanur nickini Öküzün trene baktığı gibi sevdi.
[16:48] <@Misraa> Big Grin
[16:48] <@Misraa> Bot delirdi
[16:48] <+Edanur> (hihi)
[16:48] <@Misraa> .cicek sade
[16:48] <&G-Bot> Misraa tarafından sade nickine  Gulcicegi verildi. Ayrıca benim için çok özelsin Smile
10[16:48] * Giriş: ÇiLek (Mobil-Mirc@C3.8E.3E43D082.IP)
[16:48] <@Misraa> Oooo
[16:48] <&Sade> Big Grin
[16:48] <@Misraa> Super
[16:48] <+Edanur> Ay ne dedi ooo
[16:49] <&Sade> ÇiLek hg
[16:49] <@Misraa> Cilek hg
[16:49] <&Sade> Kumm hg
[16:49] <ÇiLek> Sade hoş buldum teşekkür ederim
[16:49] <ÇiLek> Misraa hoş buldum teşekkür ederim
[16:49] <&Sade> Rica ederim ÇiLek nasılsın
[16:49] <@Misraa> .hediye cilek
[16:49] <&G-Bot> Misraa, cilek nickine  Xperia:Z4 hediye etti.
[16:49] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[16:49] <ÇiLek> Sade şükür iyim siz
[16:49] <@Misraa> En sevdigim meyve cilek))
[16:49] <&Sade> Şükğr bende iyim sağolasın
[16:49] <&Sade> .v ÇiLek
03[16:49] * G-Bot mod değiştirdi:+v ÇiLek
[16:49] <&G-Bot> [ ÇiLek ] voice (+v) konumuna geçti. (5. Seviye)
[16:49] <+ÇiLek> Misraa teşekkür ederim canım
[16:49] <&Sade> ÇiLek yayıncı mısın dı sen mu nickte birini dinlemiştim sanki
[16:50] <+ÇiLek> Sade ewtSmile
[16:50] <@Misraa> Yayinci mi
[16:50] <&Sade> O sensin o zaman Smile
[16:50] <@Misraa> Yayinci mi
[16:50] <@Misraa> Aa
[16:50] <+ÇiLek> Ama benimi bilmiyorum
10[16:50] * Giriş: SuNa (mobil@97.FA.746186F0.IP)
[16:50] <&G-Bot>  * SuNa * -  Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
03[16:50] * ChanServ mod değiştirdi:+h SuNa
[16:50] <+ÇiLek> Misraa ewt canım
[16:50] <@Misraa> Dj ol olabilirsin
[16:50] <&Sade> Bende bilmiyorun nickler çok oluyo karışabiliyo
[16:50] <+BadBLackCaT> sigara tellendireyim
[16:50] <+ÇiLek> Ewt çok var
[16:50] <&Sade> SuNa hg sen
[16:51] <%SuNa> Selam
[16:51] <%SuNa> Sade hoş buldum teşekkürler
[16:51] <@Misraa> As hg suna djm
[16:51] <@Yasin> SuNa aleyküm selam hoş geldin
[16:51] <&Sade> BadBLackCaT sen nasılsın
[16:51] <%SuNa> Misraa hoş buldum teşekkürler canım
[16:51] <+ÇiLek> Bir gün size de yayın alırımSmile
[16:51] <%SuNa> Yasin hoş buldum teşekkürler
[16:51] <&Sade> Çok isteriz ÇiLek
[16:51] <@Misraa> Al
[16:51] <+BadBLackCaT> şüküriyiyim Sade  seni sormalı
[16:51] <@Misraa> Dinleriz
[16:51] <+ÇiLek> SuNa hoş geldin
[16:51] <+ÇiLek> İnşallahSmile
[16:51] <&Sade> Daim olsun şükrün bende iyim sağolasın BadBLackCaT
[16:51] <%SuNa> ÇiLek hoş buldum teşekkürler sende hoş geldin
[16:52] <@Misraa> Yayin severiz dinlemeyi))
[16:52] <+ÇiLek> SuNa teşekkür ederim hoş buldum
[16:52] <@Misraa> Ne zaman alcan
[16:52] <%SuNa> Rica ederim
[16:52] <+ÇiLek> Misraa seve seve canım
[16:52] <%SuNa> Smile
[16:52] <@Misraa> (pkalp)
[16:52] <+ÇiLek> Dj ekleyin en kısa zamanda alırım
[16:52] <@Misraa> Big Grinzehir ekliyor
[16:52] <%SuNa> Çilek
[16:53] <%SuNa> Nick sifrele
[16:53] <+ÇiLek> Tabi
[16:53] <%SuNa> Eklerim
[16:53] <@Misraa> Aha suna da ekliyomus))
10[16:53] * Giriş: Ezo (mobil@D4.FC.96265425.IP)
[16:53] <@Yasin> SuNa bende şifreliyim benide ekleSmile
[16:53] <%SuNa> MisraaSmile
[16:53] <@Yasin> dj
[16:53] <@Yasin> Smile
[16:53] <@Misraa> Big Grin
[16:53] <%SuNa> Yasin tabiki
[16:53] <%SuNa> Smile
[16:53] <@Misraa> Ezo hg
[16:53] <Ezo> Selam
[16:53] <+ÇiLek> Tmm dir
[16:54] <@Misraa> As
[16:54] <Ezo> Misraa tşkler hb sende hg
[16:54] <%SuNa> Ezo hoş geldin aleykümselam
[16:54] <+ForumRadyo> a.selam Ezo hoş qeldin.
