Forum Sitesi

Tam Versiyon: Time to SLA
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Time to SLA
Snapbytes Time to SLA, hizmet seviyesi anlaşması (SLA) veya operasyonel seviye anlaşması (OLA) tanımlamak ve takip etmek için kullanılan bir Jira uygulamasıdır. Time to SLA, Appfire tarafından geliştirilmiş ve Atlassian Marketplace'te satılmaktadır. 
Time to SLA nedir?
Snapbytes Time to SLA, özellikle hizmet yönetimi, destek, BT ve proje yönetimi gibi alanlarda çalışan ekipler için faydalıdır. Bu ekipler, müşterilerine veya paydaşlarına belirli bir süre içinde bir sorunu çözme veya bir talebi karşılama gibi hizmetler sunarlar. Bu hizmetlerin kalitesini ve performansını ölçmek ve raporlamak için SLA veya OLA kullanılır. Snapbytes size bu konuda yardımcı olmak için var.
Time to SLA Ve Snapbytes
Time to SLA ve Snapbytes, ekiplere SLA veya OLA tanımlamak, takip etmek, bildirmek ve yönetmek için kolay ve esnek bir araç sunar. Time to SLA ile ekipler şunları yapabilirler:
Time to SLA
[/url]
Time to SLA
Snapbytes Time to SLA is a Jira application for defining and tracking a service level agreement (SLA) or operational level agreement (OLA). Time to SLA is developed by Appfire and sold on the Atlassian Marketplace.
What is Time to SLA?

Snapbytes Time to SLA
is particularly useful for teams working in areas such as service management, support, IT and project management. These teams provide services to their customers or stakeholders, such as solving a problem or fulfilling a request within a given timeframe. SLA or OLA is used to measure and report on the quality and performance of these services. Snapbytes exists to help you with this.



https://snapbytes.com/en/time-to-sla/
[url=https://snapbytes.com/time-to-sla/]