[19:49] <+aLpha> Olmaz mı))
[19:49] <+jando> phuahahaaa

))
[19:49] <%Asyaa> Şakir i şifrelerim

[19:49] <+aLpha> Hahaha
[19:49] <+jando> olmaaz la olamz cok pahalı

))
[19:49] <+aLpha> Hadi ben mutfağa geciom
[19:49] <+jando> Asyaa direk sifrele uyma bunanra sen uymaa
[19:49] <+Nesrin_> Sağolun
[19:49] <+aLpha> Salçalı makarna yiyecek olan varsa buyursun
[19:49] <+jando> alpha salacalımı degiisk atrif veremsana la
[19:49] <%Asyaa> Git ye))
[19:50] <+aLpha> Cx aslında evde havyar var ama yakışmıyor))
[19:50] <+jando> Asyaa oyel bir ddinki

))
10[19:50] * Giriş: Msfr (mobil@B0.37.A058AA56.IP)
03[19:50] * ChanServ mod değiştirdi:+v Msfr
[19:50] <+jando>

))) Asyaa sen cok tehlikelisn cook

)))
[19:50] <+RaMoo> Şifreli olsafa
[19:50] <+RaMoo> Dropp
[19:50] <+RaMoo> Var
[19:50] <+RaMoo>

[19:50] <+jando> Msfr hg reiz

[19:50] <+Msfr> Slm
[19:50] <+RaMoo> Msfr hg
[19:50] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[19:50] <+RaMoo> Ve aleyküm selam
[19:50] <+Msfr> Hb jando
[19:50] <+jando> aslm
[19:50] <+Msfr> Hb ramoo
[19:50] <%Asyaa> Jando))
[19:51] <%Asyaa> Hg msfr
[19:51] <+Msfr> Hb asyaa
03[19:51] * G-Bot mod değiştirdi:+h Derman
[19:51] <+jando> Asyaa axi nerde biizm gorunmuyo???
[19:52] <%Asyaa> Bilmiyorum ki Kanka sına sor))
[19:52] <+jando> kankası ?? kim ki ??
[19:52] <%Asyaa> Ramoo
[19:52] <+jando> hee ok
[19:52] <%Asyaa> )

[19:52] <+RaMoo> Efenm
[19:52] <+aLpha> Geldi az önce
[19:52] <+RaMoo> Asyaa
[19:52] <+aLpha> Konuşmadan gitti
[19:52] <+aLpha> ))
[19:52] <+jando> Ramoo nerde biizm axi??
[19:52] <%Asyaa>

[19:52] <+RaMoo> Yoq
[19:52] <+RaMoo> Axi
[19:52] <+jando> nasıı yok ula ???
[19:53] <+RaMoo> Rahatsız
[19:53] <+RaMoo> Gelmior
[19:53] <+aLpha> Yahu yarım saat önce burdaydi
[19:53] <+RaMoo> O yüzden
[19:53] <+jando> insna kankasını blmezmi ??
[19:53] <+aLpha> Ala ala
[19:53] <+RaMoo> Kim burdaydi
[19:53] <+aLpha> Axi
[19:53] <+jando> haa ok nesi var ki ?
[19:53] <+aLpha> Konuşmadan çıktı
[19:53] <+RaMoo> 1 saat önce imis
[19:53] <+aLpha> He
[19:53] <+jando> ok
[19:53] <+RaMoo> Ekranda yokdum
[19:53] <+RaMoo> Ki
[19:53] <+RaMoo> jando
[19:53] <+RaMoo> Bilmiorum
[19:54] <+RaMoo> Asyaa sen varken
[19:54] <+RaMoo> Bana sorması
[19:54] <+RaMoo> Tuaf

)
[19:54] <+aLpha> Asyaa bize yayın alacakmış
[19:54] <%Asyaa> Yo
[19:54] <%Asyaa>

[19:54] <+aLpha> Radyoyu açın
[19:54] <%Asyaa> Msfr alcak
[19:54] <+RaMoo> Bugün yayına davetliyiz
[19:54] <+jando> acık bende
10[19:54] * Giriş: Rdys (MobilSuDam@B2.F1.FFC587F8.IP)
03[19:54] * ChanServ mod değiştirdi:+v Rdys
[19:54] <+RaMoo> aLpha hazır mısın
[19:54] <+RaMoo>

[19:54] <+aLpha> Hazırım
[19:54] <%Asyaa> Nereye

[19:54] <+RaMoo> Bir operasyon var bu gece
[19:54] <+RaMoo>

[19:55] <&Cesi> Rdys hg
[19:55] <+aLpha> Meraklı))
[19:55] <%Asyaa> Zukkum

[19:55] <+jando> burası karısacak avziyet alın ??

))
[19:55] <+RaMoo> Haber bekliom Asyaa
[19:55] <+aLpha> Hb seni cesi benim bot o))
[19:55] <+RaMoo> Gelirse alacak
[19:55] <+jando> Asyaa

))))))))))))))))
[19:55] <+RaMoo> Gelmezse zaten
[19:55] <+RaMoo> Hiç olmamus
[19:55] <%Asyaa> He bekle

[19:55] <&Cesi> aLpha )))
[19:55] <+aLpha> Hahaha
[19:55] <+RaMoo> .sev qaRaNLıK
[19:55] <&G-Bot> RaMoo , qaRaNLıK nickini Ömrümmm diyerek sevdi...
[19:55] <+aLpha> Meraklandı asyaa
[19:55] <+aLpha> ))
[19:55] <%Asyaa> Evet yaa
[19:55] <+RaMoo> Asyaa beklios
[19:55] <+aLpha> Asyaa kahve ikram et hemen fisniklerim
[19:55] <+jando> Asyaa diyom ben sana uyma bunanra uymaaa
[19:55] <+aLpha> ))
[19:56] <+RaMoo> Hepimiz meraklıyız
[19:56] <%Asyaa>

[19:56] <+jando> kediyi olduren merakı yav
[19:56] <+RaMoo> jando Asyaa bize uymuyor
[19:56] <%Asyaa> .kahve jando
[19:56] <&G-Bot> Asyaa , jando nickine kahve ısmarlıyor: Zıkkım kahvesi ikram edilmiştir.
[19:56] <+RaMoo> Biz ona uyuyos
[19:56] <%Asyaa> Hahahhahhaha
[19:56] <+jando> e normal klasman farklıııı normaall

)
[19:56] <+RaMoo> Asyaa cesi yayın alacakmis
[19:56] <+RaMoo> Bugun
[19:56] <+RaMoo> Sen gelmden önce söylüyordu
[19:56] <+RaMoo> Kimse bir yere gitmesin
[19:56] <+RaMoo> Dedi
[19:56] <%Asyaa> Alsın
[19:56] <%Asyaa> Alsın
[19:57] <+jando> ben 20 dk sona cıkmam lazım ama nasipse geen gelirim

[19:57] <%Asyaa> %)
02[19:57] * Ayrıldı: %Asyaa (mobil@RootAdmin.SuDamlasi.Net) (Kanaldan Ayrildi)
[19:57] <+RaMoo> jando dur durdugun yerde
[19:57] <+RaMoo> Sende
10[19:57] * Giriş: Asyaa (mobil@RootAdmin.SuDamlasi.Net)
03[19:57] * ChanServ mod değiştirdi:+v Asyaa
[19:57] <+RaMoo> .gel Asyaa
[19:57] <+RaMoo>

[19:57] <+Asyaa> Ne ya)
[19:57] <+jando> ramoo ansıl durem la

)
[19:57] <+RaMoo> Hiç
[19:57] <+RaMoo> Bis demedim
[19:57] <+jando> nobett bitti altıamı edem muabrek ???
02[19:57] * Ayrıldı: +RaMoo (androirc@TeknikAdmin.SuDamlasi.Net) (Kanaldan Ayrildi)
14[19:57] • Çıkış: +Rdys (MobilSuDam@B2.F1.FFC587F8.IP) (Sohbetin doğru adresi [
Www.SuDamlasi.Net ])
[19:58] <+Asyaa> .
[19:58] <+Asyaa> .gel Ramoo
10[19:58] * Giriş: RaMoo (androirc@TeknikAdmin.SuDamlasi.Net)
03[19:58] * ChanServ mod değiştirdi:+o RaMoo
02[19:58] * Ayrıldı: @RaMoo (androirc@TeknikAdmin.SuDamlasi.Net) (Kanaldan Ayrildi)
[19:58] <+jando> Ramoo sıkı tutun laa
[19:58] <+aLpha> Noluor la))
[19:58] <+Asyaa> .kill Ramoo
[19:58] <+Asyaa> Hahahhahhaha
[19:58] <+jando> oooo sagla m bir tenis macı var eyavh beya

))))
[19:58] <+Asyaa> Hepten attım
10[19:59] * Giriş: RaMoo (androirc@B2.F6.A54A7F5E.IP)
03[19:59] * ChanServ mod değiştirdi:+o RaMoo
[19:59] <+jando> Asyaa diyrum sen cook tehlikelisin coook

)))))
[19:59] <+Asyaa> Hahahhahhaha
03[19:59] * RaMoo mod değiştirdi:-o RaMoo
[19:59] <+jando> Ramoo sıkı tutun
[19:59] <+aLpha> ))
[19:59] <RaMoo> jando odaları kapiodum
[19:59] <+Asyaa>

[19:59] <+aLpha> Gecmis olsun RaMoo))
[19:59] <+jando> ziyaaaaa

))))
[19:59] <+Asyaa> Hahahhahhaha
[19:59] <RaMoo> Kim itti beni
[19:59] <+Asyaa> Şey cesi
[19:59] <+jando> Asyanıın gazabıan ugardın gibi bir his avr iicmd ramoo???
[19:59] <+Asyaa> Yaptı
[19:59] <+Asyaa> Hahahhahhaha
[19:59] <RaMoo> O zaman
[19:59] <RaMoo> Zlinee bana

[19:59] <+jando> osmaan buuyk bulut itlemsitir keisn???
[20:00] <RaMoo> aLpha sen zline at bari
[20:00] <RaMoo> Bana
[20:00] <+aLpha> Kendime mi))
[20:00] <RaMoo> Kill hafif kalıyor
[20:00] <+Asyaa>