[16:54] <@Yasin> Ezo aleyküm selam hoş geldin
[16:54] <+Absent> a.selam Ezo hoş qeldin.
[16:54] <Ezo> SuNa tşkler hb sende hg
[16:54] <%SuNa> Hoş buldum teşekkürler
[16:54] <Ezo> Yasin hb tşkler sende hg
[16:54] <&Sade> Ezo hg
[16:54] <Ezo> Sade tşkler hb sende hg
[16:54] <@Yasin> Ezo hoş buldum
[16:55] <@Misraa> Cilek yayin alcan mi
[16:55] <%SuNa> Çilek hayırlı olsun
[16:55] <%SuNa> Smile
[16:55] <+ÇiLek> SuNacim teşekkür ederim
[16:55] <%SuNa> Rica ederim canım
10[16:55] * Giriş: Kurmay (Web-Mircte@58.E9.CD631923.IP)
[16:55] <+ÇiLek> Kurmay hoş geldinSmile
[16:56] <Kurmay> ben geldim hafızlar
[16:56] <@Misraa> Kurmay hg
[16:56] <Kurmay> hoş buldum Çilek
[16:56] <%SuNa> Kurmay hoş geldin
[16:56] <+ÇiLek> Misraa müsait değilim pek ama deneme yapayim
[16:56] <Kurmay> misraa  hoca hoş buldum
[16:56] <@Misraa> Deneme yap
[16:56] <Kurmay> suna  hoş buldum hafız
[16:56] <+ÇiLek> Kurmay burayı biliyor musun sen))
[16:56] <@Misraa> Hoca da oldumBig Grin
[16:56] <%SuNa> Smile
[16:56] <Kurmay> çilek  senın oldugun yerı bılmemmi
[16:56] <%SuNa> Ne güzel iste
[16:56] <Kurmay> gız
[16:56] <%SuNa> Smile
14[16:57]  •  Çıkış: &Sade (Mobil-chat@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:57] <+BadBLackCaT> kanalda cibsiyet beriltmiyelim lütfen
[16:57] <Kurmay> sen uzaya getsen  orada gelirem  çilek
[16:57] <Kurmay> Smile)
[16:57] <+ÇiLek> Smile
[16:57] <%SuNa> Kurmay sende mi djisin
[16:57] <%SuNa> Smile
[16:57] <@Misraa> ))
[16:57] <+ÇiLek> Kurmay da yayıncı
[16:57] <%SuNa> Ooo
[16:57] <%SuNa> Ne güzel
[16:57] <@Misraa> Aa
[16:57] <Kurmay> Suna  hoca ben dj  lıgın kıtabını yazdım
[16:57] <%SuNa> Smile
[16:57] <@Misraa> Oda dj olsun
[16:57] <Kurmay> Smile)
[16:58] <%SuNa> Kurmay sende şifrele nick
[16:58] <@Misraa> Big Grindj ler artsin
[16:58] <%SuNa> Smile
[16:58] <Kurmay> hihiihihhiih
[16:58] <%SuNa> Maşallah maşallah
[16:58] <%SuNa> Smile
[16:58] <Kurmay> çilek  kayıtlıyımmı  gız  ne  deyon
[16:58] <@Misraa> Suna senle biz dj degilizBig Grin
[16:58] <%SuNa> Misraa bizde dinliyicizz
[16:58] <%SuNa> Smile
[16:58] <@Misraa> Demi
[16:58] <Kurmay> çilek  wc  ye  gıtmıyecen dese  getmem  ondan kelli  soruyom  yanlıs  anlamayın  hafızlar 
[16:58] <@Misraa> Guzel dinleyiciBig Grin
[16:59] <%SuNa> Çilek helal olsun sana
[16:59] <Kurmay> hahahhhahahahhha
[16:59] <%SuNa> Taktır ettim
[16:59] <%SuNa> Smile))
[16:59] <Kurmay> Suna hoca  cok espırıklı  bişe  hee
[16:59] <%SuNa> Çilek gitme de )))) vc ye
[16:59] <%SuNa> Hahahaha
14[16:59]  •  Çıkış: Kumm (Mobil-Sohl@5F.E.547D8CFC.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[16:59] <Kurmay> hihihiihihih
[16:59] <Kurmay> Smile))
[16:59] <%SuNa> Hahahaha
[16:59] <+ÇiLek> Yayın ayarı yapıyorum size döncem))
[16:59] <%SuNa> TamamSmile))
[16:59] <@Misraa> Beklioz))
[17:00] <%SuNa> Gelsin izin alırsın
[17:00] <%SuNa> KurmaySmile)))
[17:00] <Kurmay> ama suna  bende  anons  var  ıstek ne ıstersen ıste yok yok  ayrıyetten  canlı canlı  bağlama calıyom 
[17:00] <Kurmay> yanı  yayınlarımı  cok seviler
[17:00] <Kurmay> Smile))
[17:00] <@Misraa> Anons varsa iyi
[17:00] <%SuNa> Oooo maşallah ne güzel
