BMW M50 ve M52 MOTOR ARASINDAKİ FARK NEDİR?
En azından eğlence açısından para için en iyi değeri elde etmek istiyorsanız M50B20 güvenilirdir. ve işletme maliyetleri açısından sizi fakirleştirmez
Zamanlama zinciri, Silindir başına 6 adet motor bölmesindeki valfler ve hidrolik valf kaldırıcı, bu nedenle temizliği kontrol etmek artık gerekli değildir.
Zincirli gerdiriciler bir ya da iki yıl için yeterince dayanıklıdır. Harika bir düz motor (bir satır altı altı dengesi) var ve sizi mutlu edecektir. Sadece dezavantaj belki de yakıt tüketimi.
M50B20'de dahi, 4 litrelik 4 silindirli muadillerine kıyasla En sık kullanılan BMW motorlarından biridir, bu nedenle bulmak zor değildir. ve çoğu E30 motor takasları benzer boyut ve daha iyi Performans nedeniyle bir M50 kullanır.
Turboproject'ler bile M50 takaslarıyla çalışıyorlar. Yani bir turbo motoru.
M50: gri demir (döküm) ile M52 Alüminyum motor Jenerasyonlar arasındaki farkı anlatmanın bir başka yolu da budur.
Şimdi bu iki motor arasındaki Farklılıklardan bahsetmek gerekirse,
M50B25: Temel olarak yukarıdakiyle aynıdır, ancak 192hp'nin E36 veya E34'de de çok iyi çalıştığı küçük fark vardır. Doğru seçim budur
M52B20: Güncellenmiş versiyon, düzleştirilmiş torku eğrisi ve daha iyi emisyon Standartları. Ve tüm M52B20: için, motorun kendisi artık bir alüminyum bloktu artık. Motorun kendisi, yakıt verimliliği açısından çok daha iyi olan motor ağırlığını da düşürdü.
Toplam ağırlık olarak M50 bloğundan 36kg daha hafif bu inanılmaz değil mi?
Temel olarak yakıt ekonomisinde çok daha iyi olmasının nedeni de buydu.
M52B25: Burada Size uyan ve ucuza 20 beygir geri veriyor. Yakıt kullanımının biraz daha fazlası o kadar da kötü değil, farketmeyebilirsiniz.
M52B28 küçük adamın yaşlı gençlere ve 20'li yaşların başında olanlar için küçük M3. denilebilir.
193hp'lik 2.8l'lik bir roket Aralarında Çok Fark Yok..,
m52 alüminyum bloktur.
Hararete karşı çok daha naziktir.
Eski BMW ciler M50 Motorun daha dayanıklı olduğunu revizyonun daha verimli olduğunu söylerler.
bunun dışında pek fazla söylenecek bir durum yoktur.
En azından eğlence açısından para için en iyi değeri elde etmek istiyorsanız M50B20 güvenilirdir. ve işletme maliyetleri açısından sizi fakirleştirmez
Zamanlama zinciri, Silindir başına 6 adet motor bölmesindeki valfler ve hidrolik valf kaldırıcı, bu nedenle temizliği kontrol etmek artık gerekli değildir.
Zincirli gerdiriciler bir ya da iki yıl için yeterince dayanıklıdır. Harika bir düz motor (bir satır altı altı dengesi) var ve sizi mutlu edecektir. Sadece dezavantaj belki de yakıt tüketimi.
M50B20'de dahi, 4 litrelik 4 silindirli muadillerine kıyasla En sık kullanılan BMW motorlarından biridir, bu nedenle bulmak zor değildir. ve çoğu E30 motor takasları benzer boyut ve daha iyi Performans nedeniyle bir M50 kullanır.
Turboproject'ler bile M50 takaslarıyla çalışıyorlar. Yani bir turbo motoru.
M50: gri demir (döküm) ile M52 Alüminyum motor Jenerasyonlar arasındaki farkı anlatmanın bir başka yolu da budur.
Şimdi bu iki motor arasındaki Farklılıklardan bahsetmek gerekirse,
M50B25: Temel olarak yukarıdakiyle aynıdır, ancak 192hp'nin E36 veya E34'de de çok iyi çalıştığı küçük fark vardır. Doğru seçim budur
M52B20: Güncellenmiş versiyon, düzleştirilmiş torku eğrisi ve daha iyi emisyon Standartları. Ve tüm M52B20: için, motorun kendisi artık bir alüminyum bloktu artık. Motorun kendisi, yakıt verimliliği açısından çok daha iyi olan motor ağırlığını da düşürdü.
Toplam ağırlık olarak M50 bloğundan 36kg daha hafif bu inanılmaz değil mi?
Temel olarak yakıt ekonomisinde çok daha iyi olmasının nedeni de buydu.
M52B25: Burada Size uyan ve ucuza 20 beygir geri veriyor. Yakıt kullanımının biraz daha fazlası o kadar da kötü değil, farketmeyebilirsiniz.
M52B28 küçük adamın yaşlı gençlere ve 20'li yaşların başında olanlar için küçük M3. denilebilir.
193hp'lik 2.8l'lik bir roket Aralarında Çok Fark Yok..,
m52 alüminyum bloktur.
Hararete karşı çok daha naziktir.
Eski BMW ciler M50 Motorun daha dayanıklı olduğunu revizyonun daha verimli olduğunu söylerler.
bunun dışında pek fazla söylenecek bir durum yoktur.