[20:00] <RaMoo> Bana
[20:00] <+aLpha> Ben yetkisiz eleman))
[20:00] <+jando> ramoo bu ne kirec gibi bembeyaz omusun anaaaa ???
[20:00] <RaMoo> jando
[20:00] <RaMoo> Kapkara ben
[20:00] <+aLpha> Ama asyaa ya akill olur))
[20:00] <+jando> odu kopmus fakiirn asyaa yapam bole bak

))
[20:00] <RaMoo> .v
[20:00] <&G-Bot> SuDamlasi.Net Ailesine Hoş Geldiniz Lütfen Nicklerinizi Kayıt edelim Ailemize Hoş Geldiniz [Yönetim]
[20:00] <+Asyaa> Hahahhahhaha
[20:01] <+jando> aklı ucmus garibin

)
03[20:01] * G-Bot mod değiştirdi:+h RaMoo
[20:01] <+Asyaa> Ne buldunuz atın
[20:01] <+jando> asyaa eep sendne oturu hain dom dom

))))
[20:01] <%RaMoo> .
[20:01] <+Asyaa>

[20:01] <%RaMoo> Beni demi
[20:01] <%RaMoo> Atsınlar
[20:01] <+jando> haaahh simdi yesilelnmisin ramoo renk gelmis la yuzune doga gell

))
[20:01] <+Asyaa> .owner asyaa
03[20:01] * G-Bot mod değiştirdi:+q Asyaa
[20:01] <&G-Bot> [ asyaa ] kanal sahibi (+q) konumuna geçti. (1. seviye)
[20:01] <%RaMoo> Asyaa ve kitty ccok korkuyorum ben
[20:02] <%RaMoo> .dv Asyaa
[20:02] <~Asyaa> Hahahhahhaha
[20:02] <+jando> vayyyy saglı solu atakalr asyadan ??

))
[20:02] <+jando> anaa asyaa ???? doamatessssss

)))))))
[20:02] <+aLpha> Hahahaha
03[20:02] * RaMoo mod değiştirdi:+v RaMoo
[20:02] <+aLpha> Kızarmış))
03[20:02] * RaMoo mod değiştirdi:-v RaMoo
03[20:02] * RaMoo mod değiştirdi:+v RaMoo
[20:02] <~Asyaa> He kızardım
[20:02] <~Asyaa> Hahahhahhaha
[20:02] <+jando> emide liste bası eeep zirevde breeh breeh breehhh

)))
03[20:02] * RaMoo mod değiştirdi:-h RaMoo
[20:02] <+RaMoo> Asyaa yukarı ben aşağı
[20:02] <+aLpha> RaMoo napion =))
[20:02] <+jando> ama aykısıyo eb Asyaa

)
[20:02] <+RaMoo> Aşağı iniyorum
[20:02] <~Asyaa>

[20:03] <~Asyaa> Teşekkür ederim jando
[20:03] <+RaMoo> Korkuyorum
[20:03] <+RaMoo> Asyaa dan bnn
[20:03] <~Asyaa>

[20:03] <+jando> basın dınecek RAmoo skın amn diiym ula .))
[20:03] <+RaMoo> Yokveta
[20:03] <+RaMoo> Yokbeya
[20:03] <+RaMoo> Asyaa
14[20:03] • Çıkış: ~Asyaa (mobil@RootAdmin.SuDamlasi.Net) (Sohbetin doğru adresi [
Www.SuDamlasi.Net ])
[20:03] <+aLpha> Çekirdek citleyip kafamıza atmasa iyidir
[20:03] <+aLpha> Aha uçtu
[20:03] <+aLpha> ))
[20:03] <+jando> Asyaa rica ederim krımzı yakıstııı kırmızı olsun 5 lira fazla olsuun

)
[20:03] <+RaMoo>

[20:03] <+RaMoo> Gelirse ben yoqum
[20:03] <+aLpha> !kb asyaa
[20:03] <+RaMoo>

[20:03] <+aLpha> Hahaha
[20:03] <+jando> anaa

)) keisn kartal gibi hedefe sortı aypıyo simdi ???
03[20:04] * RaMoo Nick değişerek aFaCaNn Oldu
[20:04] <+jando> ramoo arazi ol laa yakaasın askerilini*???
[20:04] <+aFaCaNn> Eve gidim
[20:04] <+aFaCaNn> Gelecm
[20:04] <+aLpha> Eyw
[20:04] <+aLpha> Evde olmak gibisi yok
[20:04] <+aFaCaNn> Buralarda olun
[20:04] <+jando> alpha aynen ole
[20:05] <+aFaCaNn> Kaybolmayın
[20:05] <+aLpha> aFaCaNn şuan burdayız da
[20:05] <+jando> afacan parolayı de once yoksa grav ???
[20:05] <+aFaCaNn> Karakiz
[20:05] <+aFaCaNn> Parola
[20:05] <+aFaCaNn>

[20:05] <+jando> ha ok taamm gec heheeh

))
[20:05] <+jando> isaretetide cesi

)))))
[20:05] <+aFaCaNn> Dddddd
14[20:05] • Çıkış: +aFaCaNn (androirc@TeknikAdmin.SuDamlasi.Net) (Sevginizi tuşla gösterecek olsaydınız ? [
Www.SuDamlasi.Net ])
[20:05] <+aLpha> Aha uçtu))
[20:06] <+aLpha> Akşam bari güzel geçse
[20:06] <+aLpha> Üstüne bir yağmur
[20:06] <+aLpha> Mis
14[20:06] • Çıkış: +Msfr (mobil@B0.37.A058AA56.IP) (
www.sudamlasi.net: 603 seconds)
[20:06] <+jando> alpha duan saganak avrdı yarın gene avr yagmur
[20:06] <+aLpha> Bugünde var
[20:06] <+aLpha> Acayip soğuyor havalar akşam
[20:06] <+jando> sen nerdenin ula alpha ??
[20:06] <+aLpha> Hatay
[20:07] <+jando> aha orası sıcaktır bursaya gore ???
[20:07] <+jando> hatay a gitiydim 25 sen once ama

)
[20:07] <+aLpha> Dün gök gürlüyor sandık meğer f16 lar tatbikat yapıyormuş))
[20:07] <+aLpha> Sen hangi şehir
[20:07] <+aLpha> Burası adana gibi sıcak ga
[20:07] <+jando> olur ole seyler normaal normaal

))
[20:07] <+aLpha> Akşamları noluor anlamadım
[20:07] <+jando> yakın yav nomral
[20:07] <+aLpha> Aynen öyle
[20:08] <+aLpha> Bir Allahın kulu da yemeğe davet etmedi şu garibanı
[20:08] <+aLpha> Makarnaya talim))
[20:08] <+jando> ohooo
[20:08] <+aLpha> Biri börek yapmış biri sarma oh
[20:08] <+jando> kurda sormuslar ensen neden kalın diye kendi ismi kedim gorurum demis ogren bir an onc eyemek aypmayı

[20:09] <+jando> yoksaa isin zor zoorr
[20:09] <+aLpha> Biliorum bakma şakasına diyorum
[20:09] <+aLpha> Üniversite hayatımda hep ben yapıyordum
[20:09] <+jando> .yemek alpha
[20:09] <&G-Bot> jando , alpha nickine Kuskus ısmarladı Afiyet olsun

[20:09] <+jando> ee simdi ??
[20:09] <+aLpha> Sonra zaten bekariz yapioz kendimce
[20:09] <+aLpha> Eline sağlık saolasin
[20:09] <+jando> daha nnolsun muabrek bedne bekarım
[20:09] <+aLpha> Aynen
[20:09] <+aLpha> Bazen anneye kaçıyorum))
[20:09] <+jando> alpha kendi isini kndin goruyorsan kral sın pasam
[20:09] <+aLpha> Aynen öyle vallaha
[20:09] <+jando> oo anneler candır

)))
[20:10] <+aLpha> Ama sana bisi diyim ne olursa olsun
[20:10] <+aLpha> Yalnızlık zor bir yere kadsr
[20:10] <+jando> Allah kimsey el actırıp muhtac etmesin
[20:10] <+aLpha> Aynen öyle Amin inş
[20:10] <+aLpha> Cümlemizi
[20:10] <+jando> bilioyrum nasıl bisyedir alamnayda iken ben dımdızlatık kisme yok
[20:10] <+jando> konusacak isnan yok evde teksin duavr sana bakar sen duavarlara
[20:10] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[20:10] <+aLpha> Yahu iki kelam etmek bile güzel bir duygu
[20:11] <+jando> konusanda dili farklı zatn komsuluk sıfır
[20:11] <+aLpha> Aynen orası da doğru
[20:11] <+aLpha> Ama illa vardır buralı orda da
[20:11] <+jando> 6 ay sonra eve bir ardayo aldım ss olsun diye gercketen zor hasta olsan su verecek isann yok
[20:11] <+aLpha> Aynen öyle
[20:11] <+aLpha> Onun için hayat kurmak gerek
[20:11] <+jando> oohoo dluu ama uzak dur turklerden uzkagıtcı cok

))
[20:11] <+aLpha> Gerek te
[20:11] <+aLpha> Görüyorsun insanların halini)
[20:11] <+jando> alpha Alalh gonlunce birni verisn sana

[20:12] <+aLpha> Cümlemize ins
[20:12] <+aLpha> Biz devrin gerisinde kaldık
[20:12] <+jando> bugun normal dugun en az 1 milyon asgari ucret alan ne etisn ??
[20:12] <+aLpha> Hayat iş para derken
[20:12] <+aLpha> Aynen öyle vallahi
[20:12] <+jando> alpha vakti satti einc eoluyr hersey ama niyet onemli tabi
[20:12] <+aLpha> Eksiden derlerdi ya
[20:12] <+aLpha> İki gönül bir olunca samanlık seyran olur))
[20:12] <+jando> sonfa 3 cocuk oldu admam kendien baakmıyor be
[20:12] <+aLpha> Şimdi ona bakan yoq
[20:12] <+jando> o eskidendi simdi yok ole