[17:00] <Kurmay> her  sey  var  var 
[17:00] <Kurmay> nere gettı  bu  gız  yav
[17:01] <@Misraa> Ayar
[17:01] <Kurmay> çilek  pişttttt
[17:01] <%SuNa> Bugün cuma günü Allah'ım sen duamı kabul etin
[17:01] <@Misraa> Yapio
[17:01] <%SuNa> Smile
[17:01] <@Misraa> Suna ne duasi
[17:01] <Kurmay> ayarmı  ne ayarı
[17:01] <@Misraa> Ettindi
[17:01] <@Misraa> ))
[17:01] <%SuNa> Dji çok gelsin diye
[17:01] <%SuNa> )
[17:01] <@Misraa> Dj mi duasi ettin
[17:01] <@Misraa> ))
[17:01] <%SuNa> Evet
[17:01] <%SuNa> .pp
[17:01] <@Misraa> Aaa
[17:01] <@Misraa> Big Grin
[17:01] <%SuNa> Smile
[17:01] <Kurmay> Suna  bu  sunucularda  benı tanımayan tek  sen kalmışsın pes  vallla  ü
[17:02] <%SuNa> Demi
[17:02] <Kurmay> he valla
[17:02] <%SuNa> Hele birde dinliyelimmm
[17:02] <%SuNa> Smile
[17:02] <%SuNa> Süpersin
[17:02] <Kurmay> Smile)
[17:02] <@Misraa> Yani
[17:02] <%SuNa> Smile
14[17:02]  •  Çıkış: DüNYa (Mobil-Sohl@5.1B.C2146055.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:02] <%SuNa> .nerdesin ÇiLeK
[17:02] <&G-Bot> SuNa , ÇiLeK nickinin nerde olduğunu öğreniyor Smile  Papazla langırt oynuyoruz
[17:02] <%SuNa> ))))
[17:03] <@Misraa> Cilek ayar yapamion muBig Grin
[17:03] <Kurmay> yav g bota  alışmışız  g bot olamayan yer  bana  bı tuhaf geliy 
[17:03] <@Misraa> O nasil oluyor
[17:03] <Kurmay> ne notıce atabılıyos 
[17:03] <Kurmay> Smile)
[17:03] <Kurmay> adetlerı komutları baska  hep
[17:03] <Kurmay> oh be dunya varmış
[17:04] <%SuNa> Smile
[17:04] <Kurmay> suna geh gulakına bişi dıycim
[17:04] <%SuNa> Di
[17:04] <%SuNa> .d
10[17:05] * Giriş: DüNYa (Mobil-Sohl@5.1B.C2146055.IP)
[17:05] <@Misraa> Cilek.uykum geldi))
[17:05] <@Yasin> göze geldiSmile
10[17:05] * Giriş: Cann (Mobil-Mirc@58.FE.96E641EF.IP)
[17:05] <Cann> Selamün aleyküm
[17:05] <@Misraa> Ayar yapmadi ki
[17:06] <@Misraa> As hg cann
[17:06] <@Yasin> aleyküm selam Cann hoş geldin
10[17:06] * Giriş: Sade (Mobil-chat@B9.76.32080905.IP)
[17:06] <Cann> Hb Misraa saoll
03[17:06] * ChanServ mod değiştirdi:+oa Sade Sade
[17:06] <Cann> Hb Yasin saol
[17:06] <@Misraa> Ben radyomu dinlim mircte fm superBig Grin
[17:06] <@Misraa> Sade hg cnm
[17:06] <&Sade> Misraa hb canım düşmüşümBig Grin
[17:06] <@Misraa> (gokkusagi)
[17:06] <Cann> Sade hg
[17:06] <&Sade> Cann hb sende hg
[17:07] <Cann> Hb Sade saolasnn
[17:07] [17:07] <Sade> .dürt KaNKa
[17:07] [17:07] <G-Bot> Sade, KaNKa  nickini dürtüyor:  Heyyy!!! uyanda sohbet gidelim Smile
[17:07] <&Sade> Nasılsın Cann
[17:07] <Cann> Sade tskkr ii diyelim ii olsn yrgn birazda agrm vr sen nslsnn
[17:07] <&Sade> Hayırdır ne ağrısı geçmiş olsun
[17:07] <&Sade> Şükür halime sağolasın
10[17:07] * Giriş: Ezra (mobil@5F.5.91BC48B5.IP)
[17:07] <&G-Bot>  * Ezra *  Sunucu Yetkilisi Olarak Giriş yaptı
03[17:07] * ChanServ mod değiştirdi:+o Ezra
03[17:08] * Sade mod değiştirdi:+v Cann
03[17:08] * Sade mod değiştirdi:+v Ezo
[17:08] <&Sade> Ezra hg
[17:08] <@Misraa> Ezra hg cnmm(pkalp)
[17:08] <+Cann> Saolasnn 1 senedr skntlr vr bı ameliyt gcrdm smdide dgr kalça kemikler skntli oraya amelyt dyolr yrtk falan var
[17:08] <@Ezra> Hb Sade tsk
[17:08] <+Cann> Ezra hg
[17:08] <@Ezra> Hb Misraa cnm tsk
[17:08] <+ÇiLek> Kurmay
[17:08] <&Sade> Cann rabbim şifa versin
[17:08] <@Ezra> Hb Cann tsk
[17:08] <@Ezra> Selamun Aleykum
[17:08] <@Misraa> Cilek olmadi mi
[17:08] <&Sade> A slm
[17:08] <@Misraa> As
[17:08] <+Cann> Sade amin inşallah Allah razı olsmn
[17:09] <Kurmay> gız  çilek  sunayla ıkı lafın belını kırak  dedım
[17:09] <+Cann> A.s
[17:09] <@Yasin> Ezra aleyküm selam hoş geldin
[17:09] <&Sade> Sendende
[17:09] <Kurmay> ıkı laf  uzadı getti
[17:09] <&Sade> Kurmay hg
[17:09] <Kurmay> Smile))
03[17:09] * Sade mod değiştirdi:+v Kurmay
[17:09] <+Kurmay> sade  mersı  mersi
[17:09] <+ÇiLek> Kurmay yayın alayım dedim olmuyor
[17:09] <@Ezra> Hb Yasin tsk
[17:09] <%SuNa> Çilek
[17:09] <%SuNa> Kurmay da izin ver
[17:09] <%SuNa> Dji olsun
[17:09] <+Kurmay> çilek  daha cok yayın alırsın  kovalayanmı var
[17:09] <%SuNa> Smile))))
[17:09] <+ÇiLek> Kurmayy tmm alamadım zaten))
14[17:09]  •  Çıkış: +Ezo (mobil@D4.FC.96265425.IP) (www.mircte.org: 608 seconds)
[17:09] <%SuNa> Ezra hoş geldin canım
[17:10] <+ÇiLek> SuNacimm tabi alsin
[17:10] <+ÇiLek> Benim olmadı
[17:10] <%SuNa> İzin verirsen
[17:10] <+Kurmay> Çilek  o portları  ip lerı  sil  yedınen yukle
10[17:10] * Giriş: AZe (Mobil-Mirc@D9.AF.4453D11F.IP)
[17:10] <&G-Bot>  mIRCTe.Org Silver Kullanıcısı AZe Su Anda Online.
[17:10] <@Ezra> Hb SuNa cnm tsk
[17:10] <@Ezra> Aze hg
[17:10] <&Sade> AZe hg sen
[17:10] <@Misraa> Aze hg cbm
[17:10] <@Misraa> Cnm
[17:10] <AZe> S.a
[17:10] <+mIRCTeOrg> AZe Aleyküm selam Merhaba Mircte.org sohbet odasına hg.
[17:10] <@Misraa> As
[17:10] <+ÇiLek> Kurmay iki kere sildim
[17:10] <AZe> Hb Ezra
[17:10] <AZe> Sade hb ben
[17:10] <+ForumRadyo> a.selam AZe hoş qeldin.
[17:10] <+Absent> a.selam AZe hoş qeldin.
[17:10] <@Yasin> AZe aleyküm selam hoş geldin
[17:10] <+ÇiLek> Profil ismi yanlış diyor
[17:10] <AZe> Misraa cim hb
[17:11] <AZe> Yasin hb bende
[17:11] <+ÇiLek> Mobilcast dan giriyorum ben
[17:11] <AZe> Napiyonuz
[17:11] <+ÇiLek> Bişey leri yanlış yaptım sanırım
[17:11] <AZe> Nörüyonuz
[17:11] <+Kurmay> Suna  bildigin gibi  iş saattlerınde  tam olarak  ınsan odaklanamıyor  ancak  aksamları  sana  sözüm söz  yayının kıralını yapmazsam  Smile))
[17:11] <+Cann> AZe hg
[17:11] <%SuNa> AZe eeeeeeeee hoş geldin canım
[17:11] <AZe> Cann hb sende hq
[17:11] <@Ezra> Ben yeni geldim Aze bişe yapmiyom ))
[17:11] <@Ezra> Sen napiyon nsilsin
[17:11] <AZe> SuNa aaaaa hb canimcim )))
[17:11] <%SuNa> Tamam nick sifrele
[17:12] <+Kurmay> timem
[17:12] <AZe> Ezra önce neyaptin))
[17:12] <+ÇiLek> SuNa cımm Kurmayy mı muhteşem bir yayıncı))
[17:12] <AZe> Benmi SuNa aaaa
[17:12] <%SuNa> Çilek sende öylesin canim
[17:12] <+Cann> Hb AZe
[17:12] <AZe> Benimde nick sifrsiz ama
[17:12] <@Ezra> Yemek yedim dinledim Aze
[17:12] <+Kurmay> hele  bi  nıck kaydedeyım 
[17:12] <%SuNa> AZe eeeeeeeeeSmile))) he canım
10[17:12] * Giriş: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP)
10[17:12] * Giriş: SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org)
[17:12] <ChanServ> Sunucu yoneticilerinden,  SonAdam  Kanala girdi..