[20:13] <+SuDamlasi> Zekanizi Gelistirmek Ve eğlenmek için #Oyun Radyomuzu Dinlemek için #Radyo ircd Komutlari Hakkinda Yardim almak için #heLp Sunucu Hakkinda bilgi ALmak için #operHelp Kanalini Kullanabilirsiniz...
[20:13] <+aLpha> Bilim))
[20:13] <+jando> neyse ben gittim
[20:13] <+aLpha> Gene gel
[20:13] <+jando> geen gelirim nasipse
[20:13] <+aLpha> Selametle
[20:13] <+aLpha> Gel gel
[20:13] <+aLpha> RaMoo yoklama alacakmis
[20:13] <+jando> 45 dakak ya kadar
[20:13] <+aLpha> ))
[20:13] <+aLpha> Eyw
[20:13] <+aLpha> Bende yalnız kaldım kmse yok
[20:13] <+jando> aha direk sıparda egirdir dag koamdno okukluna yim komutanı ebnim

))))
[20:14] <+aLpha> Gerçi olsa da göremiyorum hay bu uygulamanin
[20:14] <+jando> taa ben gittim

))
[20:14] <+jando>

[20:14] <+aLpha> De hadi selametle))
14[20:14] • Çıkış: +jando (WebSuDamLa@58.E4.9B5CF8E4.IP) (Canınmı sıkılıyor? biriyle konuşmakmı istiyorsun? o zaman tam yerindesin .. [
Www.SuDamlasi.Net ])
[20:14] <+aLpha> .ben
[20:14] <&G-Bot> aLpha kimsenin bilmediği bir özelini paylaşıyor: Ben aslında fazla şekerim
[20:14] <+aLpha> P3h
10[20:15] * Giriş: Rdys (MobilSuDam@B2.F1.FFC587F8.IP)
03[20:15] * ChanServ mod değiştirdi:+v Rdys
[20:15] <+aLpha> Nesrin_ varmış

)
[20:15] <+aLpha> !kahve Nesrin_
[20:15] <&G-Bot> aLpha , Nesrin_ nickine kahve ısmarlıyor: Filtre Kahve ikram edilmiştir.
[20:16] <+aLpha> Cesi deep sessiz
[20:16] <+aLpha> !çay cesi_deep
[20:16] <&G-Bot> aLpha tarafından cesi_deep nickine Kızılcık çayı ikram edilmiştir. Afiyet olsun

[20:16] <+aLpha> !künefe derman
14[20:17] • Çıkış: &DeeP (androirc@BC.3.7BBE23DF.IP) (Sevginizi tuşla gösterecek olsaydınız ? [
Www.SuDamlasi.Net ])
14[20:20] • Çıkış: +Rdys (MobilSuDam@B2.F1.FFC587F8.IP) (Sevginizi tuşla gösterecek olsaydınız ? [
Www.SuDamlasi.Net ])
10[20:21] * Giriş: Kitty (SuDamlasi@5F.46.9E9999C9.IP)
03[20:21] * ChanServ mod değiştirdi:+v Kitty
[20:21] <+Kitty> Hehe çok sağol ya ChanServ . Manyak Karizma oldu

) Türkçe mIRC SuDamlasi
[20:21] <+Kitty> Selam..
[20:21] <&Cesi> A.Selam Hoş geldin sen Kitty

)
[20:21] <+Kitty> hb sende hg Cesi

)
[20:22] <+aLpha> Ve aleykümselam kitty hqdin
[20:22] <&Cesi> Hb Kitty Nasılsın ))
[20:22] <+Kitty> hb aLpha sende hg
[20:22] <+aLpha> Nabersin nasıl geçti günün
[20:22] <+aLpha> Hb bende saol kitty
[20:22] <+aLpha> Allah senden çok merci
[20:22] <+Kitty> yorgun ama harikayımm sen nasılsın Cesi
[20:22] <&Cesi> yorgun ama çok tatlıyım ben de Kitty

))))
[20:22] <+Kitty> günüm güzeldi çünkü son çalışma günümdü aLpha

)
[20:23] <+Kitty> oyyyyy Cesi

))
[20:23] <+aLpha> Gidiormuyuz tatile
[20:23] <&Cesi>

))))
[20:23] <+aLpha> Bohcami hazırlim))
[20:23] <+Kitty> salı günü aLpha
[20:23] <+Kitty> HaHahahahaha ))
[20:23] <+aLpha> He çok var daha
[20:23] <+aLpha> Hahahaha
[20:23] <+aLpha> Cesi yorgun ama tatlı mı dedi))
[20:23] <&Cesi> aLpha bugün çok Tatlı yedim de )))
03[20:23] * G-Bot mod değiştirdi:+h Kitty
[20:23] <%Kitty> Hmm... Bu nedir böyle G-Bot ? Yarım porsiyon op mu ? ;P Türkçe mIRC SuDamlasi
[20:23] <+aLpha> He
[20:24] <+aLpha> Bizede getirseydin
[20:24] <+aLpha> Yemeğin üstüne iyi gider
[20:24] <&Cesi> olur ))
[20:24] <%Kitty>





[20:24] <%Kitty> tatlı yiyin tatlı konuşun
[20:24] <&Cesi> hahahahaha
[20:24] <+aLpha> Öle bisi varmı hakatten
[20:24] <+aLpha> Hahahaha
[20:24] <%Kitty> axi geldimi hiç
[20:24] <+aLpha> Ben yemesem de tatlı konuşuorum
[20:24] <+aLpha> Geldi
[20:25] <&Cesi> AXi burda idi
[20:25] <%Kitty> TaMaM
[20:25] <+aLpha> Ama konuşmadan 3 dk durdu gitti
[20:25] <&Cesi> ama hiç yazmadı çıktı
[20:25] <%Kitty> hmmmm
[20:25] <%Kitty> ben yazayım ona
[20:25] <+aLpha> Yaz yaz
[20:25] <+aLpha> Rahatsız sanırım
[20:25] <+aLpha> Geçmiş olsun dileklerimizi ilet
[20:26] <%Kitty> yazdım görünce cevap verir
[20:26] <+aLpha> Havalar çok deisik bu aralar
[20:26] <+aLpha> Hasta olmamak elde deil
[20:26] <%Kitty> burda güzel havalar
[20:26] <+aLpha> Akşam olunca buz gibi olior
[20:26] <%Kitty> burda olmuyor
[20:27] <+aLpha> Kitty ne alam yanıma bohcama koyam))
[20:27] <+aLpha> Zeyna da tatile gitti
[20:27] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:27] <+aLpha> Bir biz amele
[20:27] <%Kitty> bende hazırlıklarımı yavaş yavaş yaparım
[20:27] <+aLpha> Yap yap
[20:27] <+aLpha> Bize kartpostal at
[20:27] <%Kitty>





[20:27] <+aLpha> Yada güvercin sal
[20:27] <+aLpha> Taklacı olsun ama))
[20:27] <%Kitty> güvercin salarım
[20:28] <+aLpha> Olur sal
[20:28] <+aLpha> Takla ata ata gelsin
[20:28] <+aLpha> ))
[20:28] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:28] <%Kitty> anlaştık
[20:28] <+aLpha> Eskiden ne güzel mektup vardı
[20:28] <%Kitty> zeyna ne tarafa gitti acaba
[20:28] <+aLpha> Şimdi mesaj atıyor aynı dakikada yazmazsan trip atıyor))
[20:28] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:29] <+aLpha> Zeyna şeye dur hatirlicam
[20:29] <+aLpha> Çıkaramadım))
[20:29] <%Kitty>





[20:29] <+aLpha> Valla unuttum
[20:29] <+aLpha> Ama kadınlar matinesi yapacaklar
[20:29] <%Kitty> nasıl yaniii
[20:29] <+aLpha> Toplanıp güle oynaya gidiyorlar
[20:29] <+aLpha> ))
[20:29] <%Kitty> heeee
[20:29] <+aLpha> Kadın arkadaşlar la grup yahu
[20:29] <%Kitty> bizde kuzenler günü yaparız
[20:30] <+aLpha> He yapın tabi
[20:30] <+aLpha> Valla eğlenin hayat boş
[20:30] <+aLpha> Zaman su gibi geçior
[20:30] <%Kitty> evet
[20:30] <+aLpha> İnsan şey olmalı iyi kalpli sevecen
[20:30] <+aLpha> Dimi kttiy
[20:30] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[20:30] <+aLpha> Bende gelim))
[20:30] <+aLpha> Hahahaha
[20:30] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:30] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:31] <%Kitty> ben Cesi nin yanına gidiyorum o kaçıyor

))
[20:31] <+aLpha> Niye kaçsın yahu
[20:31] <%Kitty> kaçıyor yafff
[20:31] <+aLpha> Şehrin girişinde karşılar
[20:31] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:31] <&Cesi> Kitty tehlikeli
[20:32] <&Cesi> kaçmam lazım
[20:32] <&Cesi>

))
[20:32] <+aLpha> Nasıl tehlikeli cx
[20:32] <%Kitty> ne açıdan tehlikeliyimm
[20:32] <+aLpha> Nebze göre şerbet yahu
[20:32] <&Cesi> Kitty ile Asyaa duvardan duvara vurur
[20:32] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:32] <&Cesi> sonra da Zukkum der
[20:32] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:32] <+aLpha> O asyaa yapar
[20:32] <+aLpha> Bak ona bisi demem))
[20:33] <%Kitty> ben zukkumm demedim ki hiç
[20:33] <+aLpha> Dün nickim le oynuor bir aşağı bir yukarı))
[20:33] <&Cesi> .))))
[20:33] <%Kitty>





[20:33] <+aLpha> Kitty demez ben görmedim
[20:33] <+aLpha> Direk gömer kafayı
[20:33] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:33] <+aLpha> Ağız burun pert
[20:33] <+aLpha> Hahahaha
[20:33] <&Cesi> Kitty de der Asyaa ile Axi nin arkadaşıyaa
[20:33] <&Cesi> huy kapmıştır
[20:33] <&Cesi>

))
[20:34] <%Kitty>





[20:34] <+aLpha> Bence onlar kitty nin huyunu kapar
[20:34] <+aLpha> Çünkü kitty baskın karakter))
[20:34] <+aLpha> Benceh
[20:34] <&Cesi> inşallah )))
[20:34] <%Kitty>