03[17:12] * ChanServ mod değiştirdi:+h SonAdam
[17:12] <&G-Bot>  [ SonAdam ] * [Takım]: Türkiye
[17:12] <&G-Bot>  * SonAdam * -  Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
[17:12] <AZe> Ezra afiyet olsun
[17:12] <&Sade> SonAdam hg
[17:12] <+ÇiLek> SuNacimm alabilseydim))
[17:12] <&Sade> Barış hg
[17:12] <Barış> Selam
[17:12] <%SuNa> SonAdam hoş geldin
[17:13] <AZe> SuNa aaaa bana hic öyle demedinSad
[17:13] <+ÇiLek> Ama alamadım
[17:13] <+mIRCTeOrg>  mIRCTe.Org  SOhbet Sunucusunda BuLunmaktasiniz..Sunucumuz Sizler için SizLerin Seviyeli Bir Ortama Sahip olmaniz için KuruLmustur Lütfen Kurallara Uyalim,Uymayanlari Uyaralim...
[17:13] <%SuNa> Sade hoş geldin
[17:13] <Barış> Hb seni sade
[17:13] <+ÇiLek> Aze))
[17:13] <&Sade> A slm
[17:13] <@Ezra> Tsk Aze sen naptın
[17:13] <%SonAdam> Slm
[17:13] <+ForumRadyo> a.selam Barış hoş qeldin.
[17:13] <@Yasin> Barış aleyküm selam
[17:13] <+Absent> a.selam Barış hoş qeldin.
[17:13] <+Cann> SonAdam hg
[17:13] <&Sade> SuNa hb
[17:13] <%SonAdam> H.b Sade
[17:13] <AZe> SonAdam hq
[17:13] <+Cann> Barış hg
[17:13] <%SonAdam> H.b SuNa
[17:13] <+Kurmay> efeeeettt  nıckıde kaydettik gelelım şimcik 
[17:13] <%SuNa> AZe eeeeeeeee sen canımsın
[17:13] <+Kurmay> şeye
[17:13] <+ForumRadyo> a.selam SonAdam hoş qeldin.
[17:13] <+Absent> a.selam SonAdam hoş qeldin.
[17:13] <+BadBLackCaT> çay ve sigara molası
[17:13] <Barış> Hatlar karıştı Smile
[17:13] <%SonAdam> H.h Cann
[17:13] <AZe> Ezra napayim ya bol bol fis cektim
[17:13] <@Yasin> SonAdam aleyküm selam hoş geldin
[17:13] <Barış> Herkes herkesi Hb du .)
[17:13] <AZe> Yolladim diqer tarafa))
[17:13] <%SonAdam> AZe h.b
[17:13] <%SuNa> Barış hoş geldin
[17:13] <%SonAdam> Yasin h.b
[17:13] <@Ezra> Allah yardımcın olsun çok zor Aze
[17:13] <Barış> Hb köylü suna Smile
[17:13] <%SonAdam> AZe
[17:13] <+Kurmay> Çilek  senın ayarlarada  bakcem merak etme
[17:14] <AZe> SuNa aaaa ama nickim sifresiz yinede sevcenmi beni
[17:14] <%SuNa> BarisSmile))))
[17:14] <%SonAdam> Halk benimi cagiriyor
[17:14] <%SonAdam> Smile)
[17:14] <%SuNa> Evet AZe eeeeeeeee severim
[17:14] <+ÇiLek> Kurmayy tmm akşam bakalım
[17:14] <+Kurmay> timem Çilek 
[17:14] <AZe> Ezra öyle ya bir sen anliyorsun beni
[17:14] <%SuNa> Az bı telfon konuşması yapıp gelecem
[17:14] <AZe> SonAdam yoo kimse seni caqirmadi
[17:14] <+Kurmay> Suna  dj  ekle  bende ayar  yapam hele
[17:14] <AZe> SuNa aaa tez qel canim
[17:14] <AZe> Beni tek birakma buralarda
[17:15] <@Ezra> .sarıl Aze )))
[17:15] <&G-Bot> Aze ))) , Ezra sana Özledigini Bulmuşcasına Sarılıyor
[17:15] <Barış> Hiç meraklı biri değilim kiminle suna )))
[17:15] <AZe> Oyyy
[17:15] <&Sade> SonAdam yayın mı alacaksın
[17:15] <AZe> .oyoy Ezra aaa
[17:15] <&G-Bot> AZe sana sesleniyor Ezra aaa OyoyOyoyOyOyoyOyoyOyoyOyoyOy OyoyOyoyOyOyoyOyoyOyoyOyoyOy
[17:15] <%SonAdam> Sade halk ne derse
[17:15] <+BadBLackCaT> operinde özeli kapalı olurmu hiç Smile
[17:15] <AZe> Oto yayin ne cok acikli diyo
[17:15] <%SonAdam> Sanırım ÇiLek alcak yayin
[17:15] <&Sade> SonAdam al alBig Grin
14[17:15]  •  Çıkış: +Cann (Mobil-Mirc@58.FE.96E641EF.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:16] <&Sade> Alamadı o sorun yaşadı sanırım
[17:16] <+ÇiLek> SonAdam sen al ben ayar yapmaya çalışıyorum
14[17:16]  •  Çıkış: Barış (Mobil-Sohl@54.48.1A525487.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:17] <AZe> .heyyy Offf niyazi offf Sad
[17:17] <&G-Bot>  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf Sad  Offf niyazi offf
[17:17] <%SuNa> Dur Niyazin batmasin
[17:17] <%SuNa> Hshshshshshahshs
[17:17] <%SuNa> )))
[17:17] <AZe> SuNa aaa qeldinmi canim
[17:17] <@Misraa> Big Grin
[17:17] <%SuNa> Gellllllllllllllllllllldimm canimmm
[17:17] <AZe> Tam aqlamak üzereydim
[17:17] <%SuNa> Smile
[17:17] <%SuNa> Dur gi
[17:17] <%SuNa> Ni agliyacan
[17:17] <%SuNa> ))))
[17:17] <AZe> Oyyy öyle qitme birdaha SuNa aaa
[17:18] <%SuNa> :d
[17:18] <AZe> Kendimi yalniz hissettim sen qidince
03[17:18] * SonAdam Nick değişerek DJ-SonAdam Oldu
[17:18] <AZe> Misraa bile tanimadi beni
[17:18] <%SuNa> DJ-SonAdam iyi yayınlar diliyorum
[17:18] <&Sade> DJ-SonAdam iyi yayınlar
[17:18] <@Misraa> Big Grin
[17:18] <AZe> Hediyede vermez oldu
[17:18] <@Misraa> .saril aze
[17:18] <&G-Bot> aze , Misraa sana Sevdigini Sarar Gibi Sarılıyor
[17:18] <AZe> DJ-SonAdam keyfli yayinlar
[17:18] <%DJ-SonAdam> Çok teşekkür ederim arkadaşlar iyi dinlemeleriniz olsun kısa bir yayın alalım çilek arkadaş ayarları yapana kadar
[17:18] <@Misraa> .hediye aze
[17:18] <%SuNa> .hediye AZe eeeeeeeee
[17:18] <@Yasin> DJ-SonAdam hayırlı ve keyifli yayınlar
[17:18] <&G-Bot> SuNa, AZe eeeeeeeee  nickine  Közde Davşan Eti hediye etti.
[17:18] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[17:18] <AZe> .öp kokla Misraa cim
[17:18] <&G-Bot> AZe seni öpüyor, kokla Misraa cim :  Mujuxx
[17:18] <@Misraa> .hediye aze
[17:18] <&G-Bot> Misraa, aze nickine  Oje hediye etti.
[17:18] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[17:18] <AZe> Oyy
[17:18] <%SuNa> Hahahaha hahahaha
[17:18] <%SuNa> .owner DJ-SonAdam
03[17:18] * G-Bot mod değiştirdi:+q DJ-SonAdam
[17:18] <&G-Bot> [ DJ-SonAdam ] kanal sahibi (+q) konumuna geçti. (1. seviye)
[17:19] <AZe> Üüüfff acikmistim tam SuNa aaa
[17:19] <@Misraa> Dj-sonadam guzel yayinlar
[17:19] <+BadBLackCaT> birşey fark ettim karnım  acıkmış
[17:19] <AZe> Oje mi en sevdiqim))
[17:19] <@Misraa> Aze cnm acim ve usuyom))
[17:19] <~DJ-SonAdam> Arkadaşlar tebrik etmenize gerek yok yayını bırakıyorum size de arkadaş olacağım
[17:19] <AZe> Tavsan var yerden BadBLackCaT ))
[17:19] <@Misraa> ))
[17:19] <AZe> DJ-SonAdam niye aldinki
[17:19] <AZe> .hediye SuNa aaaa
[17:19] <&G-Bot> AZe, SuNa aaaa nickine  Bir Adet Vazo hediye etti.
[17:19] <&G-Bot>  Güle güle kullan Smile
[17:19] <AZe> Ahahha cicek koyarsin
[17:19] <@Misraa> .yemek aze
[17:19] <&G-Bot> Misraa , aze nickine Ovmaç corbası ısmarladı Afiyet olsun Smile
[17:19] <AZe> Gecen aldiklarimi
[17:20] <@Misraa> Big Grin
[17:20] <AZe> Ne corbasi bu
[17:20] <@Misraa> Hamurdan))
[17:20] <@Misraa> .yemek aze
[17:20] <&G-Bot> Misraa , aze nickine Boyoz ısmarladı Afiyet olsun Smile
[17:20] <@Misraa> ))
[17:20] <AZe> Ovaliyonmu
[17:20] <@Misraa> .yemek aze
[17:20] <&G-Bot> Misraa , aze nickine Balık güveç ısmarladı . Afiyet olsun Smile
[17:20] <AZe> Hep yavan yemekler
[17:20] <@Misraa> Evet ole
[17:20] <AZe> Ahahha
10[17:20] * Giriş: Elifff (Mobil-Sohl@DJ.mIRCTe.Org)
03[17:20] * ChanServ mod değiştirdi:+oa Elifff Elifff
[17:20] <&G-Bot>  [Elifff]: ÖLÜMÜN SAATİ YOK,SEN HER GÜLÜŞÜMÜ VEDA SAY!!!