[20:34] <+aLpha> Ama asyaa da axi de başka tabiki
[20:35] <+aLpha> Kitty okadar yağ çektik bisi kazanmadık mi))
[20:35] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:35] <+aLpha> Bari börek bisi yap
[20:35] <&Cesi> OXm de anttı yine bugün beni
[20:35] <+aLpha> Hahahaha
[20:35] <+aLpha> Onu geçtin die
[20:35] <+aLpha> )))
[20:35] <&Cesi> evet
[20:35] <%Kitty>





[20:35] <&Cesi> Zukkum dedi özelime de
[20:35] <+aLpha> Sende onu at
[20:35] <%Kitty> sonunda banada oynatacaksınız
[20:35] <+aLpha> Yapamadın baktın taş at))
[20:35] <&Cesi> Kitty )))))))) seni de atar
[20:36] <%Kitty> beni atmaz
[20:36] <&Cesi> hele bir geç
[20:36] <&Cesi> hahahahahahah
[20:36] <%Kitty> eskiden çok oynardım
[20:36] <&Cesi> hıı
[20:36] <+aLpha> Ufak bir komutla aslında puan eklemek mümkün))
[20:36] <+aLpha> Ama aramızda hahahaha
[20:36] <&Cesi> aLpha ))))))
[20:36] <%Kitty> aLpha o hile olur yafff
[20:36] <+aLpha> Yahu kimse görmezse olmaz))
[20:36] <&Cesi> evet hile olmasın ))
[20:37] <%Kitty> olurrrrr
[20:37] <+aLpha> Hadi ya
[20:37] <+aLpha> Keşke demeseydim
[20:37] <+aLpha> Hahahaha
[20:37] <%Kitty> zaten her ay puanlar sıfırlanması lazım
[20:37] <+aLpha> Cx
[20:37] <+aLpha> Kaldı öle
[20:37] <%Kitty> hmmm
[20:37] <%Kitty> asyaa sıfırlasın.)))
[20:38] <+aLpha> Yengem 273 binlerde
[20:38] <+aLpha> Hahahaha
[20:38] <&Cesi> bu ay Zeynep kardeşi 1. OXM de ))
[20:38] <+aLpha> Ama ne hoş olurdu
[20:38] <%Kitty> ben bakmadım
[20:38] <+aLpha> Asya bir giriyor odaya sonuncu
[20:38] <+aLpha> )))
[20:38] <&Cesi>

))
[20:38] <%Kitty> ama sıfırlanması lazım
[20:38] <+aLpha> Botu atar allahima
[20:38] <+aLpha> Hahahaha
[20:38] <&Cesi> hahahahaha
[20:38] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:39] <%Kitty> ne botlar atmıştı zamanındaaa.))
[20:39] <+aLpha> )))
[20:39] <+aLpha> Telneti havaya ucurmasin da
[20:39] <%Kitty> yok artık olmaz
[20:39] <%Kitty> acemiyken yaptı
[20:39] <+aLpha> Hahahaha
[20:40] <+aLpha> Ona bakacaksan bende nickimi dropladim adminken sinirden
[20:40] <+aLpha> Baktım arkamdan sövüyorlar))
[20:41] <+aLpha> Noldu dedim herkes siyah zenciye dönmüş yetkili kalmadı kanalda
[20:41] <+aLpha> Hahahaha
[20:41] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:41] <%Kitty> nick droplasanda adminlik silinmeden düşmez
[20:42] <+aLpha> Kitty root beya network ise kanal düşüyor
[20:42] <+aLpha> ))
[20:42] <+aLpha> Valla öle oldu hatta kim ne yaptı çözemedi Alper geldi saolsun))
[20:42] <%Kitty> HaHahahahaha ))
Oturum Kapatıldı: Fri May 30 20:43:15 2025
Oturum Başlatıldı: Fri May 30 20:43:15 2025
Ident Oturumu: #Sohbet
02[20:43] * Bağlantınız Kesildi
Oturum Başlatıldı: Fri May 30 20:43:15 2025
Ident Oturumu: #Sohbet
02[20:43] * Bağlantınız Kesildi
Oturum Başlatıldı: Fri May 30 20:43:15 2025
Ident Oturumu: #Sohbet
02[20:43] * Bağlantınız Kesildi
[20:43] ==> En Fazla online olan nick : G-Bot
[20:43] ==> Online Suresi 293 Gun, 15 Saat, 55 Dakika, 19 Saniye.
[20:43] ==> En çok ziyaret edilen kanal : #sohbet
[20:43] ==> SuDamlasi Kanalinda, ayni anda en fazla Online : 2605
[20:43] ==>
02[20:43] * Tekrar Girilmeye Çalışılıyor...
10[20:43] * #Sohbet Kanalına Tekrar Giriliyor
03[20:43] * Topic 'Sudamlasi.net Sunucumuza Aop Sop Dj Admin Alimlari başlamıştır..Ilgilenenlerin yetkili arkadaslardan yardim almasi rica olunur Saygilar..Yönetim..]'
03[20:43] * G-Bot Tarafından Tue Apr 01 01:08:25 tarihinde yazılmış
03[20:43] * ChanServ mod değiştirdi:+v KaNKa
[20:43] [20:43] <aLpha> KaNKa hqdin
[20:43] [20:43] <Kitty> hg KaNKa
01[20:44] <+KaNKa> eyw cumleten
01[20:44] <+KaNKa> burdaydım bn zaten
[20:44] <+aLpha> Şimdiki sanaldakilerin çoğu uçmuş))
[20:44] [20:44] <aLpha> KaNKa olsun genede hoş gel
[20:44] <+aLpha> ))
[20:44] <%Kitty> eskidende vardı aLpha
[20:44] <+aLpha> Kitty okadar deildi
[20:44] <%Kitty> evet
[20:45] <%Kitty> ama artık bizde uyandık.))
[20:45] <+aLpha> Şimdi görünüş başka ama köşeye geçince bambaşka))
[20:45] <+aLpha> He gunaydin ozaman kitty
[20:45] <+aLpha> ))
[20:45] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:46] <+aLpha> !kahve herkese
[20:46] <&G-Bot> aLpha , herkese nickine kahve ısmarlıyor: Kafeinsiz türk kahvesi ikram edilmiştir.
[20:46] <%Kitty> eline sağlıkkk
[20:46] <+aLpha> Eşlik edin bana
[20:46] <+aLpha> Afiyetle kitty
[20:46] <+aLpha> Bak bu kahveyi o gittiğin yerde bulamazsın ha
[20:46] <%Kitty> neden ki
[20:47] <+aLpha> Ben mum ışığında yapıyorum))
[20:47] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:47] <%Kitty> güzelmişşş
[20:47] <+aLpha> Yavaş yavas 1 saate kaynar
[20:47] <+aLpha> Öle işte
[20:47] <%Kitty> kumda yapılanlar güzel
[20:47] <+aLpha> Bu taktiği şey için buldum
[20:47] <%Kitty> ney için
[20:47] <+aLpha> Üniversite de kahve içip giderim diyen arkadaşlar için))
10[20:47] * Giriş: jando (WebSuDamLa@58.E4.9B5CF8E4.IP)
03[20:47] * ChanServ mod değiştirdi:+v jando
[20:48] <+SuDamlasi> Radyomuzu DinLemek için =>
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls TıkLamanız YeterLi...
[20:48] <+jando> selamın aleyküm
[20:48] <%Kitty> aLpha

)
[20:48] <+aLpha> Jando hqdin
[20:48] <+aLpha> Ve aleykümselam
[20:48] <%Kitty> ALeykum SeLam
[20:48] <%Kitty> hg jando
[20:48] <+jando> alpha hb send ehg
[20:48] <+aLpha> Kitty çaktırma sus))
[20:48] <%Kitty> pekim
[20:48] <+aLpha> Hb bende jando
[20:48] <+jando> oo helli Kitty welcome thispage

)
[20:48] <%Kitty> jando

)
[20:48] <%Kitty> tşk ederim
[20:48] <+jando> alpha la nolli ne bizans oyunları oynuyon geen ??
[20:48] <%Kitty> ~~~~Ho$ BuLduM~~~~
[20:49] <+aLpha> Ben mi cx cx
[20:49] <+aLpha> Hiç yaparmiyim öle şey))
[20:49] <+jando> alphaaa

) ziyaaa
10[20:49] * Giriş: RaMoo (androirc@B2.F6.A54A7F5E.IP)
03[20:49] * ChanServ mod değiştirdi:+o RaMoo
[20:49] <+aLpha> Hahahaha
[20:49] <+aLpha> RaMoo hqdin
[20:49] <%Kitty> hg RaMoo
[20:49] <@RaMoo> Selamun aleyküm
[20:49] <@RaMoo> Kitty hb tşkler
[20:49] <%Kitty> ALeykum SeLam
[20:49] <@RaMoo> aLpha hb tşkler
[20:49] <+aLpha> Ve aleykümselam
03[20:50] * G-Bot mod değiştirdi:+h RaMoo
03[20:50] * RaMoo mod değiştirdi:-o RaMoo
[20:50] <%RaMoo> Neyapiosunuz
[20:50] <%Kitty> gıybet
[20:50] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:50] <%RaMoo> Hms
10[20:50] * Giriş: By_ReiS (mobil@B0.37.A058AA56.IP)
03[20:50] * ChanServ mod değiştirdi:+v By_ReiS
[20:50] <%RaMoo> Kimin gıybet i
[20:50] <%RaMoo> Ki
[20:50] <%RaMoo> By_ReiS hg
[20:50] <%Kitty> eski userlerin
14[20:50] • Çıkış: +SihirliSohbetUser22 (KNK@4E.AD.CA3A6B14.IP) (
www.sudamlasi.net: 600 seconds)
[20:50] <+By_ReiS> Slm
[20:50] <&G-Bot> SuDamlasi.Net Ailesine Hoş Geldiniz Lütfen Nicklerinizi Kayıt edelim Ailemize Hoş Geldiniz [Yönetim]
[20:50] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[20:50] <%Kitty> ALeykum SeLam
[20:50] <+aLpha> Ve aleykümselam hqdin By_ReiS
[20:50] <+By_ReiS> Hb ramoo
[20:50] <%Kitty> hg By_ReiS
[20:50] <%RaMoo> Ve aleyküm selam By_ReiS
[20:51] <+jando> oo aslm resi hg
[20:51] <+By_ReiS> Hb kitty
[20:51] <+By_ReiS> Hb jando
[20:51] <+jando> RAmoo hg
[20:51] <%RaMoo> jando hb tşkler
[20:51] <&Cesi> jando hg
[20:51] <&Cesi> By_ReiS hg
[20:51] <+jando> cesi hb send hg

[20:51] <&Cesi> A.Selam
[20:52] <&Cesi> Hb
[20:52] <+jando> .kahve kanal
[20:52] <&G-Bot> jando , kanal nickine kahve ısmarlıyor: Cappucino ikram edilmiştir.
[20:52] <+jando> .cay kanal
[20:52] <&G-Bot> jando tarafından kanal nickine Süzme çay ikram edilmiştir. Afiyet olsun

[20:52] <&Cesi> .yemek jando
[20:52] <&G-Bot> Cesi , jando nickine Lahana Sarması ısmarladı Afiyet olsun

[20:52] <&Cesi> .))
[20:52] <+jando> oo cesiii laa snein su comertligin avrya beni oldurcekkk

)))
[20:52] <+By_ReiS> Hb cesi
[20:52] <%Kitty> lahana sarmasııı
[20:52] <+aLpha> Elinize sağlık
[20:52] <&Cesi> sanal ikramlar ücretsiz jando
[20:52] <+jando> severmisn kitty ???
[20:53] <+jando> cesi ziyaaaaaaaa

))))
[20:53] <%Kitty> etlisini severim
[20:53] <&Cesi> Kitty diyince güzel oluyor
[20:53] <&Cesi> )))
[20:53] <%Kitty> HaHahahahaha ))
[20:53] <+jando> kitty yapamsı cin sikenceis gibi ama yeemsi superidr bilirim

[20:53] <%Kitty>





[20:53] <+jando> cesi evet bencede benim dmeem cok baanal plastik gibi olduyo ahklısın

))
[20:53] <&Cesi> hahahahahhaha
[20:53] <%Kitty> lahana sarmısı yaprak sarmadan daha kolay
03[20:53] * RaMoo Nick değişerek DJ-RaMoo Oldu
[20:54] <&Cesi> bir de Vayyyyyy Yavrummm Vayyyyy derse Kitty
[20:54] <%Kitty> VayYawwruum Waayyy

))
[20:54] <+jando> kitty yanıdna organik ev yogududa var
[20:54] <&Cesi> kahkahayı atıyorum hemen
[20:54] <&Cesi> )))))))
[20:54] <+jando> o nasııı olsuoy la cesii ??????
[20:54] <&Cesi> hahahahahaha
[20:54] <%Kitty> jando bizde hep var
[20:54] <%Kitty> keyifli yayınlar DJ-RaMoo
[20:54] <&Cesi> DJ-RaMoo Kolay gelsin )))
[20:54] <+jando> Kitty insan bieze yolar bir kac tır eep kendine msuluman

))
03[20:54] * Kitty mod değiştirdi:+q DJ-RaMoo
[20:54] <+jando> ooo ramoo iyi yaınlar kardeism
[20:54] <%Kitty>





[20:54] <~DJ-RaMoo> Kitty tşk ederim
[20:55] <~DJ-RaMoo> Cesi tşk ederim
[20:55] <~DJ-RaMoo> jando tşk ederim
[20:55] <+jando> ramoo cansın akrdeism
[20:55] <+aLpha> DJ-RaMoo hoş yayınlar
[20:55] <~DJ-RaMoo> aLpha tşk ederim
[20:55] <~DJ-RaMoo> Gusel bı yayın yapam ddidim
14[20:55] • Çıkış: +Nesrin_ (MobilSuDam@2E.C4.3BA5FC9D.IP) ([ SuDamlasi.Net mIRC Download
Www.SuDamlasi.Net ])
[20:55] <~DJ-RaMoo> Belki ilk belki soN
[20:55] <+aLpha> Hadi inş
[20:55] <+jando> Ramoo yakısır sana

[20:56] <~DJ-RaMoo> Eywallah
[20:56] <+aLpha> !alkis DJ-RaMoo
[20:56] <&G-Bot> aLpha tarafından DJ-RaMoo alkışlıyor.
[20:56] <&G-Bot> ~ ALkıŞ ~ ~ aLkış ~ ~ ALkıŞ ~ ~ Alkış ~ ~ ALkıŞ ~ ~ AlkıŞ ~ ~ alkıŞ ~ ~ aLkış ~ ~ Alkış ~
[20:56] <+jando> .
[20:56] <~DJ-RaMoo> .ıslık aLpha
[20:56] <&G-Bot> DJ-RaMoo sana sesleniyor aLpha ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyttt ~ ~ Fiiuuuyyytttttttttt ~
[20:57] <+aLpha> Ahey ahey
[20:57] <~DJ-RaMoo> .teytey
[20:57] <&G-Bot> Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey
[20:57] <+aLpha> ))
[20:57] <~DJ-RaMoo> .oynat kanal
[20:57] <&G-Bot> hOP Hop HobaA
[20:57] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[20:57] <&G-Bot> : )) kanal DJ-RaMoo ((:
[20:57] <&G-Bot> ~ koP ~ ~ KoP ~
[20:57] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[20:57] <&G-Bot>

) kanal DJ-RaMoo ((:
[20:57] <&G-Bot> ~ hoP ~ ~Hop
[20:57] <&G-Bot>

) kanal DJ-RaMoo ((:
[20:57] <&G-Bot> ~ hOp ~ ~ Hop~ ~ HOP ~ ~ ~ kOp ~ ~ koP ~ ~ DımmmM ~ ~ TıSsSsSs ~ ~ DımmmM ~ ~ TıssS ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Ver coskuyu ~ ~ Ver ~ ~ veR ~
14[20:57] • Çıkış: @Derman (mobil@SunucuSahibi.SuDamlasi.Net) (
www.sudamlasi.net: 604 seconds)
[20:58] <~DJ-RaMoo> .heyyy heyyyyy
[20:58] <&G-Bot> heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy heyyyyy
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <~DJ-RaMoo> )))
[20:58] <~DJ-RaMoo> (((
[20:58] <+aLpha> ))
[20:59] <+aLpha> !alkis DJ-RaMoo
[20:59] <&G-Bot> aLpha tarafından DJ-RaMoo alkışlıyor.
[20:59] <&G-Bot> ~ ALkıŞ ~ ~ aLkış ~ ~ ALkıŞ ~ ~ Alkış ~ ~ ALkıŞ ~ ~ AlkıŞ ~ ~ alkıŞ ~ ~ aLkış ~ ~ Alkış ~
[20:59] <~DJ-RaMoo> .ıslık aLpha
[20:59] <&G-Bot> DJ-RaMoo sana sesleniyor aLpha ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyt ~ ~ Fiuyttt ~ ~ Fiiuuuyyytttttttttt ~
[20:59] <+aLpha> Fuyt fuyt
[20:59] <~DJ-RaMoo> Kendin çal kendin oyna


[20:59] <+aLpha> He))
[21:00] <~DJ-RaMoo> Telefon bekliyorum
[21:00] <~DJ-RaMoo> O boslukda gelem dedim
[21:00] <+aLpha> Nereye gitcen
[21:00] <+jando> ramoo bak sen druma akrdesim

[21:00] <~DJ-RaMoo> aLpha belli deil
[21:00] <+aLpha> Nabzı verip kaçacak))
[21:00] <~DJ-RaMoo> aLpha öyle sayılır
[21:00] <&G-Bot> Küfür, Hakaret, Siyaset, Reklam, Ve Benzeri Gibi Konu Icerikli Konusmalar Yasak Olup, Uymayan Nickler Acılmamak Uzere Kapatılacaktır. SuDamLasi.Net
[21:00] <+aLpha> Yoksa sende kitty gibi tatile mi çıkacaksın
[21:01] <~DJ-RaMoo> aLpha tatil sayilir
[21:01] <+aLpha> Şaka yaporum reel hayat daha önemli tebikide
[21:01] <+By_ReiS> Ramoo iyi yayınlar
[21:01] <+aLpha> Valla git kafanı dağıt en iyisi
[21:01] <~DJ-RaMoo> By_ReiS teşekkürler
[21:01] <+aLpha> By_ReiS sen nasılsın umarım hersey yolundadir
[21:01] <~DJ-RaMoo> aLpha reel aksion
[21:01] <~DJ-RaMoo> Bebm kisi
[21:01] <~DJ-RaMoo>

[21:01] <+aLpha> ))
[21:01] <~DJ-RaMoo> Bı gün erken geldim ya eve
[21:01] <+aLpha> Aksiyon iyidir
[21:01] <+By_ReiS> Sükür iyiyim sen nasılsın
[21:01] <+aLpha> Bazen lazım
[21:01] <+aLpha> Daim olsun inşallah şükrün By_ReiS
[21:02] <~DJ-RaMoo> Umarım tek bilet olur

[21:02] <+By_ReiS> Cümlemiz inşallah
[21:02] <+aLpha> Şükür evde olunca zaman güzel geçior
[21:02] <+aLpha> Amin inş
[21:02] <+jando> tatl sart ama tr de uctu rakamalr milet yunan adaalrıan kacıyo
[21:02] <+aLpha> Jando
[21:02] <+aLpha> Ben Tanzanya ya kacacam
[21:02] <+jando> buyur kardeism
[21:02] <+aLpha> ))
[21:02] <+aLpha> Anakonda avına katılıp
[21:02] <~DJ-RaMoo> Bende Dubai inşallah
[21:02] <+jando> hade beee la seni kataerina cardı gitmeycenmi rusyaya ???
[21:02] <~DJ-RaMoo> Vize cozersem
[21:02] <+aLpha> Her maymuna 30 dolar veriyorlar
[21:02] <~DJ-RaMoo> 2 dk durmam
[21:03] <+aLpha> Jando))
[21:03] <+aLpha> Yengem izin vermedi
[21:03] <+jando> la anakonda amazonda brezileyada var ama snein sansıan babakonda cıkar.))))
[21:03] <+aLpha> Dermanı havaya ucuracakti
[21:03] <+aLpha> Hahahaha
[21:03] <~DJ-RaMoo> Hahhah
[21:03] <+aLpha> Oda çıkar mı çıkar))
[21:03] <+aLpha> Hahahahaha
[21:03] <+jando>

))
[21:03] <~DJ-RaMoo> Hahhahahahahaha
[21:03] <+aLpha> DJ-RaMoo dubai iyidir
[21:03] <+aLpha> Severim ben
[21:03] <~DJ-RaMoo> Neguldum
[21:03] <~DJ-RaMoo> Varya
[21:03] <~DJ-RaMoo> Gündüz
[21:03] <+aLpha> Hahahahaha
[21:03] <~DJ-RaMoo> Elim işte
[21:03] <~DJ-RaMoo> Gözüm oynasta
[21:03] <+aLpha> He vallaha))))
[21:03] <+jando> nere vize alcıan Ramoo?
[21:04] <~DJ-RaMoo> jando dubai
[21:04] <+aLpha> Dubai dior
[21:04] <+jando> sne br iskandinavya takıl ramoo
[21:04] <+aLpha> Yoq dubai iyidir
[21:04] <~DJ-RaMoo> Cx cx
[21:04] <+jando> isvec nornvarc daniamrka finlandiye vs
[21:04] <~DJ-RaMoo> jando asq olsuN
[21:04] <~DJ-RaMoo> Bi Dubai çok gördün bana
[21:04] <+jando> nedne la sarısınalr orda ???
[21:04] <~DJ-RaMoo> Hayalde kurdurmadn
[21:04] <~DJ-RaMoo>

[21:04] <+aLpha> Hahahaha
[21:04] <+jando> la dyabi n son yer colde ne sisin avr

))
[21:04] <+aLpha> Dubai çikolatası getirir bize))
[21:05] <~DJ-RaMoo> Çöl seviom ben
[21:05] <+jando> alpa kendi sagsalim gesin yeter

)
[21:05] <~DJ-RaMoo> jando her delikdeb
[21:05] <+aLpha> Katardan sonra en gelişmiş Arap ülkesi
[21:05] <~DJ-RaMoo> Çıkarus
[21:05] <+jando> zaten karatım simsiyah olen diyon hemi ramoo

)9
[21:05] <+aLpha> Jando))
[21:05] <~DJ-RaMoo> jando tabe
[21:05] <~DJ-RaMoo> Cia
[21:05] <+aLpha> Düşünsene beyaz Arap kıyafeti giymiş
[21:05] <~DJ-RaMoo> Niyetimiz
[21:05] <+aLpha> Öle gelior))
[21:05] <~DJ-RaMoo> Zenci olmadan almiyorlar
[21:05] <+jando> taam la ne demeym ekndi dusen aglmaz
[21:05] <+aLpha> Ya habibi ya habibi die
[21:05] <+aLpha> Hahaha
[21:05] <+jando>

)))
[21:06] <+jando> Kitty saund pleace

)
[21:06] <~DJ-RaMoo> Her gecenin sabahında jando seni görmek istiyorum
[21:06] <~DJ-RaMoo>

[21:06] <+aLpha> Kitty tatil için bohça hazırlıyor))
[21:06] <%Kitty> sessss to sesssss
[21:06] <+jando> ramoo la beni goren kalp kriiz geciriyo bak iyi dusun ???
[21:06] <+jando> ok sess to sess

) you here ok Kitty .)))
[21:06] <&G-Bot> | Yayındaki DJ: 'DJ-RaMoo' | Çalan şarkı: '?her gecenin sabahinda görmek istiyorum seni ?Grup Seyran' | İstek paneli: Açık |
[21:06] <&G-Bot> | Yayınımızı WEB'den dinlemek için
Www.SuDamlasi.net linkine tıklayınız. |
[21:06] <&G-Bot> | Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine tıklayınız. |
[21:07] <+jando> alpha isini bilir Kitty .)
[21:07] <~DJ-RaMoo> aLpha G-Bot atsana
[21:07] <~DJ-RaMoo> Çıldırttı beni
[21:07] <~DJ-RaMoo> Yazıp duruyor
[21:07] <~DJ-RaMoo> Bisiler
[21:07] <+aLpha> Hahahaha
[21:07] <+jando> takma kafaan cicekli tokadan abska bisey ramoo
[21:07] <+aLpha> Ne yazior durup dururken
[21:07] <~DJ-RaMoo> Yayındaki dj
[21:07] <%Kitty>





[21:07] <~DJ-RaMoo> Bilmem ne
[21:07] <+aLpha> Jando bilmem mi))
[21:07] <+jando> ramoo sende cek fiisni olsun bitisn ala alaa
[21:07] <+aLpha> Hahahaha
[21:07] <~DJ-RaMoo> .tekme G-Bot
[21:07] <&G-Bot> DJ-RaMoo nicki G-Bot nickine tekme attı : Ulaşmayı başaramadı
[21:07] <~DJ-RaMoo> .bomba G-Bot
[21:07] <&G-Bot> Ve DJ-RaMoo bombayı G-Bot isimli arkadaşın eline tutuşturur! [30] saniye içinde patlayacak! Bombayı etkisiz hale getirmek için 5 kablodan doğru olanı kesmelisin. Kablolar : kırmizı mavi yesil turuncu mor Cevabı !kes renk şeklinde veriniz.
[21:07] <+aLpha> Aha
[21:08] <~DJ-RaMoo> Ajan istios
[21:08] <+aLpha> Gider gitmekte olan))
[21:08] <+jando> tekem ible gitmiyo iiymi

))))
[21:08] <~DJ-RaMoo> Uçacağız şimdi
[21:08] <~DJ-RaMoo>

)
[21:08] <~DJ-RaMoo> Hazır olunnn
[21:08] <&G-Bot> Çok geç kaldın G-Bot! bOoOoOoomba patladı!
[21:08] <~DJ-RaMoo> Bişi olmadı ki
[21:08] <+jando> ucarıza Alalhtan voltarnı olusturcaz demedin he ramoo

)))
[21:08] <+aLpha> Hawai fişek patlamadı
[21:08] <+aLpha> Hahaha
[21:08] <~DJ-RaMoo> Hahahaha
[21:08] <~DJ-RaMoo> Zline atsam aLpha
[21:08] <+aLpha> Cx sanmam
[21:08] <+jando> hareketli biseyler cal RAmoo
[21:08] <~DJ-RaMoo> O G-Bot ucsun
[21:09] <+jando> .tey tey teyyyyy
[21:09] <~DJ-RaMoo> .teytey jando
[21:09] <&G-Bot> Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey Tey
[21:09] <+jando> al mendii alpha
[21:09] <~DJ-RaMoo> .oynat jando
[21:09] <&G-Bot> hOP Hop HobaA
[21:09] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[21:09] <&G-Bot> : )) jando DJ-RaMoo ((:
[21:09] <&G-Bot> ~ koP ~ ~ KoP ~
[21:09] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[21:09] <&G-Bot>

) jando DJ-RaMoo ((:
[21:09] <&G-Bot> ~ hoP ~ ~Hop
[21:09] <&G-Bot>

) jando DJ-RaMoo ((:
[21:09] <&G-Bot> ~ hOp ~ ~ Hop~ ~ HOP ~ ~ ~ kOp ~ ~ koP ~ ~ DımmmM ~ ~ TıSsSsSs ~ ~ DımmmM ~ ~ TıssS ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Ver coskuyu ~ ~ Ver ~ ~ veR ~
[21:09] <~DJ-RaMoo> .tekme jando
[21:09] <&G-Bot> DJ-RaMoo nicki jando nickine tekme attı : Ağzı burnu kan içinde kaldı
[21:09] <+jando> botbile costu beee .)))
[21:10] <~DJ-RaMoo>

[21:10] <+jando> .terlik Ramoo
[21:10] <&G-Bot> jando sana sesleniyor Ramoo : Senin Kafana Terlikle Vuruyor Belki kafan yerine Gelir diye
[21:10] <+aLpha> )))
[21:10] <~DJ-RaMoo> .bomba jando
[21:10] <&G-Bot> Ve DJ-RaMoo bombayı jando isimli arkadaşın eline tutuşturur! [30] saniye içinde patlayacak! Bombayı etkisiz hale getirmek için 5 kablodan doğru olanı kesmelisin. Kablolar : kırmizı mavi yesil turuncu mor Cevabı !kes renk şeklinde veriniz.
[21:10] <~DJ-RaMoo> Hadi bakem
[21:10] <+jando> bot bile seni cosmuz ramooo
[21:10] <+aLpha> Hahahaha
[21:10] <+jando> ruzgar renkli kablo la

))
[21:10] <+aLpha> Hadi gidem Erzuruma
[21:10] <&G-Bot> Çok geç kaldın jando! bOoOoOoomba patladı!
[21:10] <+aLpha> Cag kebabı yeriz
[21:10] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[21:10] <~DJ-RaMoo> Resetten sonra
[21:10] <~DJ-RaMoo> Atmiorya
[21:10] <~DJ-RaMoo> Bu
[21:10] <~DJ-RaMoo> Bot
[21:11] <+aLpha> Kim erzulumdu idi dur haturliyam
[21:11] <+aLpha> Ha neise))
[21:11] <~DJ-RaMoo> Sey
[21:11] <~DJ-RaMoo> Nesrin
[21:11] <~DJ-RaMoo> Nergis miydi
[21:11] <+aLpha> DJ-RaMoo bot havaya uçarsa bizde uçarız
[21:11] <~DJ-RaMoo> Yoksa
[21:11] <+aLpha> He biliorum Nesrin
[21:11] <~DJ-RaMoo> aLpha
[21:11] <+aLpha> Ondan sustum))
[21:11] <~DJ-RaMoo> Bot deill
[21:11] <+aLpha> Vas caydim
[21:11] <~DJ-RaMoo> jando da ucmadi
[21:11] <+aLpha> Kimse ucmi
[21:11] <+jando> yoo burdayım ula
[21:11] <+aLpha> Bu bot kıyamıyor
[21:12] <+aLpha> ))
[21:12] <~DJ-RaMoo> Ajan olsa keske
[21:12] <+aLpha> Bak jando çıkmış
[21:12] <~DJ-RaMoo> Affetmes
[21:12] <+aLpha> Gelir birazdan
[21:12] <+aLpha> Bazen shun atıyor bot
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando dusdumu
[21:12] <+aLpha> İnş jando ya atmamış
[21:12] <~DJ-RaMoo> Yoksa
[21:12] <+jando> By_ReiS burdamısın ????
[21:12] <~DJ-RaMoo> Yazardı şimdiye kadar
[21:12] <+aLpha> Düştü görünmior
[21:12] <~DJ-RaMoo> Hns
[21:12] <+jando> abi nerde bu milet yav ???
[21:12] <+aLpha> Kesin shun yedi
[21:12] <+aLpha> Hahahaha
[21:12] <~DJ-RaMoo> Olabilir
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando dan ses yoq
[21:12] <+aLpha> Bencede
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <+aLpha> Damlar şimdi
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <~DJ-RaMoo> jando
[21:12] <+aLpha> Offf
[21:12] <+jando> neysee ebdne yaprak sarması yaptıydım etli uzeirdne limon la .)
[21:13] <+aLpha> DJ-RaMoo emeğine yüreğine sağlık
[21:13] <~DJ-RaMoo> aLpha yüreğine sağlık
[21:13] <+jando> uzeirne yogurt taa solee hehh taammm
[21:13] <+aLpha> Keyifle dinleyin
[21:13] <+aLpha> Harbi jando uydu ha
[21:13] <+aLpha> ))
[21:13] <~DJ-RaMoo> aLpha sanırım
[21:13] <+jando> alpha

)))
[21:13] <~DJ-RaMoo> jando yazmadan
[21:13] <+aLpha> İmkansız okadsr susmazdi
[21:13] <~DJ-RaMoo> Durmazdi
[21:13] <+aLpha> Hahaha
[21:13] <+aLpha> Tikinior belkide))
[21:13] <~DJ-RaMoo> Aç zaten
[21:13] <~DJ-RaMoo> Doymadı hic
[21:13] <+jando> kim la tıkakn ??
[21:14] <+aLpha> Az önce yaptım
[21:14] <+aLpha> Güzel bir makarna ikram ederdim
[21:14] <+jando> ben iki ogun yeemk iym la aksam yeem yok ebdne .)))
[21:14] <~DJ-RaMoo> Ne yaptın
[21:14] <~DJ-RaMoo> Afiyet olsun
[21:14] <+aLpha> Makarna napim
[21:14] <+aLpha> Saol DJ-RaMoo
[21:14] <~DJ-RaMoo> Bende kızartma
[21:14] <+aLpha> Jando inanacak shun yediğine hahahahaha
[21:14] <~DJ-RaMoo> jando gel hele
[21:14] <+aLpha> Jando bize de gönder sarma
[21:14] <~DJ-RaMoo> Sen yaprak sarması nerden
[21:14] <+jando> hec biseye inansın yok simdi alpha .))
[21:15] <~DJ-RaMoo> Biliosun
[21:15] <+aLpha> Afiyet olsun sana da DJ-RaMoo
[21:15] <~DJ-RaMoo> Eywallah
[21:15] <+aLpha> Niye be jando
[21:15] <+jando> la ben olecemi bilmiyoms adce muabrek adam
[21:15] <~DJ-RaMoo> jando ben onu biliorum
[21:15] <+aLpha> He aman bsi olmasın sana
[21:15] <~DJ-RaMoo> Ondan başka bis bilmiyorum
[21:15] <+jando> ramoo ziyaaa

)))
[21:15] <~DJ-RaMoo> Ziya diill
[21:15] <~DJ-RaMoo> Çok yakinda
[21:15] <~DJ-RaMoo> Fatiha okursun
[21:15] <+jando> rambo mu yoksam laa anaa

)
[21:16] <+aLpha> ))
[21:16] <+jando> tovbe de la anaaa
[21:16] <~DJ-RaMoo> Cxx
[21:16] <~DJ-RaMoo> Şaka etmiom ki
[21:16] <+aLpha> Tövbe tövbe ölümden bahsetmeyin yahu
[21:16] <+aLpha> Ayaklarımın bağı çözüldü
[21:16] <+jando> Ramoo cıkmayan candan umut kesilemez
[21:16] <+aLpha> Aynen öle doğru dedi jando
[21:16] <~DJ-RaMoo> jando orası öyle ve
[21:16] <~DJ-RaMoo> Be
[21:17] <~DJ-RaMoo> Gece gece
[21:17] <~DJ-RaMoo> Geliorlar bana arada
[21:17] <~DJ-RaMoo> Bu saatlerde
[21:17] <~DJ-RaMoo> Sağlam geliorlar
[21:17] <+aLpha> Aman gönder başkasına
[21:17] <+jando> la kaalbalık gelmsiler ebnde heec gitmiyorlar ben en edem hee ??
[21:17] <+aLpha> Sende bırakma DJ-RaMoo))
[21:17] <~DJ-RaMoo> aLpha engel olamiyorum
[21:18] <~DJ-RaMoo> Kafamın içinde sanki 50 kış konuusyor
[21:18] <+aLpha> Ozaman görmezden gel boşver
[21:18] <+aLpha> Hepimizde oluor arada sırada
[21:18] <+jando> ramoo cok seviyoll seni sanırım benimkiler heep burda ben ne edem gitmyorlalrda ??
[21:18] <~DJ-RaMoo> jando ah ah
[21:18] <~DJ-RaMoo> Güzel insan
[21:18] <+aLpha> Emeğine yüreğine sağlık DJ-RaMoo
[21:18] <+aLpha> Şarkı için tessekur ettim
[21:18] <~DJ-RaMoo> Ne demek efenim
[21:18] <+aLpha> Benim sadece unutkanligim var
[21:19] <+aLpha> En tuhafı da ne biliormsunuz
[21:19] <~DJ-RaMoo> ??
[21:19] <~DJ-RaMoo> Ne
[21:19] <+jando> ramoo la havle oku 99 derde devadır en kucugu strestir basımdan egcti bilirim
[21:19] <+aLpha> Gecen biri geldi hayatımı saydı bayan bir arkadaş
[21:19] <+aLpha> Ben hatırliyamadim
[21:19] <+aLpha> İnsanın zoruna gudior))
[21:19] <~DJ-RaMoo> Hangi bayanmis ki
[21:19] <~DJ-RaMoo>

[21:19] <~DJ-RaMoo> Ben sana hatırlatırım
[21:19] <+aLpha> Hatta kedimin adını bile bilior))
[21:19] <+aLpha> Ben onu özelim olmayan kimseye demem ki normalde
[21:20] <+aLpha> Valla DJ-RaMoo unutkanlık var işte napsrsin
[21:20] <~DJ-RaMoo> aLpha belkide
[21:20] <~DJ-RaMoo> Beraber olduklarının yanindaidir
[21:20] <+aLpha> Bikac ay öncesi olmuor
[21:20] <~DJ-RaMoo> Hmsss
[21:20] <+aLpha> Yok sanmam
[21:20] <~DJ-RaMoo> Bı kaç yıl önce si varmi
[21:20] <+aLpha> Ufak tefek))
[21:21] <~DJ-RaMoo> Hms
[21:21] <~DJ-RaMoo> Yada
[21:21] <~DJ-RaMoo> İşine geldiği gibi yoksa
[21:21] <~DJ-RaMoo>

[21:21] <+aLpha> Yoq be valla öyle deil
[21:21] <~DJ-RaMoo> Ne diyeyim bilemedm
[21:21] <+aLpha> Düşünsene biri sana gelior
[21:21] <+aLpha> Özlediğini soylior
[21:21] <+aLpha> Seni merak ettiğini
[21:21] <+aLpha> Ama anımsamiorsun
[21:21] <~DJ-RaMoo> aLpha nasi oldu böyle bişi
[21:21] <~DJ-RaMoo> Neden kaynaklı
10[21:22] * Giriş: Nesrin_ (MobilSuDam@2E.C4.3BA5FC9D.IP)
03[21:22] * ChanServ mod değiştirdi:+v Nesrin_
[21:22] <+aLpha> Stresten
[21:22] <+aLpha> Nesrin_ hqdin
[21:22] <~DJ-RaMoo> Hms
[21:22] <~DJ-RaMoo> Nesrin_ hg
[21:22] <+aLpha> Çok düşünceden
[21:22] <+Nesrin_> Hb
[21:22] <+aLpha> Ben Nesrin yayını dinliyor sanıyordum
[21:22] <~DJ-RaMoo> Olabilir
[21:22] <~DJ-RaMoo> Düşünce
[21:22] <~DJ-RaMoo> Felaket
[21:22] <+aLpha> Bende herkes var görünuor
[21:22] <+aLpha> ))
[21:22] <+aLpha> DJ-RaMoo öle vallaha
[21:22] <~DJ-RaMoo> Bende kimse görünmüyor
[21:23] <+SuDamlasi> Radyomuzu DinLemek için =>
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls TıkLamanız YeterLi...
10[21:23] * Giriş: Asyaa (mobil@58.EC.8218DAEF.IP)
03[21:23] * ChanServ mod değiştirdi:+v Asyaa
[21:23] <~DJ-RaMoo> Asyaa hg
[21:23] <+Asyaa> Slm iyi akşamlar
[21:23] <+aLpha> Asyaa hqdin
[21:23] <~DJ-RaMoo> Ve aleyküm selam
[21:23] <+aLpha> Ve aleykümselam
[21:23] <+Asyaa> Hb Ramoo cici yayınlar
[21:23] <+aLpha> İyi akşamlar
[21:23] <+Asyaa> Hb alpha
[21:23] <~DJ-RaMoo> Teşekkürler Asyaa
[21:23] <&Cesi> Asyaa hg A.Selam ))
03[21:23] * G-Bot mod değiştirdi:+h Asyaa
[21:23] <&Cesi> Nesrin_ Hanım hg
[21:23] <%Asyaa> Hb cesi
[21:23] <+jando> ohoo cete toplanmıs .)) hehehe
[21:23] <+jando> hg diniz cumleten dostlar
[21:23] <%Asyaa> Hb jando
[21:23] <&Cesi> Asyaa geldi ben saklanayım
[21:24] <+Nesrin_> Hg asyam
[21:24] <+jando> Asyaa yesil ay temsilciis gibisin

[21:24] <+aLpha> ))
[21:24] <%Asyaa> Cesi senle konuşmuyorum
[21:24] <+jando> Nesrin hg
[21:24] <%Asyaa> Hb nesrin ablam
[21:24] <&Cesi> hahahahahahahah
[21:24] <+jando> Cesi ne ettin la geenee hee ???
[21:24] <+Nesrin_> Hb sizde hg
[21:24] <+aLpha> Bizde hbduk Nesrin_
[21:24] <+jando> Asyaa al su terligi cesiyi dov

[21:24] <&Cesi> OXM de geçmişim farkında olmadan jando hahahahah
[21:25] <%Asyaa> Dövmem atarım
[21:25] <%Asyaa>

[21:25] <&Cesi> Asyaa ))))))))))
[21:25] <+jando> cesi seni bir gecerler sildir gibi direk fotokopi gibi yapsırısn asfalta demdin dmeee baak

))
[21:25] <&Cesi> hahahahahhaha
[21:25] <+jando> asya ıskalamaz cesi oan gore .)))))
[21:25] <+aLpha> Ahey ahey
[21:26] <+aLpha> Bir kahve yapanım olsa
[21:26] <+jando> alpha costun gene
[21:26] <+aLpha> Şahane gece
[21:26] <+jando> alpah az yede kendien bir kahve makineis al ??
[21:26] <+aLpha> Yoq be terasta kedim kucağımda öylece izliyorum
[21:26] <+jando> .kahve kanal
[21:26] <&G-Bot> jando , kanal nickine kahve ısmarlıyor: Tatar kahvesi ikram edilmiştir.
[21:26] <+aLpha> Eline sağlık jando
[21:26] <&Cesi> Kitty
[21:27] <~DJ-RaMoo> jando kesene bereket
14[21:27] • Çıkış: +Nesrin_ (MobilSuDam@2E.C4.3BA5FC9D.IP) (Sohbetin doğru adresi [
Www.SuDamlasi.Net ])
[21:27] <+aLpha> Kitty bohça hazırlıyor))
[21:27] <&Cesi> .)))
[21:27] <&Cesi> kaçacak mı
[21:27] <&Cesi> hahahahaha
[21:27] <+aLpha> Hahahaha
[21:27] <+aLpha> Olabilir
10[21:27] * Giriş: Nesrin_ (MobilSuDam@2E.C4.3BA5FC9D.IP)
03[21:27] * ChanServ mod değiştirdi:+v Nesrin_
[21:27] <+aLpha> Öyle bir söylenti var))
[21:27] <+aLpha> Nesrin_ geçmiş olsun
[21:27] <%Asyaa> Hg nesrin ablam
[21:27] <&Cesi> kapıda nöbet tutalım )))
[21:27] <+aLpha> Hahaha
[21:27] <+aLpha> Bırak qcsin kuzenlerle tatile
[21:28] <+jando> sifaa olsun
[21:28] <+aLpha> Eyw jando
[21:28] <&Cesi> tatil bahanesi ile kaçacak gibi bohça ile
[21:28] <&Cesi> hahahahhaha
[21:28] <+aLpha> DJ-RaMoo bir Halit bilgec daha gelir mi
[21:28] <+aLpha> Cesi))
[21:28] <~DJ-RaMoo> Esmerlere dayanamam doğrusu
[21:28] <+jando> cesi herkes senmi bee

))
[21:28] <~DJ-RaMoo>

[21:28] <+aLpha> Gelir ha uçurur bizi
[21:28] <+aLpha> Hahaha
[21:28] <&Cesi> jando )))))))
[21:29] <+jando> Kitty ozleycez ama ziyaaa demsini bile cesi

[21:29] <+aLpha> Asyaa aratmaz))
[21:29] <~DJ-RaMoo> aLpha gelir birazdan
[21:29] <+aLpha> Eyw DJ-RaMoo
[21:29] <&Cesi> Kitty gelene kadar Asyaa beni atar
[21:29] <&Cesi> ))))
[21:29] <+jando> herkesin yeri ayrı alpha
[21:29] <~DJ-RaMoo> Seni atsa iyi Cesi
[21:29] <%Asyaa> Kityy m gelene kadar bende yokum
[21:29] <~DJ-RaMoo> Benide atiyor artık
[21:29] <%Asyaa> Baş başa kalın

[21:29] <+aLpha> Baksen
[21:29] <&Cesi> DJ-RaMoo )))
[21:29] <+aLpha> ))
[21:29] <+jando> gelemden atılacan gibi bir his avr icimde cesi ?????
[21:29] <&Cesi> Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu
[21:29] <~DJ-RaMoo> Ben de yoqum Asyaa siz yoksanuz
[21:29] <&Cesi> .heyyy Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu
[21:29] <&G-Bot> Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy Cesuuuuu Cesuuu Cesuuuu heyyyy
[21:30] <+aLpha> !top10
[21:30] <&G-Bot> [Bilgi]: Top 10 listesi aLpha isimli kişiye gönderilmiştir.
[21:30] <%Asyaa> Ramoo sana ne oluyor x

[21:30] <~DJ-RaMoo> Ne ne oluyor

[21:30] <%Asyaa> Otur oturduğun yerde
[21:30] <~DJ-RaMoo> Kitty yoqsam bende yoqum
[21:30] <&Cesi> Asyaa sen gelmezsen ben 1. olurum OXM de ))))
[21:30] <~DJ-RaMoo> Cesi

d
[21:30] <%Asyaa> O yüzden gelmicem cesi
[21:30] <&G-Bot> Yayınımızı Winamp'tan dinlemek için
http://Radyo.SuDamlasi.Net:8454/listen.pls linkine TıkLayınız
[21:30] <%Asyaa>

[21:31] <~DJ-RaMoo> Cesi OXM den yasaklayim
[21:31] <~DJ-RaMoo> Asyaa
[21:31] <&Cesi> Asyaa hahahahha oyhh ağlıyor bir de
[21:31] <%Asyaa> Sen rahat et
[21:31] <&Cesi> )))))))
14[21:31] • Çıkış: +By_ReiS (mobil@B0.37.A058AA56.IP) (
www.sudamlasi.net: 601 seconds)
[21:31] <~DJ-RaMoo> .horon aLpha
[21:31] <&G-Bot> DJ-RaMoo sana sesleniyor aLpha hadi kopalım

Rivvv Rivvv Riv Rivvv aLpha Riv Rivvv Rivv Riv aLpha Riv Riv Riv Rivvv aLpha Riv Rivv Rivv Riv aLpha Riv Rivv Riv Rivv aLpha

)))
[21:31] <%Asyaa> .horon2
[21:31] <&G-Bot> Ha Uşağım hA

)
[21:31] <&G-Bot> -¸,+°´°+, Asyaa , ¸,+°´°+,¸¸
[21:31] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[21:31] <&G-Bot> -¸,+°´°+, Asyaa , ¸,+°´°+,¸¸
[21:31] <&G-Bot> yıhhuuuuuuuuuuuuu
[21:31] <&G-Bot> -¸,+°´°+, Asyaa , ¸,+°´°+,¸¸
[21:31] <&G-Bot> ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~
[21:31] <&G-Bot> -¸,+°´°+, Asyaa , ¸,+°´°+,¸¸
[21:31] <&G-Bot> ~ Tşkler ~ ~ Tşkler ~
[21:31] <~DJ-RaMoo> .riwriw jando
[21:31] <&Cesi> Şakir de ağlıyormuş hayret ))))
[21:31] <+aLpha> Neoldu
[21:31] <+aLpha> ))
[21:31] <+jando> .
[21:31] <~DJ-RaMoo> .rivtiv
[21:31] <+aLpha> .oynat kanal
[21:31] <&G-Bot> hOP Hop HobaA
[21:31] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[21:31] <&G-Bot> : )) kanal aLpha ((:
[21:31] <&G-Bot> ~ koP ~ ~ KoP ~
[21:31] <&G-Bot> ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~
[21:31] <&G-Bot>

) kanal aLpha ((:
[21:31] <&G-Bot> ~ hoP ~ ~Hop
[21:31] <&G-Bot>

) kanal aLpha ((:
[21:31] <&G-Bot> ~ hOp ~ ~ Hop~ ~ HOP ~ ~ ~ kOp ~ ~ koP ~ ~ DımmmM ~ ~ TıSsSsSs ~ ~ DımmmM ~ ~ TıssS ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Teyy ~ ~ Ver coskuyu ~ ~ Ver ~ ~ veR ~
[21:31] <%Asyaa> .rivriv
[21:31] <&G-Bot> Riv Rivv Riv Da Riv Riv Riv Riv Riv Riv Rivv Da Riv Riv Riv Riv Rivv Riv Rivv Da Riv Riv Riv Da Riv Riv Riv Riv Riv Da
[21:31] <~DJ-RaMoo> .rivriv
[21:31] <&G-Bot> Riv Rivv Riv Da Riv Riv Riv Riv Riv Riv Rivv Da Riv Riv Riv Riv Rivv Riv Rivv Da Riv Riv Riv Da Riv Riv Riv Riv Riv Da
[21:32] <&Cesi> Asyaa hahahahahahha
[21:32] <+jando> cesi aglayan kim ula ??
[21:32] <~DJ-RaMoo> Heyecan ettim yazamadım
[21:32] <&Cesi> Asyaa ağladı az önce
[21:32] <+jando> Ramoo

)))
[21:32] <&Cesi> yok sa toz mu kaçtı gözüne
[21:32] <&Cesi> ))))
[21:32] <+aLpha> Timsah gözyaşıdır o))
[21:32] <&Cesi> hahahahahahhaa
[21:32] <+jando> cesi inanma onalr timsah gozysıdır sen yanlıs gordunsa ki???