[17:20] <&G-Bot>  * Elifff * -  Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
14[17:20]  •  Çıkış: &ZehiR (~mIRCte.or@RootAdmin.mIRCTe.Org) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:20] <AZe> .yemek Miraa
[17:20] <&G-Bot> AZe , Miraa nickine Kumru ısmarladı Afiyet olsun Smile
[17:20] <@Misraa> Big Grin
[17:20] <+BadBLackCaT> 1 anda chetirme hefesim kaçtı
[17:20] <AZe> Elifff hq canimm
[17:20] <@Misraa> .yemek aze
[17:20] <&G-Bot> Misraa , aze nickine Talas Kebabı ısmarladı Afiyet olsun Smile
10[17:20] * Giriş: KaraMercan (Mobil-chat@B0.37.C4F3B577.IP)
[17:20] <AZe> Bu iyi biseye benziyo
[17:20] <&Sade> Elifff hg sen
[17:20] <AZe> KaraMercan hq
[17:20] <&Sade> KaraMercan hg
[17:20] <@Misraa> Bencede
[17:20] <&Elifff> AZe hb canım sende hg
[17:21] <AZe> Hb bende Elifff mm
[17:21] <@Misraa> Elifff hg cnm
[17:21] <KaraMercan> Selam yemisen
[17:21] <&Elifff> Sade hb ben sende hg
[17:21] <&Sade> Hb bende
[17:21] <@Yasin> Elifff hoş geldin
[17:21] <KaraMercan> Hb aze
[17:21] <&Elifff> Misraa hb canım sende hg
[17:21] <@Misraa> Hb tsklr
[17:21] <@Yasin> KaraMercan hoş geldin
[17:21] <&Elifff> Yasin hb teşekkür ederim sende hg
[17:21] <@Yasin> hoş buldum
[17:21] <&Elifff> DJ-SonAdam iyi yayınlar
[17:21] <%SuNa> Elifffmm hoş geldin canım
[17:21] <%SuNa> KaraMercan hoş geldin
[17:21] <&Elifff> SuNa MMM hb gülüm sende hg
[17:21] <@Misraa> Dertlerini verr banaaa
[17:21] <%SuNa> Hoş buldum teşekkürler canım
[17:22] <@Misraa> (ates)
[17:22] <&Elifff> .heyyy dertlerini ver bana
[17:22] <&G-Bot>  dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana  dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana    dertlerini ver bana  dertlerini ver bana    dertlerini ver bana 
[17:22] <&Sade> .alkış DJ-SonAdam
[17:22] <&G-Bot> Sade tarafından DJ-SonAdam  alkışlıyor.
[17:22] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[17:22] <&Elifff> Benim az birde sen ver Smile
[17:22] <KaraMercan> Burnuma çok pis kadın dayanışması Kokusu geliyo))
[17:22] <@Misraa> Derdimi derdine katsammmBig Grin
[17:22] <KaraMercan> Hb sunaa
[17:22] <&Elifff> KaraMercan parfüm sık
[17:22] <~DJ-SonAdam> Elifff tşkler
[17:23] <+Edanur> Hg kara Mercan
[17:23] <KaraMercan> Hb ednur napiyon öyle sessiz sedasız
10[17:23] * Giriş: GigaByte (androirc@58.E6.B6A5B0AB.IP)
[17:23] <&Elifff> GigaByte hg
[17:23] <+Edanur> Napim oturuyorum dalmışım )
[17:24] <GigaByte> S a
[17:24] <+Edanur> Sen
[17:24] <&Sade> GigaByte hg a slm
[17:24] <&Elifff> Aselam
[17:24] <GigaByte> Hb Elifff
[17:24] <@Misraa> Edanur))
[17:24] <&Elifff> .alkış DJ-SonAdam
[17:24] <&G-Bot> Elifff tarafından DJ-SonAdam  alkışlıyor.
[17:24] <&G-Bot>  ~ ALkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ Alkış ~  ~ ALkıŞ ~  ~ AlkıŞ ~  ~ alkıŞ ~  ~ aLkış ~  ~ Alkış ~
[17:24] <@Misraa> .yemek edanur
[17:24] <&G-Bot> Misraa , edanur nickine Karnıyarık ısmarladı Afiyet olsun Smile
[17:24] <GigaByte> Hb Sade
[17:24] <KaraMercan> Dinlemirken bi slm verim dedim
[17:24] <&Elifff> Misraa bana yokmu
[17:24] <+Edanur> Mısra da olmasa bana bakan yok )
[17:24] <@Misraa> .yemek elifff
[17:24] <&G-Bot> Misraa , elifff nickine Arabaşı ısmarladı Afiyet olsun Smile
[17:24] <&Elifff> Arabaşı ne qi
[17:24] <+Edanur> Kolay gelsin mercan )
[17:24] <@Misraa> Big Gringuzel mi
[17:24] <KaraMercan> Saol adenur ))
[17:24] <&Elifff> Bu menemen yeterdi hahahaha
[17:24] <~DJ-SonAdam> Misraa saolasin ben tokumSmile
[17:25] <@Misraa> ))
[17:25] <+Edanur> )
[17:25] <@Misraa> Ac ve usuyoz boynu bukukler biz))
[17:25] <@Misraa> .yemek suna
[17:25] <&G-Bot> Misraa , suna nickine fasulye pilav ısmarladı. Afiyet olsun Smile
[17:26] <&Elifff> Of bu iyiymiş bak
[17:26] <%SuNa> Smile
[17:26] <&Elifff> . turşu SuNa
[17:26] <&Elifff> Smile
[17:26] <&Elifff> Ahahahah
[17:26] <%SuNa> Misraa ellerine sağlık canım
[17:26] <%SuNa> Elifffmm hshshshshshahshs
[17:26] <%SuNa> Cx beğenmedim
[17:26] <%SuNa> Yemeğe gidecez
[17:26] <%SuNa> Smile)))
[17:26] <@Misraa> Rclr))
[17:26] <&Elifff> Nereye gidiyon yemeğe
[17:26] <&Elifff> Benide götür
14[17:27]  •  Çıkış: &Sade (Mobil-chat@Sohbet.SuperOp.mIRCTe.Org) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:27] <@Misraa> Wayy yemege gidiyomuss))
[17:27] <%SuNa> Gel görürüm canım gelince goturum
[17:27] <&Elifff> Gel senle 28 inde kahvaltı yapalım SuNa
[17:27] <%SuNa> Cigeristana
[17:27] <%SuNa> Tamam canım gelirim
[17:27] <%SuNa> Smile
[17:27] <&Elifff> Hastane nin karşısında ki cigeristan mi
[17:27] <@Misraa> Ciger mi))
[17:27] <%SuNa> Evet canım
[17:27] <&Elifff> Her geldigimde gözüm orda ama hiç gitmedim
[17:27] <%SuNa> MisraaSmile)))
10[17:28] * Giriş: hamitde (Web-soh-li@1F.8D.4441ED42.IP)
14[17:28]  •  Çıkış: hamitde (Web-soh-li@1F.8D.4441ED42.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:28] <%SuNa> Gideriz sen gel elifff mmm
[17:28] <&Elifff> Adamların tabela resmen bana gel diyor
[17:28] <%SuNa> Smile
10[17:29] * Giriş: Sade (Mobil-chat@B9.76.32080905.IP)
[17:29] <&Elifff> Genelde erken geldiğim için ağır gelir diye hiç gitmedim
03[17:29] * ChanServ mod değiştirdi:+oa Sade Sade
14[17:29]  •  Çıkış: ~DJ-SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org) (Connection reset by peer)
[17:29] <&Elifff> Sade hg sen
[17:29] <&Sade> Elifff hb ben
[17:29] <%SuNa> 28 gelecenmi
[17:29] <&Elifff> Evet öğlen 1 de gelcem
[17:29] <%SuNa> Sade hoş geldin
[17:29] <&Sade> SuNa hb tşk
[17:29] <%SuNa> Tamam canım hatırlat buluşalım
[17:29] <&Elifff> Tm canım inşallah bir aksilik olmazsa bulusalim
[17:30] <%SuNa> İnşallah
[17:30] <+Kurmay> evet  çilek  işlem timam  gulümm
14[17:30]  •  Çıkış: KaraMercan (Mobil-chat@B0.37.C4F3B577.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
10[17:30] * Giriş: By_BaRMeNNs (Web-Mircte@B2.E9.94751978.IP)
[17:30] <@Misraa> Dj tokum dedi kactiBig Grin
[17:30] <&Elifff> Smile
10[17:30] * Giriş: SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org)
[17:30] <ChanServ> Sunucu yoneticilerinden,  SonAdam  Kanala girdi..
03[17:30] * ChanServ mod değiştirdi:+h SonAdam
[17:30] <&G-Bot>  [ SonAdam ] * [Takım]: Türkiye
[17:30] <&G-Bot>  * SonAdam * -  Sunucu Yöneticisi Olarak Giriş yaptı
[17:30] <&Sade> By_BaRMeNNs hg
[17:30] <%SuNa> Elifffmm
[17:30] <&Sade> SonAdam geçmiş olsun
[17:30] <&Elifff> By_BaRMeNNs hg
[17:30] <&Elifff> SuNa mmmm
[17:31] <%SuNa> Çilek kurmay dijimiz
[17:31] <%SuNa> Smile
[17:31] <&Elifff> Gördüm canım hayırlı olsun bile dedimSmile
14[17:31]  •  Çıkış: +Edanur (Mobil-chat@B0.ED.3ED1B818.IP) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
[17:31] <@Misraa> Yeni djler))
[17:31] <&Elifff> Çiçeği burnunda dinlemek isteriz Smile
[17:31] <@Misraa> Dj oldun biri
[17:32] <%SonAdam> Sistemmim çöktü bi durun da
[17:33] <%SuNa> Hep benim yüzümden
[17:33] <%SuNa> Soskoyum
[17:33] <%SuNa> .ppp
[17:33] <+ÇiLek> Smile
[17:33] <%SuNa> Smile
[17:33] <@Misraa> Kanal da coke bilirBig Grin
[17:33] <%SuNa> Evet
[17:33] <%SuNa> Smile
[17:33] <+ÇiLek> Ben ayarlayamadim ama sıkıntı oldu)
[17:34] <+ÇiLek> Kurmay benden önce alır
[17:34] <+ÇiLek> ))
[17:34] <@Misraa> Programdan mi
[17:34] <+ÇiLek> Ewt
[17:34] <&Elifff> ÇiLek yardımcı olalim
[17:34] <+ÇiLek> Tabi Elifff
[17:34] <%SonAdam> .resett
14[17:34]  •  Çıkış: %SonAdam (androirc@ServicesAdmin.mIRCTe.Org) ( C*  Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez  C* )
14[17:35]  •  Çıkış: @Ezra (mobil@ServerAdmin.mIRCTe.Org) (www.mircte.org: 601 seconds)
Oturum Kapatıldı: Fri Jan 09 18:23:42 2026
Bul
Cevapla




Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi